Midsummer Hardcore Event
-
- Contacteer:
Midsummer Hardcore Event
Zijn er nog mensen die naar Maastricht gaan komend weekend? Het is dan wel geen metal, maar toch wel een aantal leuke bands: Madball, Blood for Blood, Noisy Act of Protest, The Real McKenzies, The Exploited, Atreyu, Boysetsfire, Poison Idea, Loikaemie, GBH, Born from Pain, Convict, enz enz. Toch wel een leuk alternatief voor de mensen voor wie Waldrock te ver is (of die te laat waren om een kaartje te kopen) dacht ik zo.
-
- Contacteer:
Ik ben op zich niet zo'n grote hardcore-liefhebber, maar er zitten best wel gave bands tussen. Overigens ook veel punk(rock) en bands die meer op metal lijken dan op hardcore. Atreyu lijkt mij bv. gewoon death metal, met 'n beetje metalcore.
Normaal zou ik ook niet naar zoiets toegaan, maar aangezien het voor mij best dichtbij is wil ik toch wel gaan.
Normaal zou ik ook niet naar zoiets toegaan, maar aangezien het voor mij best dichtbij is wil ik toch wel gaan.
- SilentSinner
-
- Contacteer:
Ondanks het feit dat het geen metal was (sommige bands komen wel erg dicht in de buurt) heb ik me best wel vermaakt. Een paar bands zijn helaas niet gekomen: Cataract, Funeral for a Friend, Poison Idea (!!), GBH (!!!). Toch waren er nog genoeg goeje bands, waaronder een aantal waar ik nog nooit van had gehoord. Madball was erg goed, NAOP, Born from Pain, The Exploited, Discipline, Backfire!, Loikaemie, Blood for Blood, Boysetsfire, The Real McKenzies, Length of Time, Circle, Atreyu, Do or Die, Most Precious Blood (zo ongeveer in volgorde van heersendheid IMHO). Ja, was wel geslaagd