Suffocation

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt

Favoriete album?

Reincremated [Demo]
0
Geen stemmen
Human Waste
2
3%
Effigy of the Forgotten
12
17%
Breeding the Spawn
1
1%
Live Death
0
Geen stemmen
Pierced from Within
19
27%
Despise the Sun
9
13%
Souls to Deny
11
16%
Geen, Suffocation is kut
16
23%

Totaal aantal stemmen: 70

vertigo

Bericht door vertigo » do sep 09, 2004 10:28 am

Dissection schreef:[..]

Dankudanku.

Overigens is het "mijn uitspraken in verband brengen met mijn band" een staaltje van een zeer lage intelligentie. Immers, de uitspraken die ik neerzet, zijn van de persoon "Thijs" en niet een of ander representatief persoon "lead gitarist/festival programmeur".

Oh...Ktulu was mij voor :)
Happen heeft hier geen fuck mee te maken posertje. Dit is slechts een
makkelijke manier om jezelf eruit te lullen. Werkt niet! Over intelligentie
zullen we al helemaal niet gaan beginnen als je het verschil niet kent
tussen een mening en een feit. Alweer jammer... Hou nou maar gewoon
op en ga verder met de verheerlijking van je "Goden"-band Suffocation.
-- www.myspace.com/iniurianl - NIEUWE MCD "HATE BEYOND HATE" uit...

[img]http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/2/l_368c2b2355374d1a854d0529549315bc.gif[/img]

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » do sep 09, 2004 10:30 am

Open ik godverdomme een bandtopic.. waar iedereen altijd over zit te zeiken.. gaan ze godverdomme op mekaar lopen kankeren hier! Is het nu afgelopen allemaal!! Ga eens lief doen en vertel me hoe gaaf deze band wel niet is..

Teeeering heey!

:P
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.

See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl

Rascul

Bericht door Rascul » do sep 09, 2004 10:31 am

Waar maken we ons druk om zeg... Ik vind Suffocation heerschen, jij niet zo, Dissection weer wel, SCHIJT. Als je het niet gaaf vind luister je het toch niet...
Makkers staakt uw wild geraas

Rascul

Bericht door Rascul » do sep 09, 2004 10:32 am

MindlessMayo schreef:Open ik godverdomme een bandtopic.. waar iedereen altijd over zit te zeiken.. gaan ze godverdomme op mekaar lopen kankeren hier! Is het nu afgelopen allemaal!! Ga eens lief doen en vertel me hoe gaaf deze band wel niet is..

Teeeering heey!

Heeft iemand Pyaemia wel eens Suffocation horen coveren? Live heerscht dat nogal...

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » do sep 09, 2004 10:33 am

Rascul schreef:[..]
Heeft iemand Pyaemia wel eens Suffocation horen coveren? Live heerscht dat nogal...
nee.. linkje?

Erased

Bericht door Erased » do sep 09, 2004 10:36 am

Zekers!
[b]HOERO MOET MAAGD BLIJVEN!!!!![/b]
^LOL pwned.

Rascul

Bericht door Rascul » do sep 09, 2004 10:37 am

MindlessMayo schreef:[..]

nee.. linkje?
Is er niet, doen ze enkel live...

Daeminion

Bericht door Daeminion » do sep 09, 2004 10:39 am

Misschien moet 'Dissection' z'n naam hiero maar ns veranderen in Suffocation, zo te lezen.

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » do sep 09, 2004 10:40 am

Is er niet, doen ze enkel live...
Niemand stiekem een opname ofzo?

Rascul

Bericht door Rascul » do sep 09, 2004 11:00 am

Niet dat ik weet helaas

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » do sep 09, 2004 11:36 am

Pierced From Within is wat mij betreft een deathmetalplaat van ongeveer wel Reign in Blood - formaat. Met deze plaat heeft Suffocation een klassieker afgeleverd waar veel hedendaagse band hun voordeel uit halen.

Op Souls To Deny klinkt het allmaal wat gemoderniseerder, wat opzich natuurlijk niet vreemd is - ook Suffocation viert elk jaar kerst. Oftewel, tijden veranderen, het geluid wordt enigzins aangepast, men maakt gebruik van de nieuwe technologieen, opgedane kennis, inspiratie, bla...

Ik vind dat je een album ook een beetje aan de tijd van herkomst moet relateren. En als ik het zo bekijk waren zowel Pierced From Within als Souls To Deny op de juiste plaats op de juiste tijd.

Alle 2 sterke platen met een eigen charme. Ik heb daarom ook geen uitgesproken voorkeur.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do sep 09, 2004 12:22 pm

MindlessMayo schreef:Open ik godverdomme een bandtopic.. waar iedereen altijd over zit te zeiken.. gaan ze godverdomme op mekaar lopen kankeren hier! Is het nu afgelopen allemaal!! Ga eens lief doen en vertel me hoe gaaf deze band wel niet is..

Teeeering heey!

Heb jij een patent op mekkeren ofzo?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » do sep 09, 2004 12:22 pm

XnegativeX schreef:[..]
Heb jij een patent op mekkeren ofzo?
Yep!

Sander
Contacteer:

Bericht door Sander » do sep 09, 2004 12:40 pm

Gr. Dracula schreef:Pierced From Within is wat mij betreft een deathmetalplaat van ongeveer wel Reign in Blood - formaat. Met deze plaat heeft Suffocation een klassieker afgeleverd waar veel hedendaagse band hun voordeel uit halen.

Op Souls To Deny klinkt het allmaal wat gemoderniseerder, wat opzich natuurlijk niet vreemd is - ook Suffocation viert elk jaar kerst. Oftewel, tijden veranderen, het geluid wordt enigzins aangepast, men maakt gebruik van de nieuwe technologieen, opgedane kennis, inspiratie, bla...

Ik vind dat je een album ook een beetje aan de tijd van herkomst moet relateren. En als ik het zo bekijk waren zowel Pierced From Within als Souls To Deny op de juiste plaats op de juiste tijd.

Alle 2 sterke platen met een eigen charme. Ik heb daarom ook geen uitgesproken voorkeur.
Verschil is dat Souls To Deny nu niet echt meer boven andere bands uitsteekt. Hier en daar enkele geniale dingen, maar verder maar een matig tot goed album.

Sai
Contacteer:

Bericht door Sai » do sep 09, 2004 12:45 pm

Bekijk het eens simpel?
wat zet je liever op?
STD of PFW?

lijkt me toch dat je het beste kan relaxen met PFW.

ga ik trouwens NU doen ook. (met koffie)
Under The Banner Of Death

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » do sep 09, 2004 12:48 pm

Sander schreef:[..]

Verschil is dat Souls To Deny nu niet echt meer boven andere bands uitsteekt. Hier en daar enkele geniale dingen, maar verder maar een matig tot goed album.
Dat hangt er geheel van af welke bands je voor de rest luistert, waar je voorkeuren liggen en of er bands zijn die je blind adoreert.

Er zullen geheid ook mensen zijn die Pierced From Within totaal niet boven een hoop andere bands ( hun werk dus) verkiezen. Ook dat heeft te maken met de wederom opduikende smaakkwesie en de bands die ze voor de rest luisteren. Iemand die bijvoorbeeld alleen maar Zweedse deathmetal kan waarderen zal een amerikaanse band ( die toch weer totaal anders klinkt) nooit op een al te hoog voetstuk plaatsen.

Ik heb een vrij brede smaak. Ik weet een hoop goede deathmetal te noemen wat toch onder doet aan Souls To Deny. Als je vrij selectief bent in je keuze krijg je al heel gauw het probleem dat de ene band niet meer boven de andere weet uit te tronen.

Een beetje afgaand op de deathmetal die je kan waarderen snap ik je punt, ik ben het er echter niet mee eens! Souls To Deny krijgt van mij een dikke "goed".
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Sai
Contacteer:

Bericht door Sai » do sep 09, 2004 12:59 pm

Gr. Dracula schreef: Ik vind dat je een album ook een beetje aan de tijd van herkomst moet relateren. .
Heb je ook een punt.
Ik werd zelf niet lekker toen ik plotseling PFW te horen kreeg in 96?

En kan best dat ik het nu liever draai dan bijvoorbeeld een STD puur omdat ik de cd ondertussen zo goed ken dat het gewoon een 'oude vriend' geworden is.

Maar wat ik dacht toen ik voor het eerst PFW hoorde (godver kanker typhus ruig) heb ik zeker nooit gehad met een andere cd van die suffogasten.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do sep 09, 2004 1:04 pm

Sander schreef:[..]

Als Pierced from within vandaag de dag was uitgekomen was hetzelfde commentaar van toepassing geweest waarschijnlijk. Alleen zou de productie dan ondermaats gevonden zijn. Ik ben het met Gr. Dracula eens, een cd moet je gewoon in z'n eigen tijd beschouwen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Sander
Contacteer:

Bericht door Sander » do sep 09, 2004 1:05 pm

XnegativeX schreef:[..]

Als Pierced from within vandaag de dag was uitgekomen was hetzelfde commentaar van toepassing geweest waarschijnlijk.
Euhhh, dat was mijn punt dus ook.

Sai
Contacteer:

Bericht door Sai » do sep 09, 2004 1:27 pm

Ik moest net gaan pinnen (rembours pakketje) en ptt wijf zat te wachten op m'n kamer.

ondertussen mocht ze lekker HARD suffocation vangen van me, en ze vond het nog leuk ook :)

alleen vond ze dat ik naar bier stonk
reply: goh!

maar: zo zie je maar, zelfs ptt wijven vinden suffo goed.

Took
Contacteer:

Bericht door Took » vr sep 10, 2004 9:48 am

vertigo schreef:[..]
H.A.P. (deel II)
WHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

Happen heeft er alles mee te maken. Ik zet gewoon een superbotte opmerking neer, waarvan je vantevoren al had kunnen weten dat die enkel was neergezet om je uit je tent te lokken. Jij ging er als een berzerker op in, wat nou niet echt van enig inzicht cq. intelligentie aantoont.

Ik ken wel degelijk het verschil tussen een mening en een feit.
Maar nou wil het feit, dat mijn mening over Suffocation (=Suffocation heerscht) niet enkel en alleen een mening is, maar tegelijkertijd ook een feit!
Mooi is dat he?

Grappig dat je tot nu toe alweer 2x in dezelfde val bent getrapt en je je alleen maar kunt verweren door een paar slappe scheldwoorden of nergens-op-slaande vergelijkingen neer te zetten. Toch een flink teken van zwakte, want ik zie verder nergens een onderbouwing.
Ik had je slimmer ingeschat. Ik wacht met smart op keer 3.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Laus
Contacteer:

Bericht door Laus » vr sep 10, 2004 10:17 am

als we toch gaan zeiken.

Ik vind het helemaal niks. Minder nog, ik vind het zelfs kut. De eerste extreme deathmetal band. Nou fijn, het blijft takkeherrie. en dan nog slecht ook. Slechts mijn mening/gevoel.

Took
Contacteer:

Bericht door Took » vr sep 10, 2004 10:20 am

Laus schreef:als we toch gaan zeiken.

Ik vind het helemaal niks. Minder nog, ik vind het zelfs kut. De eerste extreme deathmetal band. Nou fijn, het blijft takkeherrie. en dan nog slecht ook. Slechts mijn mening/gevoel.
Hehehe, maar van jou weet ik allang dat je smaak zwaar belabberd is :P.
Death Metal is aan jou niet besteed, nietwaar? Dus komt je reactie niet als een "verrassing".

Laus
Contacteer:

Bericht door Laus » vr sep 10, 2004 10:24 am

heel goed. Maar ik dacht als we gaan zeuren doe ik graag even mee.

Deathmetal is trouwens best aan mij besteed. Maar niet dat ingewikkelde geneuzel van Suffo. Er zijn er genoeg die ik wel trek.

Took
Contacteer:

Bericht door Took » vr sep 10, 2004 10:29 am

Laus schreef:heel goed. Maar ik dacht als we gaan zeuren doe ik graag even mee.

Deathmetal is trouwens best aan mij besteed. Maar niet dat ingewikkelde geneuzel van Suffo. Er zijn er genoeg die ik wel trek.
Mmmh, ik dacht dat je destijds anders zei.
Ah well, maakt niet uit verder, iedereen zijn eigen smaak.

Maar ingewikkeld geneuzel? Daar schaar ik eerder Hate Eternal onder dan Suffocation.

Laus
Contacteer:

Bericht door Laus » vr sep 10, 2004 10:34 am

Ik weet ook niet meer wat ik zei hoor. Maar meestal speelt melodie en afwisseling een belangrijke rol. Alleen maar gebeuk is zooooo saai. En als ik pissed ben draai ik tegenwoordig rustig iets van Unholy ghost os Cannibal Corpse ofzo. Hate Eternal vind ik ook te moeilijk.

Took
Contacteer:

Bericht door Took » vr sep 10, 2004 10:40 am

Laus schreef:Ik weet ook niet meer wat ik zei hoor. Maar meestal speelt melodie en afwisseling een belangrijke rol. Alleen maar gebeuk is zooooo saai. En als ik pissed ben draai ik tegenwoordig rustig iets van Unholy ghost os Cannibal Corpse ofzo. Hate Eternal vind ik ook te moeilijk.
Dan snap ik jouw aversie van Suffocation dus niet.
Erg melodieus(goede riffs) en afwisselend(breaks).

Voor Melodie en Afwisseling hoef je geen Cannibal Corpse plaat op te zetten. Maar goed, inderdaad een lekkere uitlaatklep isda.

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » vr sep 10, 2004 10:41 am

Dan snap ik jouw aversie van Suffocation dus niet.
Erg melodieus(goede riffs) en afwisselend(breaks).

Voor Melodie en Afwisseling hoef je geen Cannibal Corpse plaat op te zetten. Maar goed, inderdaad een lekkere uitlaatklep isda.
Suffocation klinkt soms als een betonnen muur die recht op je af komt denderen.. sommige mensen houden hier nu eenmaal niet van maar ik vind het geniaal!!

Laus
Contacteer:

Bericht door Laus » vr sep 10, 2004 10:52 am

zoiets is het idd wel. Zelfde met standaard BM. Het gaat maar door. Breaks boeien niet. Het gaat om de afwisseling tussen gevoelig/emotioneel en rossen. In sommige nummers van Opeth, of Dillinger of Dimmu, de cleane stukken van FF.

Ik bedoel, 83 riffs knap aan mekaar knopen en snel spelen is leuk. Maar behalve dan een hoop herrie blijft het nietszeggend.

Took
Contacteer:

Bericht door Took » vr sep 10, 2004 11:02 am

Laus schreef:zoiets is het idd wel. Zelfde met standaard BM. Het gaat maar door. Breaks boeien niet. Het gaat om de afwisseling tussen gevoelig/emotioneel en rossen. In sommige nummers van Opeth, of Dillinger of Dimmu, de cleane stukken van FF.

Ik bedoel, 83 riffs knap aan mekaar knopen en snel spelen is leuk. Maar behalve dan een hoop herrie blijft het nietszeggend.
Dillinger Escape Plan schaar ik juist bij die "83 riffs knap aan mekaar knopen en snel spelen is leuk". Irritante breaky-rotzooi. Op het moment dat ik aanzet voor headbangen, is de stijl ineens weer totaal veranderd. Ook een band die je niet "op je gemakje" kunt luisteren (cq achtergrond muziek). Zwaar irritant.

Standaard BM is per definitie kut. Opeth GAY.
Dimmu dan weer niet, dat is gaaf (jeugdcement), Fear Factory (zelfs clean) is een fijne band voor in de auto.

Maar zoals ik al eerder zei "smaken verschil". Ik vind Suffocation gaaf, jij weer andere bands. Het zou wat zijn als iedereen van dezelfde muziek hield. Als we dan zouden stellen "minderheid past zich aan aan meerderheid", had iedereen binnen no-time platen van Marco Borsato en Frans Bauer in huis.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr sep 10, 2004 12:00 pm

MindlessMayo schreef:[..]

Suffocation klinkt soms als een betonnen muur die recht op je af komt denderen.. sommige mensen houden hier nu eenmaal niet van maar ik vind het geniaal!!
Unholy ghost mag anders ook niet klagen. Dat knalt ook behoorlijk hard. Dus ik begrijp die afkeer van Suffocation ook totaal niet. Unholy ghost is zelfs nog chaotischer. Suffocation heeft hele duidelijk song structuren met zelfs licht melodieuse invloeden. En toch zijn ze bruut als een losgeslagen pitbull.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr sep 10, 2004 12:01 pm

Dillinger Escape Plan schaar ik juist bij die "83 riffs knap aan mekaar knopen en snel spelen is leuk". Irritante breaky-rotzooi. Op het moment dat ik aanzet voor headbangen, is de stijl ineens weer totaal veranderd. Ook een band die je niet "op je gemakje" kunt luisteren (cq achtergrond muziek). Zwaar irritant.

Dimmu dan weer niet, dat is gaaf (jeugdcement), Fear Factory (zelfs clean) is een fijne band voor in de auto.

Maar zoals ik al eerder zei "smaken verschil". Ik vind Suffocation gaaf, jij weer andere bands. Het zou wat zijn als iedereen van dezelfde muziek hield. Als we dan zouden stellen "minderheid past zich aan aan meerderheid", had iedereen binnen no-time platen van Marco Borsato en Frans Bauer in huis.
Pfff, het is maar goed dat smaken verschillen. Want als ik het nog eens zou moeten worden met jou...

Rascul

Bericht door Rascul » vr sep 10, 2004 12:05 pm

Laus schreef:zoiets is het idd wel. Zelfde met standaard BM. Het gaat maar door. Breaks boeien niet. Het gaat om de afwisseling tussen gevoelig/emotioneel en rossen. In sommige nummers van Opeth, of Dillinger of Dimmu, de cleane stukken van FF.

Ben ik het gedeeltelijk wel mee eens, maar niet wat Suffocation betreft niet. Die kunnen songs schrijven.

Trouwens, jij zou een band als Scarve of Mastodon eens moeten horen...

Laus
Contacteer:

Bericht door Laus » vr sep 10, 2004 4:41 pm

Mastodon vond ik op Graspop niet leuk. Teveel herrie.

en om Xneg/Diss tegemoet te komen....veelal spreekt het totaalgeluid van een band me niet aan, ongeacht genre. Dat heeft iedereen wel een beetje. Ik vrij sterk. Maar Suffo, en ik heb het vaak genoeg gehoord, zal nooit mijn ding worden. Net zoals dingen als Krisiun, Rebaeillion en soortgenoten.

nuberus

Bericht door nuberus » do okt 21, 2004 11:09 am

Souls to Deny vind ik toch een stuk minder dan Pierced from Within en Despise the Sun. Vooral drums en zang vind ik "slapper" klinken dan de voorgangers. De zang irriteert me zelfs na een tijdje, het lijkt ook wel of ie wat hoger klinkt dan voorheen, lang niet zo rauw, zwaar en laag als op bijv. Despise. Op die schijf grunt ie pas echt furieus, de manier waarop vooral de klinkers de mic. in worden gespuugd is bewonderenswaardig. Zal wel aan de opname van Souls liggen, want de vocalen zitten ook te veel op de voorgrond en lijken ook wel last te hebben van wat digitale ruis of zo...hoe noem je dat...te veel pitch? Verder zit er ook niet zoveel variatie in, voorheen veel meer. Drums zijn ook wat slapjes in vergelijking met het bombardement van Pierced en Despise, het is wat meer van dat staccato-achtige gedrum, wat vaak de snelheid eruit haalt. Als dat dan weer ten goede komt van de techniek, zoals op Pierced, is het geen probleem. Helemaal als het hard in de mix zit. Verder zijn de composities wel goed, maar niet meer dan dat. Had het aan mij gelegen dan had Despise hun swansong gebleven. Een waardiger afsluiter kun je niet maken.
En de man zal heersen.

Dark Angel

Bericht door Dark Angel » vr okt 22, 2004 8:56 am

fetuskiller schreef:Op dit moment zonder enige twijfel Souls to deny
[img]http://i2.photobucket.com/albums/y43/fetusgirl/storm.jpg[/img]

Took
Contacteer:

Bericht door Took » vr okt 22, 2004 9:11 am

nuberus schreef:Souls to Deny vind ik toch een stuk minder dan Pierced from Within en Despise the Sun. Vooral drums en zang vind ik "slapper" klinken dan de voorgangers. De zang irriteert me zelfs na een tijdje, het lijkt ook wel of ie wat hoger klinkt dan voorheen, lang niet zo rauw, zwaar en laag als op bijv. Despise. Op die schijf grunt ie pas echt furieus, de manier waarop vooral de klinkers de mic. in worden gespuugd is bewonderenswaardig. Zal wel aan de opname van Souls liggen, want de vocalen zitten ook te veel op de voorgrond en lijken ook wel last te hebben van wat digitale ruis of zo...hoe noem je dat...te veel pitch? Verder zit er ook niet zoveel variatie in, voorheen veel meer. Drums zijn ook wat slapjes in vergelijking met het bombardement van Pierced en Despise, het is wat meer van dat staccato-achtige gedrum, wat vaak de snelheid eruit haalt. Als dat dan weer ten goede komt van de techniek, zoals op Pierced, is het geen probleem. Helemaal als het hard in de mix zit. Verder zijn de composities wel goed, maar niet meer dan dat. Had het aan mij gelegen dan had Despise hun swansong gebleven. Een waardiger afsluiter kun je niet maken.
Raar dan, dat de leden zelf zeggen dat ze "Despise the sun" minder vinden dan Pierced ;). En ik deel de mening.
Despise the sun was "kom laten we een us-nu-death blast plaat maken". Hij was goed, maar niet zo geniaal als pierced.

Vergeet overigens ook niet dat "Souls" een haastklus was. De band was net bijelkaar, ze hadden al een deal bij Relapse, de bassist ging weg, geruchten gingen flink de rondte, DUS moesten ze asap met een nieuwe plaat op de proppen komen.

nuberus

Bericht door nuberus » vr okt 22, 2004 9:36 am

tsja, ik vind Despise een heerlijk furieuze pot death metal zoals het hoort en niet eens zgn. nu-death, het dateert alweer van 1998. Dat wetende vind ik 'm wel degelijk geniaal, die 6 jaar later vele band nog steeds aan flarden rost. want man man wat beukt die plaat genadeloos. Dat zet ik toch veel liever op dan al die us blast beat bands die hetzelfde kunstje poten en na 1x draaien al vervelen. Pierced is door het gebruik van techniek wel weer wat interessanter dat moet ik toegeven. Maar Despise is dan ook een ep en net kort genoeg om je finaal omver te blazen. Zelfs op Pierced klinkt Frank niet zo furieus...Ach en dat ze Despise zelf minder vinden dan Pierced vind ik niet boeien, is gewoon valse schaamte omdat er niet zoveel zuivere techniek in voorkomt....

En laten we wel wezen: Souls to Deny ís gewoon wat teleurstellend, het klinkt idd meer als een trial waar de ideeen wel zijn uitgewerkt, maar de rest is vergeten.
En de man zal heersen.

Took
Contacteer:

Bericht door Took » vr okt 22, 2004 9:51 am

nuberus schreef: En laten we wel wezen: Souls to Deny ís gewoon wat teleurstellend, het klinkt idd meer als een trial waar de ideeen wel zijn uitgewerkt, maar de rest is vergeten.
En toch is Souls to Deny een van de, zo niet, de beste metalplaat van 2004.
Maar wellicht zegt dat ietwat meer over de andere bands...

Ergo:het sologeluid is zwaar kut op STD. Die hadden ze dubbel moeten opnemen om het een stuk breder te laten klinken.

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » zo sep 18, 2005 9:25 am

Om dit topic maar weer eens omhoog te schopen...

Ik heb inmiddels vier schijfjes (Effigy, Pierced, Dispise en Souls) in mijn bezit en met de rest van de releases ben ik ook goed bekent, ook heb ik Suffocation nu drie keer live gezien (Arnhem metal meeting, Fuck the commerce en Goudvishal) en ik ben toch van mening dat Suffocation tot de hoogste top van de Death metal behoord, Zowel op CD als Live blaast dit vijftal je gewoon compleet de deur uit.
Het is ongelofelijk hoe ze de kwaliteits nummers live zo goed weten neer te zetten, als valt precies op zijn plaats, elk riffje, elke fill, elke break, het zit allemaal perfect inelkaar. en als ze dat live dubbel en dwars waar weten te maken kan je dus gewoon over een regel rechte wereld band spreken.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » do jul 06, 2006 3:33 pm

Een voorbeeld van de hoes voor het nieuwe album getiteld 'Suffocation'...

Afbeelding

En het nieuwe live album 'Live In Quebec'...

Afbeelding

Ik heb die live plaat inmiddels gehoord en hij klinkt wel aardig, voor de echte fans zeg maar. Op het nieuwe album kan ik echt niet wachten, die komt halverwege september uit :)

Last.fm

EmptySkies
Contacteer:

Bericht door EmptySkies » do jul 06, 2006 8:13 pm

hihi, jeugdcement.
[url=http://www.myspace.com/concept02band]Concept 0.2 Myspace[/url]

Violent God
Contacteer:

Bericht door Violent God » do jul 06, 2006 8:30 pm

Hehe, leuk om dat topic eens terug te lezen. Wat was Dissection toch een posertje twee jaar geleden. :p
[url=http://www.theoryinpractice.cjb.net][img]http://img.photobucket.com/albums/v204/SoulGrinder/Fun%20Stuff/TheorieBanner.jpg[/img][/url]

SoulReaper

Bericht door SoulReaper » ma jul 24, 2006 7:23 pm

Op hun Myspace is een nieuw nummer 'Misconceived' te horen.Overigens werkt het hier nu alleen met de stand alone player.

http://www.myspace.com/suffocation

Dit klinkt weer behoorlijk gaaf. :)

SoulReaper

Bericht door SoulReaper » di jul 25, 2006 3:21 pm

*bump*

Ze hebben nu een ander nieuw nummer in de plaats.... Misconceived is vervangen door Bind Torture Kill.

Dit nummer klinkt overigens nog gaver... [headbang]

CTTS
Contacteer:

Bericht door CTTS » di jul 25, 2006 3:51 pm

Dit nr klinkt wel beter dan dat andere nr inderdaad, al was die ook niet slecht.
Begin wel benieuwd te worden inmiddels :)

John Deere
Contacteer:

Bericht door John Deere » di jul 25, 2006 4:18 pm

Dat Suffocation blijft een van mijn Alltime favorites!! Mijn eerste Deathmetaltape bestond uit Human Waste, Privilege of Evil en Survered Survival. Helemaal tot puinpoeier gedraaid!
[img]http://img.webring.com/r/c/carcass/logo[/img]

Jesper

Bericht door Jesper » di jul 25, 2006 5:08 pm

Oh dit nummer rost. Ik kijk al uit naar 18 aug in Baroeg!
Heus.

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma aug 07, 2006 10:27 am

Het nieuwe live album is uit! 'Live In Quebec'... Hier kan je lezen wat ik er van vindt:

http://www.chokingonbile.com/?Page=Reviews&ID=740

Last.fm

Dimas
Contacteer:

Bericht door Dimas » wo aug 30, 2006 12:31 am

Iemand het nieuwe album al gehoord?

Ik moet zelf een beetje wennen aan de productie, maar verder vind ik het een prima plaat

Plaats reactie