Black metal
- XnegativeX
- Contacteer:
Geist is geweldig!
Weet je wat ook geweldig is? De nieuwe Fluisterwoud.
Heeft iemand dat nieuwe nummer al gehoord?
VERLOST IN HET VUUR
VERLOST IN HET VUUR
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- the true Thorko
- the true Thorko
- puking luke
geist is inderdaad erg vet. nieuwe fluisterwoud klinkt ook erg lekkerXnegativeX schreef:Geist is geweldig!
VERLOST IN HET VUUR
[img]http://www.terrorhc.com/Terror_Rhythm_Banner.gif[/img]
- Blood&Ashes
- Parabellum
- Lord Leuber
- Contacteer:
Ik vrees dat je aangewezen bent op dit soort bedragen...
http://cgi.ebay.nl/PAYSAGE-DHIVER-Die-F ... dZViewItem

Overigens schijnen binnenkort de Schattengang A5 cd en de s/t demo LP box uit te komen, Cold Dimensions maar goed in de gaten houden dus.
http://cgi.ebay.nl/PAYSAGE-DHIVER-Die-F ... dZViewItem

Overigens schijnen binnenkort de Schattengang A5 cd en de s/t demo LP box uit te komen, Cold Dimensions maar goed in de gaten houden dus.
- Parabellum
- Draconian
- Lult over cdtjes
Hmm, Plaag is hier al een tijd bezig over Orlog en ik moet hem tot op zekere hoogte toch gelijk geven. Ik heb nu Reinigende Feuer voor een eerste maal opstaan en dit klinkt behoorlijk goed. Vooral het nummer Mein Thron zit uitstekend in elkaar. Beetje Marduk / Thy Primordial-achtig qua gitaarsound, maar met veel meer melodie en een of andere Duitse snauwer op zang. Gaaf!
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Lord Leuber schreef: Overigens schijnen binnenkort de Schattengang A5 cd en de s/t demo LP box uit te komen, Cold Dimensions maar goed in de gaten houden dus.
Ja? Dat is mooi nieuws, op die laatste wacht ik al tijden. Iemand trouwens een idee of er naast al die heruitgaves ook nog nieuw materiaal in de planning staat?
Hêhêh, vishandel Berekoek.
- Lord Leuber
- Contacteer:
Ik denk dat ie 't te druk heeft met Darkspace III, want die is wel aangekondigd ergens. Over nieuw Paysage materiaal is het aardig stil.
Wat die s/t box betreft, volgens mij stond Die Festung ook een jaar of wat aangekondigd voordat hij uitgegeven werd, dus...
Ik verwacht dat Schattengang het eerst zal uitkomen. En de Paysage trui, natuurlijk.
Wat die s/t box betreft, volgens mij stond Die Festung ook een jaar of wat aangekondigd voordat hij uitgegeven werd, dus...
Ik verwacht dat Schattengang het eerst zal uitkomen. En de Paysage trui, natuurlijk.
- Lord Leuber
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
- Doodskreet
- Contacteer:
Een jaar geleden lekte er al een promo uit , of het echt die release is weet ik niet. Hij stond toendertijd ook al telkens op Metal-Archives om vervolgens weer verwijderd te worden omdat de echte release nog niet gedaan was.Amibor schreef:Oja, ook nog. God, dit jaar wordt weer lastig om in een top 10 te proppen.
Issie al gelekt, of wat?
“Play your gloom axe Stephen O’Malley
Sub bass clinging to the sides of the valley
Sub bass ringing in each last ditch and combe
Greg Anderson purvey a sonic doom.”
[img]http://img232.imageshack.us/img232/7098/sunnoanimatedsig6vvst6.gif[/img]
- Parabellum
- Blood&Ashes
Enkele heropgenomen nummers + enkele nieuwe nummers geloof ik, dus niet hetzelfde zoals de promo.Doodskreet schreef:[..]
Een jaar geleden lekte er al een promo uit , of het echt die release is weet ik niet. Hij stond toendertijd ook al telkens op Metal-Archives om vervolgens weer verwijderd te worden omdat de echte release nog niet gedaan was.
- Doodskreet
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
Wat zeg je nou?! Meen je dat?Plaag schreef:[..]
Ik ook. Totale shit.
Ik vind Nocturnal Poisoning en The Funeral of Being echt monumenten in de black metal. Een bijna onwerkelijke ervaring om naar te luisteren. Goed, speltechnisch en qua productie stelt het geen reet voor...maar het weet mij tot diep in m'n ziel te raken. En daar draait het toch om bij muziek?
Kortom, ik wacht het nieuwe album met smart af.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Parabellum
Ik meen het. Ik heb bij Xasthur last van irritaties. Het raakt me wel degelijk, maar niet op een goede manier. En ik zweer je: ik heb het vaak geprobeerd met Xasthur, ik heb echt mijn best gedaan. Wat er uiteindelijk uit is gekomen, is dat ik A Gate Through Bloodstained Mirrors nog het beste kan verdragen. Dat is dan ook de enige Xasthur die ik heb.XnegativeX schreef:[..]
Wat zeg je nou?! Meen je dat?
Ik vind Nocturnal Poisoning en The Funeral of Being echt monumenten in de black metal. Een bijna onwerkelijke ervaring om naar te luisteren. Goed, speltechnisch en qua productie stelt het geen reet voor...maar het weet mij tot diep in m'n ziel te raken. En daar draait het toch om bij muziek?
Kop dicht, Thorko
XnegativeX schreef:[..]
Wat zeg je nou?! Meen je dat?
Idd ja, die sfeer. Nocturnal Poisoning nog een afgedraaid toen ik koorts had en half lang te ijlen. Wat best trippy. Die beklemmende naargeestigheid is op z'n tijd best gaaf.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
- Parabellum
Ik heb de eerste versie daarvan nog weggedaan voor een appel en een ei, dat kartonnen ding dat nu meer dan 100 euro kost op ebay. Xasthur vond ik écht slechte muziek want meestal hou ik zelfs de dingen bij die ik maar half om half vind.K. schreef:Kun je nagaan, ik heb A Gate Through Bloodstained Mirrors aan een kameraad gegeven, puur omdat ik geen zin had om het te verpatsen en ik het maar hinderlijke rommel vond.
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
Ik heb zelf van Xasthur, Telepathy with the Deceased en die mag ik graag beluisteren.
Zoals XnegativeX al zei stelt het qua productie en speltechniek weinig voor, maar dankzij de melodieuze passages onder de rauwe bovenlaag is er een melancholie en naargeestigheid aanwezig die maar weinig andere bands kunnen creëren.
Het is niet voor iedereen weggelegd, dat zeer zeker niet, maar ik zie Xasthur naast Leviathan als één van de sterkere Amerikaanse black metal bands.
Zoals XnegativeX al zei stelt het qua productie en speltechniek weinig voor, maar dankzij de melodieuze passages onder de rauwe bovenlaag is er een melancholie en naargeestigheid aanwezig die maar weinig andere bands kunnen creëren.
Het is niet voor iedereen weggelegd, dat zeer zeker niet, maar ik zie Xasthur naast Leviathan als één van de sterkere Amerikaanse black metal bands.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- Doodskreet
- Contacteer:

Aldus abbathAnd kiddys! Remember to clean your room!

“Play your gloom axe Stephen O’Malley
- XnegativeX
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
Ja? Jammer. En toch ga ik ernaar luisteren.XnegativeX schreef:Komt dat even mooi uit. De muziek van I is namelijk ook kut.
Beetje rock 'n roll meuk.
Waarom moeten die Scandinavische blekkies zich toch bezighouden met quasi rock 'n roll shit? Nog even en Emperor brengt een mcd uit met Chuck Berry covers om vervolgens definitief te stoppen.
Kop dicht, Thorko
Waarschijnlijk sinds opperhoofd Varg black metal negermuziek heeft genoemd waarna alle volgelingen in de ban van echte negermuziek zijn geraakt....Plaag schreef:[..]
Ja? Jammer. En toch ga ik ernaar luisteren.
Waarom moeten die Scandinavische blekkies zich toch bezighouden met quasi rock 'n roll shit? Nog even en Emperor brengt een mcd uit met Chuck Berry covers om vervolgens definitief te stoppen.
a fool with a tool is still a fool
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]
- Parabellum