Death Metal VI

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
Narrative
Berichten: 1371
Lid geworden op: do jan 13, 2005 7:09 pm

Bericht door Narrative » vr aug 25, 2006 1:47 pm

Ze kwamen bij Nerotic deathfest ook niet echt lekker uit de verf al vind ik het op CD best te pruimen. Live zal het wel komen door de laag gestemde gitaren. Op CD is dit allemaal wat makkelijker te mixen en de productie is dan ook van een goed niveau.

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » vr aug 25, 2006 1:49 pm

Ja, die nieuwe schijfjes van All Shall Perish en Emeth zijn beide erg lekker en de moeite waard voor iedereen.

Ik zal ook maar weer even wat opsommen...

Beneath The Massacre
Mensen, die moet gehoord worden! Het Canadese Beneath The Massacre is nieuwe in het technische death metalgenre. Hun eerste wapenfeit verscheen vorig jaar via het onbekende Galy Records en draagt de titel 'Evidence Of Inequity'. Wat deze jongehonden op dit schijfe laten horen is ver boven pijl! Technisch gezien is het van absoluut topniveau, veel tempowisselingen en voor veel gitaargepiel zoals we dat ook kennen van Necrophagist en in mindere maten van Sleep Terror. Qua nummers kan het wat mij betreft net wat beter, het materiaal is erg sterk maar wil bij mij niet echt blijven hangen, wat echter niet wegneemt dat het rete gaaf en hoogbegaaft klinkt allemaal. Zeker even in de gaten houden deze band. Vooral fans van Necrophagist, Spawn Of Possession en Sleep Terror.

http://www.beneaththemassacre.com/

Degrade
En nu zal iedereen wel weer denken: 'Komt ie weer aan met z'n tering herrie'. Maar echt, het Zweedse Degrade past goed in het Amerikaans gestijlde death metalhokje, maar toch is duidelijk te horen dat de heren uit het hoge noorden komen, vooral als je aandachtig luisterd naar het onderlinge spel van de muzikanten, het is allemaal heel erg doordacht, zit technisch ijzersterk in elkaar en knuppeld als een tiet! De demo uit 2004 'Feasting On Bloody Chunks' was al erg de moeite waard, maar hun debuut EP van vorig jaar 'Hanged And Disemboweled' rost helemaal de ballen uit je broek. Bij deze band zijn het toch vooral de nummer op zich die het goed doen bij mij, het blijft goed hangen en dan allemaal met de bruutheid van bands als Deeds Of Flesh en in mindere maten de oudere Severe Torutre. Ook een band om in de gaten te houden dus. Destemeer omdat de kans groot is dat de heren nog dit jaar met een volledig album op de proppen komen.

http://www.degrade.tk/
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
CTTS
Berichten: 4866
Lid geworden op: ma nov 14, 2005 10:37 pm
Locatie: Rijswijk
Contacteer:

Bericht door CTTS » vr aug 25, 2006 1:53 pm

fetuskiller schreef:Ja, die nieuwe schijfjes van All Shall Perish en Emeth zijn beide erg lekker en de moeite waard voor iedereen.

Ik zal ook maar weer even wat opsommen...

Beneath The Massacre
Hmm..Canada, Galy Records..dat moet haast wel goed zijn.
Zal het eens checken

Gebruikersavatar
Narrative
Berichten: 1371
Lid geworden op: do jan 13, 2005 7:09 pm

Bericht door Narrative » vr aug 25, 2006 2:20 pm

Wormed

Spaanse technische Death. Als je het zo opzet lijkt het een 13 in een dozijn bandje maar wie toch verder kijkt/luistert hoort dat er toch flink wat onregelmatige en technische stukken om de hoek komen kijken. Zware aparte akkoorden worden afgewisseld met technische snelle stukken. Ook de drummer weet zich te onderscheiden door ook in de langzame stukken de afwisseling er in te houden.

Ben zelf in het bezit van de cd Planispherium en die klinkt erg goed en is afwisselend. Minpuntje is dat hij maar 25 minuten duurt.

http://www.myspace.com/wormed

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » vr aug 25, 2006 4:09 pm

Potvers, vruchtbaar dagje voor dit topic, vandaag. Goede zaak.

Ja, commentaar van de Graaf:

All Shall Perish: De nieuwe heb ik nog niet gehoord, "Death. Malice. Revenge." ken ik daarentegen wel, en ja, daar kan ik zonder meer een fijne soep van trekken. Om eerlijk te zijn ben ik deze band een beetje vergeten, maar nu het zo ter sprake komt zal ik er aan denken het vaker te draaien én de nieuwe te checken. Van de vorige cd kan ik in ieder geval zeggen dat ik erg te spreken ben over de opzet van de riffs en de variëteit waar de band mee voor de dag komt, gecombineerd met energie en een overstuur randje die zo scherp is dat het je huid openrijt zonder dat je pijn hebt. De grunts van de band prefereer ik overigens boven het geschreeuw, hoewel dat laatste, toegepast in geringe mate, wel voor een interessante toevoeging zorgt.
"Hate.Malice. Revenge." is duidelijk geen album die aan bepaalde voorwaarden moet voldoen. Daar houd ik wel van. Het is een erg pure plaat.

Emeth: Ik ben een miep, maar ik vind het niks. Met name de vocalen niet ( samen met de drums is dat het eerste waar ik op afknap). Dat geouwehoer dat tussen een toonloze grunt en schreeuw in schommelt weet mij totaal niet te behagen en daar die stem ZO aanwezig is, kan de muziek weinig redden. Ik kan er dus erg weinig mee.
Wel had ik gehoopt dat ze op Neurotic Deathfest live een beetje leuk konden spelen maar ook live vond ik ze behoorlijk tegenvallen.

Nee, geef mij maar Belgische bands als Battalion. Jongens heeft iemand daar al eens moeite voor gedaan?

Beneath The Massacre: Van dit soort bands krijg ik tegenwoordig kiespijn. Echt, die gitaren zijn net een stel regenwormen in een flinke knoop. Daar weet ik geen warme woorden aan te wijten omdat die overkill aan de zogenaamde techniek voor mij de lol uit zo`n band destileert, aangezien die kronkelriffs te aanwezig en overheersend zijn. Ik krijg dan heel gauw de indruk van: "kijk eens hoe ingewikkeld we kunnen spelen. Luister naar de gitaren en de rest van de muziek is bijzaak". Ik kan er slecht naar luisteren. Persoonlijk vind ik de hoop aan "kwalitatieve hoogstandjes" in de muziek van Beneath The Massacre zonde, omdat de band buiten dat prima muziek maakt. Goede riffs, grunt naar zin, leuk tempo, alles scoort hoog, alleen, overdaad schaadt.
Van te veel moorkoppen ga je ook kotsen.

Degrade: Voor de grap maar een keer eens met Fetuskiller. Ik ben niet zo lyrisch over de band als hij, maar ik vind het voor brute death zeker wel een goed stukje muziek. De gruntjes dansen in mijn optiek op het acceptatierandje ( ik houd niet zo van een mond vol blubber) maar met de muziek zo, mag het geheel er zeker wezen. Rammie, rossie, daar hebben de Zweden zonder meer fijne kaas van gegeten. Ze snappen in ieder geval dat als je brute death maakt, je ook écht bruut moet klinken ( zonder dat alles direct in een brei verzuipt), een flink geluid moeten neerzetten en af en toe de muzikale ladder moet uitschuiven om het volk te bljiven boeien.

Wormed: Ik begrijp niet dat niemand iets van het drumgeluid zegt. Wat een horror, wat een schande. Echt, of ze met een stel houten pollepels op een roestig, ijzeren vat zonder inhoud trommelen. En blikdrums, daar krijg ik plaatsvervangende schaamte van.
Wat ik net eigenlijk in positieve termen over Degrade zeg geldt voor Wormed imo allerminst. Ze trachten oorverpletterende muziek op poten te zetten en te houden, maar ondertussen schijnen ze daar niet door te hebben dat een stukken voller geluid de band zoveel meer massa zou geven. Zo`n cd moet verpletteren en dat doet "Planisphearium" niet. Mijn niet, in ieder geval.
En wat helemaal treurig is, is dat de drums technisch gezien wel prima spel leveren. Wie dus door het geluid heen kan prikken zal daar nog wat euforie uit kunnen slurpen.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » vr aug 25, 2006 4:27 pm

En ja, ik kan natuurlijk niet achterblijven, dus bij deze ook nog wat tips mijnerzijds:

Consume

Mensen, ga dat zoeken. Dit is een Islamitisch wonder. Ja, dat ze bestonden heb ik ook niet altijd geweten. Maar deze band komt uit Turkije en ze kunnen spelen of mama bij de geboortes Slayer op de buikjes schreef, met een rode stift, in plaats van de navelstreng door te happen.
"They Shall Suffer" is een uitermate vernuftig album waar genadeloze deathklanken en een zonkere wolk elkaar tegenkomen wat een duistere dag vol asregen oplevert. Consume speelt vernielende tonen in de zo nodig verschillende vitesses en die wolk blijft de band vergezellen waardoor en een drukkend, donker en wat stoffig sfeertje ontstaat. Maar Consume moet het van meer aspecten hebben, op "They Shall Suffer". Want echt, soms klinkt de band als een afstammeling van the mighty Molested, en een nummer verder komt er een stuiter-riff om de hoek donderen.
Als ik tussen Consume en een broodje kebab moet kiezen, wordt de keus nog fucking zwaar. En dat zegt in mijn geval genoeg :D.

Dan Veneral Disease, waarik onlangs "Sworn To Hate" van gekaupt heb. Duitsers they are, en deze noten concurreren in huize Graaf stevig met de bratwürst. De frisse, heldere en toegewijde sound klinkt krachtig en overtuigend. Niet overmatig bijzonder, maar wel zoals goede Death hoort te klinken. Geen productiegezeur, alles is uitstekend afgestemd. Leuke riffs, flinke trap op de gaspedaal, een zeer aangename verbalisering, hier en daar een soloneiging, een sampletje om het geheel op te leuken, kortom, zonder meer het vermelden waard.
Soms doet het mij bovenal aan Vader denken, maar dan uiteraard zonder de "rrrrright", de solo`s en het thrashy zoompje.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » za aug 26, 2006 12:51 pm

Graag ook nog even uw aandacht voor het volgende:

Devourment
Het 'nieuwe' album is uit, en voor het eerst via een regulier label... Brutal Bands Records heeft getekend om de heropgenomen versie van het vorig jaar verschenen 'Butcher The Weak' uit te brengen. Geen nieuw materiaal dus, maar gewoon dezelfde tracklist en dan opnieuw opgenomen. En ik moet zeggen dat deze release mij beter bevalt dan de versie van vorig jaar. De productie is sterker, de band speelt strakker en met name het riffwerk en de vocalen komen beter tot hun recht op deze cd. Het is natuurlijk een beetje overdreven allemaal, maar dat zijn we van Devourment zo ondergand wel gewend. Het blijft een gave band en met dit nieuwe 'Butcher The Weak' blijven ze bij mij aan de top staan!

Al meer mensen die deze release beluisterd hebben, en vinden jullie 'm beter dan de vorige versie?
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » za aug 26, 2006 12:57 pm

fetuskiller schreef:Graag ook nog even uw aandacht voor het volgende:

Devourment
Het 'nieuwe' album is uit, en voor het eerst via een regulier label... Brutal Bands Records heeft getekend om de heropgenomen versie van het vorig jaar verschenen 'Butcher The Weak' uit te brengen. Geen nieuw materiaal dus, maar gewoon dezelfde tracklist en dan opnieuw opgenomen. En ik moet zeggen dat deze release mij beter bevalt dan de versie van vorig jaar. De productie is sterker, de band speelt strakker en met name het riffwerk en de vocalen komen beter tot hun recht op deze cd. Het is natuurlijk een beetje overdreven allemaal, maar dat zijn we van Devourment zo ondergand wel gewend. Het blijft een gave band en met dit nieuwe 'Butcher The Weak' blijven ze bij mij aan de top staan!

Al meer mensen die deze release beluisterd hebben, en vinden jullie 'm beter dan de vorige versie?
Nog niet gehoord. De eerste Butcher The Weak vind ik redelijk overbodig. Saai. Ik moet dus de nieuwe release hebben?
Kut dat het zo gaat. Doe het verdomme in een keer goed.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19688
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » za aug 26, 2006 5:34 pm

Narrative schreef:Wormed

Spaanse technische Death. Als je het zo opzet lijkt het een 13 in een dozijn bandje maar wie toch verder kijkt/luistert hoort dat er toch flink wat onregelmatige en technische stukken om de hoek komen kijken. Zware aparte akkoorden worden afgewisseld met technische snelle stukken. Ook de drummer weet zich te onderscheiden door ook in de langzame stukken de afwisseling er in te houden.

Ben zelf in het bezit van de cd Planispherium en die klinkt erg goed en is afwisselend. Minpuntje is dat hij maar 25 minuten duurt.

http://www.myspace.com/wormed
Die zang trek ik echt niet, wat een bagger.

Verder kan ik met Emeth nog niet zoveel, maar ik ga het nog es een luisterbeurt geven. De drums klinken te ratelig naar mijn smaak.
Beneath The Massacre is een aardige band, maar zodra de gitaren in hogere regionen worden bespeeld, gaat het geluid klinken als een zwerm muggen. Lagere, gedempte akkoorden klinken dan weer zwaar genoeg.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24904
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo aug 27, 2006 2:08 pm

die cd van emeth is echt vet, wel paar keer luisteren voor het me ook beviel

en nieuwe Deicide! godver! eindelijk weer eens een echt goede cd, krijg zowaar zin om ze nog eens live te zien
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » zo aug 27, 2006 2:13 pm

Gr. Dracula schreef:Potvers, vruchtbaar dagje voor dit topic, vandaag. Goede zaak.

Ja, commentaar van de Graaf:

Emeth: Ik ben een miep, maar ik vind het niks. Met name de vocalen niet ( samen met de drums is dat het eerste waar ik op afknap).

...
Wormed: Ik begrijp niet dat niemand iets van het drumgeluid zegt. Wat een horror, wat een schande. Echt, of ze met een stel houten pollepels op een roestig, ijzeren vat zonder inhoud trommelen. En blikdrums, daar krijg ik plaatsvervangende schaamte van.
...
En wat helemaal treurig is, is dat de drums technisch gezien wel prima spel leveren. Wie dus door het geluid heen kan prikken zal daar nog wat euforie uit kunnen slurpen.
Gaaf! Post nu pas aan het lezen, maar drumgeluid vind ik altijd belangrijk, ik even kijken wat ik ervan vind...


En ik zeg Unmerciful! Bandnaam gezien in de Disorder update mail, dedownt en tevreden.

Over Wormed: de basgitaar zit er te dik doorheen en de drums is iets te zacht. Snaredrum is gaaf, lekker veel body, volgens mij een stalen snare, vergelijkbaar met de snare die ik heb, standaard snare van de Tama rockstar. Je hoort ook dat de sdnare drum meer open klinkt als er harder op wordt geslagen. Hij is te dof naar mijn idee, die bijklanken zijn juist zo gaaf. Bassdrum is ook te dof, toms zijn volmaakt alleen zo gestemd dat ze teveel op mekaar lijken. Blikdrums is begrijpelijk, ze haden beter iets warmer geluid eruit proberen te kunnen krijgen. Kwestie van mics volgens mij. Bekkens staan ook niet helemaal jofel erop. Niet verkeerd, redelijk goed eigenlijk...

Over Emeth: tsja, te weinig tik in de bassdrum, snare veelste zacht erin, hi-hat te hard. De drummer doet constant aan gravity rolls, die zijn nooit al te hard en met de verkeerde snaredrum zijn ze ongedefineerd. Alhoewel dit beter is dan het truucje van Kataklysm met hun getriggerde snare(gatverdegatver). Emeth-drummer doet trouwens aan fantasieloos blasten, gravity blasts zijn gaaf, mits met mate toegepast. Emeth wil te snel denk ik...
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Sander
Berichten: 9054
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:26 pm
Locatie: Vlissingen
Contacteer:

Bericht door Sander » zo aug 27, 2006 3:20 pm

Kristof schreef:die cd van emeth is echt vet, wel paar keer luisteren voor het me ook beviel

en nieuwe Deicide! godver! eindelijk weer eens een echt goede cd, krijg zowaar zin om ze nog eens live te zien
De nieuwe Deicide is zéker goed ja! Die twee nieuwe gitaristen hebben die band echt verfrist. Een van hun beste CD's ooit gewoon, wanneer niemand het meer van ze verwachtte.

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19688
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » ma aug 28, 2006 12:31 am

Audiophile schreef:Emeth-drummer doet trouwens aan fantasieloos blasten, gravity blasts zijn gaaf, mits met mate toegepast. Emeth wil te snel denk ik...
Op Insidious vind ik de blasts die na elke 2 seconden ff onderbroken worden irritant. Ook hoor je dat bijv. de hi-hat lang niet zoveel wordt aangeslagen als de getriggerde snare. Maar ik zal em nog es luisteren, of kan ik beter een ander album van hun proberen?
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » ma aug 28, 2006 12:44 am

Soulcollector schreef:[..]


Op Insidious vind ik de blasts die na elke 2 seconden ff onderbroken worden irritant. Ook hoor je dat bijv. de hi-hat lang niet zoveel wordt aangeslagen als de getriggerde snare. Maar ik zal em nog es luisteren, of kan ik beter een ander album van hun proberen?
Ik heb alleen Reticulated geluisterd, ander werk ken ik niet... Opzich issie wel het proberen waard.

En inderdaad voor iedere snare aanslag een hihat aanslag, da's de gravity blast

Code: Selecteer alles

HH x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-
SN xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
BD xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Gave blast, maar niet een hele cd lang...

EDIT: Tabs zuigen...
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
vertigo
Berichten: 2190
Lid geworden op: vr mar 19, 2004 2:59 am
Locatie: Almelo

Bericht door vertigo » ma aug 28, 2006 10:42 am

XnegativeX schreef:Even 2 namen in de groep slingeren aangezien ik al te lang niet meer in dit topic heb gezeten. Er komt mij op dit moment gewoon te weinig goede death metal ter ore. Maar deze 2 albums vormen daar een uitzondering toe:

All shall perish - The Price of existence
Deze amerikanen doen me nog het meest denken aan Skinless. Wat wil zeggen dat ze enorm logge stoomwals death metal maken die de nadruk heeft liggen op extreem heavy riffs. Maar All shall perish pakt het allemaal iets afwisselender aan dan Skinless. Van ultra snelle blasts tot brute breaks via melodieus soleerwerk naar lekkere tempowisselingen. All shall perish is van alle markten thuis. Maar nergens wordt het chaotisch of onoverzichtelijk.
Luister ook eens naar Antagony. Hun cd "Rebirth" lijkt wel aardig op Hate.Malice.Revenge. The Price of Existence ken ik nog niet.

Vooral erg leuke tempowisselingen en gevarieerde deathmetal.

Afbeelding

http://www.myspace.com/antagony
http://www.antagony.com[/img][/url]
-- www.myspace.com/iniurianl - NIEUWE MCD "HATE BEYOND HATE" uit...



[img]http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/2/l_368c2b2355374d1a854d0529549315bc.gif[/img]

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma aug 28, 2006 12:03 pm

Audiophile schreef:[..]
Over Emeth: tsja, te weinig tik in de bassdrum, snare veelste zacht erin, hi-hat te hard. De drummer doet constant aan gravity rolls, die zijn nooit al te hard en met de verkeerde snaredrum zijn ze ongedefineerd. Alhoewel dit beter is dan het truucje van Kataklysm met hun getriggerde snare(gatverdegatver). Emeth-drummer doet trouwens aan fantasieloos blasten, gravity blasts zijn gaaf, mits met mate toegepast. Emeth wil te snel denk ik...
Oh god, we kunnen zelf ook een leuk stukje drummen hoor.
Ik vind het bij Emeth juist lekker over-the-top roswerk.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » ma aug 28, 2006 1:30 pm

XnegativeX schreef:[..]


Oh god, we kunnen zelf ook een leuk stukje drummen hoor.
Ik vind het bij Emeth juist lekker over-the-top roswerk.
Dat heeft hier niks mee te maken. Ik weet alleen precies wat hij doet doordat ik drummer ben. Mijn eigen spelen laat ik eruit, dat is ook helemaal niet aan de orde. Het is een kwestie van smaak, jij vindt het lekker, ik vind het saai.

Ik heb alleen maar kritisch naar het drummen geluisterd omdat Gr. Dracula erover begon.
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » ma aug 28, 2006 9:02 pm

Sander schreef:[..]

De nieuwe Deicide is zéker goed ja!
Hm, kun je ook vertellen waaróm?
Ik ben inmiddels aardig uitgekeken op Deicide, dus ik voel(de) mij aanvankelijk niet geroepen om het nieuwe album een slinger te geven.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Sander
Berichten: 9054
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:26 pm
Locatie: Vlissingen
Contacteer:

Bericht door Sander » ma aug 28, 2006 9:20 pm

Gr. Dracula schreef:[..]


Hm, kun je ook vertellen waaróm?
Ik ben inmiddels aardig uitgekeken op Deicide, dus ik voel(de) mij aanvankelijk niet geroepen om het nieuwe album een slinger te geven.
Beetje moeilijk uit te leggen, maar gezien het meeste eerdere werk van Deicide bij mij snel gaat vervelen zegt dat wel veel over de nieuwe.

Het album heeft pakkende melodielijnen, iets dat ik persoonlijk heel gaaf vind klinken in combinatie met het standaard brute Deicide geluid. Daarnaast is het album doorspekt met thrash riffs, iets dat ik alleen maar kan toejuichen in death metal.


Ohja, een beetje laat, maar toch: de nieuwe Grave is heerlijk, stukken beter dan hun laatste paar albums, heb ik al zin in dat masters of death gebeuren!
Laatst gewijzigd door Sander op ma aug 28, 2006 9:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11745
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » ma aug 28, 2006 9:29 pm

Hehe, na een paar interviews op de buis en in het tijdschrift kan ik niet meer serieus al bangend van Deicide genieten zonder een bespottelijke grijns op mijn gelaat.
Met andere woorden, als ik dat wil luister ik Weird Al Yankovic, of Richard Cheese, hehe.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
disastercasper
Berichten: 779
Lid geworden op: di sep 16, 2003 7:15 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door disastercasper » ma aug 28, 2006 9:43 pm

Gr. Dracula schreef:[..]


Hm, kun je ook vertellen waaróm?
Ik ben inmiddels aardig uitgekeken op Deicide, dus ik voel(de) mij aanvankelijk niet geroepen om het nieuwe album een slinger te geven.
Ik had zelf de hoop ook al een beetje opgegeven bij Deicide, maar het nieuwe album is echt goed: strak gespeeld, goede ritmes, gave solo's, brute grunt, vernieuwend, progressief en nog steeds lekker hard. Geef het een kans en check de clip:

http://www.youtube.com/watch?v=W9Z40ntQXdk
http://www.last.fm/user/disastercasper

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » ma aug 28, 2006 10:33 pm

disastercasper schreef:[..]


Geef het een kans en check de clip:

http://www.youtube.com/watch?v=W9Z40ntQXdk
Dat zowiezo!

Maargoed, clip is( of eigenlijk meer het nummer) waargenomen. Ik vind de solo erg leuk in combinatie met de rest van de muziek, maar de geluidskwaliteit is (hier?) niet zo best.

Kortom, na alle positieve reacties en toelichtingen zal ik de bewuste cd zonder meer onder de loep nemen. Nu ben ik toch wel erg benieuwd geworden.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
arnibes
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:27 pm
Locatie: 6 meter onder zee niveau
Contacteer:

Bericht door arnibes » ma aug 28, 2006 11:49 pm

Narrative schreef:Wormed

Spaanse technische Death. Als je het zo opzet lijkt het een 13 in een dozijn bandje maar wie toch verder kijkt/luistert hoort dat er toch flink wat onregelmatige en technische stukken om de hoek komen kijken. Zware aparte akkoorden worden afgewisseld met technische snelle stukken. Ook de drummer weet zich te onderscheiden door ook in de langzame stukken de afwisseling er in te houden.

Ben zelf in het bezit van de cd Planispherium en die klinkt erg goed en is afwisselend. Minpuntje is dat hij maar 25 minuten duurt.

http://www.myspace.com/wormed
Een tijdje geleden zouden ze samen met Deranged en nog een band staan. Ben blij dat ze niet zijn gekomen.

Dit valt me zwaar tegen. Het lijken voor mij soms wel losse stukken muziek achter elkaar geplakt. Ik hoor geen duidelijk verband ertussen.

Gebruikersavatar
AmnesJAn
Lult over cdtjes
Berichten: 8451
Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo

Bericht door AmnesJAn » di aug 29, 2006 12:02 am

Obscura

Dit is een band die ook de nodige aandacht verdient. Ik zag deze Duitse band per toeval dit weekend als een vervangende act op Elsrock en ik werd finaal omver geblazen. Deze ontzettend jonge knapen (waarvan enigen nog geen 20 jaar zijn) zetten een wand ontzettend technische death metal neer in het straatje van Suffocation en Vader. Het waren deels echt nog broekies, maar ze speelden echt perfect, hun cover van 'Wings' van Vader maakte de set helemaal af trouwens.

Erna heb ik meteen hun cd Retribution aangeschaft, die door Alex Krull van Atrocity geproduceerd is en dat ding klinkt echt niet mis, aanrader!
לֹא אעבוד

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » di aug 29, 2006 9:02 pm

Wist trouwens helemaal neit dat Aborted emt een dvd kwam. Ziet er gaaf uit die teaser!

En de nieuwe Deicide klonk na de 2e keer ook nog goed in de oren!
www.last.fm/user/robenroll

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » di aug 29, 2006 11:30 pm

Lig ik ver achter weer qua nieuws of klinkt dit jullie ook neit bekend?


August 2, 2006 -- CHANGES THROUGH BLOOD, LIFE & DEATH
Dan Swanö is no longer part of Bloodbath. The reason being restrictions on his behalf to devote more time and effort to the future of this project that it would require by taking things to the next level i.e. touring and playing live. Moreover, his future vision for Bloodbath's concept proved to head in the almost opposite direction as his desire for death metal was to be of a less brutal kind, something the remaining members regard as musical differences not interesting to pursue, so at these crossroads, we'd like to wish Dan Swanö good luck with his future endeavors and with the music that's closer to his heart.

The audition for Bloodbath is closed. We thank everyone who tried out, but it's with dashing hopes we have to announce there's no suitable replacement that matched our expectations. It was surprising, how so many applications could barely be listened to because of the extreme low quality in talent. We found it shocking to say the least, that same applicants would send us emails claiming they "killed" both of our previous singers, but all they could achieve at the end of the day was our laughs or sighs. Well, one day we can maybe throw together a little compilation of those efforts and put up an exclusive mp3 right here and you'll be the judge, or have a good laugh or sigh, like us! But this doesn't mean all the applications were bad, actually a couple of them were damn fu**ing good, but criteria's on other levels failed. Life goes on and so does death!

Wacken will soon release their annual DVD, but despite what was previously implied, the song 'Eaten' will not be featured on the 2005 edition. The entire footage of the show remains archived until there's been clearances by all parties, a subject to time.

Stay tuned for more news on the development of Bloodbath and the future.
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » di aug 29, 2006 11:32 pm

Jij loopt wel ver achter volgens mij, ja...
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » di aug 29, 2006 11:52 pm

fetuskiller schreef:Jij loopt wel ver achter volgens mij, ja...
Hoewel een beetje aandacht voor Bloodbath natuurlijk geen kwaad kan.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
arnibes
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:27 pm
Locatie: 6 meter onder zee niveau
Contacteer:

Bericht door arnibes » wo aug 30, 2006 12:05 am

Maar wat gaat Dan Swano verder doen?

Mijn engels is bere slecht, maar ik haal het er niet uit :?

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » wo aug 30, 2006 12:24 am

arnibes schreef:Maar wat gaat Dan Swano verder doen?
Verder met centjes sparen.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » wo aug 30, 2006 8:29 am

arnibes schreef:Maar wat gaat Dan Swano verder doen?
Nou, hij zal zich iig niet gaan vervelen, gezien het feit dat hij nog aan honderdduizend andere metalen zaken participeert.

Ik vind het overigens wel best. Bloodbath is nooit een echte band geweest, meer een project met een eenmalig tourtje omdat het even zo uitkwam. Dus ja, dan is het komen en gaan van manschappen geen vreemde zaak.

Ik ben benieuwd waar ze nu mee gaan komen.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » wo aug 30, 2006 10:50 am

Ik wordt niet goed! Nóg een plaat om enorm naar uit te kijken dit jaar! Visceral Bleeding is inmiddels klaar met de opnames van hun nieuwe album 'Absorbing the Disarray' waarvan inmiddels één nummer is vrij gegeven. En godverdomme, wat blaast dat weer enorm. De eerste twee albums van deze Zweedse band waren al meer dan de moeite waard en ook live zijn ze mij erg goed bevallen, maar wat de band nu laat horen is werkelijk geniaal! Ik heb het nieuwe nummer 'Rip The Flesh' inmiddels al vijf á zes keer gehoord, en ben er weg van! De bruutheid, de nieuwe zanger (met een veel lekkerdere strot dan Dennis Röndum), het technische spel en dan tenslotte de productie die een echte wevelwind veroorzaakt, wat een band! Ze kunnen zich nu echt definitief meten met een band als Spawn Of Possession, niks kleine broer! Wat een nummer, als het hele album zo klinkt kan ik echt niet wachten om hem te verwelkomen in mijn collectie.

Download 'em hier:
http://www.smnnews.com/board/showthread.php?t=134258

En vertel mij wat U denkt.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Violent God
Berichten: 1303
Lid geworden op: do sep 25, 2003 10:52 am
Contacteer:

Bericht door Violent God » wo aug 30, 2006 2:16 pm

Ik heb ze in Tilburg gezien met Morbid Angel. Ik vond de muziek een beetje teveel gericht op techniek en te weinig op het maken van echte, pakkende nummers. Wat dat betreft konden ze toch echt niet aan Spawn Of Possession tippen, hoewel die ook op het randje zitten en moeten uitkijken niet teveel te verzanden in dat technische gepiel.
[url=http://www.theoryinpractice.cjb.net][img]http://img.photobucket.com/albums/v204/SoulGrinder/Fun%20Stuff/TheorieBanner.jpg[/img][/url]

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » vr sep 01, 2006 11:46 am

SPAM! Hoppa!
Choking On Bile is weer online, eindelijk.
Nieuw interview met Jungle Rot en een stapel nieuwe reviews...

Checken die handel:

http://www.chokingonbile.com/
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » vr sep 01, 2006 1:56 pm

fetuskiller schreef:Ik wordt niet goed! Nóg een plaat om enorm naar uit te kijken dit jaar! Visceral Bleeding is inmiddels klaar met de opnames van hun nieuwe album 'Absorbing the Disarray' waarvan inmiddels één nummer is vrij gegeven. En godverdomme, wat blaast dat weer enorm. De eerste twee albums van deze Zweedse band waren al meer dan de moeite waard en ook live zijn ze mij erg goed bevallen, maar wat de band nu laat horen is werkelijk geniaal! Ik heb het nieuwe nummer 'Rip The Flesh' inmiddels al vijf á zes keer gehoord, en ben er weg van! De bruutheid, de nieuwe zanger (met een veel lekkerdere strot dan Dennis Röndum), het technische spel en dan tenslotte de productie die een echte wevelwind veroorzaakt, wat een band! Ze kunnen zich nu echt definitief meten met een band als Spawn Of Possession, niks kleine broer! Wat een nummer, als het hele album zo klinkt kan ik echt niet wachten om hem te verwelkomen in mijn collectie.

Download 'em hier:
http://www.smnnews.com/board/showthread.php?t=134258

En vertel mij wat U denkt.
Echt lekker bruut, maar ik blijf vinden dat die drummer ook wel eens langer dan 5 sec dezelfde beat mag gaan spelen. Zeker daar niet alle overgangen even strak zijn. Het wordt nu allemaal wat heel erg spastisch (eigenlijk hetzelfde bezwaar wat ik destijds in mijn review zette). Het is wel ontzettend knap natuurlijk, en zeker een vet nummer. Dat wel.
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
Jesper
Berichten: 16558
Lid geworden op: wo dec 19, 2001 7:30 am
Locatie: Azië

Bericht door Jesper » vr sep 01, 2006 11:49 pm

Oke, nog even aandacht voor Incrust. Echt een aanrader voor fans van zware, duistere death metal in de stijl van Immolation, Incantation, Dominus Xul, Drawn And Quartered. Ja, die bands ja. Onder het mom van zwaar, zwaarder, Incrust. Dit Braziliaanse trio deinst er niet voor terug om de wereld te vervuilen met hun smerige en vooral zeer visceuze death metal.
Voor zover ik weet hebben ze slechts 1 full length uitgebracht, Baptized In Unholy Gore. En die heb ik vandaag maar meteen besteld na het horen van hun loodzware herrie.
Luisteren dus!

http://www.myspace.com/incrust66

En Plaag houdt hier vast ook wel van.
Heus.

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » za sep 02, 2006 1:07 pm

Gods Puke schreef:Oke, nog even aandacht voor Incrust. Echt een aanrader voor fans van zware, duistere death metal in de stijl van Immolation, Incantation, Dominus Xul, Drawn And Quartered. Ja, die bands ja. Onder het mom van zwaar, zwaarder, Incrust. Dit Braziliaanse trio deinst er niet voor terug om de wereld te vervuilen met hun smerige en vooral zeer visceuze death metal.
Voor zover ik weet hebben ze slechts 1 full length uitgebracht, Baptized In Unholy Gore. En die heb ik vandaag maar meteen besteld na het horen van hun loodzware herrie.
Luisteren dus!

http://www.myspace.com/incrust66

En Plaag houdt hier vast ook wel van.
Hehe, sterker nog, we hebben het gewoon in huis!

Ja, het is idd een puik staaltje deathmetal. Precies wat je al zegt.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Ernst
Berichten: 5031
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » za sep 02, 2006 1:07 pm

Ik hoop met deze tip nog wat fans van stevige death/thrash een pleziertje te doen:

Ripping Corpse - Dreaming with the dead. Naar ik meen de band van Eric Rutan voordat hij bij Morbid Angel ging spelen. De band heeft, zoals de naam al aangeeft, goed geluisterd naar de oude Kreator (Pleasure to kill) en is mijns inziens een perfecte kruising tussen death en thrash metal. De vocalen doen me wat denken aan Don Doty (Darkness Descends) gemengd met Chuck (Death) op de eerste platen, maar het instrumentale werk is dan weer veel sterker death metal-achtig. Gun het een kans zou ik zeggen, al is naar mijn weten de plaat best lastig te vinden.

http://www.bnrmetal.com/groups/rico.htm

Wat quotes uit reviews op metal-archives (welke vaak niets zeggen, maar in dit geval aardig accuraat zijn):

"All in all, if I had to describe this album’s sound, I would say it sounded like a beefier Kreator mixed with early Morbid Angel. That description doesn’t really do them justice though because I haven’t heard any album that sounded close to this. The only reason this album does not score 100 is because of the production. Other than that, it is highly recommended. It may be a bit hard to find, but if one were to take the time to seek it out, the rewards vastly outweigh any difficulties in acquiring it."

"This album sounds like: a combination of Possessed, old Death, Pleasure to Kill era Kreator, and even a bit like the outlandish Demilich.

You’ll like this album if you: like those aforementioned bands, muddy production, and old school Death Metal/Deathrash.

Album highlights include: every single song is well worth hearing if you like what I said you’d like, but standout tracks (off the top of my head) include Seduction of The Innocent (which is probably the most distinct track on the entire album), Anti-God, and Feeling Pleasure Through Pain; although every single song has at least ONE section that will kick your ass.

…and one important thing to remember: this album grows on you. If, like me, you don’t enjoy it at first, go on a thinly produced music binge and then come back to this. You might be pleasantly surprised that it kicks more ass than you originally thought."

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » za sep 02, 2006 1:08 pm

Gods Puke schreef:
En Plaag houdt hier vast ook wel van.
Plaag heeft het je een tijd geleden zelfs aangeraden.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
Jesper
Berichten: 16558
Lid geworden op: wo dec 19, 2001 7:30 am
Locatie: Azië

Bericht door Jesper » za sep 02, 2006 2:51 pm

Plaag schreef:[..]


Plaag heeft het je een tijd geleden zelfs aangeraden.
Dat zou best kunnen, maar ik heb nooit de moeite genomen om het te luisteren, tot op gisteren.
Heus.

Gebruikersavatar
John Deere
Berichten: 202
Lid geworden op: di jun 20, 2006 12:43 am
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door John Deere » za sep 02, 2006 10:39 pm

nightwing schreef:Lig ik ver achter weer qua nieuws of klinkt dit jullie ook neit bekend?


August 2, 2006 -- CHANGES THROUGH BLOOD, LIFE & DEATH
Dan Swanö is no longer part of Bloodbath. The reason being restrictions on his behalf to devote more time and effort to the future of this project that it would require by taking things to the next level i.e. touring and playing live. Moreover, his future vision for Bloodbath's concept proved to head in the almost opposite direction as his desire for death metal was to be of a less brutal kind, something the remaining members regard as musical differences not interesting to pursue, so at these crossroads, we'd like to wish Dan Swanö good luck with his future endeavors and with the music that's closer to his heart.

The audition for Bloodbath is closed. We thank everyone who tried out, but it's with dashing hopes we have to announce there's no suitable replacement that matched our expectations. It was surprising, how so many applications could barely be listened to because of the extreme low quality in talent. We found it shocking to say the least, that same applicants would send us emails claiming they "killed" both of our previous singers, but all they could achieve at the end of the day was our laughs or sighs. Well, one day we can maybe throw together a little compilation of those efforts and put up an exclusive mp3 right here and you'll be the judge, or have a good laugh or sigh, like us! But this doesn't mean all the applications were bad, actually a couple of them were damn fu**ing good, but criteria's on other levels failed. Life goes on and so does death!

Wacken will soon release their annual DVD, but despite what was previously implied, the song 'Eaten' will not be featured on the 2005 edition. The entire footage of the show remains archived until there's been clearances by all parties, a subject to time.

Stay tuned for more news on the development of Bloodbath and the future.
Fuck. De kans dat ze nog gaan touren wordt nu wel heel klein...
[img]http://img.webring.com/r/c/carcass/logo[/img]

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » zo sep 03, 2006 12:38 am

ligt eraan. Denk juist van niet. Swano had toch neit veel tijd/zin om te touren dus.
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19688
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » zo sep 03, 2006 5:05 pm

John Deere schreef:Fuck. De kans dat ze nog gaan touren wordt nu wel heel klein...
Jezus, leer lezen man.
The reason being restrictions on his behalf to devote more time and effort to the future of this project that it would require by taking things to the next level i.e. touring and playing live

Er staat letterlijk dat ze juist willen gaan touren. Geen stickertje voor jouw schrift.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » di sep 05, 2006 9:11 am

Luister hier http://www.myspace.com/disgorginglegion naar een nieuw nummer van Disgorge (Mex), van hun in oktober te verschijnen album "Gore Blessed to the Worms".
Sodeju, wat een band.

En hier ook een: http://www.xtreemmusic.com/mp3/label/Di ... .Metal.mp3
Kop dicht, Thorko

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » di sep 05, 2006 12:47 pm

Godver, klinkt inderdaad erg lekker, denk dat ik die plaat maar zal aanschaffen als ie uitkomt

Gebruikersavatar
Overkill
Berichten: 413
Lid geworden op: vr dec 23, 2005 9:06 pm
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Bericht door Overkill » di sep 05, 2006 5:40 pm

Waarom klik ik steeds dit topic aan? Ik hou helemaal niet van death metal
[url=http://www.sloganizer.net/en/][img]http://www.sloganizer.net/en/style2,Overkill.png[/img][/url]

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » di sep 05, 2006 6:16 pm

Waarom post je hier dan?
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » wo sep 06, 2006 9:44 pm

Holy bananenmilkshake, die nieuwe Disgorge gaat inderdaad genadeloos folteren, scalperen ende vergruizen.
Ja, laat maar komen die plaat.

Verder wil ik Chaosfear even onder de aandacht schuiven, daar deze jonge band zonder meer wat attentie verdient, naar mijn onbescheiden mening.

Chaosfear komt uit Brazilië, maar denk niet meteen aan het karakteristieke geluid van bands als Krisiun en Rebaelliun. Beide bands van formaat, zonder meer, maar Chaosfear is totaal andere koek. Het is flink thrashy, erg rauw, boos en opgefokt. De teksten van die band gaan ook over de alledaagse dingen waar de band een probleem in ziet ( maatschappij, corruptie, in Brazilië zijn zaken veelal vrij bruut geregeld), dus de muziek is ontzettend puur van aard.

Qua geluid doet de band blij vlagen denken aan oude Sepultura met een superstevige inslag. Echt ontzettend lekker. Het is even wennen, maar uiteindelijk luistert deze cd geweldig weg.

Wel is het bijna ene vereiste om een stel goede speakers te hebben. Dan klinkt het optimaal. Ik heb de cd ook wel eens op de computer in een "bolletje" gedraaid, maar dat is het toch allemaal net niet. Voor bepaalde cd`s is de plek waar je ze draait erg bepalend.

Hier een linkje naar myspace, maar de geluidskwaliteit is niet erg best daar. Met name de drums klinken redelijk kut.
http://www.myspace.com/chaosfear
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
Tony Montana
Berichten: 2748
Lid geworden op: za apr 03, 2004 2:12 pm
Locatie: Amsterdam/Den Haag

Bericht door Tony Montana » vr sep 08, 2006 8:05 pm

Ik luister nu naar Solace of Requiem's nieuwe plaat Utopia Reborn. De vocalen zijn voor rekening van Brett Hoffmann van Malevolent Creation. Dikke plaat zeg! Al is de productie niet zo fantastisch!.Mid-tempo Death metal.
[url]http://www.recordnerd.com/lists/TonyMontana[/url]
[url]http://www.digital-steel.com[/url]
[url]http://www.ad.nl/denhaag[/url]
[url]http://www.f1today.nl[/url]
[url]http://www.rustneversleeps.web-log.nl[/url]

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » vr sep 08, 2006 10:22 pm

Het interesseert me geen fuck eigenlijk waar iedereen naar luistert, zolang het geen Death Breath is. Ga Death Breath luisteren.
Info? Wacht maar. Even door mijn bergje van te reviewen promo's heen en Death Breath zit er ook tussen. Ik heb een heel fijn promo teepje ontvangen en ik ga aan het werk ermee. Jullie moeten je ondertussen toeleggen op Death Breath. Old school raggend en rossend en rockend death metal gesodemieter. Verslavend. Eén van de betere releases van het jaar. Heb het hart niet om me tegen te spreken.
Kop dicht, Thorko

Gesloten