Death Metal VI

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
sanguis
Contacteer:

Bericht door sanguis » vr sep 08, 2006 10:37 pm

Plaag schreef:Het interesseert me geen fuck eigenlijk waar iedereen naar luistert, zolang het geen Death Breath is. Ga Death Breath luisteren.
Info? Wacht maar. Even door mijn bergje van te reviewen promo's heen en Death Breath zit er ook tussen. Ik heb een heel fijn promo teepje ontvangen en ik ga aan het werk ermee. Jullie moeten je ondertussen toeleggen op Death Breath. Old school raggend en rossend en rockend death metal gesodemieter. Verslavend. Eén van de betere releases van het jaar. Heb het hart niet om me tegen te spreken.
heb je ook eventueel een band waar mee het te vergelijken valt, aangezien ik nog beetje in het prille begin zit van het ontdekken van de death metal wereld.

Plaag

Bericht door Plaag » vr sep 08, 2006 10:44 pm

sanguis schreef:[..]

heb je ook eventueel een band waar mee het te vergelijken valt, aangezien ik nog beetje in het prille begin zit van het ontdekken van de death metal wereld.
Je hebt een mooie ontdekkingsreis te gaan.
Een poging: neem Asphyx, Kreator, Hellacopters, Slayer van vroeger, slacht ze, neem bier, breng ze daarna tot een soort van leven en je krijgt dit.
Kop dicht, Thorko

unfinished-requiem

Bericht door unfinished-requiem » vr sep 08, 2006 11:05 pm

Plaag schreef:[..]

Een poging: neem Asphyx, Kreator, Hellacopters, Slayer van vroeger, slacht ze, neem bier, breng ze daarna tot een soort van leven en je krijgt dit.
Klinkt goed! Heel goed

Heelheel goed...

edit: *chekt website* wow...
'And I was like *AVADA KEDAVRA*

Then he was just like...DEAD <_<'

voldemort

sanguis
Contacteer:

Bericht door sanguis » vr sep 08, 2006 11:17 pm

hahaha om deze omschrijving alleen al ga ik ze zeker even een luisterbeurt gunnen

Plaag

Bericht door Plaag » vr sep 08, 2006 11:22 pm

sanguis schreef:[..]

hahaha om deze omschrijving alleen al ga ik ze zeker even een luisterbeurt gunnen
Dat moet ook. Dit soort bands moet gehoord worden. Dit soort metal maakt dat je iets moois wilt pakken om het stuk te gooien. Je wordt een hufter.
Kop dicht, Thorko

sanguis
Contacteer:

Bericht door sanguis » vr sep 08, 2006 11:27 pm

ben er momenteel stukken van aan het beluisteren en dit klinkt inderdaad helemaal niet verkeerd. Inderdaad best lekkere Death/Thrash metal

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » do sep 14, 2006 6:21 pm

De nieuwe Incantation 'Primordial Domination' is weer erg lekker... Al meer mensen die 'em gehoord hebben? Deze maand komt hij als het goed is uit in Europa via Listenable Records.

Check http://www.myspace.com/incantation voor het nieuwe nummer 'Lead To Desolation'...
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Oblivion
Contacteer:

Bericht door Oblivion » do sep 14, 2006 8:54 pm

Dat moet ook. Dit soort bands moet gehoord worden. Dit soort metal maakt dat je iets moois wilt pakken om het stuk te gooien. Je wordt een hufter.
:lol: whahaha, echt geweldige omschrijving !!
"Poep, Zweet en Tranen"

[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]

Narrative

Bericht door Narrative » do sep 14, 2006 10:33 pm

fetuskiller schreef:De nieuwe Incantation 'Primordial Domination' is weer erg lekker... Al meer mensen die 'em gehoord hebben? Deze maand komt hij als het goed is uit in Europa via Listenable Records.

Check http://www.myspace.com/incantation voor het nieuwe nummer 'Lead To Desolation'...
Klinkt wel oke. Al denk ik niet dat ik nog een plaat van Incantation ga aanschaffen.

MadTinus

Bericht door MadTinus » do sep 14, 2006 11:35 pm

DeathBreath bestaat o.a. uit voormalig Entombed en Hellacopters drummer Nicke Andersson.

Ga ook de eerste 2 Entombed albums luisteren, vooral "Clandestine" is een beestachtig goed album, veel beter krijg je het niet. "Left Hand Path" wordt door de meesten het beste Entombed album genoemd, naar mijn mening onterecht. Dat album moet het vooral van het titelnummer hebben, waar op "Clandestine" het niveau constant (zeer) hoog is.

Oh ja, ga ook Dismember "Indecent & Obscene" luisteren, daar geldt hetzelfde voor als voor "Clandestine", verplichte kost. Ook in het geval van Dismember wordt over het algemeen het debuut gepreferreerd, ook in dit geval onterecht i.m.h.o.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams

Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

D.

Bericht door D. » ma sep 18, 2006 9:04 pm

Even wat promotie voor het nieuwe Scythe album genaamd "Decay" dat zeer binnenkort uitkomt. Scythe is death/doom metal, een beetje Opeth achtig, maar dan anders, beetje meer death metal. Opeth vind ik echt niks, en Scythe vind ik geweldig. Ik ben niet zo goed in beschrijven, dus kijk hier onder maar even voor links naar mp3's.

Als je het nieuwe album voor 20 september (dat is dus al over 2 dagen) pre-ordert krijg je er gratis een andere Scythe cd naar keuze bij Voor 13 euro incl. verzendkosten is dat goed te doen.

EDIT: Als je op de songtitels klikt krijg je dus een MP3.
Afbeelding

Getting pounded by the heavy oldschool Death Metal of "Bitterness" or floating away on an atmospheric composition like "Pretending Not To See", the new SCYTHE masterpiece offers the perfect mixture between both extremes. Add to that some oriental seasonings for a well rounded and varied 4th album somewhere between UNLEASHED and 90s VOIVOD. Listen to the mp3s we provided and bow to the majesty that is SCYTHE !

While we're taking preorders you can get the album along with one of the older SCYTHE releases for only 13 EUR (that's 17 USD or 23 AUD) WORLDWIDE from THE BASAR. "On My Way Home", "Poetry Of Illusion" or "The Process Of Rotting", it's your choice with which to complete your collection.

"Decay" will be out in the last week of September 2006 and all preorders will be shipped the day we get our CDs from the printer. In case you need more info on previous SCYTHE releases in the meantime, read here:

Afbeelding

SCYTHE "The Process Of Rotting" CD (BREW011)
Songs like "Disinclination" or "Sabotage Of My Youth" were mostly taken from SCYTHEs two demos and were rerecorded to celebrate the 10th anniversary with this special album. Expect heavy yet melodic Death Metal. First 100 copies come with a SCYTHE sew on logo patch. Released in August 2004.

Afbeelding

SCYTHE "Poetry Of Illusions" CD (BREW007)
SCYTHE's 2nd album sees a continuation of the fantastic mix of melody and brutality as heard in songs like "Late Summer" or "Castaway". And as bonus you get a video of the title track of their first album "On My Way Home". Released in August 2003.

Afbeelding

SCYTHE "On My Way Home" CD (BREW001)
The first album of this German band offers songs like "Creation Of Wrath" or "On My Way Home" that blend oldschool Death Metal brutality with brilliant melodic atmosphere akin to late CORONER or ANACRUSIS. Released in June 2002.
Laatst gewijzigd door D. op ma sep 18, 2006 9:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

D.

Bericht door D. » ma sep 18, 2006 9:40 pm

Dat ging geven niet goed... Ik probeerde een edit maar drukte op quote.

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » ma sep 18, 2006 11:58 pm

Welke album(s) van Diabolic zijn zeker aanraders om te beluisteren/beginnen ?

Emmaneul
Contacteer:

Bericht door Emmaneul » di sep 19, 2006 12:09 am

Even reclame maken voor een topic die meer aandacht verdient: http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=19796

Asesino, een supertoffe grind/death-band
[img]http://imagegen.last.fm/3blackrows/recenttracks/Emmaneul.gif[/img]

Audiophile

Bericht door Audiophile » di sep 19, 2006 1:16 am

D. schreef:Even wat promotie voor het nieuwe Scythe album genaamd "Decay" dat zeer binnenkort uitkomt. Scythe is death/doom metal, een beetje Opeth achtig, maar dan anders, beetje meer death metal. Opeth vind ik echt niks, en Scythe vind ik geweldig. Ik ben niet zo goed in beschrijven, dus kijk hier onder maar even voor links naar mp3's.
Ik zeg een melodieuze versie van Pleurisy. Geen doom te horen in mijn opinie?
[quote="Black No. 1"][..]

Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

D.

Bericht door D. » di sep 19, 2006 6:52 am

Ik ken geen Pleurisy. Death Metal vind ik over het algemeen niet echt interessant maar. Luister eens naar het nummer Late Summer. Daar hoor ik toch echt doom elementen in. Vooral sfeer-wijs. Het ene nummer is inderdaad puur death metal waar het andere nummer wat meer doomy is (vind ik dan).
Edit voor typo.

DORSTIG
Contacteer:

Bericht door DORSTIG » di sep 19, 2006 4:11 pm

arnibes schreef:Welke album(s) van Diabolic zijn zeker aanraders om te beluisteren/beginnen ?
vengeance ascending
ah , my good old trustworthy beer , my love for you will never die

Wiping my ass and finding no shit on the toilet paper is equal to a flawless victory in Mortal kombat.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » di sep 19, 2006 4:24 pm

DORSTIG schreef:[..]

vengeance ascending
Helemaal mee eens. Sowieso een van de beste cd's in dat genre.
Samen met Venganza van Hacavitz en Conceived By Inhuman Blood van Nephasth.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » di sep 19, 2006 4:33 pm

XnegativeX schreef:[..]

vengeance ascending

Bedankt!
Ik was namelijk afgelopen zaterdag in de plaatboef en had niet meer de tijd om de 3 cd'tjes van ze te luisteren die daar lagen, maar nu weet ik met welke ik moet beginnen :)

Shift

Bericht door Shift » di sep 19, 2006 4:41 pm

Amon amarth - With oden on our side , supervette plaat!
zal vast wel al besproken zijn in de vorige 40 pagina's en anders bij deze.
"Wanting people to listen, you can't just tap them on the shoulder anymore. You have to hit them with a sledgehammer, and then you'll notice you've got their strict attention"

Daeminion

Bericht door Daeminion » di sep 19, 2006 5:28 pm

vengeance ascending
Serieus? Vengeance Ascending heeft een wel zo'n baggergeluid in tegenstelling tot Subterraneal Magnitude die wel enorm beukt.

Sterker nog, Vengeance Ascending vind ik nog wel het minste werk van Diabolic.

Audiophile

Bericht door Audiophile » di sep 19, 2006 7:21 pm

D. schreef:Ik ken geen Pleurisy. Death Metal vind ik over het algemeen niet echt interessant maar. Luister eens naar het nummer Late Summer. Daar hoor ik toch echt doom elementen in. Vooral sfeer-wijs. Het ene nummer is inderdaad puur death metal waar het andere nummer wat meer doomy is (vind ik dan).
Edit voor typo.
JA ik heb ook geen goeie doom kennis, maar dit is volgens mij gewoon melodieuze death metal. Klein beetje doom dan.

Audiophile

Bericht door Audiophile » di sep 19, 2006 7:23 pm

Nou lees ik beste cd in genre en Conceived By Inhuman Blood. Zijn die twee andere bands waarbij het genoemd ongeveer hetzelfde straatje als Nephasth? Wat Conceived bevalt mij wel.

Audiophile

Bericht door Audiophile » di sep 19, 2006 7:26 pm

Nou lees ik beste cd in genre en Conceived By Inhuman Blood. Zijn die twee andere bands waarbij het genoemd ongeveer hetzelfde straatje als Nephasth? Wat Conceived... bevalt mij wel.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » di sep 19, 2006 8:21 pm

Daeminion schreef:[..]

Serieus? Vengeance Ascending heeft een wel zo'n baggergeluid in tegenstelling tot Subterraneal Magnitude die wel enorm beukt.

Sterker nog, Vengeance Ascending vind ik nog wel het minste werk van Diabolic.
Als je alleen naar het geluid kijkt dan is Vengeance ascending inderdaad een tikje minder. Maar qua pure agressie en energie is het gewoon de beste Diabolic plaat. Het is gewoon een losgeslagen pitbull op een zilveren schijfje.
Audiophile schreef:[..]

Nou lees ik beste cd in genre en Conceived By Inhuman Blood. Zijn die twee andere bands waarbij het genoemd ongeveer hetzelfde straatje als Nephasth? Wat Conceived bevalt mij wel.
Nephasth is wat strakker dan Hacavitz en Diabolical maar het zijn allemaal woeste, bloed snelle bands die ook aandacht besteden aan songs in plaats van alleen maar te beuken.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Audiophile

Bericht door Audiophile » di sep 19, 2006 10:09 pm

Ik weet voldoende, dank u :)

Plaag

Bericht door Plaag » di sep 19, 2006 11:07 pm

arnibes schreef:Welke album(s) van Diabolic zijn zeker aanraders om te beluisteren/beginnen ?
Ik zeg: Supreme Evil en Subterreneal Magnitude. Vooral die laatste vind ik een tikkie beter dan Vengeance Ascending.
Kop dicht, Thorko

Emmaneul
Contacteer:

Bericht door Emmaneul » wo sep 20, 2006 2:36 am

Iemand Asesino (klik) al geluisterd?

Ik kan er niet mee stoppen. Ik denk dat ik hun cd 6x/7x achter elkaar heb geluisterd.

Het is aanstekelijke zware snelle Death/Grind met o.a. bandlid Dino Cazares (van Fear Factory).

Ik kan mijn hoofd niet stilhouden als dit opstaat.
[img]http://imagegen.last.fm/3blackrows/recenttracks/Emmaneul.gif[/img]

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » wo sep 20, 2006 10:02 am

Emmaneul schreef:Iemand Asesino (klik) al geluisterd?
Not yet, ga ik thuis wel even doen.

Wat ik mij afvroeg is of iemand reeds het nieuwe album van Panzerchrist heeft gehoord?

In 2003 brachten ze een hele solide "Room Service" uit en nu is het tijd voor "Battalion Beast".
Ik was aangenaam verrast. Want de cd begint met een drumsolo waarvan ik dacht: "zozo, nu gaan we eens een stevig potje beuken", maar vervolgens kwam er een hele lading bijna blekkie geluidjes om de hoek van de flat waaien...

Panzerchrist heeft op "Battalion Beast" flink uitgepakt. De sound is veelzijdiger, black metal-invloeden zijn erg waarneembaar, evenals toetsen de de muziek her en der iets melodieuzer maken, maar in enkel positieve zin. Het geheel is nu veel rijker dan voorheen, hoewel ik "Room Service" ook wel goed te rpuimen vond.

En denk maar niet dat Panzerchrist softer is geworden. Nee, het rost nog steeds als een op hol geslagen tank, alleen stukken genuanceerder nu.

Gaat dat horen!
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo sep 20, 2006 10:12 am

Ik ben volgens mij de enige die Roomservice echt geen klap aan vond. Die cd daarvoor is wel weer heel gaaf. Maar dit verhaal maakt me wel erg benieuwd naar het nieuwe album. Wat black geluiden door death metal zijn nooit weg.

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » wo sep 20, 2006 10:20 am

Nou, wat ik veel over "Roomservice" gehoord heb is dat deze eentonig zou zijn. Daar kan ik mij opzich wel redelijk in vinden, want het dondert lekker, maar er gebeurt eigenlijk niet veel. Het geluid is wel lekker dus het is geen straf om er naar te luisteren.

Maa "Battalion Beast" is echt stukken veelzijdiger en imposanter.

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Tony Montana

Bericht door Tony Montana » ma sep 25, 2006 9:52 pm

Vandaag even goed naar de twee platen van Solace of Requiem geluisterd. Tering, wat een vette pot ouderwetse Death metal! Een echte aanrader! Luister hier wat nummertjes:
http://myspace.com/solreq
Vooral Red Sea vind ik erg lekker! In de winter schijnen ze door Europa te gaan touren trouwens.
[url]http://www.recordnerd.com/lists/TonyMontana[/url]
[url]http://www.digital-steel.com[/url]
[url]http://www.ad.nl/denhaag[/url]
[url]http://www.f1today.nl[/url]
[url]http://www.rustneversleeps.web-log.nl[/url]

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za sep 30, 2006 1:00 pm

Het nieuwe album van Incantation klinkt fucking geweldig! Echt vreselijk jammer van die "been-there-done-that" Deicide-achtige teksten.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za sep 30, 2006 1:17 pm

ik luister tegenwoordig terug veel naar gory blister, zeer goede muziek

mijn twee favoriete DM platen van de laatste maanden: de nieuwe Vader (opvallend ijzersterk terug) en de nieuwe Incantation (op cd blijf ik deze saaie liveband geweldig vinden)

nieuwe suffocation is ook vet, maar niet zo aardschokkend, hun nieuwe stijl ligt me toch wat minder
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Tox

Bericht door Tox » za sep 30, 2006 1:41 pm

die panzerchrist is inderdaad te gek, heb em ook al een weekje nou. vond roomservice niet geweldig, soul collector uit 2000/2001 echter wel weer.

de nieuwe jungle rot vind ik trouwens ook helemaal te gek, niks nieuws aan de horizon, maar hij knalt zo heerlijk weg!
NOT MY FUCKING TEMPO

Ernst-Jan

Bericht door Ernst-Jan » wo okt 04, 2006 4:07 pm

Na het lezen van de recensie op de frontpage best wel beniewd naar de volgende band: Deat Breath. Wie kent deze band. de meeste bands die in de recensie naar voren komen ken ik en vind ik leuk maar is deze cd blind aan te schaffen?(of had ik deze vraag in het trash topic moet stellen?)
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » wo okt 04, 2006 5:04 pm

Ernst-Jan schreef:Na het lezen van de recensie op de frontpage best wel beniewd naar de volgende band: Deat Breath. Wie kent deze band. de meeste bands die in de recensie naar voren komen ken ik en vind ik leuk maar is deze cd blind aan te schaffen?(of had ik deze vraag in het trash topic moet stellen?)
Ik ken deze cd door Plaag die `m regelmatig hier in huis heeft gedraaid ( en vervolgens dus de review heeft geschreven).

Ik persoonlijk moet zeggen dat Death Breath mijn muziek toch niet helemaal is. Het weet mij niet te pakken. Ik ben het wel met de recensie eens, het is hele rijke muziek. Er komen veel invloeden in voor waardoor de muziek zeker niet saai is. Maar de combinatie moet je maar net liggen en dat is bij mij niet het geval.

Bovendien vind ik de productie maar zo-zo.

Maargoed, aan de andere kant kan ik het mij voorstellen dat mensen best weg kunnen zijn van zulke muziek. Ik zou zo`n cd echter nooit blind kopen ( of je moet geld te veel hebben) maar eerst even luisteren. Want straks verlekker je je op iets wat uiteindelijk heel anders uitpakt.

Ernst-Jan

Bericht door Ernst-Jan » wo okt 04, 2006 5:15 pm

Gr. Dracula schreef:[..]

Ik ken deze cd door Plaag die `m regelmatig hier in huis heeft gedraaid ( en vervolgens dus de review heeft geschreven).

Ik persoonlijk moet zeggen dat Death Breath mijn muziek toch niet helemaal is. Het weet mij niet te pakken. Ik ben het wel met de recensie eens, het is hele rijke muziek. Er komen veel invloeden in voor waardoor de muziek zeker niet saai is. Maar de combinatie moet je maar net liggen en dat is bij mij niet het geval.

Bovendien vind ik de productie maar zo-zo.

Maargoed, aan de andere kant kan ik het mij voorstellen dat mensen best weg kunnen zijn van zulke muziek. Ik zou zo`n cd echter nooit blind kopen ( of je moet geld te veel hebben) maar eerst even luisteren. Want straks verlekker je je op iets wat uiteindelijk heel anders uitpakt.
ok, tnx.

maar kijk sommige cd's kun je gewon aanschaffen zonder te luisteren vind ik: de nieuwe maiden of metallica zal ik bijv niet eerst luisteren maar gewoon kopen...
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » wo okt 04, 2006 5:20 pm

Ernst-Jan schreef:[..]

ok, tnx.

maar kijk sommige cd's kun je gewon aanschaffen zonder te luisteren vind ik: de nieuwe maiden of metallica zal ik bijv niet eerst luisteren maar gewoon kopen...
Ja hee, daar maak je me een vergelijking.
Tuurlijk zijn er cd`s die je gewoon blind kunt kopen. Zo heb ik zelf ook zat voorbeelden.

Buiten dat zijn er ook mensen op wiens mening ik 9 van de 10 keer blind kan vertrouwen. Als mensen weten waar ik graag naar luister en tegen mij zeggen: "ik weet zeker dat je dit of dat helemaal geweldig gaat vinden", dan wil ik het ook nog wel eens blind in huis halen, en ik heb nog geen missers gehad.

Maar als een onbekende reviewer een voor mij onbekende band aanprijst wegens de factoren van Death Breath zou ik persoonlijk geen blinde aanschaf doen. Het is te specefiek, dus ik zou eerst altijd even willen luisteren.

Succes er mee, en als je `m gekocht/geluisterd hebt, laat weten wat je er van vindt.

Took
Contacteer:

Bericht door Took » wo okt 04, 2006 6:26 pm

Ik ken deze cd door Plaag die `m regelmatig hier in huis heeft gedraaid
plaag deed toch oldschool, met z'n tape?
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

nightwing

Bericht door nightwing » wo okt 04, 2006 6:28 pm

Ik ben nu de nieuwe Panzerchrist en God Dethroned aan het beluisteren. Ben benieuwd!
www.last.fm/user/robenroll

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » wo okt 04, 2006 6:47 pm

Tokus schreef:[..]

plaag deed toch oldschool, met z'n tape?
Hahaha, ja, je hebt gelijk, het was een tape.

Zal ik je eens wat vertellen, Plaag heeft daarvoor speciaal afspeelmateriaal aangeschaft. En daar kreeg hij nota bene nog gratis bandjes van Madonna bij, de originele. Is het wijf ook weer blij.

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » wo okt 04, 2006 6:49 pm

nightwing schreef:Ik ben nu de nieuwe Panzerchrist en God Dethroned aan het beluisteren. Ben benieuwd!
Tegelijkertijd? Hoe doe je dat?

Die Panzerchrist ga je krieg vinden, vermoed ik. GD heb ik zelf nog niet gehoord, maar gezien de positieve reacties zal dat geheid gaan gebeuren, eerdaags.

Took
Contacteer:

Bericht door Took » wo okt 04, 2006 6:56 pm

Hahaha, ja, je hebt gelijk, het was een tape.

Zal ik je eens wat vertellen, Plaag heeft daarvoor speciaal afspeelmateriaal aangeschaft. En daar kreeg hij nota bene nog gratis bandjes van Madonna bij, de originele. Is het wijf ook weer blij.
nou ja zeg, hij zei nog dat hij wel ergens een tapedeck had!

:D

Ernst

Bericht door Ernst » wo okt 04, 2006 7:01 pm

Ernst-Jan schreef:[..]

ok, tnx.

Haha, wat een onzin. Cd's blind kopen is natuurlijk wel tamelijk naïef....zeker in het geval van Maiden en Metallica, die beide toch ook heel wat missers op hun naam hebben staan, of in ieder geval een zeer groot verschil in kwaliteit tussen verschillende platen. Blind kocht ik toen ik net 1-2 jaar metal luisterde, daarna weet je toch wel beter mag ik hopen?

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » wo okt 04, 2006 7:03 pm

Tokus schreef:[..]

nou ja zeg, hij zei nog dat hij wel ergens een tapedeck had!

:D
Hehe, nou, hij had een walkman die hij aan de speakers wist te linken. Dus geluid was er wel.

Maar nu is er een echte tapedeck in tha house.

Plaag

Bericht door Plaag » wo okt 04, 2006 7:06 pm

Hehe, nou, hij had een walkman die hij aan de speakers wist te linken. Dus geluid was er wel.

Maar nu is er een echte tapedeck in tha house.
Ja. Dat komt het geluid ten goede.
Kop dicht, Thorko

Took
Contacteer:

Bericht door Took » wo okt 04, 2006 7:43 pm

Ernst schreef:[..]

Blind kocht ik toen ik net 1-2 jaar metal luisterde, daarna weet je toch wel beter mag ik hopen?
of als je eenmaal geen studentje meer bent, dan kijk je ook niet zo nauw meer over die paar euro.

Ernst

Bericht door Ernst » wo okt 04, 2006 7:47 pm

Ah, dan word je dus dwaas? Pech gehad, niet aan mij besteed.

mardukfan
Contacteer:

Bericht door mardukfan » wo okt 04, 2006 8:53 pm

Kristof schreef:ik luister tegenwoordig terug veel naar gory blister, zeer goede muziek

mijn twee favoriete DM platen van de laatste maanden: de nieuwe Vader (opvallend ijzersterk terug) en de nieuwe Incantation (op cd blijf ik deze saaie liveband geweldig vinden)

nieuwe suffocation is ook vet, maar niet zo aardschokkend, hun nieuwe stijl ligt me toch wat minder
Incantation live saai?! No way, ze rossen de pan uit man!
not all those who wander are lost!

Gesloten