Wacken Open Air 2006
Dat geldt als je een reservering gemaakt heb voor een hele groep. Er staat verder niks bij dat zonder reservering je pas vanaf woensdag op de camping kan komen.
Beetje onduidelijk, maar de reden is dat ze die reservering maar zo kort mogelijk willen houden. Mocht er een groep niet opdagen, dat andere mensen van die plek gebruik kunnen maken.
Beetje onduidelijk, maar de reden is dat ze die reservering maar zo kort mogelijk willen houden. Mocht er een groep niet opdagen, dat andere mensen van die plek gebruik kunnen maken.
- sugar daddy
Op de site staat gewoon dat hij woensdag om 8 uur open gaat, niet dat dit alleen voor groepen geld hoor.Daeminion schreef:Dat geldt als je een reservering gemaakt heb voor een hele groep. Er staat verder niks bij dat zonder reservering je pas vanaf woensdag op de camping kan komen.
En waarom zou je meer moeten betalen voor die full metal bag.
- sugar daddy
Het gaat dus hier om:
http://www.wacken.com/en/woa2006/main-i ... ngszeiten/
http://www.wacken.com/en/woa2006/main-i ... ngszeiten/
- Soulcollector
- Contacteer:
Ik ben uit mijn stinkende computerhok gekomen en voor een dichte deur beland wegens renovering.Soulcollector schreef:Kom uit je stinkende computerhok en ga het vragen bij je lokale postkantoor.
Ik heb de stinkende telefoon gepakt, maar daar werd je ook niet veel wijzer van...
Dus bij deze wacht ik in spanning af of iemand iets meer weet.
Ik ben uit mijn stinkende computerhok gekomen en voor een dichte deur beland wegens renovering.Soulcollector schreef:Kom uit je stinkende computerhok en ga het vragen bij je lokale postkantoor.
Ik heb de stinkende telefoon gepakt, maar daar werd je ook niet veel wijzer van...
Crap.... iets te veel geklikt... Mod, flikker er twee weg svp.
- Soulcollector
- Contacteer:
- Dulce_licores
Demorpheus en ik komen zéker naar Wacken, we willen alleen graag al op de woensdag gaan en vroegen ons af of er iemand is die nog twee plekjes over heeft in de auto en op woensdag gaat.
Het gaat met name om de heenreis, op de terugreis hebben we wel vervoer.
[url=http://www.flowgo.com/index.cfm?action=view&id=1218]
Koffie? Klik hier.[/url]
Koffie? Klik hier.[/url]
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Krimhild
- Altijd welkom
Dulce_licores schreef:Demorpheus en ik komen zéker naar Wacken, we willen alleen graag al op de woensdag gaan en vroegen ons af of er iemand is die nog twee plekjes over heeft in de auto en op woensdag gaat.
misschien?Sneltrekker schreef:Yo.
Een vriendin had me aangeraden hier eens te kijken. Ik rijdt met de wagen naar Wacken vanuit Tessenderlo in Belgisch Limburg.
De persoon die normaal met me zou meerijden heeft afgezegd en die gaat met een bus naar daar, maar dan moet je je festivalticket ook bij die busmaatschappij kopen en dat heb ik al rechstreeks bij metaltix besteld dus.
Nu wou ik ff checken of er desnoods nog iemand eventueel wil meerijden. 1 of 2 personen zou normaal moeten lukken met normale festival bagage. 3 personen als er niet teveel wordt meegenomen ... is maar een gewone gezinswagen => niet te grote koffer. Misschien zelfs 4, maar dan vrees ik dat er niet te veel drank en eten meer in de auto zal passen.
Ik zou dan wel liefst hebben dat de kosten voor benzine gedeeld worden. Ik rijdt ongeveer een 450 kilometer met een volle tank. Als ik thuis met een volle tank vertrek is dat een 2 keer tanken op de reis, wat aan Belgische benzine prijs neerkomt op 100 € ... zelf betaal ik daar natuurlijk een even groot deel van. Dus als er 2 personen meerijden is dat waarschijnlijk een 33 € de man. Nuja, ik weet niet precies hoe duur de benzine zal zijn daar, maar dat is dus alles dat ik vraag, dat iedereen van de benzine die ik tijdens de reis tank evenveel betaald.
Volgens men routeplanner is optimaal van hier naar Eindhoven, en van daar richting Duitsland. Maar als je niet perfect op die route woont wil ik gerust wel een stukje omrijden ook. Maar kilometers is echter ook wel meer benzine die verbruikt wordt he, dus helemaal naar Friesland of naar West-Vlaanderen of zo rijdt ik wel niet.
Als er niemand reageert neem ik waarschijnlijk de nachttrein vanuit Diest tot in Hamburg.
En als het belangrijk is, ik rij al 3 jaar bijna dagelijks met de wagen zonder ook maar een ongeluk. En zoek dat zo te laten deze vakantie.
Mediteren kun je leren!
- Soulcollector
- Contacteer:
Je kan via metaltix alleen nog maar reserveren, ze worden niet meer verstuurd. Ik weet niet of ze dat ook duurder maakt. Heb zelf ook nog geen kaartje, maar een maat van me met een auto twijfelt nog steeds. Anders maar gewoon bustickets gaan bestellen binnenkort.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
- Geheim_502
ik heb nu een kaartje gereserveerd via een mailtje metaltix. dat kan via het email adres info@metaltix.de
Alleen vraag ik me af of het goed komt.
Heeft iemand hier niet toevallig een kaartje over zodat ik hem kan over kopen? Ik ben uiteraard bereid er meer voor te betalen. Stuur effe een pm als je een kaartje aan mij wilt verkopen. Alvast bedankt.
Alleen vraag ik me af of het goed komt.
Heeft iemand hier niet toevallig een kaartje over zodat ik hem kan over kopen? Ik ben uiteraard bereid er meer voor te betalen. Stuur effe een pm als je een kaartje aan mij wilt verkopen. Alvast bedankt.
FACTA NON VERBA
Wij hebben ook nog geen kaarten omdat we een tijd getwijfeld hebben, maar het zou mooi zijn als we ze gewoon zouden kunnen reserveren via dat metaltix ofzo. Al vraag ik me af of je er wel wat aan hebt als je dinsdag al aankomt wat wij dus van plan zijn..Soulcollector schreef:Je kan via metaltix alleen nog maar reserveren, ze worden niet meer verstuurd. Ik weet niet of ze dat ook duurder maakt. Heb zelf ook nog geen kaartje, maar een maat van me met een auto twijfelt nog steeds. Anders maar gewoon bustickets gaan bestellen binnenkort.
http://www.last.fm/user/Natasja-84
- Soulcollector
- Contacteer:
Voor mij is het of met de auto, of met de bus. Maar die voor de bus moet ik weer ergens anders bestellen. Het enige wat ik zeker weet, is dat ik wil gaan. heheNatasja schreef:Wij hebben ook nog geen kaarten omdat we een tijd getwijfeld hebben, maar het zou mooi zijn als we ze gewoon zouden kunnen reserveren via dat metaltix ofzo. Al vraag ik me af of je er wel wat aan hebt als je dinsdag al aankomt wat wij dus van plan zijn..
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
- fuelforhatred
- fuelforhatred
gaat een beetje moeilijk,we hebben een gigantische onderbezetting (verpleging he) en dan loopt echt alles in t honderd. Ik ga volgend jaar wel weer.Ketter schreef:[..]
Meld je ziek.
[img]http://i13.photobucket.com/albums/a261/KimApril/thnaamloos1.jpg[/img]
[quote="nightwing"]Erbij mits het doorgaat![/quote]
- fuelforhatred
heb ik gedaan, en ik had week 31 ook toegezegs gekregen, maar die stomme ebola hoer van een roosteraar heeft me dan gewoon ingepland, dacth dat het een foutje was omdat ik laatst al vrij had, maar dat waren maar twee weken. En nu was er volgens haar niks meer aan te veranderen blablabla.Stormbier schreef:[..]
Je kunt toch vantevoren vakantie aanvragen? Doe ik altijd met festivals.
[img]http://i13.photobucket.com/albums/a261/KimApril/thnaamloos1.jpg[/img]
Hm ik ben er dit jaar niet bij. Misschien volgend jaar.
Ik heb geen geld. En het wordt een beetje te duur allemaal. Moet nu ook m'n telfoon abonnement zelf gaan betalen.
Ik heb geen geld. En het wordt een beetje te duur allemaal. Moet nu ook m'n telfoon abonnement zelf gaan betalen.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- Heer-Snader
fuelforhatred schreef:[..]
heb ik gedaan, en ik had week 31 ook toegezegs gekregen, maar die stomme ebola hoer van een roosteraar heeft me dan gewoon ingepland, dacth dat het een foutje was omdat ik laatst al vrij had, maar dat waren maar twee weken. En nu was er volgens haar niks meer aan te veranderen blablabla.
zeg je dat je je vakantie niet af kunt zeggen.
ik denk.............................van wel
- liquidator
- Dulce_licores
Die had dit al geplaatst:Krimhild schreef:[..]
misschien?
Sneltrekker schreef:Even in verband met men aanbod voor vervoer. Het lijkt erop dat ik 3 personen gevonden heb om mee te rijden. Meer dan dat zal waarschijnlijk niet gaan.
[url=http://www.flowgo.com/index.cfm?action=view&id=1218]
Koffie? Klik hier.[/url]
Koffie? Klik hier.[/url]
-
Ik heb deze hele week achter de klote lopende band gezeten om mijn kaartje te kunnen bekostigen. Mijn moeder zou ondertussen een kaartje voor me bestellen. De reis er heen en slaap plek had ik al geregeld, maar nu kan het hele festijn niet doorgaan omdat ik niet van de verzekering mag ténzij iemand de voogdij van mij opneemt. Zijn hier ook meer mensen onder de 18 die er heen gaan en hoe ze dat nou hebben geregeld.
Kennis brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal
- Hieronimus
Waarom mag je dan niet precies?Avalon schreef:Ik heb deze hele week achter de klote lopende band gezeten om mijn kaartje te kunnen bekostigen. Mijn moeder zou ondertussen een kaartje voor me bestellen. De reis er heen en slaap plek had ik al geregeld, maar nu kan het hele festijn niet doorgaan omdat ik niet van de verzekering mag ténzij iemand de voogdij van mij opneemt. Zijn hier ook meer mensen onder de 18 die er heen gaan en hoe ze dat nou hebben geregeld.

Ik ben ook 17, maar ik heb niet eerst gecheckt of het mag ofzo.. ik zou gewoon gaan.
Er moesten nog wat dingen voor de verzekering geregeld worden waarbij dit reglement ter sprake kwam, als je 17 bent mag je over de grens onder ''begeleiding'' van 18+ en als je 16 bent met je eigen ouders of met een voogd. Maarja ik mag er niet onverzekerd van mijn ouders heen.Ketter schreef:[..]
Waarom mag je dan niet precies?![]()
Ik ben ook 17, maar ik heb niet eerst gecheckt of het mag ofzo.. ik zou gewoon gaan.
Kennis brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal
Iets bijster inzien bestaat neit, maar kom op! Je mag gerust als minderjarige naar 't buitenland op vakantie! Onzin dat je niet mee zou mogen, er gaan genoeg minderjarigen naar 't buitenland zonder dat dat problemen oplevert of er gezeik van komt.
[b][color=red]Red[/color][/b] is the new black.
Nee, da's niet Funeral For A Friend. Da's gewoon een woeste uitspraak: [url]http://www.roodharigen.nl[/url]
Nee, da's niet Funeral For A Friend. Da's gewoon een woeste uitspraak: [url]http://www.roodharigen.nl[/url]