ASTAROTH!!!

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Master of Horror
Berichten: 373
Lid geworden op: wo jun 01, 2005 5:04 pm
Locatie: Woudrichem

ASTAROTH!!!

Bericht door Master of Horror » vr aug 11, 2006 11:23 am

Het verbaasd mij dat er nog nooit een topic over deze band is geopend, en dat terwijl ze toch al sinds 1995 hoge kwaliteit black metal maken. Dus bij deze een topic over deze heerschende figuren der verdoemenis. Astaroth komt uit Oostenrijk en maakt Symfonische black metal. Maar schrik niet! dit is geen bagger bandje die in overvloed gare keys gebruikt. Neen alles past precies en het klinkt goed. Jammer genoeg hebben de heren zelf geen site maar op deze site kan je hun releases tot 2001 zien, in 2005 brachten ze nog een plaat uit. http://www.myrrthronth.de/bands/a/astaroth.htm

Als je 1 nummertje wilt als voorproefje stuur me dan maar een PM dat je men msn wilt en dan krijg je er eentje. DUS MAAR 1 NUMMER!! Je koopt die platen zelf maar. :P

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25339
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » vr aug 11, 2006 11:25 am

klinkt leuk, maar had de band niet gewoon in het black metal topic kunnen worden gepost.

Zo bijzonder zijn ze nou ook weer niet

voor de zeikerds, dat vind ik dus, dat hoeft niemand anders zo te vinden.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22673
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » vr aug 11, 2006 11:27 am

black metal is nu uit.


Thrash metal is nu de mode!
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
samson
zonder Gert
Berichten: 3363
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:02 pm

Bericht door samson » vr aug 11, 2006 11:31 am

Blackthrash!

Maar ontopic, ik heb het een aantal keer beluisterd maar me er nooit in verdiept. Trok me niet echt, misschien nog eens een keer proberen.
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving

Plaats reactie