Iron Maiden IV

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25324
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » za jul 22, 2006 10:21 pm

Demon of Metal schreef:Bedankt je hebt me overtuigt.
ik heb gewoon tijden dat ik alleen maar Maiden luister en geen enkele andere band. Momenteel even wat minder (maar ook nog wel) , je kan ook niet voor altijd elke dag dezelfde band beluisteren.

Als je die schijven weg doet, daar krijg je echt spijt van.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Iron Maiden
Berichten: 3088
Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
Locatie: Rijssen

Bericht door Iron Maiden » zo jul 23, 2006 11:36 am

Ik vond dit op internet:

"It's very different for us," admitted the band's bassist, Steve Harris. "It's very riffy. The intro has an almost nursery rhyme eeriness. Sometimes you try to create a mood and sometimes it's just there. Everyone's going to ask who Benjamin Breeg is, but you'll just have to find out for yourself!"


Nu vraag ik me af of iemand er achter is gekomen wie Benjamin Breeg moet voorstellen. Is het Iron Maiden zelf? Want de video gaat over de band zelf, en niet over een persoon die Benjamin kan voorstellen. En waarom zouden ze er zo 'geheimzinnig' over doen?

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » zo jul 23, 2006 11:47 am

hier heb je de tekst, en trek je eigen conclusies wie het is:
Let me tell you 'bout my life,
Let me tell you 'bout my dreams,
Let me tell you 'bout the things that happen, all is real to me.
Let me tell you of my hope, of my need to reach the sky,
Let me take you on an awkward journey, let me tell you why.
Let me tell you why

Why should these curses be laid upon me,
I won't be forgiven 'til I can break free,
What did I do to deserve all this guilt,
Pay for my sins, for the sale of my soul.

Demons are trapped all inside of my head,
My hopes of god, reach for heaven from hell,
My sins are many, my guilt is too heavy,
The question of knowing of how then what I know?

I'm able to see things, things that I don't wanna see,
The lies of a thousand souls weigh heavy down on me

I know they're crying for help reaching out
The burden of them will take me down as well
The sin of a thousand souls knocked out in vain
Reincarnation of me live again

Someone to save me,
Something to save me from myself
To bring salvation
To exorcise this hell
Someone to save me,
Something to save me from myself
To bring Salvation
To exorcise this hell

Someone to save me
Something to save me from my hell
Our destination away from this nightmare
Someone to save me
Something to save me from myself
To bring salvation
To exorcise this hell
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » zo jul 23, 2006 8:04 pm

According to MaidenNorway.com, Maidenfans.com relayed a bulletin posted by the Italian MAIDEN fan site www.eddies.it claiming the Italian release date of IRON MAIDEN's 14th studio album, "A Matter of Life and Death", is August 25.

As previously reported, EMI was planning to release the album August 26-28, depending on the coutry. New information, on the other hand, suggests that the Italian release will be August 25 — which is probably more likely as it lands on a Friday rather than a Saturday.

An Italian fan posted the details of the limited-edition double-CD/DVD release on the IMOC (Iron Maiden Online Club) yesterday, as follows:

CD contents:

01. Different Worlds (Smith/Harris) (4:17)
02. These Colours Don't Run (Smith/Harris/Dickinson) (6:52)
03. Brighter Than a Thousand Suns (Smith/Harris/Dickinson) (8:44)
04. The Pilgrim (Gers/Harris) (5:07)
05. The Longest Day (Smith/Harris/Dickinson) (7:48)
06. Out Of the Shadows (Dickinson/Harris) (5:36)
07. The Reincarnation of Benjamin Breeg (Murray/Harris) (7:21)
08. For The Greater Good of God (Harris) (9:24)
09. Lord Of Light (Smith/Harris/Dickinson) (7:23)
10. The Legacy (Gers/Harris) (9:20)

DVD Video contents:

* One hour of video footage including: documentary video on "Making of A Matter of Life and Death", "The Reincarnation of Benjamin Breeg" video, exclusive photos from recording sessions of "Different Worlds" and a photo gallery.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » zo jul 23, 2006 8:08 pm

op zich opmerkelijk, maar wel tof. Het nieuwste deel in die "history of Iron Maiden" serie, waar ook de bonus-dvd bij de Death On The Road dvd in hoort. En voor de tweede keer ofzo pas dat ze een limited edition versie van een album uitbrengen.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » zo jul 23, 2006 8:10 pm

Gaaf, dat word even geld opzij zetten.

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Bericht door Hieronimus » ma jul 24, 2006 12:20 am

Afbeelding
De cover van het nieuwe album.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Hoofdbanger
Berichten: 871
Lid geworden op: ma nov 24, 2003 8:09 pm

Bericht door Hoofdbanger » ma jul 24, 2006 1:04 am

Ziet er goed uit. Een hele stap voorwaarts na DoD. En niet zo'n prominente Eddie.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » ma jul 24, 2006 6:11 am

Hieronimus schreef:De cover van het nieuwe album.

is het oud nieuws week ofzo?
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Iron Maiden
Berichten: 3088
Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
Locatie: Rijssen

Bericht door Iron Maiden » ma jul 24, 2006 11:09 am

Ja, misschien wel:p..ik heb trouwens niet uit de tekst kunnen ontdekken wie Benjamin Breeg moet voorstellen dus heb ik een beetje 'research' gedaan op internet en kwam ik op de volgende site:

http://www.benjaminbreeg.co.uk/

Verder las ik nog een gerucht dat er vrouwelijke stemmen waren te horen op de nieuwe cd...

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » ma jul 24, 2006 3:42 pm

Ook die link was al gepost ja.


Wel nieuw (En eng):
Last sunday night on ¨Tiempos Violentos¨ the heavy metal show of the Rock and Pop Radio (The most important rock radio in Argentina and in other Latinamerican Countries) the host (Gustavo Olmedo) announce a possible end of Iron Maiden after this year-next year world tour.

Obviously a lot of e-mails arrived to his show to ask for further details about the news, or about the source, but he said nothing.
The CIE/Rock and Pop Radio GROUP is the promoter for the biggest rock acts in Argentina, Chile and Mexico.
Tiempos violentos, was the 1st one to announce the reunion with Dickinson, and the departure of Blaze Bayley.
Aan de andere kant: zulk rumoer horen we elk jaar, en ik las ergens dat deze radiozender een link heeft met de promotors, dus het kan best een stunt zijn om meet kaarten te verkopen. Niet dat ze dat nodig hebben, maar toch.

Maar die laatste zin...
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Damien, son of Lucifer
Berichten: 3228
Lid geworden op: do mei 29, 2003 12:42 pm
Locatie: Nimwegen

Bericht door Damien, son of Lucifer » ma jul 24, 2006 3:59 pm

Tokus schreef:op zich opmerkelijk, maar wel tof. Het nieuwste deel in die "history of Iron Maiden" serie, waar ook de bonus-dvd bij de Death On The Road dvd in hoort. En voor de tweede keer ofzo pas dat ze een limited edition versie van een album uitbrengen.
Dus de enige manier om aan dat gelimiteerde ding te komen is om eerst lid te worden van die fanclub?
[b]DAUDR!![/b]

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » ma jul 24, 2006 4:02 pm

Damien, son of Lucifer schreef:
Tokus schreef:op zich opmerkelijk, maar wel tof. Het nieuwste deel in die "history of Iron Maiden" serie, waar ook de bonus-dvd bij de Death On The Road dvd in hoort. En voor de tweede keer ofzo pas dat ze een limited edition versie van een album uitbrengen.
Dus de enige manier om aan dat gelimiteerde ding te komen is om eerst lid te worden van die fanclub?
dat lees ik nergens. Alleen dat iemand dat op dat fanclub-forum gepost had.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Damien, son of Lucifer
Berichten: 3228
Lid geworden op: do mei 29, 2003 12:42 pm
Locatie: Nimwegen

Bericht door Damien, son of Lucifer » ma jul 24, 2006 4:05 pm

Ah, gelukkig :). Sorry, ik las iets te snel vrees ik.
[b]DAUDR!![/b]

Argarath
Berichten: 2392
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 9:57 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door Argarath » do jul 27, 2006 11:44 pm

Iron Maiden schreef:Ja, misschien wel:p..ik heb trouwens niet uit de tekst kunnen ontdekken wie Benjamin Breeg moet voorstellen dus heb ik een beetje 'research' gedaan op internet en kwam ik op de volgende site:

http://www.benjaminbreeg.co.uk/

Verder las ik nog een gerucht dat er vrouwelijke stemmen waren te horen op de nieuwe cd...
Die site is fake. Precies een dag na het bekend maken van de tracklisting online gezet, beetje toevallig eh?
Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins
______________________________________

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » vr jul 28, 2006 6:16 pm

Er is gaat wel ergens een verhaal over een Benjamin Breeg de ronde op internet. Ik heb het gelezen op Blabbermouth in een reactie op een paar nieuws-items over Maidens nieuwste cd.

Als ik tijd heb, zal ik het hier eens plaatsen.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » vr jul 28, 2006 6:28 pm

Dit dus:

Benjamin Breeg was born in London on September 3rd, 1939.
After the deaths of his parents in a house fire in September, 1947, Breeg was sent to an orphanage in the East End. The cause of the fatal fire, to this day, remains unexplained. Breeg himself was present in the house at the time but escaped unharmed.

He was a bright child but very solitary, prompting one of his carers at the orphanage to state: "He has the demeanour of a child who seems to bear more weight upon his shoulders than any person should. What goes on behind his eyes makes one wonder what's troubling him." As well as his academic interests, Breeg also became interested in The Bible and expressed a desire to join the clergy.

Breeg was fostered by three families between 1947 and 1950 but each time, he was returned to the orphanage, unable to settle in any of the new homes that had offered to raise him.It was on his tenth birthday in 1949, that he began to experience nightmares that he himself later described as "the most vile and tortuous I have ever endured." Despite this, he went on to develop incredible talent as an artist and produced a large number of drawings, sketches and paintings. However, none of these survive and are believed to have been destroyed by Breeg himself. To this day, no one knows why. The subjects of these paintings, however, supposedly caused great consternation and distress among those who Breeg allowed to view them.

The verdict of one close friend who saw some of Breeg's work is as follows: "He says he paints what he sees. If this is true, I can only thank God I have no window into his mind."

Breeg's first job on leaving the orphanage, in 1954, was at a local Undertakers, where he was given the task of engraving headstones. His interest in the Bible had by now turned into what a colleague deemed to be "obsessive". He lived alone and little is known about his life between 1955 and 1959 other than that his interest in joining the clergy diminished. His obsession with the Bible, however, did not.

Breeg travelled widely between 1960 and 1970, visiting many different countries. Living for two years in Haiti before travelling to Eastern Europe where he lived between 1966 and 1969. He was forced to flee from Romania in 1969 following local Police investigations. He returned to England in March 1971. Upon his return, he was offered a position with the International Institute of Paranormal Investigation which he accepted.

Breeg wrote four books between 1971 and 1977. None of these, as far as can be ascertained, remain in print. All, however, concern the sights and cultures Breeg experienced while travelling. The emphasis in all four volumes is on the Occult practices of the countries visited.

Benjamin Breeg disappeared from his home on June 18th, 1978. All efforts to locate him proved unsuccessful.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » vr jul 28, 2006 6:32 pm

Rene schreef:Dit dus:

Benjamin Breeg was born in London on September 3rd, 1939.
After the deaths of his parents in a house fire in September, 1947, Breeg was sent to an orphanage in the East End. The cause of the fatal fire, to this day, remains unexplained. Breeg himself was present in the house at the time but escaped unharmed.

He was a bright child but very solitary, prompting one of his carers at the orphanage to state: "He has the demeanour of a child who seems to bear more weight upon his shoulders than any person should. What goes on behind his eyes makes one wonder what's troubling him." As well as his academic interests, Breeg also became interested in The Bible and expressed a desire to join the clergy.

Breeg was fostered by three families between 1947 and 1950 but each time, he was returned to the orphanage, unable to settle in any of the new homes that had offered to raise him.It was on his tenth birthday in 1949, that he began to experience nightmares that he himself later described as "the most vile and tortuous I have ever endured." Despite this, he went on to develop incredible talent as an artist and produced a large number of drawings, sketches and paintings. However, none of these survive and are believed to have been destroyed by Breeg himself. To this day, no one knows why. The subjects of these paintings, however, supposedly caused great consternation and distress among those who Breeg allowed to view them.

The verdict of one close friend who saw some of Breeg's work is as follows: "He says he paints what he sees. If this is true, I can only thank God I have no window into his mind."

Breeg's first job on leaving the orphanage, in 1954, was at a local Undertakers, where he was given the task of engraving headstones. His interest in the Bible had by now turned into what a colleague deemed to be "obsessive". He lived alone and little is known about his life between 1955 and 1959 other than that his interest in joining the clergy diminished. His obsession with the Bible, however, did not.

Breeg travelled widely between 1960 and 1970, visiting many different countries. Living for two years in Haiti before travelling to Eastern Europe where he lived between 1966 and 1969. He was forced to flee from Romania in 1969 following local Police investigations. He returned to England in March 1971. Upon his return, he was offered a position with the International Institute of Paranormal Investigation which he accepted.

Breeg wrote four books between 1971 and 1977. None of these, as far as can be ascertained, remain in print. All, however, concern the sights and cultures Breeg experienced while travelling. The emphasis in all four volumes is on the Occult practices of the countries visited.

Benjamin Breeg disappeared from his home on June 18th, 1978. All efforts to locate him proved unsuccessful.
Dat is hetzelfde verhaal als van die website
It's the end of time

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » vr jul 28, 2006 6:48 pm

Oh dat wist ik niet.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » vr jul 28, 2006 9:58 pm

Afbeelding

nee, helaas is dit niet mijn bureau.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » vr jul 28, 2006 10:23 pm

Vette cover :D

Wanneer komt die single eigenlijk uit?
It's the end of time

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24886
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » vr jul 28, 2006 10:26 pm

cool
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » vr jul 28, 2006 10:46 pm

Dat is wel een hele mooie cover! Maiden weet weer hoe het moet.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » vr jul 28, 2006 10:46 pm

Ja, zeker gaaf. Weet iemand wanneer die single te koop is?

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » vr jul 28, 2006 11:00 pm

14 augustus he?

Dat staat gewoon op de site van Iron Maiden.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » za jul 29, 2006 1:34 am

Tokus schreef:Afbeelding
Dit is dan wel weer helemaal goed! Mooiste cover in jaren vind ik. Maar waarom wordt het album zelf dan zo toegetakeld met zo'n matige illustratie?
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » za jul 29, 2006 10:44 am

Rebellion666 schreef:[..]


Dit is dan wel weer helemaal goed! Mooiste cover in jaren vind ik. Maar waarom wordt het album zelf dan zo toegetakeld met zo'n matige illustratie?
Bijna iedereen vind de album-cover wel erg mooi, dus dat is een goede reden om die ook zo te houden ;)
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Hoofdbanger
Berichten: 871
Lid geworden op: ma nov 24, 2003 8:09 pm

Bericht door Hoofdbanger » za jul 29, 2006 11:22 am

Tokus schreef:Afbeelding
Doet me denken aan Paul van Loon-boeken die ik vroeger las.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22670
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » za jul 29, 2006 2:35 pm

mooie hoes :D
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
ZeroTolerance
Berichten: 433
Lid geworden op: ma okt 07, 2002 2:33 pm
Locatie: Zottegem, Belgie

Bericht door ZeroTolerance » za jul 29, 2006 9:08 pm

meer nog : schitterend :D

die wordt de mijne

Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » za jul 29, 2006 9:31 pm

Er zit zelfs een echte sticker bij!
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25324
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » za jul 29, 2006 9:46 pm

Rene schreef:[..]


Bijna iedereen vind de album-cover wel erg mooi, dus dat is een goede reden om die ook zo te houden ;)
jawel erg mooi, maar stiekem hadden ze deze single-hoes (enigszins aangepast) best mogen gebruiken voor het album.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Amstel
Berichten: 1465
Lid geworden op: ma mei 09, 2005 9:30 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Amstel » zo jul 30, 2006 3:18 pm

Ik ga hem denk eens morge bestellen al bij large.
25 augustus komt ie uit en is maar 17 euro.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » zo jul 30, 2006 3:22 pm

waarom zou je dit soort cds op voorhand bestellen? Die zijn toch overal te krijgen, vaak al voor die 25e augustus.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Amstel
Berichten: 1465
Lid geworden op: ma mei 09, 2005 9:30 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Amstel » zo jul 30, 2006 3:25 pm

Mwjah inderdaad, en dan moe je gvd ook nog is belasting erbij dokken.
Kan beter inderdaad jah dat weekkie eff de cd winkel in de gaten houden

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » zo jul 30, 2006 3:42 pm

Tokus schreef:waarom zou je dit soort cds op voorhand bestellen? Die zijn toch overal te krijgen, vaak al voor die 25e augustus.
En is ie goedkoper dan 17 euro :)

Lekker nog 4 weekjes vakantie en m dan ff oppikken.
It's the end of time

Iron Maiden
Berichten: 3088
Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
Locatie: Rijssen

Bericht door Iron Maiden » wo aug 02, 2006 4:42 pm

Ik weet niet of het al eerder is gezegd, maar is het iemand opgevallen dat Bruce er naast zit met de tekst, op de Death on the Road DVD/Cd? Tijdens Brave New World...

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8428
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » wo aug 02, 2006 5:26 pm

ik vond de album cover erg vet. Maar nu ik die single cover heb gezien vind ik hem opeens weer een stuk minder. Jezus wat is die single-cover gaaf! Hadden ze echt voor het album moeten gebruiken ja.

Jammer genoeg koop ik nooit singles, dus zal deze cover ook niet in mijn bezit krijgen.

Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » wo aug 02, 2006 6:32 pm

Ik vind het een typische single cover, erg mooi maar niet veel zeggend. Nee dan liever de gewone album cover.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » wo aug 02, 2006 7:08 pm

Afbeelding
Maar eens het normale plaatje, zo'n lelijke foto is natuurlijk niks.

En nog getekend door Melving Grant, wat een verassing...
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Iron Maiden
Berichten: 3088
Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
Locatie: Rijssen

Bericht door Iron Maiden » vr aug 04, 2006 12:11 am

Wat wordt er hier verwacht van het album? Ik las een review van Kerrang over de nieuwe cd en die praten er over alsof het de beste Maiden cd ooit is. Steve en Bruce doen evenzo vermoeden. Ik verwacht nu een cd, zoals ik die van Maiden nog niet gehoord heb, zeker niet in de afgelopen 15 jaar. Zou het gevaar nu niet op de loer liggen dat de verwachtingen te hoog zijn en dat mensen het een tegenvaller gaan vinden?

Gebruikersavatar
MadTinus
Berichten: 4073
Lid geworden op: di jan 27, 2004 10:44 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door MadTinus » vr aug 04, 2006 12:36 am

Iron Maiden schreef:Wat wordt er hier verwacht van het album? Ik las een review van Kerrang over de nieuwe cd en die praten er over alsof het de beste Maiden cd ooit is. Steve en Bruce doen evenzo vermoeden. Ik verwacht nu een cd, zoals ik die van Maiden nog niet gehoord heb, zeker niet in de afgelopen 15 jaar. Zou het gevaar nu niet op de loer liggen dat de verwachtingen te hoog zijn en dat mensen het een tegenvaller gaan vinden?
Dat gevaar is er altijd en is me al veel te vaak overkomen. Ik blijf uiteraard op een geweldig album hopen, maar de single doet dat niet vermoeden (gewoon een goed/OK nummer).

En over Kerrang's geloofwaardigheid hoeven we het al helemaal niet te hebben..
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » vr aug 04, 2006 9:08 am

een korte omschrijving van elk nummer, in het nieuwe Kerrang nummer:

http://www.ironmaiden.com/Kerrang050806.jpg
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » vr aug 04, 2006 12:21 pm

MadTinus schreef:[..]

Dat gevaar is er altijd en is me al veel te vaak overkomen. Ik blijf uiteraard op een geweldig album hopen, maar de single doet dat niet vermoeden (gewoon een goed/OK nummer).

En over Kerrang's geloofwaardigheid hoeven we het al helemaal niet te hebben..
hier sluit ik me volledig bij aan, maar ik vind die single toch vrij sterk hoor.

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » vr aug 04, 2006 1:37 pm

Iron Maiden schreef:Wat wordt er hier verwacht van het album? Ik las een review van Kerrang over de nieuwe cd en die praten er over alsof het de beste Maiden cd ooit is. Steve en Bruce doen evenzo vermoeden. Ik verwacht nu een cd, zoals ik die van Maiden nog niet gehoord heb, zeker niet in de afgelopen 15 jaar. Zou het gevaar nu niet op de loer liggen dat de verwachtingen te hoog zijn en dat mensen het een tegenvaller gaan vinden?
Als Harris en Dickinson daadwerkelijk het doen overkomen dat dit het beste Maidenalbum ooit is dan hebben ze als de reacties lauw zijn dit over zichzelf afgeroepen. Ik kan me uit verschillende interviews uit de tijd van Virtual XI herinneren dat dat het beste album in jaren was op dat moment. Ze brachten vervolgens het grootste misbaksel uit de Maidencatalogus uit.

Het mag hopelijk bij iedere Maidenfan toch al duidelijk zijn dat er nooit meer een album alá Powerslave/ Number Of The Beast op de markt geslingerd wordt.
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Gebruikersavatar
Jens
Berichten: 400
Lid geworden op: vr jan 20, 2006 10:38 pm

Bericht door Jens » vr aug 04, 2006 1:42 pm

Iron Maiden schreef:Wat wordt er hier verwacht van het album? Ik las een review van Kerrang over de nieuwe cd en die praten er over alsof het de beste Maiden cd ooit is. Steve en Bruce doen evenzo vermoeden. Ik verwacht nu een cd, zoals ik die van Maiden nog niet gehoord heb, zeker niet in de afgelopen 15 jaar. Zou het gevaar nu niet op de loer liggen dat de verwachtingen te hoog zijn en dat mensen het een tegenvaller gaan vinden?
Wat verwacht je dan ? "Mja, het zal ongeveer zoals No Prayer worden, geen topper, maar we zijn dan ookal opa's..."

TUURLIJK vinden ze het de beste in 20 jaar.

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8428
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » vr aug 04, 2006 1:42 pm

ach, elke band vind zijn nieuwste album toch het 'best'. Iig in de pers.

Anders verkoopt het ook niet, he:
"ja, dit album is wat minder dan onze 1e plaat en nog een stuk minder dan onze tweede plaat. Maarja, beter konden we gewoon niet. Maaruh.... we brengen hem toch maar uit, in de hoop dat we wat exemplaren verkopen. Maar verwacht er verder maar niet te veel van, dan kan het altijd nog meevallen!"


maar nog een kleine maand wachten, en dan zal ik hem zeker aanschaffen. zonder eerst te luisteren, zelfs. zoveel vertrouwen heb ik er (dankzij de single) al ingekregen.

Iron Maiden
Berichten: 3088
Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
Locatie: Rijssen

Bericht door Iron Maiden » vr aug 04, 2006 6:42 pm

Ja, het is eindelijk bevestigd dat de cd op 28 augustus uitkomt. Verder heeft Rod gezegd dat het tweede deel van de Maiden History DVD reeks eind 2007 uitkomt...dus dat duurt mooi lang...

TootsyWootsy
Berichten: 66
Lid geworden op: za jun 03, 2006 11:14 pm

Bericht door TootsyWootsy » vr aug 04, 2006 7:01 pm

De single op hun website vind ik redelijk, nu is het wachten op het album en iemand die hem aanschaft, zodat ik hem eens kan lenen.
Schizos... are never alone.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » za aug 05, 2006 11:26 pm

nou, Large heeft een nieuw shirt:

Afbeelding

Afbeelding

mocht je op hun site kijken, klik dan niet op dat Maiden plaatje op de frontpage, want dan krijg je niet alle dingen te zien.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gesloten