Born From Pain
Born From Pain
Hee lui
Ik weet niet of ik hiermee in het goeie topikc zit, maar ik was nogal hard op zoek naar de tekst van 'The New Hate' van Born From Pain, van de nieuwe plaat 'In Love With The End'. Wie op Waterpop in Rotterdam is geweest weet waarschijnlijk wel waarom. De plaat is natuurlijk in bestelling, maar ik was er nu vrij specifiek naar op zoek en kan ze nergens vinden. Iemand die me hiermee kan helpen?
Ik weet niet of ik hiermee in het goeie topikc zit, maar ik was nogal hard op zoek naar de tekst van 'The New Hate' van Born From Pain, van de nieuwe plaat 'In Love With The End'. Wie op Waterpop in Rotterdam is geweest weet waarschijnlijk wel waarom. De plaat is natuurlijk in bestelling, maar ik was er nu vrij specifiek naar op zoek en kan ze nergens vinden. Iemand die me hiermee kan helpen?
Makkers staakt uw wild geraas
- fetuskiller
- Contacteer:
Al aan de officiele bandsite gedacht?
THE NEW HATE
This is the new hate
The world just turns and turns
Until we’re mad with rage
Pushing twisted visions
Prelude to darker days
Sliding down the steep road
Crushing all our faith
Beware what’s taught this age
This is the new hate
A downward spiral
Dragging us down
Descending further
Till we hit the ground
THE NEW HATE
This is the new hate
Pushing twisted visions
Prelude to darker days
Crushing all our faith
This is the new hate
A downward spiral
Dragging us down
Descending further
Till we hit the ground
- fetuskiller
- Contacteer:
Re: Born From Pain lyrics
Waterpop in Rotterdam? Dance Parade was in Rotterdam, en Waterpop in WateringenRascul schreef:Hee lui

Maar je doelt waarschijnlijk op deze heerschappen tijdens dat optreden:

waar de band, terecht, niet zo van gediend was.
- fetuskiller
- Contacteer:
CTTS schreef:[..]
.

- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Leg eens uit wat er boeiend aan deze tekst is?fetuskiller schreef:Al aan de officiele bandsite gedacht?
THE NEW HATE
This is the new hate
Pushing twisted visions
Prelude to darker days
Crushing all our faith
This is the new hate
A downward spiral
Dragging us down
Descending further
Till we hit the ground
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Klopt helemaal. Ik was daar met een maat van me, hij gekleed in een 'Good Night White Pride' trui (http://shop1.impact-mailorder.de/catalo ... white-.gif) en ik in een Gsus shirt met de kop van Lenin er op. Die grapjas met de gestrekte arm op de foto (bij name van Alvin Walther, liden van Soetermeer Skinhead Front, ben ik later achter gekomen) sprak die maat van me aan en begon hem en mij een beetje te bedreigen. Nog foto's genomen enzo, zoals bij dergelijke heren gebruikelijk schijnt te zijn, en toen maar weer opgekrast. Vlak daarna droeg de band The New Hate op aan degenen die die gasten haten, en dat vond ik best wel een gave actie eigenlijk.CTTS schreef:[..]
Waterpop in Rotterdam? Dance Parade was in Rotterdam, en Waterpop in Wateringen
Maar je doelt waarschijnlijk op deze heerschappen tijdens dat optreden:
waar de band, terecht, niet zo van gediend was.
Vandaar.
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
met politiek houd ik me al lang niet meer bezig, dat houd ik voortaan wel voor me.
Wat betreft de SP, prima partij, doen het goed in de oppositie.
Wat betreft NSBM, goede muziek en veel kutherrie.
Ik zie je punt niet echt dus
Wat betreft de SP, prima partij, doen het goed in de oppositie.
Wat betreft NSBM, goede muziek en veel kutherrie.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- Dragonforce
Nemen zij foto's van mensen die ze niet mogenRascul schreef:Nog foto's genomen enzo, zoals bij dergelijke heren gebruikelijk schijnt te zijn

It's the end of time
- XnegativeX
- Contacteer:
Hij bedoelt dit:Jeroen schreef:
Het feit dat jij dus geen verschil ziet tussen "rooien" en nazi's. Nazi's zijn tuig van de richel. Schorem van goorste soort. Een andere politieke stroming daarmee vergelijken kan alleen maar als een belediging opgevat worden.Jeroen schreef:ik zie in feite weinig verschil tussen de rooie aanwezigen en deze kale heren.
Altijd dat gedonder, bah
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
heb eerst helft van legion gezien, ze waren uitstekend bezig overigensDaeminion schreef:We maken er gelijk maar een algemeen topic van.
Vorig jaar een keer gezien in Bibelot, en dat maakte toen zeker indruk op me.
Jammer dat ze afgelopen Wacken tegelijk met Legion Of The Damned stonden. Heeft iemand ze daar nog wel gezien?
en dan heb ik helft born from pain gezien, was weer leuk en publiek reageerde positief op de metalcore, en ze moesten twee kerels met brancard afvoeren, dus pit zal ook wel tof geweest zijn
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- Jeroen
- Contacteer:
hmm, ik acht alle extremen en fundamentalisten verkeerd, of dat nu links of rechts, of christelijk of islamitisch is.XnegativeX schreef:[..]
Het feit dat jij dus geen verschil ziet tussen "rooien" en nazi's. Nazi's zijn tuig van de richel. Schorem van goorste soort. Een andere politieke stroming daarmee vergelijken kan alleen maar als een belediging opgevat worden.
Ik wens me persoonlijk niet meer uit te drukken over een politieke voorkeur, ik ben me dondersgoed bewust van het feit dat ik mijn 'serieus te nemen factor' op dat gebied verspeeld heb.
Laatst gewijzigd door Jeroen op do aug 17, 2006 3:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Klopt. Ik ben met mn harses al diverse keren op Stormfront te bewonderen geweest, het verbaast me zelfs lichtelijk dat ik en de desbetreffende vriend nog niet op Redwatch of Anti-Antifa staan. Blijkbaar hebben ze het druk bij extreem-rechts, of zijn het gewoon luie flikkers.CTTS schreef:Ja, je schijnt dan op een 'zwarte lijst' te komen. Je ziet het vrij vaak bij demonstraties dat de verschillende partijen foto's van elkaar nemen zodat je geregistreerd bent als de vijand.
Tsja, en als Wolfje het verschil niet ziet moet hij maar eens achter elkaar een AFA-borrel of bijeenkomst (ik ben er overigens geen lid van) bezoeken en daarna een Stormfront-happening. Over haatdragend gesproken. Daar zit in mijn optiek het verschil, de haat, de aggressie en het geweld die veel sterker leeft bij onze rechtse vrienden. Mind you, op Waterpop hadden we die grapjurken allang gezien en niets in hun richting gedaan. Ze kwamen naar óns toe met doodsbedreigingen. Het is ook niet de eerste keer, en dat maakt dat ik me toch meer associeer met AFA dan met de zwarthempjes van deze wereld.
Fucking dooddoener, en dat weer je zelf ook wel.Jeroen schreef:[..]
hmm, ik acht alle extremen en fundamentalisten verkeerd, of dat nu links of rechts, of christelijk of islamitisch is.
Ik wens me persoonlijk niet meer uit te drukken over een politieke voorkeur, ik ben me dondersgoed bewust van het feit dat ik mijn 'serieus te nemen factor' op dat gebied verspeeld heb.
Rascul schreef:[..]
Klopt. Ik ben met mn harses al diverse keren op Stormfront te bewonderen geweest, het verbaast me zelfs lichtelijk dat ik en de desbetreffende vriend nog niet op Redwatch of Anti-Antifa staan. Blijkbaar hebben ze het druk bij extreem-rechts, of zijn het gewoon luie flikkers.
Tsja, en als Wolfje het verschil niet ziet moet hij maar eens achter elkaar een AFA-borrel of bijeenkomst (ik ben er overigens geen lid van) bezoeken en daarna een Stormfront-happening. Over haatdragend gesproken. Daar zit in mijn optiek het verschil, de haat, de aggressie en het geweld die veel sterker leeft bij onze rechtse vrienden. Mind you, opWaterpop hadden we die grapjurken allang gezien en niets in hun richting gedaan. Ze kwamen naar óns toe met doodsbedreigingen. Het is ook niet de eerste keer, en dat maakt dat ik me toch meer associeer met AFA dan met de zwarthempjes van deze wereld.
Over haatdragend gesproken. Extreem links doet ook dingen die het daglicht niet kan verdragen. Ik ben het wat dat betreft met jeroen eens.
- Jeroen
- Contacteer:
fijn zo, dan ben je de eerste sinds lange tijd 
laten we het trouwens niet hebben over de vele keren waarop AFA's , rechts extremisten stonden op te wachten, omdat ze niet wilden hebben dat ze zouden demonstreren.
En dan kwamen de klappen vaak door toedoen van AFA's die zich niet konden bedwingen.
Maar meestal komt het gewoon van beide kanten, het eeuwige welles nietes spelletje.
De enige keer waarop ze in Nederland redelijk normaal samen dingen hebben gedaan was op een Anti McDonaldsdag

laten we het trouwens niet hebben over de vele keren waarop AFA's , rechts extremisten stonden op te wachten, omdat ze niet wilden hebben dat ze zouden demonstreren.
En dan kwamen de klappen vaak door toedoen van AFA's die zich niet konden bedwingen.
Maar meestal komt het gewoon van beide kanten, het eeuwige welles nietes spelletje.
De enige keer waarop ze in Nederland redelijk normaal samen dingen hebben gedaan was op een Anti McDonaldsdag
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik heb het idee dat Jeroentje zich er makkelijk vanaf probeert te maken.
Allemaal leuk en aardig maar dan moet je je er helemaal over stil houden en ook geen steken onderwater geven.
In dit geval ben ik het met Rascul eens. Nazi's zijn tuig omdat hun drijfveer haat is. is. Haat waar agressie uit voort komt. En dat valt niet goed te praten. Maakt niet uit hoevaak je het woord "Vaderlandsliefde" gebruikt.
Allemaal leuk en aardig maar dan moet je je er helemaal over stil houden en ook geen steken onderwater geven.
In dit geval ben ik het met Rascul eens. Nazi's zijn tuig omdat hun drijfveer haat is. is. Haat waar agressie uit voort komt. En dat valt niet goed te praten. Maakt niet uit hoevaak je het woord "Vaderlandsliefde" gebruikt.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
Voorbeeld aub, met dit soort dingen slingeren kan iedereen wel. Ik zal niet betwisten dat AFA nog wel eens de oorzaak is van een rel (vaak genoeg inclusief gratis provocatie van extreem-rechts), maar doodsbedreigingen zoals ik die hoor op Stormfront e.d. zijn absoluut van een geheel andere orde. Haatdragend? Ja, ik haat die lui hartgrondig. Betekent dat dat ik ze dood wens of dat graag zou doen? Nee, ik ben ze liever kwijt dan rijk, geweld en inbreuk op iemands persoonlijke integriteit zijn echter altijd fout. Dat doe ik niet, nooit gedaan en zal ik (hopelijk) ook niet doen. En dat is veel meer dan je van die gasten kunt zeggen.dudes schreef:[..]
Over haatdragend gesproken. Extreem links doet ook dingen die het daglicht niet kan verdragen. Ik ben het wat dat betreft met jeroen eens.
- Jeroen
- Contacteer:
gemakkelijk vanaf maken?
waarom, het enige wat ik wil zeggen is dat twee uitersten niet met elkaar samen kunnen en dat er vaak in deze situaties twee vechtenden , twee schuld hebben.
Zeggen dat er alleen maar haat wordt gepropageerd in de rechtse sferen is net zo bekrompen als dat ik zou zeggen dat bij links alles vredig, lief en zacht er aan toe gaat. Ze hebben een hekel aan extreem rechts en andersom ook, dat is evengoed haat.
waarom, het enige wat ik wil zeggen is dat twee uitersten niet met elkaar samen kunnen en dat er vaak in deze situaties twee vechtenden , twee schuld hebben.
Zeggen dat er alleen maar haat wordt gepropageerd in de rechtse sferen is net zo bekrompen als dat ik zou zeggen dat bij links alles vredig, lief en zacht er aan toe gaat. Ze hebben een hekel aan extreem rechts en andersom ook, dat is evengoed haat.
Rascul schreef:[..]
Voorbeeld aub, met dit soort dingen slingeren kan iedereen wel. Ik zal niet betwisten dat AFA nog wel eens de oorzaak is van een rel (vaak genoeg inclusief gratis provocatie van extreem-rechts), maar doodsbedreigingen zoals ik die hoor op Stormfront e.d. zijn absoluut van een geheel andere orde. Haatdragend? Ja, ik haat die lui hartgrondig. Betekent dat dat ik ze dood wens of dat graag zou doen? Nee, ik ben ze liever kwijt dan rijk, geweld en inbreuk op iemands persoonlijke integriteit zijn echter altijd fout. Dat doe ik niet, nooit gedaan en zal ik (hopelijk) ook niet doen. En dat is veel meer dan je van die gasten kunt zeggen.
de extreem linkse, die in de vorm van dierenfront en greenpeace akties voeren. Idd heb je gelijk wat betreft haat van de extreem rechtse wat hun hebben jegens niet vol arische ras en hun aanhangers, maar ik zit wel is op het forum van standpunt.nl en hoe ik en vele andere die niet de doorgeslagen linkse denkpatronen voeren worden uitgekafferd en van alles en nog wat worden uitgemaakt. Voor alle duidelijkheid heb ik al sinds ik mag stemmen sp gestemd. Ik ben zelf niet links en niet rechts. Nu alleen de sp de afgelopen 2 maanden uitspraken heeft gedaan over bepaalde dingen twijfel ik voor het eerst of ze dit keer mijn stem in november gaan krijgen.
Ik bedoel met die akties, dat die vaak ook heel ver gaan. Ik ben het wel met de achterliggende gedachtes eens, maar niet op de manier hoe ze het aan de wereld willen laten weten.
.... maar nou even omgekeerd Verdonk, redelijke aan de rechtse kant. Hoe haar gezin en zij zelf worden vernedert en bejegend door links nederland, vindt ik ook inbreuk op iemand zijn privacy. Zij doet niets anders dan het beleid zoals is vastgelegd in de kamer navolgen. Dat is haar werk. Prive wordt ze wel bedreigd en bespuwt.
- XnegativeX
- Contacteer:
Yup, eerst geef je een steek onder water richting Rascul. Beetje stookwerk. Daarna een paar loze opmerkingen. En dan wil je het er eigenlijk niet meer over hebben. Zo maak je jezelf er makkelijk vanaf.Jeroen schreef:gemakkelijk vanaf maken?
De scheiding is voor mij simpel. Als jij iemand haat om z'n huidskleur, afkomst of sexuele geaardheid dan ben je tuig. Als je iemand haat om zijn daden dan ben je ook niet goed bezig maar ik heb daar wel meer begrip voor dan voor die stink nazi's.Jeroen schreef: Zeggen dat er alleen maar haat wordt gepropageerd in de rechtse sferen is net zo bekrompen als dat ik zou zeggen dat bij links alles vredig, lief en zacht er aan toe gaat. Ze hebben een hekel aan extreem rechts en andersom ook, dat is evengoed haat.
Helemaal mee eens. Eerst doet Jeroen Rascul als 'die rooie' min of meer gelijk stellen aan een nazi, om vervolgens te doen alsof hij er niks mee te maken wil hebben. Het is gewoon een lage opmerking, die ik eerlijk gezegd van niemand anders hier dan jou, Jeroen, verwacht zou hebben. Je bent het stadium van puberaal stoken mijns inziens nog altijd niet ontgroeid, jammere zaak.XnegativeX schreef:Ik heb het idee dat Jeroentje zich er makkelijk vanaf probeert te maken.
Overigens, richting Dudes. Het is wel érg makkelijk te stellen dat mevrouw Verdonk énkel haar werk doet en ook geen keuzemogelijkheden heeft. Die heeft ze wel degelijk, iedere minister heeft enige mate van bewegingsvrijheid. Ze is niets meer dan een schreeuwlelijk, demagoog en populist. De enige reden, die ik kan bedenken, waarom ze nog niet is overgestapt naar de LPF, is dat deze haar honger naar macht en aandacht niet ten goede zal komen.
Laatst gewijzigd door Ernst op do aug 17, 2006 5:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jeroen
- Contacteer:
als laatste wil ik hier over zeggen dat dat regelrechte onzin is, je ziet blijkbaar dingen die er niet zijn, of je leest puur wat je wil lezen. Dat is je goed recht, ik beticht niemand van wat dan ook en als jij denkt dat het wel zo is, dan zou je maar eens bij jezelf te rade moeten gaan betreffende puberaal gedrag.Ernst schreef:[..]
Helemaal mee eens. Eerst doet Jeroen Rascul als 'die rooie' min of meer gelijk stellen aan een nazi, om vervolgens te doen alsof hij er niks mee te maken wil hebben. Het is gewoon een lage opmerking, die ik eerlijk gezegd van niemand anders hier dan jou, Jeroen, verwacht zou hebben. Je bent het stadium van puberaal stoken mijns inziens nog altijd niet ontgroeid, jammere zaak.
Overigens, richting Dudes. Het is wel érg makkelijk te stellen dat mevrouw Verdonk énkel haar werk doet en ook geen keuzemogelijkheden heeft. Die heeft ze wel degelijk, iedere minister heeft enige mate van bewegingsvrijheid. Ze is niets meer dan een schreeuwlelijk, demagoog en populist. De enige reden, die ik kan bedenken, waarom ze nog niet is overgestapt naar de LPF, is dat deze haar honger naar macht en aandacht niet ten goede zal komen.
Mij lopen op te stoken is een stuk puberaler dan serieus posten wat je ergens van vindt.
Als je het niet met me eens bent, dan is het toch niet zoveel moeite om dat te zeggen, in plaats van de irriterende middelen maar weer uit de kast te halen.
- XnegativeX
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
Tjsa, als metal publiek net zo enthousiast zou zijn als hardcore publiek dan zou je bij een metal show ongeveer hetzelfde effect krijgen vrees ik.
Hardcore types staan nou eenmaal niet graag stil.
-
- Contacteer:
Typisch, ik heb de afgelopen tijd best veel hc-shows gezien waar men voornamelijk met de armen over elkaar stond! Maar ik zie je punt.XnegativeX schreef:Tjsa, als metal publiek net zo enthousiast zou zijn als hardcore publiek dan zou je bij een metal show ongeveer hetzelfde effect krijgen vrees ik.
Enig nadeel aan sommige "violent"-dancers vind ik hun korte lontje. Als je uitdeelt in de pit kun je soms ook zelf wat (niet gericht) verwachten. Toch heb ik al menig maal kloppartijtjes zien ontstaan door een overdosis testosteron. Altijd jammer zoiets. Tevens vind ik dat voorgenoemde types alle recht hebben om hun ding/dansjes te doen, maar tegelijkertijd mag er soms ook wel iets meer respect getoond worden t.o.v. de andere bezoekers.
En wat betreft Born From Pain, dat die mannen vette muziek maken en een broertje dood hebben aan extreem rechts mag duidelijk zijn. BFP komt gedeeltelijk voort uit Feeding The Fire, een band die haar links/communistische mening niet onder stoelen of banken stak!
I have heard that some of you are troubled by people of limited wisdom....
- arnibes
- Contacteer:
een hardcore pit vind ik allemaal best, ga daarvoor genoeg naar hardcore/metalcore concerten.XnegativeX schreef:Tjsa, als metal publiek net zo enthousiast zou zijn als hardcore publiek dan zou je bij een metal show ongeveer hetzelfde effect krijgen vrees ik.
Maar die 'grasmaaiers' (zo noem ik dus de mensen die als wilde met hun armen en benen rondzwaaien) laat ik toch liever alleen. snap niet de kick daarvan om als een aap door de zaal heen te gaan.
Over een weekje komt hun nieuwe plaat uit, War.
Dus bij deze een review:
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=3131
En een interview:
http://www.metalfan.nl/interviews.php?id=445
Dus bij deze een review:
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=3131
En een interview:
http://www.metalfan.nl/interviews.php?id=445
- Geheim_502