[2 september 2006, Hoogeveen] Occultfest 2006
Bericht van Jaco:
Het reserveringsformulier voor gratis kaarten is gesloten. Aan de kassa kunnen kaarten gekocht worden tegen de vergoeding van 10euro p.p. Ons terrein is zodanig groot dat we niet snel uitverkocht zullen raken. voor een vergoeding van 15 euro krijgt men naast toegang tot de festivalweide ook de mogelijkheid om te kamperen. Indien de camping vol is wordt er een overloop camping gecreeërd.
Het reserveringsformulier voor gratis kaarten is gesloten. Aan de kassa kunnen kaarten gekocht worden tegen de vergoeding van 10euro p.p. Ons terrein is zodanig groot dat we niet snel uitverkocht zullen raken. voor een vergoeding van 15 euro krijgt men naast toegang tot de festivalweide ook de mogelijkheid om te kamperen. Indien de camping vol is wordt er een overloop camping gecreeërd.
- goddethroned
- Sargatanas
Weersverwachting!
vrijdag 01 september tot en met maandag 04 september 2006
Waarschijnlijk houdt het wisselvallige weer eerst nog aan. Tegen het einde van de periode kan mogelijk enige verbetering optreden. De temperatuur ligt meest rond normale waarden voor de tijd van het jaar.
Laten we hopen dat de weergoden ons goed gezind zijn! Lijkt tot nu toe redelijk positief.
En je we hebben idd vervoer geregeld voor bagage enzo, check de site voor meer info.
vrijdag 01 september tot en met maandag 04 september 2006
Waarschijnlijk houdt het wisselvallige weer eerst nog aan. Tegen het einde van de periode kan mogelijk enige verbetering optreden. De temperatuur ligt meest rond normale waarden voor de tijd van het jaar.
Laten we hopen dat de weergoden ons goed gezind zijn! Lijkt tot nu toe redelijk positief.
En je we hebben idd vervoer geregeld voor bagage enzo, check de site voor meer info.
see you at occultfest!!!
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
We hebben vergunning tot 00.00 uur dus het zou kunnen dat Stormrider tot 00.00 speelt, maar dat ligt idd aan het feit of het programma wel of niet uitloopt.@cid schreef:moet je voor het einde van het laatste optreden weg om de trein (naar bv amersfoort) te kunnen halen??? of is het wel op tijd schluss???
see you at occultfest!!!
Ja wij hopen dat de weergoden ons goed gezind zijn en anders vragen we aan onze broeders en zusters van cross roads of ze willen bidden voor ons.diaantje schreef:Het weer is nu nog niet zo best maare hoorde dat
zaterdag het grotendeels droog zou blijven met
af en toe plaatselijk een regenbui.
Hopen dat het droog blijft!!
see you at occultfest!!!
- Pantalaimon
gezellig, hoef ik mijn tent niet mee te nemen.@cid schreef:boehoeooe! helemaal alleen in een tentje in hoogeveen?? das niet gezellig!! vrijwilligers????
Dat word weer een leuk weekendje, eerst naar het 'Pagan & viking festival' in Alphen a/d Rijn, dan naar Occultfest

"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"
Inmiddels is het niet meer mogelijk om te reserveren. Uiteraard kunt u op zaterdag 2 september aan de kassa nog tickets kopen voor zowel festival als camping.
Praktische informatie:
- Vrijdag 15.00 uur gaat de camping open
- Zaterdag 12.00 uur gaat de festivalweide open
- Zondag 12.30 uur dienen de laatste camping bezoekers het terrein te verlaten
Praktische informatie:
- Vrijdag 15.00 uur gaat de camping open
- Zaterdag 12.00 uur gaat de festivalweide open
- Zondag 12.30 uur dienen de laatste camping bezoekers het terrein te verlaten
- Pantalaimon
rockluitjes?diaantje schreef:Reed net op de A28 bij Zwolle en daar kwam ik
al een auto tegen met wat rockluitjes.
Dus voor de gene die vanavond al in Hoogeveen
is, veel plezier en tot morgen.
ik dacht dat het alleen maar metal was?

"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"
heel erg korte samenvatting, ben nu te brak dus;
Esker: niks aan
Elexorien: ik vond het werg onsamenhangend overkomen. Niets aan dus.
Mindscan: dat waren de witte pakjes brigade toch? Kut.
Monastery: klonk al iets beter
Engine of Pain: weet niet meer welke dat was
The Lucifer Principle: klonk ook al iets beter
Snakes & Sirens: weet niet meer
Portall: gaaf als altijd. Er kwam eindelijk wat leven in de brouwerij!
Serenade of Darkness: vond er gisteren niet veel aan. Ten opzichte van de vorige keer.
Contradiction: nee neits aan hoor.
Salacious Gods: Erg gaaf optreden, had ik neit verwacht eigenlijk!
Sinister: Gaaf ja, terechte headliner.
Eluveitie: kutpiep van ze zit nog steeds in me oor.
Stormrider: gaaf! Gave covers ook (Entombed,Pestilence,Death,Metallica, Angel Witch, Manowar etc.) SEVERE TORTURE!
edit: met wat helderder hoofd nu.
Serenade of Darkness: vond er gisteren niet veel aan. Ten opzichte van de vorige keer.
Stormrider: gaaf! Gave covers ook (Entombed,Pestilence,Death,Metallica, Angel Witch, Manowar etc.) SEVERE TORTURE!
Laatst gewijzigd door nightwing op zo sep 03, 2006 1:11 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
www.last.fm/user/robenroll
zoooooooooo dat was gezellig!!!
-portall: helemaal geweldig!!! Rutger! gast! you rock!!!
-serenade: geweeeeeldig! jongens: helemaal fantastisch!
-Salacious Gods: jaaaag wat een bak herrie!!! eeeeew!
-Sinister: klonk wel lekker!
-Eluveitie: Bruut, bruuter (bijna) bruutst!
Mijn lijstje:
1: Serenade!!!
2: Eluveitie.
3: Portall.
Iedereen bedankt voor de gezellige avond!!
@ Sanne en Tom: vooral jullie!!! you rule!!!
-portall: helemaal geweldig!!! Rutger! gast! you rock!!!
-serenade: geweeeeeldig! jongens: helemaal fantastisch!
-Salacious Gods: jaaaag wat een bak herrie!!! eeeeew!
-Sinister: klonk wel lekker!
-Eluveitie: Bruut, bruuter (bijna) bruutst!

Mijn lijstje:
1: Serenade!!!
2: Eluveitie.
3: Portall.
Iedereen bedankt voor de gezellige avond!!
i'm confused! wait...... maybe i'm not.
serenade uber alles!
wist niet eens dat ze speelden ergens haha maar hogeveen klinkt gronings.
lost in necropolis!
en tot zover mijn 3 maandelijkse bijdrage aan dit discussiezieke tranendal.
Ik kon ff geen sms sturen CW (vanw 1 of andere storing, geloof jij het geloof ik het) maar hier is de beaudschap: vette shit, dikke band, goed gedaan brother of metal.
lost in necropolis!
Ik kon ff geen sms sturen CW (vanw 1 of andere storing, geloof jij het geloof ik het) maar hier is de beaudschap: vette shit, dikke band, goed gedaan brother of metal.
Laatst gewijzigd door Richard op zo sep 03, 2006 2:19 am, 1 keer totaal gewijzigd.
HAHA neen.
-
Portal was de beste band die ik daar heb gezien. Goeie aggressieve death metal. Salacfious Gods was ook wel leuk. Echt lekker Black. Serenade of Darkness vond ik geen bal aan evenals die rockband met die zanger die op die oranje maffe gitaar speelde. Sinister was bruut alleen jammer dat er dat er nog steeds maar niet een 2de gitarist in de band zit. De solos zijn andrs zo leeg.
Voor de rest was het een erg gezellige bende.
Voor de rest was het een erg gezellige bende.
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
j0, homies 4 life weetje!Richard schreef:serenade uber alles!
lost in necropolis!
Stormrider was echt de shit btw.
Met SoD hadden we wat technische problemen met een versterker die uitviel. De show ging wel goed, we hebben wel eens beter gespeeld hoewel ik zelf wel lekker op dreef was.
Nee, jij!!
- Dulce_licores
@cid schreef:

Prima vermaakt en de muziek over het algemeen ook gaaf. Paar toppers en missers, ik weet niet meer alles precies.
- Esker vond ik een betere opener dan ik op veel andere festivals heb gezien. Dit vond ik nog best leuk klinken. Niet mega boeiend, wel leuk.
- Lucifer Principle was gaaf, leuke frontman.
- Portall was ook bijster gaaf. Mooie show.
- Serenade of Darkness rules, uiteraard. En dat het geluid even niet meewerkte was ook geen ramp want CW saved the show met zijn Entertainer. Wat riepen ze toen ook alweer? "Wij willen CW, wij willen CW!!" Helemaal mee eens

- Sinister was wel leuk. Stukken beter dan hun voorganger Salacious Gods inderdaad.
Hahaha Frontman: "Fucking Rock&Roll!!!" @Cid:"Nee, bak lawaai!"-Salacious Gods: jaaaag wat een bak herrie!!! eeeeew!

Toen Eluveitie zich klaarmaakte begon ik al nieuwsgierig te worden vanwege de variatie aan instrumenten die ik langs zag komen. En ja hoor, na helaas heel wat geluidsproblemen (echt, die geluidsman, niet best) zetten ze een enorm vette show op. Viool, videl, dwarsfluit, ander fluitje (naam??), doedelzak naast de gitaar, basgitaar en drums... waanzinnig. Ierse invloeden, geweldig!
Ik ben fan, ik wil dat ook wel eens horen zonder geluidsproblemen.
Stormrider was een gave afsluiter. Hun heavy metal zanger heeft een goede stem, overigens!
Al met al een mooi dagje!
[url=http://www.flowgo.com/index.cfm?action=view&id=1218]
Koffie? Klik hier.[/url]
Koffie? Klik hier.[/url]
- Metalheank
Zo, zie ik ook nog eens blackmetal. We hebben gelukkig wel gelachen
Contradiction had achteraf gezien toch wel wat hele gave riffs in huis, daar kon Sinister niet tegenop. Al was dat best een professioneel en tof optreden. Voor mij alweer hoog tijd voor goeie zang, maar eerst nog het rommel-optreden van Eluveitie afwachten. Toch een leuke poging.
Stormrider moest het helaas zonder Rogier Stockbroecks doen. Geen Agent Steel dus. Zijn vervanger deed het in ieder geval meer dan netjes. Nummers als Metal Church, Fast As A Shark, The Fun Palace maar bovenal Out Of The Body gingen er bij mij erg goed in. Een geslaagd festival.

Contradiction had achteraf gezien toch wel wat hele gave riffs in huis, daar kon Sinister niet tegenop. Al was dat best een professioneel en tof optreden. Voor mij alweer hoog tijd voor goeie zang, maar eerst nog het rommel-optreden van Eluveitie afwachten. Toch een leuke poging.
Stormrider moest het helaas zonder Rogier Stockbroecks doen. Geen Agent Steel dus. Zijn vervanger deed het in ieder geval meer dan netjes. Nummers als Metal Church, Fast As A Shark, The Fun Palace maar bovenal Out Of The Body gingen er bij mij erg goed in. Een geslaagd festival.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
- Pantalaimon
Leuk festivalletje was het, ik kom net thuis.
Wel heb ik enkele punten:
- Het geluid was vooraan brak. Ongeveer alle boxen stonden te ver naar achteren gericht. Op de campingplaats was dus wél goed geluid. Bij Eluveitie stond ik echt op het punt om weg te lopen. De microfoon van een van die tweelingbroers stond ook op een onhoorbaar niveau, en das flink lomp als hij het publiek probeert op te jutten. Maargoed, met zoveel mensen op het podium, dat is blijkbaar niet gewent.
- Het bier was een ramp. Dat vage tapbier nodigde niet uit tot doordrinken, en dat was ook zo met Amstel.
Verder was alles zeer goed. Tot volgend jaar!
- Het geluid was vooraan brak. Ongeveer alle boxen stonden te ver naar achteren gericht. Op de campingplaats was dus wél goed geluid. Bij Eluveitie stond ik echt op het punt om weg te lopen. De microfoon van een van die tweelingbroers stond ook op een onhoorbaar niveau, en das flink lomp als hij het publiek probeert op te jutten. Maargoed, met zoveel mensen op het podium, dat is blijkbaar niet gewent.
- Het bier was een ramp. Dat vage tapbier nodigde niet uit tot doordrinken, en dat was ook zo met Amstel.
- Metalheank
Ja, het geluid was vaak te hard, maar de hamburgers waren erg goed!
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Inderdaad erg jammer bij Eluveitie, ze hadden ook wel errrrrug veel bij zich aan instrumenten en alles. Vaag tapbier of niet, het kwam wel op hehe.Pantalaimon schreef:Leuk festivalletje was het, ik kom net thuis.
Mardukfan kwam geluidsmetingen doen, naar wat ik hoorde zaten we vaak behoorlijk onder het maximum en wat later op de avond ging het allemaal wat harder. Maar qua decibellen zaten we goed dacht ik, met hier en daar een uitschieter omhoog.Metalheank schreef:Ja, het geluid was vaak te hard
- fetuskiller
- Contacteer:
Klinkt doodsaai... Op Stormrider en Sinister na dus niks aan Occultfest gemist. Das mooi.nightwing schreef:heel erg korte samenvatting, ben nu te brak dus;