Wacken Open Air 2006 nummero II

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
valkyrian

Bericht door valkyrian » ma aug 07, 2006 2:34 pm

Orklord schreef:[..]

Morbid Sin bedoel je denk ik :wink: anders heb ik iets gemist. :P
hehe
ben net wakker :P

Running Wild

Bericht door Running Wild » ma aug 07, 2006 2:35 pm

Wacken was gewoon super weer dit jaar!

Metal Inquisitor
Gamma Ray
Rose Tattoo

toch wel de 3 beste shows van dit jaar.

helaas met m'n bijdehandte hoofd Mortal sin gemist *slaat hoofd tegen muur...*
"If It's Not In Thy Blood, Thou Will Never Understand"

Sargatanas

Bericht door Sargatanas » ma aug 07, 2006 2:36 pm

valkyrian schreef:oke in volgorde van gaafheid

1. mortal sin
2. gammaray
3. rose tattoo
Atheist niet gezien ofzo?
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]

valkyrian

Bericht door valkyrian » ma aug 07, 2006 2:38 pm

nee helemaal vergeten

maar hoorde er later wel hele gave verhalen van

aargh

Sargatanas

Bericht door Sargatanas » ma aug 07, 2006 2:39 pm

http://streaming.wacken.com/content.html

Hier kun je veel bands nog een keer bekijken.
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]

valkyrian

Bericht door valkyrian » ma aug 07, 2006 2:42 pm

lol die site staat vol spelfouten: morbit angel :roll: en is ook offline, jammer

goddethroned

Bericht door goddethroned » ma aug 07, 2006 2:43 pm

Ik heb atheist ook niet gezien,toen was het tijd voor een eetpauze.Had de hele dag nauwelijks wat te eten gehad.
[i]In the shadow of the light from a black sun
Frigid statue standing icy blue and numb
Where are the frost giants I've begged for protection?
I'm freezing [/i]

Sargatanas

Bericht door Sargatanas » ma aug 07, 2006 2:44 pm

goddethroned schreef:Ik heb atheist ook niet gezien,toen was het tijd voor een eetpauze.Had de hele dag nauwelijks wat te eten gehad.
Eten doet er niet toe als Atheist speelt. Beste band van Wackene en dat laat jij schieten voor eten, haha.

Sargatanas

Bericht door Sargatanas » ma aug 07, 2006 2:46 pm

valkyrian schreef:lol die site staat vol spelfouten: morbit angel :roll: en is ook offline, jammer
En Legend of the Damned. Maar hoe kom je erbij dat hij offline is? Je werkt via Firefox? Zo ja, dan doet ie het niet. Je moet het gewoon openen via IE.

Roza
Contacteer:

Bericht door Roza » ma aug 07, 2006 2:47 pm

Via Firefox werkt de site hier ook gewoon.
[b][color=red]Red[/color][/b] is the new black.

Nee, da's niet Funeral For A Friend. Da's gewoon een woeste uitspraak: [url]http://www.roodharigen.nl[/url]

ketter

Bericht door ketter » ma aug 07, 2006 2:49 pm

Zo, ook ik ben weer terug na een gigantisch kutte treinreis. Als ik volgens jaar weer naar wacken ga: niet met de trein, 20 keer overstappen met een veel te zware tas, vertragingen waardoor je aansluitingen mist etc. Diegene die bij Wacken de pendelbus heeft geregeld mag van mij trouwens ook een longonsteking krijgen: met zo'n 1000 man wachten op een bus die om de 3 kwartier aankomt is geen pretje. Nee, de reis naar het festival was allerminst plezierig te noemen.

Ook was het wel jammer dat ik er met een groep was die ik niet echt kende, had er niet veel mee ofzo.

Pluspunten:

-Het weer! Ik had me al voorbereid op 4 dagen regen, regen en nog eens regen maar de zon liet zich vaak genoeg zien, vooral zaterdag.
-Met een paar beruchte friezen zuipen op vrijdag, jammer dat ik al redelijk snel lag te maffen vanwege een dronken bui. :P
-Lullen met duitsers bij onze tent in de buurt.
-Drinken was inderdaad goed geregeld.
-Gaaf publiek: toen ik bij het crowdsurfen tijdens Opeth (lol!) werkelijk al m'n zooi ben kwijtgeraakt (beurs met veel geld, pasjes e.d., zonnebril, mobiel), kon ik toch nog alles terugvinden omdat er een paar mensen naar me toekwamen. Pfoej!
-Morbid Angel en Aborted, wat was dat gaaf.

Minpunten:
-Pendelbus!! Wat was dat slecht geregeld zeg, echt. Je zou toch zeggen dat een dergelijk festival dat beter kan regelen (wat waarschijnlijk ook zo was).
-De ingang, vlak bij onze tent, waar je niet uitmocht en zodoende teringver over de camping moest omlopen om van het terrein af te komen (gelukkig was dat de dag erop wel goed geregeld).
-Pokke eind lopen naar de supermarkt en zwembad. Vooral de weg terug van de supermarkt met een bak bier vond ik nogal.. kut.
-Gasten in m'n buurt die motörhead kut vonden. Schande!
-De treinreis, zoals boven beschreven. Kut met peren, dat was het. Ook verveelde ik me meestal redelijk dood in de trein. De trein die van Duitsland naar Nederland ging hield voor half 9 's avonds al op met rijden... wtf! Uiteindelijk was het nog goed gekomen doordat we redelijk cheap een taxi hadden kunnen regelen naar Nieuweschans.

Iig, het festival; een aantal toffe optredens gezien.

De bands:

Wintersun: Ik had het een stuk 'folkier' verwacht, om het zo even te noemen. Verder was ik er niet echt bekend mee, dus verder heb ik er niks over te melden.
Legion of the damned: Godver wat stonden die drums hard. Het geluid was ook niet alles.
Born from pain: ik ben er wat later gaan kijken, en ik vond het niet bijzonder.
Danko Jones: Sukkel met z'n dom gewauwel de hele tijd. De muziek was ook niet tof.
Nevermore: klonk goed.
Opeth: Goed, alleen jammer dat ze zo'n weinig hadden gespeeld van Black Water Park.
Carnivore: klonk goed, ondanks ik er niet veel van kende. En die chicks op het einde waren ook wel geinig.
In Extremo: Ik had ze beter zien doen op Bospop. Na een tijdje was ik naar Vreid gelopen, maar het geluid was niet erg goed daar, vond ik.
Children of Bodom: Tof, ze hadden welgeteld maar één kutnummer gespeeld (are you dead yey). De solo gitaar stond wel niet hard genoeg, vond ik. Het 'fuck'-gedoe vond ik niet erg storend.

De dag vond ik overigens niet erg geslaagd omdat ik iedereen kwijt was en het mobiel netwerk daar eruitlag ofzo... (wat de dagen erna volgens mij nog steeds zo was, kon een paar mensen maar niet bereiken) erg storend, ben dan ook maar gaan maffen en heb Amon Amarth gemist.

Dag erna:

Aborted: Geniaal! Die kerel heeft live een geweldige strot en de nummers klonken heel goed. Een van de hoogtepunten voor het festival voor mij. Ik heb wel Metal Church hierdoor gemist, wat ik ook had willen zien.
Arch Enemy: Wow, zo'n drukte had ik niet verwacht bij deze band. Heb het dan ook van een afstandje bekeken, maar ik vond het niet al te goed klinken. Dat wijf heeft overigens wel een goeie strot.
Morbid Angel: Kut, eerste 10 minuten gemist doordat ik te laat was aangelopen vanaf de camping. Maar wat een gaaf optreden, er kwamen een hoop goeie nummers voorbij met als hoogtepunt Chapel of Chouls. De zang viel me trouwens ook niet tegen bij nummers van Altars of Madness, klonk erg goed! Samen met Aborted de beste band van het festival.
Gamma Ray: Goed optreden! Al had ik het na een uurtje wel gezien, niet omdat ze slecht speelde, integendeel zelfs, maar het kon me opeens niet meer boeien. Maar het was een goed optreden.
Atheist: Niet echt mijn smaak, op cd vond ik het ook al niet interesant. Maar ik denk dat ze goed speelde.
Emperor: Vet! Gaaf om de meesters eindelijk eens live te zien. Alleen de keyboards kon ik niet fatsoenlijk horen.
Motörhead: Goed optreden, leuk om nummers als "No Class", "Ace of Spades" (natuurlijk ;)) en "Love me like a Reptile" live te horen. Wel was ik tijdens de helft uitgeput van al dat gestaan en gebang, ik was er op den duur maar bij gaan zitten.
Finntroll: Viel me tegen. De nummerkeuze vond ik niet alles, het geluid was niet erg goed en de nieuwe zang kon me ook niet erg bekoren. Dessalniettemin heb ik me wel vermaakt met klassiekers als Jaktens Tid.

Zaterdag was voor mij de beste dag, ook de meest gave optredens gezien. Ik was op het einde wel uitgeput, hehe.

Al met al vond ik het een gaaf concert, maar ik ga echt nooit meer met die klote trein. Het gedoe rond het festival zoals die pendelbus en uitgangen laten toch wel een beetje een zure smaak achter. Maar ik moet volgend jaar weer terug, Immortal reunie!!!
Ik zie 't wel. :P
Laatst gewijzigd door ketter op ma aug 07, 2006 3:03 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Sargatanas

Bericht door Sargatanas » ma aug 07, 2006 2:49 pm

Ja, bij mij ook. Alleen die streams kan ik dan niet starten.

valkyrian

Bericht door valkyrian » ma aug 07, 2006 2:51 pm

Sargatanas schreef:[..]

En Legend of the Damned. Maar hoe kom je erbij dat hij offline is? Je werkt via Firefox? Zo ja, dan doet ie het niet. Je moet het gewoon openen via IE.
ik werk niet via firefox. in windows mediaplayer opent die niet

Sargatanas

Bericht door Sargatanas » ma aug 07, 2006 2:53 pm

valkyrian schreef:[..]

Jamm0r. Hier wel.

graveworm

Bericht door graveworm » ma aug 07, 2006 2:53 pm

Ketter schreef:De bands:

Wintersun: Ik had het een stuk 'folkier' verwacht, om het zo even te noemen. Verder was ik er niet echt bekend mee, dus verder heb ik er niks over te melden.
Jari maakte er geen 2de Ensiferum van hé. :wink:
Voor mij was dit hét optreden van WOA!
Als je al fanboy bent endan nog zo'n klasse krijgt met weinig fouten in prachtig gewoon!

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » ma aug 07, 2006 2:53 pm

Zo, dat was me weer een partij heerschen

Pluspunten:
- Mooi weer
- Gezellige sfeer
- Gave bands
- Korte wachtrijen bij het eten en drinken
- Morbid Angel die God of Emptiness nu eens helemaal spelen

Minpunten:
- Urenlange rij bij de bussen naar Itzehoe
- Mijn voet die redelijk naar de klote was
- Geluid dat soms van de enige stage naar de andere waait
- Kutgeluid algemeen: bij Morbid Angel was het echt geen porum, wat zonde is bij zulke geniale nummers

De bands:
Emperor: het überhoogtepunt voor mij, het begon wat flauwtjes door een kutgeluid, maar toen dat eenmaal was bijgesteld en de duisternis ook was gevallen was het genieten tot en met. Bijna alle klassiekers kwamen langs en de band zette een voor mij echt onvergetelijk optreden neer.
Celtic Frost: Ook een waar hoogtepunt, zware en bijna religieuze sfeer. En hoe gaaf is het om een nummer als Into The Crypts of Rays live te horen.
Ministry: vreemd dat deze hier nergens worden genoemd. Geniale audioterreur die op oorverdovende manier alles en iedereen omver blaast.
Carnivore: alleen al de opkomst was geniaal, 2 kitscherige en lange intro's, 2 riffs spelen en na een bedankje weer weggaan.
Atheist: abnormaal, fenomenaal, geniaal. Hoewel ik tot nu toe niet echt bekend was met hun werk stond ik hier echt met open mond te kijken.
Danko Jones: gave Rock 'n Roll en een entertainer pur sang.

Voor de rest nog een hoop anders, maar dit waren wel de hoogtepunten. Mooi festival weer en volgend jaar weer ontiegelijk heerschen met Immortal.
Laatst gewijzigd door AmnesJAn op ma aug 07, 2006 2:58 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
לֹא אעבוד

Sater

Bericht door Sater » ma aug 07, 2006 2:56 pm

Orklord schreef:[..]

Morbid Sin bedoel je denk ik :wink: anders heb ik iets gemist. :P
Morbid Angel of Mortal Sin....
Dictius Te Necare

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma aug 07, 2006 2:56 pm

oja ministry?

wat een bak met herrie op veel te hard volume

zelf met oordopjes in moest ik gaan lopen
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » ma aug 07, 2006 2:56 pm

valkyrian schreef:[..]

:?

Dacht dat mij pc stom was. Hij doet het hier gewoon.

ketter

Bericht door ketter » ma aug 07, 2006 3:00 pm

graveworm schreef:[..]

Jari maakte er geen 2de Ensiferum van hé. :wink:
Dat had ik juist wel half verwacht, omdat die samples op de site van ze wel zo overkomen.

Daeminion

Bericht door Daeminion » ma aug 07, 2006 3:00 pm

Kristof schreef:oja ministry?

wat een bak met herrie op veel te hard volume

zelf met oordopjes in moest ik gaan lopen
Ik heb ook nog verhalen gehoord dat Mystic Circle ook met zo'n absurd hard geluid speelde.

Oh ja, en de EHBO suckt. Werkelijk niemand daar kan fatsoenlijk Engels spreken.

Roza
Contacteer:

Bericht door Roza » ma aug 07, 2006 3:04 pm

Daeminion schreef:Oh ja, en de EHBO suckt. Werkelijk niemand daar kan fatsoenlijk Engels spreken.
Ik heb de EHBO gelukkig neit nodig gehad, en dat is maar goed ook want ik zou neit weten waar ze zaten. Niks van gezien, niks aangegeven.

Wat was er aan de hand dat jij je wel tot de eerste hulp moest begeven?

Nee, da's niet Funeral For A Friend. Da's gewoon een woeste uitspraak: [url]http://www.roodharigen.nl[/url]

Heidewolf

Bericht door Heidewolf » ma aug 07, 2006 3:07 pm

Daeminion schreef:[..]

Ik heb ook nog verhalen gehoord dat Mystic Circle ook met zo'n absurd hard geluid speelde.

Oh ja, en de EHBO suckt. Werkelijk niemand daar kan fatsoenlijk Engels spreken.
Ik wou eens slapen met oordopjes in, maar ik had ze er te ver ingedouwd en kreeg ze er niet meer uiten. En het scenraio van zo iets uitleggen aan mensen die slecht engels spreken terwijl je halfdoof bent schoot toen al door me hoofd. Gelukkig heb ik ze met een nagelknippertje eruit kunnen kruigen.
Heerlijk Helder Taalloeder

Crow

Bericht door Crow » ma aug 07, 2006 3:07 pm

haha valt me op dat de ene hier het geluid wel goed vind en een ander bij de zelfde band het geluid kut vind, het geluid was af en toe idd bagger.

band lijstje: ff mijn programma pakken want wist op zaterdag al niet meer wat ik vrijdag nou allemaal heb gezien:

Dinsdag:

vertrokken om 15.00 uur richting Wacken, sinds de grensovergang eigenlijk alleen maar regen gehad. Geen files gehad gelukkig. we kwamen rond 19.15uur aan (1 stop gehad om even naar de wc te gaan) gelukkig redelijk droog de tent op kunnen zetten. wanneer de party-tent uiteindelijk ook stond kwamen onze duitse en franse buurtjes gelijk na een half uurtje ook maar onder onze party-tent staan omdat het zo verschrikkelijk begon te regenen. Veel lol gehad.

woensdag:

opgestaan en wat koffie gemaakt, ook voor onze duitse buren, waar we eigenlijk onszelf elke dag wel mee vermaakt hebben.

Fire Fighters: echt lachen dat metal heads daar zo van uit hun dak gaan.

Natuurlijk Mambo Kurt: echt geweldig, de sfeer was super, en zoals eerder gemeld hier dromen zijn bedrog. Super al de duitsers die dat meegedaan hebben

Karaoke: geweldig gelachen om sommige lui op het podium.

Terug bij de tent, weer veel bier en alcoholische drankjes genuttigt, met onze nieuwe vrienden, en hard meegezongen met de cd-speler natuurlijk :).

Donderdag:

opgestaan, en nu al super brak terwijl het hele festival nog niet begonnen is :?

maar gelijk met wat sap en wat brood begonnen, rond de midag begonnen met wat biertjes te drinken.
's middag naar de metal markt geweest (het buiten gedeelte) wat verdomme nog te laat open ging ook. Maar goed.

Hierna maar weer eens Doner op (hadden we namelijk nog niet gehad hehe)

WET stage:

Metal battle van BRA gezien, ging wel niet super bijzonder.

MSG: Was wel aardig om te zien, vond het niet super spectaculair
Scorpions: Ons super bij vermaakt, ben 5 min. te vroeg weg gegaan om de schorpioen te zien, was wel balen want we hoorde hem opkomen, maar we hadden totaal geen zin meer om terug te lopen.

Bij de tent nog wat bier gedronken, en gaan slapen.

Vrijdag:

om 08.00 uur de tent uitgebrand door de zon, tering wat was dat warm.

Bij de biertuin maar even wat bier gedronken, en daar wat nederlanders tegen gekomen, 1 iemand uit de achterhoek, die jarig was, hij was al helemaal naar de tering, en ik moest nog beginnen. wel een biertje van gehad.

daarna nog een paar nederlanders tegen gekomen, even mee gepraat. Toen naar festival terien gegaan:

Born From Pain: (party stage)Echt een super optreden, we stonden zo goed als helemaal vooraan, paar nummers afgewacht, en een paar crowdsurfers over me kop heen gehad. Toen werd mijn vriendin duizelig, dus heb ik haar over de hekken heen gezet voor bij het podium, en zijn we het wat van vereraf gaan kijken.

Danko Jones: Super optreden, vooral zijn commentaar naar het publiek.
QUOTES: Dont look at the fucking helicopter look at me.
tegen een crowdsurfer: Caught in a mosh?? the music stopped allready idiot.
This is True metal stage right?? What does a fucking rock 'n roll band do on a Metal stage??
Ill give you a Djanko (stto met zijn hoofd tegen de microfoon) echt gelachen hier. Ook de nederlanders hier tegen gekomen die we 's ochtend tegen gekomen zijn in de biertuin.

Six Feet Under: Vond het optreden niet echt super, ben ook na een poosje weg gelopen. wel een paar leuke nummers gehoord.

Nikki Puppet: zwaar klote, klonk echt nergens naar

Nevermore: vond ik helemaal bagger.

Gorilla Monsoon: was wel aardig, niet bijzonder

Opeth: paar nummers gezien, was erg langzaam, en tussen de nummers door vond ik de zanger ook niet echt gemotiveerd klinken, dus ben na en paar nummers weer verder gaan lopen

Carnivore: het eind op het beeldscherm gevolgd, wel aardig, vooral de topless vrouwtjes met de waterpistolen waren leuk om te zien :)

In Extremo: waren wij dan de enige die de nummers niet kende?? verder een leuke show, met aardig wat vuur, deed me wel een beetje aan Rammstein denken.

metal markt weer eens over gelopen.

Children of bodom: 1,5 uur gewacht van tevoren, om vooraan te staan (nog op iemands rokje gestaan geloof ik (ze was NL) ) toen ze begonnen te spelen, was het gewoon een en al Pit, we konden gewoon niet normaal blijven staan vooraan, dus zijn we naar achter gegaan, met een hoop aan de kant duwen.

even weer naar de camping geweest en daar wat lopen ouwehoeren.

Ministry: Het laatste stuk gezien, wel grappig, maar niet echt mijn smaak kwa muziek.

Amon Amarth: van een afstand gekeken, en verder lekker in de biertuin gezeten met een biertje en lekker geluisterd.

Daarna weer lekker naar de tent gegaan, en bijna een halve fles van de duitsers opgezopen (32% alcohol) verdomme wat was dat heet toen ik de fles eindelijk van me bek haalde. De duitsers stonden alleen een beetje dom te kijken toen ik hem in een keer zover leeg zoop

Zaterdag:

wakker geworden, en we waren al super naar de tering.
rustig ons klaar gemaakt voor de laatste dag festival. we hadden al besloten om maar niet meer zoveel naar voren proberen te komen.

Metal church gemist door het rustige aandoen, klote maar niks aan te doen.

Caliban: klonk wel aardig, van een afstandje bekeken

Morbus Gravis: Niet bijzonder, wel leuk om even gezien te hebben

Arch Enemy: Dat er zoveel herrie uit zo'n klein meidje komt verbaasd me elke keer maar weer.

Fear Factory: klonk zwaar klote, had er meer van verwacht

Morbid Angel: niks van gezien, wel vanuit de biertuin naar kunnen luisteren

Gamma Ray: helaas gemist

Soulfly: vond het wel weer leuk om ze te zien, verder niet veel bijzonder nieuw aan de show

Whitesnake: wat een ruimte tussen de mensen, we konden nog een eind naar voor komen, wel van de muziek kunnen genieten, even wat rustigs.

Emperor gemist, we hebben de party tent toen vast afgebroken

Motorhead: weer geweldig, maar verdomd druk.

Rose Tattoo: leuk, en van genoten, we gingen er alleen weg om Finntroll te kunnen zien.

Finntroll: Jammer dat party stage het geluid zo hard van was. oftewel dit geluid stond te zacht. weer lekker gesprongen op trolhammaren.

terug naar de camping, en lekker gaan slapen.
om 05.00 uur wakker geschrokken omdat die kut caravan of wat er nog van over was in de fik stond. zooi opgeruimt in de auto gestapt en naar huis gereden.

we waren om 11.00 uur ongeveer thuis.

we hebben nu al weer zin in volgend jaar

+ rijen niet al te lang bij eten en drink stands
+ mooi weer
+ sfeer
+ veel leuke bands
+ bier
+ nieuwe vrienden gemaakt (nog contact mee via mail)

- vriendin kon niet alles zien door alle lange mensen
- crowdsurfen is irritant
- caravan in de fik
- super moe naar huis moeten rijden

dat was het verhaal voor nu even
Laatst gewijzigd door Crow op ma aug 07, 2006 3:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Death is just the beginning

ketter

Bericht door ketter » ma aug 07, 2006 3:10 pm

De pits vielen me trouwens tegen... heb je zin om te moshen, is er nergens een pit te bekennen! Ja, helemaal vooran met 15 man ofzo. Maar om daar helemaal naartoe te lopen..

Daeminion

Bericht door Daeminion » ma aug 07, 2006 3:10 pm

De EHBO zat, vanaf het festivalterrein gezien, aan de uiterste rechterkant van de Biergarten. Aan de andere kant van de straat.

Daeminion

Bericht door Daeminion » ma aug 07, 2006 3:13 pm

Oh ja, nog een ding wat me opgevallen was. Dat het beeldscherm gedurende heel Wacken mankementen vertoonde.

ketter

Bericht door ketter » ma aug 07, 2006 3:15 pm

Daeminion schreef:Oh ja, nog een ding wat me opgevallen was. Dat het beeldscherm gedurende heel Wacken mankementen vertoonde.
Klopt ja. Flikkeren, dooie pixel. Maar meestal was het toch wel goed.

Stillborn
Contacteer:

Bericht door Stillborn » ma aug 07, 2006 3:15 pm

Laatst gewijzigd door Stillborn op ma aug 07, 2006 3:52 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
"Maya subjects you..."

Roza
Contacteer:

Bericht door Roza » ma aug 07, 2006 3:16 pm

Ketter schreef:[..]

Inderdaad, t was wat kut maar t ging wel. Ik vond het wel handig, 'k kon het merendeel van Emperor neit zien door de menigte en toen was dat scherm wel erg prettig.

Sander
Contacteer:

Bericht door Sander » ma aug 07, 2006 3:18 pm

Ketter schreef:[..]

Dan toch eerder dooie LED's.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma aug 07, 2006 3:20 pm

Stillborn schreef:Voor de mensen die de stream niet kunnen openen:

Atheist - Incarnation's Dream

De rest komt nog.
super!!! ik gebruik ook liever youtube dan die stream van wacken, die hapert bij mij

ketter

Bericht door ketter » ma aug 07, 2006 3:21 pm

Roza schreef:[..]

Inderdaad, t was wat kut maar t ging wel. Ik vond het wel handig, 'k kon het merendeel van Emperor neit zien door de menigte en toen was dat scherm wel erg prettig.
Ik vond het handig bij bands als CoB waar ik schuin vooraan stond. Maar vaak stond ik met het een oog naar een scherm te kijken, toch wel handig.

MadTinus

Bericht door MadTinus » ma aug 07, 2006 3:27 pm

De compressie op YouTube maakt de kwaliteit helaas wel vaak enorm kut.

Speelde Morbid Angel ook nummers van Blessed Are The Sick?
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma aug 07, 2006 3:30 pm

MadTinus schreef:De compressie op YouTube maakt de kwaliteit helaas wel vaak enorm kut.
atheist was in real life ook veel beter dan je op die stream ziet, moest je gewoon bij zijn

treurmars
Contacteer:

Bericht door treurmars » ma aug 07, 2006 3:31 pm

Lost One schreef: Oh, enneh.... TIMMY!!!!!

Ghe, Bij ons was het KUTHOEREN of KUTDUITSERS :D En natuurlijk contstant zeiken over het weer.

Voor de rest, Aborted beukte mij wakker, Emperor deed mij kippevel krijgen en Finntroll liet mij dansen. Voor de rest ben ik het vast wel eens met de rest.
[url=http://www.lucid-dreams.org]Lucid Dreams[/url]

[img]http://www.treurmars.com/blaat/stemCU.jpg[/img]

Roza
Contacteer:

Bericht door Roza » ma aug 07, 2006 3:34 pm

Hier kwam het niet verder dan PENISFRAU! De Duitsers naast ons waren te gay en gaaf, en zongen de hele dag over dat ze vrouwen emt een lul waren.

treurmars
Contacteer:

Bericht door treurmars » ma aug 07, 2006 3:35 pm

Hahaha alle duitsers zijn helemaal gestoord die daar rondlopen! Net zoals de Denen, Finnen, Schotten, Belgen en ga zo maar door. ;)
[url=http://www.lucid-dreams.org]Lucid Dreams[/url]

[img]http://www.treurmars.com/blaat/stemCU.jpg[/img]

Roza
Contacteer:

Bericht door Roza » ma aug 07, 2006 3:38 pm

... Spanjaarden, Canadezen, Fransen, Engelsen... 8)

NvE
Contacteer:

Bericht door NvE » ma aug 07, 2006 3:38 pm

Zo zit me net ff wat van die streams te bekijken. Emperor en Morbid Angel klinken erg goed zit nu bij Fear factory en dat is vrij dramatisch. Burton klinkt echt slecht en de rest van de band is ook allesbehalve strak en op scherp...
don't mistake lack of talent for genius

Jereplofje

Bericht door Jereplofje » ma aug 07, 2006 3:38 pm

Roza schreef:En die tieten heb ik gewoon gemist. Schande. *slaat zichzelf tegen voorhoofd*
Dito.

En verder ben ik de enige die Wacken niet zoveel aan vond geloof ik.

-De layout van het geheel (vooral de camping, en het feit dat je de eerste dag(en) om het HELE festival moest lopen om bij het dorp te komen. De ingang mocht toen nog niet als uitgang gebruikt worden. Dat sloeg echt nergens op, dat was ZO'n kuteind lopen. En dat alleen om even te pinnen of naar de supermarkt te kunnen.)
+Knoflookbrood met kaas
-3 pendelbussen per uur voor een paar duizend mensen
-Het feit dat ik in die drukte en duwerij m'n telefoon ben kwijtgeraakt
-Prijs van de veel te lekkere couscous (5 euro voor een klein bakje)
+Knoflookbrood met kaas
-Saaie line up
+Crowdsurfen in de trein
+Topless op de foto met z'n 5en
+Knoflookbrood met kaas
+Medereizigers
-Meidereizigers die dingen regelen en hun verantwoordelijkheden niet helemaal nakmoen
-Hierdoor 2 uur vertraging oplopen, in station Leer aankomen en daar er achter komen dat er geen treinen meer naar Nederland gaan (opgelost door met de taxi naar Nieuweschans NL te gaan)
+Knoflookbrood met kaas
+Het weer. Af en toe lekker warm, afgewisseld met een klein buitje of wat verfrissende koelte en wind.
-Sfeer, het miste gewoon iets ten op zichte van Graspop bijvoorbeeld.
-Als je Slayer schreeuwt reageert niemand, en als je Wacken schreeuwt heb je kans dat er een paar mensen Wacken terugschreeuwen.
-Klotegreppels overal
-Klotewackenlui die je om 11 uur 's nachts even meedelen dat je in het pad ligt en op zij moet. Hoppa, tenten verplaatsen. Ze geven ook niet even aan dat daar een pad is of zo. Volgende middag stond dat hele pad overigens stampvol met andere mensen met tenten.
+Knoflookbrood met kaas
+Zwembad, wel een eind lopen maar daardoor was het niet te druk daar.
+Eerste ervaring met harsen, in een moment van verveling heeft mijn vriendin mijn rug geharst. Een erg... Verlichtende ervaring.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma aug 07, 2006 3:39 pm

MadTinus

Bericht door MadTinus » ma aug 07, 2006 3:44 pm

MadTinus schreef:Speelde Morbid Angel ook nummers van Blessed Are The Sick?
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Roza
Contacteer:

Bericht door Roza » ma aug 07, 2006 3:53 pm

jereplofje schreef:*gezanik*
Dude. Het is inderdaad niet ideaal, maar wat verwacht je dan? Het is een festival, een HEEL groot massaal festival. Mijns inziens kan je dan rekenen op veel leuke dingen maar ook een hoop gekut en gedoe. Krijg je er gratis bij, maar dat weet je toch als je eraan begitn?

Dulce_licores

Bericht door Dulce_licores » ma aug 07, 2006 4:03 pm

Moe maar blij, want het was een leuk festival. Minder bands gezien dan ik had gewild, maar het wel heel gezellig gehad, enkele bekenden gezien en vooral veel nieuwe mensen leren kennen.
Gave stuff gekocht en goede muziek gehoord. Emperor, Opeth en Orphaned Land vond ik echt gaaf, hoogtepunten. Scorpions ook, Gamma Ray heb ik van een afstandje beluisterd (kon het net niet zien) en ook erg gaaf. Motorhead had ik op Graspop al gezien dus ook van een afstandje geluisterd.

Bij Finntroll was ik trouwens al op de camping, maar toen ik ze hoorde spelen had ik er een beetje spijt van dat ik niet op het festivalterrein was. Maar ja, klonk zo ook leuk.

Minpunt waren op de camping wat te weinig dixies. Te ver lopen als je 's ochtends moe bent, eigenlijk verder wilt slapen maar nodig moet. Paid WC's waren daarentegen echt fijn, goed schoon. Rijen gingen voor de meisjes vrij vlot.
-Klotegreppels overal
:lol: Ja, geen binnenweggetjes meer genomen na dag 1. En HOPPAH!! (vooral leuk omdat er altijd wel mensen in de buurt zitten/staan) :oops:
[url=http://www.flowgo.com/index.cfm?action=view&id=1218]
Koffie? Klik hier.[/url]

Crow

Bericht door Crow » ma aug 07, 2006 4:04 pm

idd Jereplofje je ben een beetje een hele erge zeikerd.

trouwens een hoop van dat gezeur heb je al niet als je met de auto gaat.

ben voor het eerst een keer niet het dorp ingegaan, en dat zwembad vond ik al helemaal niet nodig.

heb me zeer goed vermaakt met de water gevechten bij de wasbakken op het festival terrein

en het meeste heb je er dubbel ingezet:?

het was gewoon super gezellig

Daeminion

Bericht door Daeminion » ma aug 07, 2006 4:09 pm

MadTinus schreef:[..]
Voor zover ik me kan herinneren alleen Fall From Grace. Verder veel van Covenant en Altars of Madness.

Crow

Bericht door Crow » ma aug 07, 2006 4:21 pm

NEUKEN IN DE KEUKEN!!!!!

daar werd ik op een gegeven moment wel een beetje gek van

Krimhild
Altijd welkom

Bericht door Krimhild » ma aug 07, 2006 4:25 pm

nice!

Ik heb echt niet veel bands gezien, alleen bij korpiklaani en finntroll lekker gefeest. Van een eindje nog wel een aantal bands gezien, maar of het was niet boeiend, of het geluid was kut, of het werd overstemd door een ander podium.

Verder bij de ehbo gezeten, liederen van Jan Smid gezongen en dikke duitsers uitgelachen ^^ (Finch had tijdens een potje voetbal zen halve grote teen verloren. Ik vond de mensen van de ehbo juist wel behulpzaam, ze hadden het foking druk maar waren toch aardig. Dat kon je niet zeggen van die eikel van een barman die te weinig geld terug gaf en stond te schelden.)

Het geniaalste van heel Wacken was toch wel de duitser die het presteerde om tot 3 maal toe met zijn broek over zijn schouders, met een halve struik voor zijn kruis en het schijt tot achter zijn oren uit de bosje te komen sjokken. Die kop. Priceless.
“Een samenstelling is opgebouwd uit twee of meer woorden die ieder zelfstandig kunnen voorkomen (vb: bladhark, zakkenwasser) en wordt in het Nederlands altijd aan elkaar geschreven. Het gebruik van een spatie in het samengestelde woord is altijd fout.

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma aug 07, 2006 4:27 pm

Pits zijn gay op de meeste metal. Je gaat maar pitten op punk, hardcore of thrash. Ik wil rustig kunnen bangen. Ik was niet op Wacken, ben wel blij dat ze er daar ook zo over denken, mocht ik er ooit nog eens raken.

Tot zover mijn zoveelste tirade tegen onnodige pitters.
Facebook band

The end is not the end you see - it's just the recognition of a memory

Last.fm profiel

Plaats reactie