Wacken Open Air 2006 nummero II
Hmm, apart dat ze zoveel van Altars en Covenant spelen en maar 1 nummertje van Blessed..Daeminion schreef:[..]
Voor zover ik me kan herinneren alleen Fall From Grace. Verder veel van Covenant en Altars of Madness.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Last.fm
Met de bus zijn we ook nog gestopt bij de Burger King ergens in Duitsland: een man met 'n klein dochtertje wist niet wat er nu ineens binnen kwam lopengraveworm schreef:Ohja, hoe cool is het om op de terugweg om 10 uur sochtens in de burgerking te stoppen en het zit er vol met langharige kerels?![]()
Komen er mensen binnen met hun kindjes van max 5 jaar, draaien ze direct terug om en zijn ze weg.

[b][color=red]Red[/color][/b] is the new black.
Nee, da's niet Funeral For A Friend. Da's gewoon een woeste uitspraak: [url]http://www.roodharigen.nl[/url]
Nee, da's niet Funeral For A Friend. Da's gewoon een woeste uitspraak: [url]http://www.roodharigen.nl[/url]
Goddomme, die 4 nummers Emperor heerschen wel de pan uit zeg, de tering, dat Inno A Satana moet toch wel het meest geniale Black Metal nummer ooit zijn, elke keer weer golven kippenvel, en dan met name die laatste minuut, damn..Sargatanas schreef:http://streaming.wacken.com/content.html
Hier kun je veel bands nog een keer bekijken.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Last.fm
Last.fm
Dat is na elk festival ongeveer gebruikelijk ja, altijd langharig tuig bij de eerste Mac vanaf het festival.. niet alleen in Duitsland.graveworm schreef:Ohja, hoe cool is het om op de terugweg om 10 uur sochtens in de burgerking te stoppen en het zit er vol met langharige kerels?![]()
Komen er mensen binnen met hun kindjes van max 5 jaar, draaien ze direct terug om en zijn ze weg.
CHICKS WITH DICKS, wat je maar gaaf noemtRoza schreef:Hier kwam het niet verder dan PENISFRAU! De Duitsers naast ons waren te gay en gaaf, en zongen de hele dag over dat ze vrouwen emt een lul waren.
http://galleries2.vpscash.nl/tr/picture ... r01008.jpg
Laatst gewijzigd door K. op ma aug 07, 2006 5:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Iemand die me kan zeggen hoe Metal Inquisitor was? Kats vergeten heen te gaan, net als na Vreid en Mortal Sin verdomme.
Maargoed, voor mij de bands van het festival:
Atheist:
Godverdomme dat was me een geniale show zeg! Niet erg druk, want iedereen was na Soulfly toe leek het wel. Maar keihard onterecht wat ik van dat kwartier na Atheist nog van Soulfly meekreeg. Saaie troep. Erg gaaf optreden gewoon, en ik meot echt die cd's aanschaffen!!!
Emperor:
Normaal vind ik Emperor niet veel aan. Maar wat een super gave show was dit zeg. Echt toffe bende, maar het leek wel of Ihsahn zo zenuwachtig als de pest was?
Legion of The Damned:
Zoals ik al zo vaak zei, deze band horot op een groot podium. Na afgelopen zaterdag, was dit optreden 10 keer zo gaaf!
Aborted:
Was zo lekker mee wakker worden, met weer een steengoed optreden van ze, en utieraard een Carcass cover!!!
Amon Amarth:
Viel me in het begin dik tegen, maar werd later best wel leuk om te zien.
Maargoed, voor mij de bands van het festival:
Atheist:
Godverdomme dat was me een geniale show zeg! Niet erg druk, want iedereen was na Soulfly toe leek het wel. Maar keihard onterecht wat ik van dat kwartier na Atheist nog van Soulfly meekreeg. Saaie troep. Erg gaaf optreden gewoon, en ik meot echt die cd's aanschaffen!!!
Emperor:
Normaal vind ik Emperor niet veel aan. Maar wat een super gave show was dit zeg. Echt toffe bende, maar het leek wel of Ihsahn zo zenuwachtig als de pest was?
Legion of The Damned:
Zoals ik al zo vaak zei, deze band horot op een groot podium. Na afgelopen zaterdag, was dit optreden 10 keer zo gaaf!
Aborted:
Was zo lekker mee wakker worden, met weer een steengoed optreden van ze, en utieraard een Carcass cover!!!
Amon Amarth:
Viel me in het begin dik tegen, maar werd later best wel leuk om te zien.
www.last.fm/user/robenroll
't Was mijn eerste Wacken, en er zullen er nog velen volgen! Allejezus wat heb ik me vermaakt!
De enige dingen die bijzonder tegenvielen waren op de zondag. Eerst anderhalf uur in de file om de autobahn op te komen, daarna 5 uur in de file waarbij m'n auto 2 keer door de hitte het niet meer deed, die mocht even afkoelen op de vluchtstrook. Op de radio hoorden we dat er bij Hamburg en Bremen ook afschuwlijke files waren dus hebben we bij een kutdorp een pont gepakt, maar daar waren meer metalheads opgekomen, anderhalf uur later konden we erop. Toen om 19.00 's avonds konden we ontbijten bij de McDonalds, (want op het festival was al het eten op) en op zondag is er niet veel open in de dorpen waar we langsreden. Was uiteindelijk 2.30 thuis, mocht vandaag om 6.15 weer opstaan om te werken....
Zijn er meer mensen die uit hun plaat zijn gegaan bij Vreid?? Was erg stoer optreden!
De enige dingen die bijzonder tegenvielen waren op de zondag. Eerst anderhalf uur in de file om de autobahn op te komen, daarna 5 uur in de file waarbij m'n auto 2 keer door de hitte het niet meer deed, die mocht even afkoelen op de vluchtstrook. Op de radio hoorden we dat er bij Hamburg en Bremen ook afschuwlijke files waren dus hebben we bij een kutdorp een pont gepakt, maar daar waren meer metalheads opgekomen, anderhalf uur later konden we erop. Toen om 19.00 's avonds konden we ontbijten bij de McDonalds, (want op het festival was al het eten op) en op zondag is er niet veel open in de dorpen waar we langsreden. Was uiteindelijk 2.30 thuis, mocht vandaag om 6.15 weer opstaan om te werken....
Zijn er meer mensen die uit hun plaat zijn gegaan bij Vreid?? Was erg stoer optreden!
- Soulcollector
- Contacteer:
We waren om 8.45 klaar om weg te gaan maar er moest zonodig iemand toch nog eerst even koffie drinken en een broodje halen op het terrein, en van die vuilniszakken inleveren. Dus dat was weer ruim een uur oponthoud, en de broodjes waren nog eens op ook...Kristof schreef:een tip als je geen file wilt: vertrek s morgens om acht uur...anders heb je ALTIJD file
wij waren in een kleine vijf uur vanuit wacken naar eindhoven gereden op zondag
Was dat even gaaf.
Mambo Kurt is klote.
Scorpions duurde wel erg lang, maar was ook erg gaaf.
Sommige ouwe nummers met ouwe leden kende ik niet, maar het merendeel wel. Gaaf hoor.
Wintersun was saai, Legion Of The Damned erg gaaf, Danko jones is een krabauer.
Nevermore vond ik wel lekkere muziek voor een tijdje.
Opeth en In Extremo zijn belachelijk en Carnivore was leuk voor even. Korpiklaani was een stuk leuker dus zijn we daar gebleven.
Daar zie je kleine negerpeutertjes mooi meedoen dus het was feest.
Children Of Bodom was helemaal dwazenherrie dus zijn we de metalmarkt onveilig gaan maken, alwaar ik een Sanctuary shirt zag. Aight!
Celtic Frost vond ik niet spannend en ben even gaan pitten totdat Primal Fear kwam. Haha, gaaf was dat zeg. Al speelden ze best veel van Seven Seals(niet dat dat erg is).
Beetje kut wel, dat ze om drie uur klaar waren. Iets voor twaalven trapte metal church alweer af de volgende dag en dat missen zat er niet in.
Wat was dat gaaf zeg, ik was helemaal blij met Gods Of Wrath en Watch The Children Pray. De rest van de set was ook geweldig.
Twee keer in the mirror of light, supervet voor de nieuwe videoclip.
Caliban,Arch Enemy en Fear Factory vond ik wederom poep maar Morbid Angel niet. Ik was aangenaam verrast.
Een kwartier voor het einde weggegaan en aan de andere kant voor Gamma Ray gaan wachten.
Superoptreden met gave nummers, enthousiaste band en veel te veel crowdsurfers haha.
Toen dat klaar was een mooie plekje bij Atheist gevonden waar de maatjes al klaar stonden en die speelden erg strak.
Whitesnake niet veel van meegekregen, op graspop waren ze toch gaver.
Emperor is poep, en Motorhead is één lang nummer.
Finntroll klonk ook veel hetzelfde en ik viel dus staand in slaap haha. Bij subway to sally ben ik maar gaan liggen want wat een herrie was dat.
Domme Dronken Duitsers zijn helemaal gaaf, en duits praten, wanneer je dit niet kunt ook.
Kacken In Wacken is Toll!
Mambo Kurt is klote.
Scorpions duurde wel erg lang, maar was ook erg gaaf.
Sommige ouwe nummers met ouwe leden kende ik niet, maar het merendeel wel. Gaaf hoor.
Wintersun was saai, Legion Of The Damned erg gaaf, Danko jones is een krabauer.
Nevermore vond ik wel lekkere muziek voor een tijdje.
Opeth en In Extremo zijn belachelijk en Carnivore was leuk voor even. Korpiklaani was een stuk leuker dus zijn we daar gebleven.
Daar zie je kleine negerpeutertjes mooi meedoen dus het was feest.
Children Of Bodom was helemaal dwazenherrie dus zijn we de metalmarkt onveilig gaan maken, alwaar ik een Sanctuary shirt zag. Aight!
Celtic Frost vond ik niet spannend en ben even gaan pitten totdat Primal Fear kwam. Haha, gaaf was dat zeg. Al speelden ze best veel van Seven Seals(niet dat dat erg is).
Beetje kut wel, dat ze om drie uur klaar waren. Iets voor twaalven trapte metal church alweer af de volgende dag en dat missen zat er niet in.
Wat was dat gaaf zeg, ik was helemaal blij met Gods Of Wrath en Watch The Children Pray. De rest van de set was ook geweldig.
Twee keer in the mirror of light, supervet voor de nieuwe videoclip.
Caliban,Arch Enemy en Fear Factory vond ik wederom poep maar Morbid Angel niet. Ik was aangenaam verrast.
Een kwartier voor het einde weggegaan en aan de andere kant voor Gamma Ray gaan wachten.
Superoptreden met gave nummers, enthousiaste band en veel te veel crowdsurfers haha.
Toen dat klaar was een mooie plekje bij Atheist gevonden waar de maatjes al klaar stonden en die speelden erg strak.
Whitesnake niet veel van meegekregen, op graspop waren ze toch gaver.
Emperor is poep, en Motorhead is één lang nummer.
Finntroll klonk ook veel hetzelfde en ik viel dus staand in slaap haha. Bij subway to sally ben ik maar gaan liggen want wat een herrie was dat.
Domme Dronken Duitsers zijn helemaal gaaf, en duits praten, wanneer je dit niet kunt ook.
Kacken In Wacken is Toll!
Meerdere malen verzocht, ook maar even hier neergooien.
Morbid Angel - Dawn of the Angry
Morbid Angel - Where the Slime Live
Morbid Angel - God of Emptiness
Morbid Angel - Dawn of the Angry
Morbid Angel - Where the Slime Live
Morbid Angel - God of Emptiness
"Maya subjects you..."
Zondagmorgen om half 8 weggereden, totaal geen file's gehad.
Vandaag zo'n 1000 foto's uitgezocht en een deel ervan online gezet op mijn website:
http://www.metal-experience.com
Check them out!!!
MSG

Wintersun

Nevermore

Carnivore

Children Of Bodom

Aborted

Atheist

Whitesnake

Emperor

Vandaag zo'n 1000 foto's uitgezocht en een deel ervan online gezet op mijn website:
Check them out!!!
MSG

Wintersun

Nevermore

Carnivore

Children Of Bodom

Aborted

Atheist

Whitesnake

Emperor

Eindelijk het thuisfront bereikt.
Mijn eerste jaar W:O:A: was in een woord GENIAAL.
Ik heb me prima vermaakt. Niets was te gek. Niks te klagen.
Danko Jones: Verschrikkelijk. Totaal niet mijn ding.
C.O.B: Prima optreden. Heb mijn haren nog wel even laten zwaaien.
Six Feet Under: Ook leuk om eens te zien. Niet bijzonder verder.
Ministry: Een muur van muziek dat me omver blaaste. Wat een muziek zeg. Misschien dat ik het vaker moet horen maar het was niet voor mij besteedt.
Aborted: Super.
Atheist: Geweldig. Niet helemaal gekeken, maar wat een vette band!
Vreid: Ik was erg benieuwd naar deze band, ik kon me er ook niets bij voorstellen. Maar ik was blij verrast. Alleen jammer dat door de drukte ik In Extremo er half doorheen hoorde.
Opeth: Wat ik er van mee heb gekregen was behoorlijk saai.
Celtic Frost: Erg leuk.
Emperor: Toch wel de beste show van Wacken als ik voor mezelf spreek. Tering wat gaaf.
Danko Jones: Verschrikkelijk. Totaal niet mijn ding.
C.O.B: Prima optreden. Heb mijn haren nog wel even laten zwaaien.
Six Feet Under: Ook leuk om eens te zien. Niet bijzonder verder.
Ministry: Een muur van muziek dat me omver blaaste. Wat een muziek zeg. Misschien dat ik het vaker moet horen maar het was niet voor mij besteedt.
Aborted: Super.
Atheist: Geweldig. Niet helemaal gekeken, maar wat een vette band!
Vreid: Ik was erg benieuwd naar deze band, ik kon me er ook niets bij voorstellen. Maar ik was blij verrast. Alleen jammer dat door de drukte ik In Extremo er half doorheen hoorde.
Opeth: Wat ik er van mee heb gekregen was behoorlijk saai.
Celtic Frost: Erg leuk.
Emperor: Toch wel de beste show van Wacken als ik voor mezelf spreek. Tering wat gaaf.
"What is it with you and banging monsters"
AgreeOrphe schreef:Eindelijk het thuisfront bereikt.

Ihr werdet nicht vom heiligen Geist gerettet, ihr werdet nicht vom Plutonium gerettet. In wirklichkeit werdet ihr gar nicht gerettet...
[img]http://www.eluveitie.ch/img/banner1.jpg[/img]
Zo als nieuwkomer zou ik toch een beetje oppassen om je mening over een geniale band zo duidelijk uit te drukken.... Foei!Krabauer schreef:ik vond emperor gay

Ihr werdet nicht vom heiligen Geist gerettet, ihr werdet nicht vom Plutonium gerettet. In wirklichkeit werdet ihr gar nicht gerettet...
- sugar daddy
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
Vette foto's, vooral die van Emperor.Eus schreef:Zondagmorgen om half 8 weggereden, totaal geen file's gehad.
Check them out!!!
Emperor
Nee, jij!!
-
Stél je voor dat je je mening geeft op een forum!Crow schreef:idd Jereplofje je ben een beetje een hele erge zeikerd.
trouwens een hoop van dat gezeur heb je al niet als je met de auto gaat.

We waren met 16 man waarvan niemand een rijbewijs had trouwens.
En Roza, ik ben op Graspop geweest en 9 van de 10 minpunten die ik op Wacken vond, vond ik niet op Graspop. Dus nee dat kon ik niet weten.
Ah, ook die Zwitsers tegengekomen?Crow schreef:NEUKEN IN DE KEUKEN!!!!!
daar werd ik op een gegeven moment wel een beetje gek van
Wacken was verder wel leuk trouwens, maar ik houd het voortaan wel op Graspop of ga andere festivals uitproberen...
- Krimhild
- Altijd welkom
Je hebt basically alleen gezegd dat je vervoer slecht was geregeld, dat je zo'n eind moest lopen voor geld, dat je je telefoon ben verloren en dat het eten duur was. Ga jij maar op zoek naar een beter festival dan.. succes.Jereplofje schreef:En Roza, ik ben op Graspop geweest en 9 van de 10 minpunten die ik op Wacken vond, vond ik niet op Graspop. Dus nee dat kon ik niet weten.
Eten is altijd duur, en de rest is je eigen rotschuld. Dat van die bussen suckt wel, maar op graspop was de toegang vorig jaar ook kut geregeld, 30 000 man door 3 poortjes.
Mediteren kun je leren!
- sugar daddy
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
oja, ik heb met een stel zeer aparte oostenrijkers het weekend lang een bierspel gespeeld genaamd commander wird
het kwam er vooral op neer dat je veel zoop
ik ben ook lid geworden van een community, ik ben trouwens voor de rest van mijn leven gekroond 'commander kansloos'
de oostenrijkers hebben me ook opgedragen dit zuipspel in nederland en belgie te verspreiden, dus ik hoop dat jullie allen even op onderstaande link gaan kijken
http://www.commander-community.net
het kwam er vooral op neer dat je veel zoop
ik ben ook lid geworden van een community, ik ben trouwens voor de rest van mijn leven gekroond 'commander kansloos'
de oostenrijkers hebben me ook opgedragen dit zuipspel in nederland en belgie te verspreiden, dus ik hoop dat jullie allen even op onderstaande link gaan kijken
http://www.commander-community.net
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
Inderdaad Nightwing wat een weer! Men neus helemaal verbrand wat normaal NOOIT gebeurt, men bovenarmen ook, maar dat kwam meer omdat ze al meer dan een jaar geen zon hadden gezien.
En sja het gene wat ik het meeste miste was toch wel een proper wc! Als er al kak op de eerste avond op de bril hangt of gewoon op de grond ligt... Nee bedankt dan maar inhouden en op het terein gaan lossen op (algemeen) propere wcs.

En sja het gene wat ik het meeste miste was toch wel een proper wc! Als er al kak op de eerste avond op de bril hangt of gewoon op de grond ligt... Nee bedankt dan maar inhouden en op het terein gaan lossen op (algemeen) propere wcs.

Die 3de foto van Emperor/2de van Ihsan, wil die daar de micro opeten?Eus schreef: http://www.metal-experience.com

Ik wou hem hier neerplakken, maar dan krijg je dat domme 'no right click'...
Edit, prachtige foto's dude!!
hey,
Doordat ik ook het geluk gehad heb om voor de tweede keer Wacken mee te maken plaats ik nog eens een berichtje.
Ik vond het super dit jaar, alleen al het weer maakte het 10 keer beter dan vorig jaar.
Ook heel wat leutiger geburen dan vorig jaar.De duitser René werd onze rode draad doorheen het festival. En als ge lang opblijft op een camping krijg je dus verschrikkelijk veel bezoek tijdens de nacht.
De laatste nacht lag er zelf een Deen in mijn tent toen ik toekwam, die dan maar buitengesmeten.
De groepen waren super gewoonweg!!!!
Heel hard genoten van Gammaray, Minestry;Children of Bodom, Fintroll.
Was heel jammer van het geluid op vele momenten waardoor Amon Amarch gewoon weg viel met de wind. En hun vikinggevecht leuk maar iets te lang voor op een festival.
Maar met al de kleine minpuntjes erbij was het gewoon weg briljant goed!!!
2007 zeker terug!!!!
Zeg, weet hier iemand info rond bussen die vertrekken richting Wacken, ge weet wel geen lijnbussen hé maar geregelde bussen waar ge u voor kunt inschrijven om daarmee naar Wacken te gaan?
Greetz
Nightgirl
Doordat ik ook het geluk gehad heb om voor de tweede keer Wacken mee te maken plaats ik nog eens een berichtje.
Ik vond het super dit jaar, alleen al het weer maakte het 10 keer beter dan vorig jaar.
Ook heel wat leutiger geburen dan vorig jaar.De duitser René werd onze rode draad doorheen het festival. En als ge lang opblijft op een camping krijg je dus verschrikkelijk veel bezoek tijdens de nacht.
De laatste nacht lag er zelf een Deen in mijn tent toen ik toekwam, die dan maar buitengesmeten.
De groepen waren super gewoonweg!!!!
Heel hard genoten van Gammaray, Minestry;Children of Bodom, Fintroll.
Was heel jammer van het geluid op vele momenten waardoor Amon Amarch gewoon weg viel met de wind. En hun vikinggevecht leuk maar iets te lang voor op een festival.
Maar met al de kleine minpuntjes erbij was het gewoon weg briljant goed!!!
2007 zeker terug!!!!
Zeg, weet hier iemand info rond bussen die vertrekken richting Wacken, ge weet wel geen lijnbussen hé maar geregelde bussen waar ge u voor kunt inschrijven om daarmee naar Wacken te gaan?
Greetz
Nightgirl
Life is like a box of chocolat, you'll never know what you get...
Wat een slimme Deen.
Uit m'n hoofd reden in ieder geval Heidewolf, The Chosen en Altar of Sacrifice met een bus rchting Wacken dus als je die even pm't zijn ze vast more than willing om een mede metal vrouw uit de nood te helpen.
Uit m'n hoofd reden in ieder geval Heidewolf, The Chosen en Altar of Sacrifice met een bus rchting Wacken dus als je die even pm't zijn ze vast more than willing om een mede metal vrouw uit de nood te helpen.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours