Baroeg Open Air (merchverkoop en medewerkers gevraagd)

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
unfinished-requiem
Berichten: 54
Lid geworden op: do aug 31, 2006 4:55 pm
Locatie: een beerput bij haarlem

Bericht door unfinished-requiem » za sep 02, 2006 3:15 pm

Waarom lees ik dit nu pas, en waarom, WAAROM is het nou weer in rotterdam... :cry:
'And I was like *AVADA KEDAVRA*

Then he was just like...DEAD <_<'

voldemort

Gebruikersavatar
Amstel
Berichten: 1465
Lid geworden op: ma mei 09, 2005 9:30 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Amstel » za sep 02, 2006 3:32 pm

unfinished-requiem schreef:Waarom lees ik dit nu pas, en waarom, WAAROM is het nou weer in rotterdam... :cry:
Omdat het vanuit de baroeg zelf is georganiseerd he slimme....

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11745
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » za sep 02, 2006 3:53 pm

Jullie zullen het zonder me moeten stellen. Ben net klaar met een 8 uur durende verhuizing, ik houd het voor gezien.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
arnibes
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:27 pm
Locatie: 6 meter onder zee niveau
Contacteer:

Bericht door arnibes » zo sep 03, 2006 12:12 am

unfinished-requiem schreef:Waarom lees ik dit nu pas, en waarom, WAAROM is het nou weer in rotterdam... :cry:
Omdat er altijd leuke dingen zijn in Rotterdam die niet buiten rotterdam zijn omdat ze dan niet meer in rotterdam zijn. :D

Het was een geslaagd dagje, veel mensen gezien en zelfs nog wat gesproken en weinig bands gezien. Geleuter erover komt later wel.

Gebruikersavatar
CALIBANaan
Berichten: 9709
Lid geworden op: vr jul 18, 2003 7:59 pm
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door CALIBANaan » zo sep 03, 2006 4:46 am

ik heb weer veel mf'ers gezien.
Gelegenheids Satanist

Seed of Pain
Berichten: 393
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 12:20 pm
Contacteer:

Bericht door Seed of Pain » zo sep 03, 2006 10:07 am

Ben er een uurtje of 4/5 geweest en heb me goed vermaakt... mag van mij wel een jaarlijks iets worden!
I have heard that some of you are troubled by people of limited wisdom....

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » zo sep 03, 2006 10:27 am

Zo, dat was een fucking geslaagd dagje.

Ten eerste, mijn complimenten aan de Baroegcrew. Dat de mensen toch maar zo`n georganiseerd, goed draaiend, divers, gezellig én gratis festival op poten hebben kunnen zetten. Ik hoop dat er lekker veel gezopen is ( wij hebben iig ons best gedaan) en dat de kosten ruim gedekt worden, zodat we volgend jaar weer van de partij kunnen zijn.

Daarop aansluitend wil ik graag een minachtende fuck tonen aan de jongetjes en meisjes die treetjes goedkoop bier aan de overkant in de supermarkt gingen scoren. Je houdt het niet tegen, maar zulke kiddie-armoezaaiers helpen zo`n festival uiteindelijk wel om zeep. Drink dan wat minder ( ohja, dat is niet stoer) maar koop je bier gewoon op het terrein.

Nouja, ik heb mij iig meer dan uitstekend vermaakt, veel kriege mensen gesproken, weinig bands gezien. Van wat ik gezien heb vond ik Inhume verreuit het beste. Geweldig om die bomvolle zaal helemaal te gek zien gaan. Flesh Made Sin kon er wat dat betreft ook wat van en Secrets Of The Moon had zo`n ontzettend baggergeluid dat we genoodzaakt waren een heel stuk naar achteren te gaan om nog een beetje noot van noot te kunnen onderscheiden. Jammer, maargoed, al met al vond ik ook dat optreden wel wat hebben.

Jammer alleen dat er niet veel cd-stands stonden. Maargoed, je kunt niet alles hebben.

Op naar volgend jaar, wat mij betreft.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » zo sep 03, 2006 11:08 am

Het was zeker gezellig daar. Ik heb enkel Flesh Made Sin gezien en dat was knettergaaf!! Leuke band die er duidelijk zin in had. Jammer dat het echt knetterdruk was. Sympathieke gasten ook.

Ik geloof dat Elassar of Elasser nog iets tegen me schreeuwde na FMS. Een songtekst ofzo maar dat weet ik niet zeker. :)

Verder was het weer jammer van die dronken/simpele debielen.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » zo sep 03, 2006 12:03 pm

Was inderdaad een geslaagd festivalletje !!
Inhume en vooral Textures waren verschrikkelijk gaaf. Ook Flesh made sin was genietbaar.

Goed opgezet, professioneel en absoluut gezellig.
Zeker voor herhaling vatbaar !!
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Ben
Berichten: 4769
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 12:58 pm
Locatie: Dordrecht

Bericht door Ben » zo sep 03, 2006 12:07 pm

Ik heb me gisteren uitstekend vermaakt. En mijn complimenten aan de Baroeg crew. En ik hoop voor Baroeg dat ze een goeie omzet hebben gedraait. Ik zelf heb gisteren niet echt veel bands gezien maar het hoogte punt vond ik toch Inhume!
http://www.phlebotomizedmetal.com/
Avant-garde Death/Doom Metal

http://www.facadedoom.com
Doom/Death Metal

Daeminion
Berichten: 9300
Lid geworden op: di dec 03, 2002 2:01 pm
Locatie: Leiderdorp

Bericht door Daeminion » zo sep 03, 2006 12:18 pm

Erg, erg gezellig geweest. Voor mij in ieder geval meer dan geslaagd. Veel bekenden gezien/gesproken, en genoten van enkele bands.
Complimenten voor de organisatie, het goeie geluid in de grote tent, en de sfeer. Wat was het bij Inhume een heerlijke bende zeg. :)

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » zo sep 03, 2006 12:30 pm

om me maar is eens bij het rijtje aan te sluiten, het was verdomme een mooi feesje daar.

Flesh Made Sin, Inhume, Backfire en Textures waren erg te genieten.

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23083
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » zo sep 03, 2006 1:03 pm

Ja, dat was weer geinig.
Qua muziek alleen die Europe-cover van After Forever gezien, de rest van de bands kon me gestolen worden.

Hoogtepunt van de dag waren natuurlijk al die cyberkottiks, grandioos.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Sicktus
Berichten: 15
Lid geworden op: ma nov 08, 2004 10:31 pm
Locatie: R'dam

Bericht door Sicktus » zo sep 03, 2006 1:24 pm

Yesss..... Grandioos! Ik wil te veel mensen bedanken om op te noemen, dus nu maar even snel en in algemene termen: aller-, aller-, allereerst alle vrijwilligers die zich uit de naad hebben gelopen om van de 1e BOA editie een GRANDIOOS SUCCES te maken! Thanks so very fucking much! Daarnaast wil ik ook de buurtbewoners en omwonenden bedanken voor hun houding en voor hun veelal positieve reacties. Ook de mensen van de middenstand aan de Spinozaweg en met name de mensen en de manager van de C1000: enorm bedankt! Uiteraard wil ik ook alle bands bedanken, Interbrew, CocaCola, alle fondsen die BOA mogelijk hebben gemaakt... Ik wil absoluut ook de mannen van PrimeSecurity bedanken voor de prettige samenwerking, heren: top prestatie, bedankt! Politie Lombardijen bedankt, heren van Excess en de beide truckers die ons door de rijplaten hel hebben geloodst: thanks mannen!

And last but certainly not least: jullie, het geweldige publiek dat in onverwacht grote getale op is komen dagen en er een vrijwel vlekkeloos verlopen feest van heeft gemaakt: THANKS, SEE YOU NEXT YEAR!!!!!!!!!

Zo, nou 80.000 bekertjes opruimen........

unfinished-requiem
Berichten: 54
Lid geworden op: do aug 31, 2006 4:55 pm
Locatie: een beerput bij haarlem

Bericht door unfinished-requiem » zo sep 03, 2006 2:03 pm

arnibes schreef:[..]


Omdat er altijd leuke dingen zijn in Rotterdam die niet buiten rotterdam zijn omdat ze dan niet meer in rotterdam zijn. :D

Het was een geslaagd dagje, veel mensen gezien en zelfs nog wat gesproken en weinig bands gezien. Geleuter erover komt later wel.
Jaja, dat weet ik ook wel. Wrijf het er maar lekker in...
'And I was like *AVADA KEDAVRA*

Then he was just like...DEAD <_<'

voldemort

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23083
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » zo sep 03, 2006 2:06 pm

arnibes schreef:[..]Het was een geslaagd dagje, veel mensen gezien en zelfs nog wat gesproken en weinig bands gezien. Geleuter erover komt later wel.
Ja, dat maak je niet vaak mee, he?
Met je stoere verhalen over die trap van Plaag onder je hol.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Amstel
Berichten: 1465
Lid geworden op: ma mei 09, 2005 9:30 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Amstel » zo sep 03, 2006 2:32 pm

Zo geslaagd feessie zeg ik maar gister...
Alleen was er pas om half 8 ofzow.
Inhume gezien was wel gaaf opzich en after forever vond ik maar wat commercieel spelen, maar daar in tegen was suicide commando rete gaaf.
Van acht nog bijna op me bakkes gegaan met me fiets toen ik onder weg was naar huis lol.
Beetje bezope dus maar boeiend 8) .
Ook nog in me dronke bui me portomennee verlore in de baroeg bijna, maar gelukkig hadde ze hem bij de bar achter gelaten.
After party ging ook goed los goeie muziek enzow.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » zo sep 03, 2006 3:01 pm

Hoe kan een band nou commercieël spelen? Vroeg After Forever geld voor ieder nummer?
Kop dicht, Thorko

goatworshipper
Berichten: 4270
Lid geworden op: za nov 08, 2003 2:14 pm
Locatie: Reusel

Bericht door goatworshipper » zo sep 03, 2006 3:04 pm

twas zeker een goed feesje, en goed geregeld ook!
genoeg bekenden en genoeg bier.
flesh made sin, secrets of the moon, inhume goed gezien.
das ich 1 nummertje, hehe.
suicide commando toch nog een uur volgehouden, maar zoiets zal ik toch niet in een vage dicht donker hok vol houden.
Laatst gewijzigd door goatworshipper op zo sep 03, 2006 3:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
alcohol in my veins...

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » zo sep 03, 2006 3:11 pm

Plaag schreef:Hoe kan een band nou commercieël spelen? Vroeg After Forever geld voor ieder nummer?
alleen de populaire nummers die makkelijk aanslaan, om zo wellicht meer fans te winnen? Dat lijkt me vrij logisch voor op een festival, omdat niet al het publiek daar voor jou komt. Bij je eigen concert speel je als band sneller wat obscuurdere nummers.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » zo sep 03, 2006 3:15 pm

Tokus schreef:[..]


alleen de populaire nummers die makkelijk aanslaan, om zo wellicht meer fans te winnen? Dat lijkt me vrij logisch voor op een festival, omdat niet al het publiek daar voor jou komt. Bij je eigen concert speel je als band sneller wat obscuurdere nummers.
Hehe. We stonden tijdens After Forever buiten, bij de piscabines. Ik vroeg mij af of die ellendige zang nou uit de tent kwam, of dat er iemand op de plee zat te zingen.
Niet bepaald mijn ding, After Forever.
Kop dicht, Thorko

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24904
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo sep 03, 2006 3:23 pm

Sicktus schreef:Yesss..... Grandioos! Ik wil te veel mensen bedanken om op te noemen, dus nu maar even snel en in algemene termen: aller-, aller-, allereerst alle vrijwilligers die zich uit de naad hebben gelopen om van de 1e BOA editie een GRANDIOOS SUCCES te maken! Thanks so very fucking much! Daarnaast wil ik ook de buurtbewoners en omwonenden bedanken voor hun houding en voor hun veelal positieve reacties. Ook de mensen van de middenstand aan de Spinozaweg en met name de mensen en de manager van de C1000: enorm bedankt! Uiteraard wil ik ook alle bands bedanken, Interbrew, CocaCola, alle fondsen die BOA mogelijk hebben gemaakt... Ik wil absoluut ook de mannen van PrimeSecurity bedanken voor de prettige samenwerking, heren: top prestatie, bedankt! Politie Lombardijen bedankt, heren van Excess en de beide truckers die ons door de rijplaten hel hebben geloodst: thanks mannen!

And last but certainly not least: jullie, het geweldige publiek dat in onverwacht grote getale op is komen dagen en er een vrijwel vlekkeloos verlopen feest van heeft gemaakt: THANKS, SEE YOU NEXT YEAR!!!!!!!!!

Zo, nou 80.000 bekertjes opruimen........
hoeveel mensen waren er eigenlijk omgeveer?

het programma was trouwens best goed, echt wat van alles, jammer dat ik op ander festival zat
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Amstel
Berichten: 1465
Lid geworden op: ma mei 09, 2005 9:30 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Amstel » zo sep 03, 2006 3:36 pm

Hoorde van een medewerkster van de baroeg dat er zo'n 6000 man waren....

Sander
Berichten: 9054
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:26 pm
Locatie: Vlissingen
Contacteer:

Bericht door Sander » zo sep 03, 2006 3:37 pm

Amstel schreef:Hoorde van een medewerkster van de baroeg dat er zo'n 6000 man waren....
Dat lijkt me wel een heel erg ruime schatting.

Overgens vond ik het festival zelf wel redelijk geslaagd, alleen die zogenaamde afterparty was kut.
Laatst gewijzigd door Sander op zo sep 03, 2006 3:43 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Sicktus
Berichten: 15
Lid geworden op: ma nov 08, 2004 10:31 pm
Locatie: R'dam

Bericht door Sicktus » zo sep 03, 2006 3:40 pm

6000 mag je gerust doorstrepen.

Geen officieel cijfer, maar ik denk dat we met passanten/buurtbewoners die slechts een uurtje hebben rondgekeken toch een dikke 3000 individuele bezoekers hebben mogen verwelkomen... Zeer tevreden! Officieel cijfer zal nog volgen.

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » zo sep 03, 2006 3:44 pm

Ik heb helaas verstek moeten laten gaan; toch jammer aangezien ik FMS graag had willen zien. Het klinkt ion ieder geval alsof ik wat gemist heb ;) volgend jaar zal ik er wel wezen. Al was het maar omdat het een minuut of 10 fietsen is, heheh.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Sander
Berichten: 9054
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:26 pm
Locatie: Vlissingen
Contacteer:

Bericht door Sander » zo sep 03, 2006 3:49 pm

Ohja, Inhume vond ik de band van de dag, goed energiek grind optreden.
Flesh Made Sin was ook erg leuk, nooit eerder live gezien, maar het blijkt live beter te klinken dan op CD.
Secrets Of The Moon deed me echt totaal niks, kan aan het baggergeluid liggen, maar ik vond het tien keer niks.

Gebruikersavatar
Aradia
Berichten: 2266
Lid geworden op: zo mei 07, 2006 10:16 pm
Locatie: Krimpen aan den IJssel

Bericht door Aradia » zo sep 03, 2006 3:59 pm

Amstel schreef:Zo geslaagd feessie zeg ik maar gister...
Ook nog in me dronke bui me portomennee verlore in de baroeg bijna, maar gelukkig hadde ze hem bij de bar achter gelaten.
.
Was jij die lullo waarvan ze omriepen of iemand een portomonnee had gevonden? :lolup:

Anyway over 't algemeen was 't erg gezellig, weer een hoop "aparte" figuren gezien en een hoop oude bekenden tegengekomen. Zeker voor herhaling vatbaar.
"Toil without song is like a weary journey without an End."

http://www.last.fm/user/WandererSpirit

Gebruikersavatar
Jesper
Berichten: 16558
Lid geworden op: wo dec 19, 2001 7:30 am
Locatie: Azië

Bericht door Jesper » zo sep 03, 2006 4:00 pm

Textures was kut.
Secrets Of The Moon vond ik best vermakelijk voor een blekkie band, en ik vond juist dat t geluid wel goed was... Maar ik weet niet hoe ze op cd klinken.
Das Ich was wel oke.
Inhume, band van de dag.
After Forever dikke bagger, maar die Europe cover was wel het hoogtepunt van de dag! (not)
Backfire! slecht anderhalf nummer gezien (Still Dedicated!), klonk goed.
Suicide Commando was wel leuk om een keer te zien, heb lekker staan swingen daar met Aleks.

Verder nog best een hoop bekenden gezien/gesproken. Geen merchandise gezien overigens. Toen ik wilde kijken (half 12) was bijna alles al weg.

Ja, geslaagde dag, wat mij betreft mag dit vaker!
Heus.

Gebruikersavatar
Amstel
Berichten: 1465
Lid geworden op: ma mei 09, 2005 9:30 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Amstel » zo sep 03, 2006 4:17 pm

aradia of ravenwings schreef:[..]


Was jij die lullo waarvan ze omriepen of iemand een portomonnee had gevonden? :lolup:

Anyway over 't algemeen was 't erg gezellig, weer een hoop "aparte" figuren gezien en een hoop oude bekenden tegengekomen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Haha..
Hadde ze het nog omgeroepe dan ow?
Nah jah weinig van gemerkt dan, was vrij dronke hehe.
En was buite nog aan het zoeke, raakte geflipt 8) .

Gebruikersavatar
Aradia
Berichten: 2266
Lid geworden op: zo mei 07, 2006 10:16 pm
Locatie: Krimpen aan den IJssel

Bericht door Aradia » zo sep 03, 2006 4:21 pm

Amstel schreef:[..]


Haha..
Hadde ze het nog omgeroepe dan ow?
Nah jah weinig van gemerkt dan, was vrij dronke hehe.
En was buite nog aan het zoeke, raakte geflipt 8) .
Ja tijdens after forever of textures kweenie meer.
"Toil without song is like a weary journey without an End."

http://www.last.fm/user/WandererSpirit

Gebruikersavatar
Amstel
Berichten: 1465
Lid geworden op: ma mei 09, 2005 9:30 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Amstel » zo sep 03, 2006 4:22 pm

Zal wel meer na suicide commando zijn geweest erna.
Want after forever niet, toen had ik hem nog...
Werd gek , was al 2de keer met uitgaan dat ik hem verloor in een dronke bui ppffff.
Laatst gewijzigd door Amstel op zo sep 03, 2006 4:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Sirius
Berichten: 1805
Lid geworden op: do mei 13, 2004 9:05 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam

Bericht door Sirius » zo sep 03, 2006 4:23 pm

was een zeer geslaagd festival, goed georganiseerd etcetra, leuk om weer eens met wat mensen te ouwehoeren die ik een tijd niet had gezien en ow ja ook nog wat bands gekeken tussendoor, alhoewel het kijken naar de voorbij komende freakshow ook heel vermakelijk was
volgende keer zeker weer aanweizg
Born to live forever more!!!

Gebruikersavatar
Aradia
Berichten: 2266
Lid geworden op: zo mei 07, 2006 10:16 pm
Locatie: Krimpen aan den IJssel

Bericht door Aradia » zo sep 03, 2006 4:24 pm

Amstel schreef:Zal wel after forever zijn geweest zo rond half 9 ofzow, toen was ik buite aan het zoeke ofzow.
Werd gek , was al 2de keer met uitgaan dat ik hem verloor in een dronke bui ppffff.
Misschien is een ketting aan je portomonnee een idee????? Zeker als 't je vaker lukt om 'm kwijt te raken.
"Toil without song is like a weary journey without an End."

http://www.last.fm/user/WandererSpirit

Gebruikersavatar
Flip
Berichten: 1219
Lid geworden op: vr jun 10, 2005 12:45 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Flip » zo sep 03, 2006 4:31 pm

Gaaf festival. Naja op das ich and suicide commanda na dan. Maar goed je kan niet iedereen altijd tevree stellen. Pit bij textures was ook wel lache.
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x2/redgothic.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
Amstel
Berichten: 1465
Lid geworden op: ma mei 09, 2005 9:30 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Amstel » zo sep 03, 2006 4:32 pm

aradia of ravenwings schreef:[..]


Misschien is een ketting aan je portomonnee een idee????? Zeker als 't je vaker lukt om 'm kwijt te raken.
Lol of gewoon goed in de gaten houden en in me klauwen houden.
En niet dom op de bar laten liggen in je dronke bui.

Gebruikersavatar
Natasja
Berichten: 1039
Lid geworden op: do dec 09, 2004 2:01 pm
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Natasja » zo sep 03, 2006 4:37 pm

Sander schreef:[..]

Dat lijkt me wel een heel erg ruime schatting.

Overgens vond ik het festival zelf wel redelijk geslaagd, alleen die zogenaamde afterparty was kut.
En dat vind ik dus ook. :wink:
http://www.last.fm/user/Natasja-84

Gebruikersavatar
Aradia
Berichten: 2266
Lid geworden op: zo mei 07, 2006 10:16 pm
Locatie: Krimpen aan den IJssel

Bericht door Aradia » zo sep 03, 2006 5:58 pm

Iemand nog mooie foto's gemaakt? Of iemand een link naar foto's?
"Toil without song is like a weary journey without an End."

http://www.last.fm/user/WandererSpirit

Gebruikersavatar
arnibes
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:27 pm
Locatie: 6 meter onder zee niveau
Contacteer:

Bericht door arnibes » zo sep 03, 2006 6:05 pm

Flip schreef:Gaaf festival. Naja op das ich and suicide commanda na dan. Maar goed je kan niet iedereen altijd tevree stellen. Pit bij textures was ook wel lache.
Wat een kutpit was dat. Komt misschien ook omdat ik daar een tand door m'n liep gemept heb gekregen. Losgeslagen eikels.

de 1e band in de baroeg was grappig. Die bas was erg mooi.
No Turning Back was leuk voor 10 minuten, maar mist de echte power voor een hardcore band imo.
FSM was retegaaf!
Textures vond ik tof van wat ik ervan heb gezien.
Secrets Of The Moon was niet echt spannend dus snel weer weggegaan.
Daarna hoorde ik iets techno achtigs uit de tent komen. Niet naartoe gegaan, en Inhume ook laten schieten want ik moest weg.

@Dako, ik was er juist heel verdrietig om :P


Oja en de sfeer was super, en de witte spoken en andere cybergoths waren geweldig.

Veel complimenten aan de organisatie.

Gebruikersavatar
Gorebatjov
Berichten: 159
Lid geworden op: zo jan 08, 2006 5:08 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Gorebatjov » zo sep 03, 2006 6:33 pm

Was zeker weer een leuk dagje. weinig van de bands gezien behalve Inhume wat weer tof was! Leuke meeting want heb weer een hoop ouwe bekenden gesproken.

Laten we hopen dat Baroeg dit volgend jaar weer kan organiseren.
Maar dat weet je natuurlijk nooit door de Rotterdamse gemeente :roll:
Als jezus een matje had, zou hij een stuk geloofwaardiger zijn geweest.

www.last.fm/user/gorebatjov
www.myspace.com/sephirothnl
www.myspace.com/poepsnoeper

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Bericht door MetalJan » zo sep 03, 2006 8:22 pm

Ja, dat was wel een leuk dagje.

Hangmen vond ik wel leuk, zo met die grote bas. Leuke opener iig.
Daarna naar de tent gelopen, die groter was dan ik verwacht had.
No Turning Back vond ik wel oke, maar ging wat vervelen na een tijdje.
Eerder weggegaan om bij Flesh Made Sin een goede plek te hebben. Speelden goed, vond ik.
Daarna weer naar de tent gelopen voor Textures. Erg technisch allemaal, maar klonk wel oke.
Toen wat gegeten, daardoor Secrets of the Moon gemist. Daarna een stukje Das Ich gekeken, maar dat vond ik maar niks, dus weer weggegaan.
Inhume was erg goed op dreef. Beste band van de dag imo.
Toen van achter in tent After Forever aanschouwd. Klonk wel oke, jammer dat ze niks van hun debuut speelden.
Eigenlijk hou ik niet zo van hardcore, maar Backfire! kon me best wel boeien.
Suicide Commando vond ik wel oke klinken, had bijna zin om te dansen haha. Daarna maar de bus naar huis gepakt. Lekker vroeg thuis, rond half 12 ongeveer.

Complimenten aan de organisatie! Alles was goed geregeld. Tot volgend jaar dan maar weer!

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23083
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » zo sep 03, 2006 8:51 pm

aradia of ravenwings schreef:Iemand nog mooie foto's gemaakt? Of iemand een link naar foto's?
Ik had graag wat foto's van die wandelende kerstbomen gemaakt, maar daar was ik dan weer te lui voor.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Aradia
Berichten: 2266
Lid geworden op: zo mei 07, 2006 10:16 pm
Locatie: Krimpen aan den IJssel

Bericht door Aradia » zo sep 03, 2006 9:14 pm

dako schreef:[..]


Ik had graag wat foto's van die wandelende kerstbomen gemaakt, maar daar was ik dan weer te lui voor.

Haha ja geweldig is dat die figuren. Me vriendn vroegen nog: heb je dat nooit gezien ofzo? Dus ik zeg jawel maar ze uitlachen blijft leuk.

Echt van die gasten waarvan je denkt, stop met snuffelen in je moeders kledingkast en laat die tondeuse lekker liggen.

Maarja anyway, mensen nog foto's gemaakt van de bands???
"Toil without song is like a weary journey without an End."

http://www.last.fm/user/WandererSpirit

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » zo sep 03, 2006 9:32 pm

Mensen, de crew van Metalfan heeft deze keer een helpende hand nodig.

Voor het verslag van BOA op de frontpage zoeken wij mensen die de volgende bands gezien hebben:

-The Hangmen
-Backfire!
-Das Ich
-Suicide Commando
-After Forever

en daar een leuk stukje over willen en kunnen schrijven, wat wij dan zullen publiceren.
Wij publiceren echter geen blabla. Dus een review als: "het was leuk, het roste hard, het geluid was kut en de pit was bruut" wordt niet geplaatst. Die aspecten kun je natuurlijk wel vermelden ( graag zelfs), maar de review moet qua bandinhoud wel een beetje informatie bieden. We hoeven geen hele tracklists, maar eventueel een paar nummers vermelden is toch wel aardig.

Kortom, mochten er belangstellenden zijn die een schrijfpoging willen wagen, graag, en doet uw best. PM uw kunsten maar naar mij (mailen naar lana@metalfan.nl mag ook), en dan zullen wij ons er over buigen.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
Geheim_502
Berichten: 1291
Lid geworden op: di dec 06, 2005 11:57 am
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Geheim_502 » ma sep 04, 2006 2:31 pm

Zoals altijd werd er tijdens Inhume weer een feestje gebouwd door band en publiek. Inhume blijf ik een van de gezelligste en gaafste live bands vinden uit de extreme metalsector.

Voor de rest was het festival enorm gezellig ben ik, net zoals anderen, benieuwd naar foto-tjes.
FACTA NON VERBA

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » ma sep 04, 2006 2:49 pm

jeffrey schreef:Het was zeker gezellig daar. Ik heb enkel Flesh Made Sin gezien en dat was knettergaaf!! Leuke band die er duidelijk zin in had. Jammer dat het echt knetterdruk was. Sympathieke gasten ook.

Ik geloof dat Elassar of Elasser nog iets tegen me schreeuwde na FMS. Een songtekst ofzo maar dat weet ik niet zeker. :)

Verder was het weer jammer van die dronken/simpele debielen.
:lol:

Was jij dat joh? Godver. Komt door het bier. De tekst was trouwens Slayer, waarvan een nummer werd gedraait direct na het optreden. Flesh Storm dacht ik.

Kwam binnen toen de Hangman al een tijd bezig waren. Leuk om ze weer te zien. Gezellige punk n roll. Leuke sfeer.
Flesh Made Sin was de grootste reden voor mijn komst, en ook de band waarbij ik me het meest heb vermaakt. De band had er zin in, en brachten een energiek optreden ten tonele. Na m'n kreet "Slaaayer" werd het verzoek vervult met Necrophiliac, gaaf. De pit verdient ook een vermelding. Na afloop zeiknat van het zweet, zeer geslaagd! Ook nog een setlist meegekregen van een van de leden.

Daarna even gaan kijken bij Textures. Het viel me een beetje tegen, dus ben snel weer weggegaan.
Later zo'n 20 min bij Das Ich staan kijken, wat ik wel oke vond, maar niet meer dan dat. Na afloop een tijd staan lullen met Dako, Arnibes en nog wat volk.

After Forever was vermakelijk. Niet zo goed als laatst op Waldrock, maar wel weer leuk om te zien. Gaaf pakje wat ze aanhad.
Van Suicide Commando heb ik de 2e helft meegepikt. Leuk om weer eens te zien, enkel jammer van de afwezigheid van de videoschermen. Die zorgen toch voor wat meer ''sfeer'' bij deze band. Desalniettemin deed Johan erg zijn best om het publiek te vermaken en waar hij ook in slaagde.

Al met een al een hele gave dag. Gezellig volk, veel bier en goede bands.
Laten we hopen dat de "grote bek" aankondiging van BOA 2 bewaarheid wordt.
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » ma sep 04, 2006 3:07 pm

Elessar schreef:[..]


:lol:

Was jij dat joh? Godver. Komt door het bier. De tekst was trouwens Slayer, waarvan een nummer werd gedraait direct na het optreden. Flesh Storm dacht ik.
:lol:

Ik achja ken niets van Slayer vandaar dat ik enkel grijnsde! hehehe
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
Aradia
Berichten: 2266
Lid geworden op: zo mei 07, 2006 10:16 pm
Locatie: Krimpen aan den IJssel

Bericht door Aradia » ma sep 04, 2006 3:22 pm

Enkele links van fotopagina van Baroeg Open Air 2006

www.liesbeth.org/coppermine

http://www.flickr.com/groups/baroeg/

www.madfocus.com

De eerste link bevat de meeste foto's, alleen geen bandfoto's zie ik nu....
"Toil without song is like a weary journey without an End."

http://www.last.fm/user/WandererSpirit

Gebruikersavatar
Geheim_502
Berichten: 1291
Lid geworden op: di dec 06, 2005 11:57 am
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Geheim_502 » ma sep 04, 2006 4:03 pm

Ik vind dat die foto's wel erg punk en Gothic georienteerd zijn. Maar toch wel leuk om te kijken.
FACTA NON VERBA

Gebruikersavatar
Aradia
Berichten: 2266
Lid geworden op: zo mei 07, 2006 10:16 pm
Locatie: Krimpen aan den IJssel

Bericht door Aradia » ma sep 04, 2006 4:17 pm

Geheim_502 schreef:Ik vind dat die foto's wel erg punk en Gothic georienteerd zijn. Maar toch wel leuk om te kijken.
Ja vind ik ook, maar dit is eigenlijk 't enige wat ik kon vinden. Misschien dat anderen nog iets kunnen vinden.
"Toil without song is like a weary journey without an End."

http://www.last.fm/user/WandererSpirit

Plaats reactie