Stonehenge Festival 2006

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Rene
Berichten: 5384
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » do jul 27, 2006 8:39 pm

Ik ben ook weer van de partij en heb zin in een dagje pokkeherrie :P
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

sadness exposed
Berichten: 26
Lid geworden op: di mei 24, 2005 5:38 pm
Contacteer:

Bericht door sadness exposed » do jul 27, 2006 8:47 pm

Rene schreef:Ik ben ook weer van de partij en heb zin in een dagje pokkeherrie :P
Dat zit er niet in. Nieuwe regels schrijven voor dat het aantal decibels niet boven de 15 db uit mag komen.

Er wordt jullie dan ook verzocht niet te hard te praten.


:twisted:

fey-metallica
Berichten: 485
Lid geworden op: di jan 24, 2006 11:31 am
Locatie: Amersfoort

Bericht door fey-metallica » do jul 27, 2006 10:01 pm

Als het een dooie boel wordt is het jouw schuld...
Furious Filming since 2006: http://www.myspace.com/feymetallica

sadness exposed
Berichten: 26
Lid geworden op: di mei 24, 2005 5:38 pm
Contacteer:

Bericht door sadness exposed » do jul 27, 2006 10:53 pm

fey-metallica schreef:Als het een dooie boel wordt is het jouw schuld...
Ach. Met al die 'death'metal zal dat wel lukken. Ha ha. Woorspeling... :roll:

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » za jul 29, 2006 9:07 am

Over anderhalf uur komt mijn taxi (SatanicA!!!!) voorrijden en kunnen we vertrekken naar Steenwijk! Ik heb er zin in... Kijk erg uit naar Arsebreed en Excrementory!
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

bloeding
Berichten: 1508
Lid geworden op: vr jan 21, 2005 11:12 am
Locatie: elburg

Bericht door bloeding » za jul 29, 2006 10:03 am

ik ga zo ff snel nog een tentje kopen voor wacken en dan gaan ik en nightwing en nog wat aanhang ook die kant op.
www.portall.net
www.myspace.com/portall

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » za jul 29, 2006 10:10 am

Als je opschiet heb je nog warme croisantjes :lol:
www.last.fm/user/robenroll

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » zo jul 30, 2006 12:30 am

We haddend e verkeerde afslag genomen en zijn met onze suffe kop eerst na Duitsland gereden...foutje.Dus vele te laat aangekomen daar, toch nog 4 kaarten kunnen ritselen.

As It Burns - Vind de band niets aan dus niet veel van meegekregen.
Arsebreed - Toffe bende! Dit gaat het wel ver schoppen!
Sencirow - Wat ik ervan emekreeg klonk neit slecht.
Prostitute Disfigurement - Geniaal concert ja! Mischien stond het geluid alleen niet zo best hier.
Excrementory Grindfuckers - Haha godver wat was dat grappig en tof!Leuk om live te zien!
Satyrian - Gewoonweg puur kut.
Toxocara - Godverdomme wat een optreden! Elke keer als ik deze band zie worden ze steeds beter!! Echt dit gaat extreem ver komen!
Pleurisy - NIetveel van meegekregen,ik zat binnen.
Portall - Want daar stond Portall!Gave bende uiteraard,als altijd!
Legion Of The Damned - Extreem gave band, maar toch vind ikd e band beter tot recht komen op een groot podium.
The Monolith Deathcult - Blifjt gaaf.
Vomitory - Viel me in het begin erg tegen! Werd wel steeds beter.

Leuke dag,veel te veel gezopen. En dus nu neit helder.
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
Demorpheus
Poseur Extraordinair
Berichten: 18595
Lid geworden op: ma mar 04, 2002 11:13 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Demorpheus » zo jul 30, 2006 4:09 pm

The Extrementory Grindfuckers waren het hoogtepunt van de dag. De rest was na en voor programma.

Ik was verder niet echt onder de indruk van de andere bands die speelden. Naja, Sencirow was wel erg gaaf.
Nee, jij!!

Rene
Berichten: 5384
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » zo jul 30, 2006 4:35 pm

Demorpheus schreef: Ik was verder niet echt onder de indruk van de andere bands die speelden. Naja, Sencirow was wel erg gaaf.
Ja, gratis bier ;)
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » zo jul 30, 2006 5:38 pm

Prostitute Disfigurement was de eerste band die ik zag, anderhalf uur in de file gestaan en toenn eerst weer even een beetje ouwehoren. Goed, Prosti dus: In het begin viel het geluid me een beetje tegen maar dat werd steeds beter naarmate het optreden vorderde, leuk optreden dus. Hierna snel naar binnen voor die maffe Duitsers, die ook een erg amusante show neer wisten te zetten, leuke nummers, leuk gebracht en een leuke pit in de (te kleine) zaal. Daarna gaf Pleurisy ook weer een erg energiek optreden weg, sterke setlist, met een paar enorm gave nieuwe nummers, en ook de oudjes deden het weet goed, het publiek kwam lekker los en de band zelf stond zichtbaar met erg veel plezier te spelen. Ik heb daarna nog een paar stukjes van Legion Of The Damned gezien, die ook erg goed klonken, achteraf best balen dat ik hier niet meer tijd voor vrij heb gemaakt. Vomitory kwam daarna aanvankelijk wat moeizaam opgang maar dat werd na een kwartier steeds beter, de bandleden werden enthousiaster en er kwamen steeds meer klassiekers voorbij. En weer afsluiten met het geniale 'The Voyage' wat een tering gaaf nummer blijft dat toch!

Al met al dus een erg leuk, gezellig en best warm dagje. Veel bekenden gesproken weer en ik heb het erg naar m'n zin gehad. Het blijft dan ook een gaaf festival, ook als de line-up wat tegenvalt.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

fey-metallica
Berichten: 485
Lid geworden op: di jan 24, 2006 11:31 am
Locatie: Amersfoort

Bericht door fey-metallica » zo jul 30, 2006 7:06 pm

As It Burns: eerste kwartier gemist, was weinig energie leek wel, misschien door het vroege tijdstip
Arsebreed: beukte er goed op los, geweldige nummers
Sencirow: aardig, niet meer en niet minder
Prostitute Disfigurement: zeker weer allerbest om te zien, veels te kort volgende keer vast beter
Excrementory Grindfuckers: kwam net naar binnen en stond al achteraan, heb alleen veel zwetende mensen naar buiten zien komen en verder was er weinig te zien
Satyrian - Gewoonweg puur kut.
Toxocara: hartstikke gaaf optreden, veel energie, beetje problemen met het licht maar dat gaat helemaal goedkomen! Speelden lekker lang!
Pleurisy: was nog bij voorgenoemde band, en heb gedeelte gemist, vond het niet echt boeiend
Portall: niet gezien
Legion Of The Damned: Uber gaaf!!! De band had er veel zin in, roste goed en bijna alleen maar nummers van de huidige band. ga 'k zeker zien met Destruction
The Monolith Deathcult: voor het eerst gezien en ze voldoen aan de verwachting zeg maar. geweldige snelheid en muziek, vele energie op het podium en had wel wat langer mogen duren
Vomitory: matige afsluiter, alsof er een duf stel konijnen op het podium stonden, zeker als je al dat moois eerder op de dag hebt gezien
Furious Filming since 2006: http://www.myspace.com/feymetallica

Gebruikersavatar
goddethroned
Berichten: 1483
Lid geworden op: za jul 16, 2005 2:50 pm
Locatie: Heino

Bericht door goddethroned » zo jul 30, 2006 10:07 pm

Was leuk.Wist 's ochtends nog niet dat ik naar Stonehenge zou gaan.Toen belde m'n vriendin of ik zin had om mee te gaan,want ze had een kaartje over.

As it burns: matig geluid,maar verder was het best leuk om ze te zien.
Arsebreed: Heeft me in positieve zin verrast,klonk erg lekker.
Sencirow: Aardige band,werd na een paar nummers wel wat eentonig vond ik
Prostitute disfigurement: Lekker bruut optreden met een best goed geluid
Excrementory grindfuckers: echt een leuke live band,het was alleen veel te warm in de zaal.
Satyrian: niet gezien
Toxocara: Erg vet,jammer dat het geluid en het licht uitviel.Een band bij TL licht bekijken is ook niet alles.
Pleurisy: niet gezien,eetpauze
Portall: niet gezien
Legion of the damned: Erg vet,hadden van mij nog wel wat langer mogen spelen.Zie ze komende week op wacken wel weer denk ik
The monolith deathcult: Goed optreden,de nummers van de laatste plaat kwamen live goed over.
Vomitory: Na 3 nummers had ik het wel gehad met deze band.Kon me niet boeien.

Al met al een erg geslaagd festival en zeker voor herhaling vatbaar.
[i]In the shadow of the light from a black sun
Frigid statue standing icy blue and numb
Where are the frost giants I've begged for protection?
I'm freezing [/i]

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » zo jul 30, 2006 10:55 pm

Vond Stonehenge qua sfeer dit jaar minder dan vorige jaren, waarschijnlijk door de line up die niet geheel mijn ding was. Maar toch nog wel leuke dingetjes gezien en een heleboel bands gemist Portall, As it Burns, Legion Of The Damned en Vomitory vond ik wel weer leuk. De show van Excrementory Grindfuckers helaas gemist. Het bier smaakte me niet goed maar de mixjes waren prima voorelkaar. Qua weer was het dit jaar prima te doen, men deed niet moeilijk over flesjes water mee het terrein op dus dat was wel prettig. Kamperen was ook erg geslaagd, gezellig. Afterparty vond ik zelf niet zo geweldig, de band vond ik niks en het was er erg warm en druk en de muziek die men draaide kwam niet zo heel veel verder dan Metallica. Op tijd terug naar de camping gegaan waar men verder aan het feesten was op de klanken van Andre Hazes in de bruine kroeg van de camping. Op een gegeven moment maar andere cdtjes opgehaald om er zowaar een klein metal after afterparty van te maken. Donders gezellig, laat geworden en vanmorgen vroeg er weer uit

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » zo jul 30, 2006 10:58 pm

Ik vond het dit jaar gezelliger, kende erg veel lui dit jaar die er waren!
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » zo jul 30, 2006 11:00 pm

nightwing schreef:Ik vond het dit jaar gezelliger, kende erg veel lui dit jaar die er waren!
Oh ik ook wel maar er waren toch een heleboel bekenden niet aanwezig die er voorgaande jaren altijd wel bij waren. Achja de bands waren dit jaar niet zo mijn ding dus veel kunnen niks doen hehe. Maar verders wel gezellig hoor.

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » zo jul 30, 2006 11:03 pm

Hehe was wel makkelijk dat er zoveel bekende lui waren. Ging emt de Portall cd's rond, gelijk iedereen vragen die ik kende. Uiteraard moest iedereen opeens pissen of kon me niet horen aarg.

Maargoed leuke dag gehad. Alleen verbreekt geen editie meer 2004 denk ik.
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
SatanicA
Berichten: 1565
Lid geworden op: zo mei 09, 2004 2:31 am
Locatie: 033-ZUID
Contacteer:

Bericht door SatanicA » zo jul 30, 2006 11:30 pm

nightwing schreef:......

Alleen verbreekt geen editie meer 2004 denk ik.
Daar sla je de spijker op de kop!!

Wat een line-up!! Gezellig !! Mooi weer!! Alles top!!
LIFE SUCKS!! AND THEN YOU DIE !!

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » zo jul 30, 2006 11:31 pm

nightwing schreef:Hehe was wel makkelijk dat er zoveel bekende lui waren. Ging emt de Portall cd's rond, gelijk iedereen vragen die ik kende. Uiteraard moest iedereen opeens pissen of kon me niet horen aarg.

Maargoed leuke dag gehad. Alleen verbreekt geen editie meer 2004 denk ik.
Je bent niet bij mij geweest, had er wel eentje willen hebben.. tsssk hehe

Daeminion
Berichten: 9300
Lid geworden op: di dec 03, 2002 2:01 pm
Locatie: Leiderdorp

Bericht door Daeminion » zo jul 30, 2006 11:34 pm

nightwing schreef:Hehe was wel makkelijk dat er zoveel bekende lui waren. Ging emt de Portall cd's rond, gelijk iedereen vragen die ik kende. Uiteraard moest iedereen opeens pissen of kon me niet horen aarg.

Maargoed leuke dag gehad. Alleen verbreekt geen editie meer 2004 denk ik.
Iets minder warm mocht toen ook wel, hehe.

Gebruikersavatar
MetalHeus
Berichten: 262
Lid geworden op: wo mar 20, 2002 4:15 pm
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door MetalHeus » ma jul 31, 2006 11:28 am

Als ik het goed begrijp, was Legion Of The Damned zo beetje de band van de dag....verbaast me eigenlijk niet...goede, strakke en lekkere herkenbare thrash...en vette strot..

Ik heb er ook wel zin in om hun volgende week op Wacken te bekijken, en binnekort met Dead Head en Destruction..
On countless worlds the earth shakes as the forces of Chaos strive to gain control. Whilst they unleash their devastating weaponry upon their foes there is no time for peace - only Eternal War.

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » ma jul 31, 2006 11:30 am

Daeminion schreef:[..]


Iets minder warm mocht toen ook wel, hehe.
jaja heb je een punt, wat een hitte toen. maar die line up was om te snoepen toen.Dit jaar vond ikook niet mis hoor. Alleen niet zo orgineel.
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
Dulce_licores
Berichten: 348
Lid geworden op: za dec 10, 2005 1:06 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door Dulce_licores » ma jul 31, 2006 1:22 pm

Was een gezellige dag! Excrementory Grindfuckers waren inderdaad gaaf, Vomitory vond ik ook wel gaaf. Pleurisy leuk, maar ik kan me herinneren dat ik ze in Tilburg bij het Xmas beter vond. Verder meer leuke geluiden gehoord, al zal ik de bands niet direct vaker hoeven zien. De heavy metal band in het begin vond ik trouwens ook goed, best een tijdje bij gestaan.

Veel nieuwe mensen leren kennen, aantal bekenden gezien. Op de camping was het ook gezellig, de André Hazes after afterparty gemist. Maar wij hielden met een aantal een after after bier-en-praten party bij de tent dus dat was ook leuk :D
[url=http://www.flowgo.com/index.cfm?action=view&id=1218]
Koffie? Klik hier.[/url]

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » ma jul 31, 2006 2:10 pm

Foto's van het kampeer gebeuren.. helaas hield mijn camera er vrijdag al mee op, kapoet boehoe:

http://s64.photobucket.com/albums/h168/ ... Wielewaal/

Gebruikersavatar
Dulce_licores
Berichten: 348
Lid geworden op: za dec 10, 2005 1:06 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door Dulce_licores » ma jul 31, 2006 10:09 pm

Ahhh, Brammetje staat er ook op :D
[url=http://www.flowgo.com/index.cfm?action=view&id=1218]
Koffie? Klik hier.[/url]

Gebruikersavatar
Regeer
Berichten: 1214
Lid geworden op: za aug 28, 2004 1:28 pm

Bericht door Regeer » di aug 01, 2006 1:40 am

Dulce_licores schreef:Ahhh, Brammetje staat er ook op :D
Die smaakte trouwens errug goed de laatste dag op de camping... :lol:

Afbeelding
R.I.P.

Gebruikersavatar
Dark Angel
Berichten: 1679
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 4:37 pm
Locatie: amersfoort

Bericht door Dark Angel » di aug 01, 2006 10:10 am

ik heb het naar me zin gehad, het was mooi weer,leuke bands!
en veel leuke mensen ontmoet,

voor mij was het een leuke dag!
[img]http://i2.photobucket.com/albums/y43/fetusgirl/storm.jpg[/img]

Plaats reactie