Hoe kun je zoiets in godsnaam schaamteloos verkondigen?!Ketter schreef:Nee, Heineken is hemels.
Alhoewel. Beter dan Grolsch.
Wacken Open Air 2006 nummero II
- Bestial Lust
- Contacteer:
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- Sargatanas
Weegt zeker ook wel wat, hehe.AltarOfSacrifice schreef:Hij durft, hij durft.
Net gekauft:
-16 halve liters Gouden Zegel
-1 cheapo rooie wijn fles
-2 zakken doritos + dipsaus
-broodjes 'n shiiit
-2 pakken shag + vloei
-Water
-Vruchtencrap drank
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
ergens tussen 21.30 en 22.00AltarOfSacrifice schreef:Dat kun je wel stellen ja. Trey achterop de fiets, en klooien met zo'n huge boodschappen tas. Nu weet ik hoe huismoeders zich altijd voelen![]()
[..]
Hoe laat komdegij in Buitenpost aan?
edit: pm je 06 anders even, is makkelijk voor de communicatie
Heerlijk Helder Taalloeder
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- goddethroned
-
- Contacteer:
Daar kan mijn vriend een heel goed voorbeeld aan nemen.AltarOfSacrifice schreef:Hij durft, hij durft.
Net gekauft:
-16 halve liters Gouden Zegel
-1 cheapo rooie wijn fles
-2 zakken doritos + dipsaus
-broodjes 'n shiiit
-2 pakken shag + vloei
-Water
-Vruchtencrap drank
Die heeft 2 sloffen gauloises gekocht..
Dus..
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
24 halve liters bier
4 grote blikken knakworsten
een bruin brood
1 grote slamiworst
4 vitaminedrankjes (fruit2day, yummie!)
2 pakken water
3 balen shag en vier pakjes vloei (altijd een reserve voor als het nat word)
Beetje krap aan met bier maar ik koop daar wel een paar kratten.
4 grote blikken knakworsten
een bruin brood
1 grote slamiworst
4 vitaminedrankjes (fruit2day, yummie!)
2 pakken water
3 balen shag en vier pakjes vloei (altijd een reserve voor als het nat word)
Beetje krap aan met bier maar ik koop daar wel een paar kratten.
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving
Hihi.Bestial Lust schreef:[..]
Hoe kun je zoiets in godsnaam schaamteloos verkondigen?!

Edit:
Lijstjuuuuh:
Roza
Hieronimus
AltarOfSacrifice
Annez
Bestial Lust
Björn
Bloeding
The Chosen
Crow
Dulce_licores
Die_Eier_Von_Satan
EmptySkies
Heidewolf
Jereplofje
Jonathaan
Kenneth
Ketter
Krimhild
Loeki
Lost One
Luth
Natasja
Orklord
Rendak
r1Co
Samson
Sander
Sargatanas
SatanicA
valkyrian
The Witch
Edit: fixz0rz.
Laatst gewijzigd door ketter op di aug 01, 2006 7:12 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
Hoe ga jij dat eigenlijk doen, Krimhild.
edit:
http://www.youtube.com/watch?v=pXqk042k ... or%20metal
Ga je maar alvast verheugen, poseurs!
edit:
http://www.youtube.com/watch?v=pXqk042k ... or%20metal
Ga je maar alvast verheugen, poseurs!
Hoppa, morgenmiddag geht es los! Kachelen we zo rond een uur of 2 weg richting onze oosterburen... Is gelukkig maar 4 uur karren.. 

Ihr werdet nicht vom heiligen Geist gerettet, ihr werdet nicht vom Plutonium gerettet. In wirklichkeit werdet ihr gar nicht gerettet...
[img]http://www.eluveitie.ch/img/banner1.jpg[/img]
[img]http://www.eluveitie.ch/img/banner1.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door !slayer! op wo aug 02, 2006 12:07 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
zag net ook nog dat het uiverkocht was ook....
heb wel gemaild weekje of 2 terug naar metaltix, maar nooit geen reactie op gehad.
hopen dat ik wel gerserveerd heb.
zal vast niet heel moeilijk zijn om nog kaarten daar te krijgen ofzo, maar sjah.
heb er gelukkig 1 mjah dan komt of ik of mn vriendin er niet in....
heb wel gemaild weekje of 2 terug naar metaltix, maar nooit geen reactie op gehad.
zal vast niet heel moeilijk zijn om nog kaarten daar te krijgen ofzo, maar sjah.
www.portall.net
www.myspace.com/portall
www.myspace.com/portall
Moet je zo'n reservering uitprinten als je die toegezonden krijgt ?bloeding schreef:zag net ook nog dat het uiverkocht was ook....
- puking luke
mijn wanhoopsdaad heeft gewerkt, Jarno bedankt 

Laatst gewijzigd door r1Co op ma aug 07, 2006 1:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
Hmm... ok, ik ga er toch gewoon heen rijden denk ik maar. Alleen kom ik pas morgen begin van de middag aan. Zou dat een probleem zijn ?rattamahatta schreef:Als jullie goed lezen op de website, zie je dat als je onderweg bent, je er wel in mag. Maw, uitverkocht is maar een relatief begrip. Iedereen die er naar toe wil, kan daar nog wel een kaartje kopen, maar voor de vorm/voor het oog van het volk, is het uitverkocht....
no panic!!
Dit staat er, dus ik ga gewoon. Het is de gok waard denk ik.
Bitte dazu wie folgt beachten:
1. alle reservierten Tickets liegen beim Edekamarkt Jensen (vormals Sparmarkt) zur Abholung bereit.
2. die Tageskasse ist mit Restkarten noch bis einschl. Donnerstag geöffnet.
3. Besucher, die schon auf der Anreise sind, werden aufgrund behördlicher Auflage garantiert reingelassen.
Es wird keiner nach Hause geschickt!
Bitte dazu wie folgt beachten:
1. alle reservierten Tickets liegen beim Edekamarkt Jensen (vormals Sparmarkt) zur Abholung bereit.
2. die Tageskasse ist mit Restkarten noch bis einschl. Donnerstag geöffnet.
3. Besucher, die schon auf der Anreise sind, werden aufgrund behördlicher Auflage garantiert reingelassen.
Es wird keiner nach Hause geschickt!
- Bestial Lust
- Contacteer:
Het was idd geweldig, leuke sfeer, goede bands en lekker bier 
we hebben veel bands gezien, heel veel bands gezien, waar ik later wel op door ga.
maar ik wil eerst even weten of er iemand hier van MF, vlak naast ons heeft gestaan met minimaal 1 witte Fiat bus, een party tent, nog 1 of meerdere tentjes, en een caravan. Vakje D van de camping. Ze kwamen uit N-Brabant.
Deze eikels hebben namelijk op de eerste dag al de koelkast uit hun caravan gesloopt, en 1 of 2 dagen later de hele klote caravan zonder te letten op tenten, en andere spullen van andere mensen die ernaast stonden.
ze zijn op zaterdag avond met de noorderzon vertrokken, en die kapotte caravan is blijven staan. op ongeveer 2 meter van onze tent vandaan.
Toen wij een zaterdag nacht terug kwamen na Fintroll was de caravan of wat er nog van over was om gegooid (blij toe).
wij zijn gaan slapen, omdat we redelijk vroeg weer wilde vertrekken.
worden we opeens wakker van een hoop geschreeuw om onze tent. kijk een beetje duf uit mijn ogen, en zie door het tent zeiltje dat die kut-caravan in de fik is gestoken.
wij steken onze koppen door de deur en (gelukkig) zien een paar mensen ons (zweedse geloof ik) Deze helpen ons uit de tent te komen en de tent eerst verplaatsen en dan op te ruimen. Ook hebben ze ons nog een slaap plek aangeboden in hun tent, maar dat hebben we afgewezen.
Als 1 van deze tering lijers van wie dat ding was hier op het forum zit hoop ik dat hij de volgende keer als hij iets wil slopen dat gewoon op zondag doet als bijna iedereen naar huis is, want nu hebben wij nog mazzel gehad, maar het had ook anders af kunnen lopen.
De mensen die de brand aan gestoken hebben zijn eikels, maar de nederlanders die dat veroorzaakt hebben hoop ik voor hun niet in het echt tegen te komen. want ik denk niet dat ze lopend bij mij vandaan komen.
Dit is het enige wat eigenlijk mijn weekend een beetje verstoord heeft.
Verder bedankt voor de rest van het weekend, het was rete gaaf.
WACKEN!!!!!!!!!!!!!!!
Volgend jaar weer?? zeker weten...

we hebben veel bands gezien, heel veel bands gezien, waar ik later wel op door ga.
maar ik wil eerst even weten of er iemand hier van MF, vlak naast ons heeft gestaan met minimaal 1 witte Fiat bus, een party tent, nog 1 of meerdere tentjes, en een caravan. Vakje D van de camping. Ze kwamen uit N-Brabant.
Deze eikels hebben namelijk op de eerste dag al de koelkast uit hun caravan gesloopt, en 1 of 2 dagen later de hele klote caravan zonder te letten op tenten, en andere spullen van andere mensen die ernaast stonden.
ze zijn op zaterdag avond met de noorderzon vertrokken, en die kapotte caravan is blijven staan. op ongeveer 2 meter van onze tent vandaan.
Toen wij een zaterdag nacht terug kwamen na Fintroll was de caravan of wat er nog van over was om gegooid (blij toe).
wij zijn gaan slapen, omdat we redelijk vroeg weer wilde vertrekken.
worden we opeens wakker van een hoop geschreeuw om onze tent. kijk een beetje duf uit mijn ogen, en zie door het tent zeiltje dat die kut-caravan in de fik is gestoken.
wij steken onze koppen door de deur en (gelukkig) zien een paar mensen ons (zweedse geloof ik) Deze helpen ons uit de tent te komen en de tent eerst verplaatsen en dan op te ruimen. Ook hebben ze ons nog een slaap plek aangeboden in hun tent, maar dat hebben we afgewezen.
Als 1 van deze tering lijers van wie dat ding was hier op het forum zit hoop ik dat hij de volgende keer als hij iets wil slopen dat gewoon op zondag doet als bijna iedereen naar huis is, want nu hebben wij nog mazzel gehad, maar het had ook anders af kunnen lopen.
De mensen die de brand aan gestoken hebben zijn eikels, maar de nederlanders die dat veroorzaakt hebben hoop ik voor hun niet in het echt tegen te komen. want ik denk niet dat ze lopend bij mij vandaan komen.
Dit is het enige wat eigenlijk mijn weekend een beetje verstoord heeft.
Verder bedankt voor de rest van het weekend, het was rete gaaf.
WACKEN!!!!!!!!!!!!!!!
Volgend jaar weer?? zeker weten...
Death is just the beginning
-
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
zo, even iets meer uitleg
we zullen beginnen met dieptepunten om zo positief te eindigen
- wacken IS VEEL TE GROOT GEWORDEN, bah, heb liever kleiner festival
- lelijke vrouwen
- veel te weinig wc's en vieze douches met vies water
- duitsers
- onze buurman die zelfmoord probeerde te plegen en met helikopter weg moest worden gebracht, best raar dat je die kerel eerder op die dag hebt gesproken
- over algemeen slecht geluid
- party stage en black stage moeten ze verder uit elkaar zetten
hoogtepunten:
- oostenrijkers zijn cool en zeer leuke bierspelletjes met hen gespeeld
- mambo kurt!!! meeste dromen zijn bedrog!
top vijf van bands
1. pungent stench
--> ik heb heel veel black en doom bands gezien, maar niets klinkt zo duister, zwaar en walgelijk als deze reincarnatie van celtic frost, duizend maal beter als op cd, en dat is al niet misselijk
2. atheist: tja, moest je bij zijn, niet te geloven hoe die kerels speelden en hoe enthousiast ze waren, geniaal, echt geniaal
3. gamma ray: zeer degelijke powermetal set met alles er op en er aan
4. scorpions: zeeeeeeeeeeer lange maar leuke show, klassieke hardrockshow met alles er op en er aan
5. emperor: veel beter dan ik had verwacht, leuke show, leuke muziek
andere hoogeputen: morbid angel (ondanks baggergeluid), born from pain (beuken!), whitesnake, subway to sally (zeer leuke show)
nouja, tot zo ver mijn 'stream of consiouness'
we zullen beginnen met dieptepunten om zo positief te eindigen

- wacken IS VEEL TE GROOT GEWORDEN, bah, heb liever kleiner festival
- lelijke vrouwen
- veel te weinig wc's en vieze douches met vies water
- duitsers
- onze buurman die zelfmoord probeerde te plegen en met helikopter weg moest worden gebracht, best raar dat je die kerel eerder op die dag hebt gesproken
- over algemeen slecht geluid
- party stage en black stage moeten ze verder uit elkaar zetten
hoogtepunten:
- oostenrijkers zijn cool en zeer leuke bierspelletjes met hen gespeeld
- mambo kurt!!! meeste dromen zijn bedrog!
top vijf van bands
1. pungent stench
--> ik heb heel veel black en doom bands gezien, maar niets klinkt zo duister, zwaar en walgelijk als deze reincarnatie van celtic frost, duizend maal beter als op cd, en dat is al niet misselijk
2. atheist: tja, moest je bij zijn, niet te geloven hoe die kerels speelden en hoe enthousiast ze waren, geniaal, echt geniaal
3. gamma ray: zeer degelijke powermetal set met alles er op en er aan
4. scorpions: zeeeeeeeeeeer lange maar leuke show, klassieke hardrockshow met alles er op en er aan
5. emperor: veel beter dan ik had verwacht, leuke show, leuke muziek
andere hoogeputen: morbid angel (ondanks baggergeluid), born from pain (beuken!), whitesnake, subway to sally (zeer leuke show)
nouja, tot zo ver mijn 'stream of consiouness'
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-
Weet niet meer wat ik allemaal gezien heb, maar dit zijn de bands die ik helemaal gezien heb:
Atheist: Erg gave band, super enthousiast
Emperor: WORSHIP!!!!
Morbid Angel: Goed geluid en veel werk van Altars of Madness
Dezperadoz: Geweldige sfeer in de tent. Lekker vrolijke western muziek en dronken Duitsers
Carnivore: Ook geweldig. SEX AND VIOLENCE!!!!
Amon Amarth: Kutgeluid, maar grappige show erom heen
Ook nog wel veel andere bands gezien van een afstandje
Foto's volgen later
Atheist: Erg gave band, super enthousiast
Emperor: WORSHIP!!!!
Morbid Angel: Goed geluid en veel werk van Altars of Madness
Dezperadoz: Geweldige sfeer in de tent. Lekker vrolijke western muziek en dronken Duitsers
Carnivore: Ook geweldig. SEX AND VIOLENCE!!!!
Amon Amarth: Kutgeluid, maar grappige show erom heen
Ook nog wel veel andere bands gezien van een afstandje
Foto's volgen later
- Sargatanas
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ja, ik was ook helemaal onder de indruk van atheistSargatanas schreef:Atheist, niet te beschrijven in woorden hoe gaaf dat was. De andere bands waren gay.
je moest er bij zijn om te beseffen hoe super dat wel was, woorden kunnen dat idd niet beschrijven
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.