klopt wel, vaak na de tijd, vette band he, wat wieBlood&Ashes schreef:Ik neem de auto naar bijna al mijn concerten en kan dus nooit drinken. Bevalt me prima. Zonder drank krijg je in ieder geval het concert een stuk beter mee.
Lunar Aurora + Graupel Exclusive Show!!!!!!!
-
-
- Blood&Ashes
Graupel heeft me wel teleurgesteld moet ik zeggen. Ik had hun manier van presenteren toch wel anders ingeschat, aangezien ze op Auf Alten Wegen mij helemaal niet de indruk geven om er een knalfeest van te maken. Er is niks mee natuurlijk om een interactief optreden neer te zetten, maar het brengt toch een hele andere beleving met zich mee. Ik luister toch liever de cd dan.
Lunar Aurora streek wél met de verwachtingen. Hoe cliché het ook is; rookmachines kunnen heel goed werken. Vooral in combinatie met dat lunaire groene licht. Ik kon het optreden helaas niet afkijken door de vervelende treintijden... Hebben ze nog A Haudiga Fluag gespeeld?
Lunar Aurora streek wél met de verwachtingen. Hoe cliché het ook is; rookmachines kunnen heel goed werken. Vooral in combinatie met dat lunaire groene licht. Ik kon het optreden helaas niet afkijken door de vervelende treintijden... Hebben ze nog A Haudiga Fluag gespeeld?
- fuelforhatred
k zat buiten met Kim de ouwehoeren, dus ook de eerste band gemist, haha.
tweede band vond ik wel aardig, beetje eentonig, maar wel vermakelijk. Graupel kende ik niet, vond het niet uitermate bijzonder, misschien dat het op cd beter overkomt.
Lunar Aurora was gaaf, beetje jammer dat ik het grootste deel van het optreden achterin stond en steeds omver werd geduwd door vatsige duitsers.
wtf was er aan de hand dat er zo veel duitsers waren trouwens, echt niet normaal meer...
tweede band vond ik wel aardig, beetje eentonig, maar wel vermakelijk. Graupel kende ik niet, vond het niet uitermate bijzonder, misschien dat het op cd beter overkomt.
Lunar Aurora was gaaf, beetje jammer dat ik het grootste deel van het optreden achterin stond en steeds omver werd geduwd door vatsige duitsers.
wtf was er aan de hand dat er zo veel duitsers waren trouwens, echt niet normaal meer...
[img]http://i13.photobucket.com/albums/a261/KimApril/thnaamloos1.jpg[/img]
[quote="nightwing"]Erbij mits het doorgaat![/quote]
- EmptySkies
- Contacteer:
ja, die rookmachines brachten extra sfeer. goed geregeld.Björn schreef:Graupel heeft me wel teleurgesteld moet ik zeggen. Ik had hun manier van presenteren toch wel anders ingeschat, aangezien ze op Auf Alten Wegen mij helemaal niet de indruk geven om er een knalfeest van te maken. Er is niks mee natuurlijk om een interactief optreden neer te zetten, maar het brengt toch een hele andere beleving met zich mee. Ik luister toch liever de cd dan.
graupel was echt heel gaaf, bjorn! maar jij wou liever Het Bernini Mysterie lezen.
Lunar Aurora dan. jezus, wat een opkomst, en wat een keiharde heers. gave nummer, goed geluid, en vooral: een gave podiumprestatie; goed lichtgebruik, rookmachines... helemaal top!
[url=http://www.myspace.com/concept02band]Concept 0.2 Myspace[/url]
Nekrögoatkult en Weltbrand vond ik maar saai. Graupel speelde opzich best goed, maar door die vervelende pit kon ik me niet echt goed concentreren, erg jammer.
Lunar Aurora was geweldig. Hoogtepunt: Der Abend. (A Haudiga Fluag hebben ze trouwens (helaas) niet gespeeld, maar dat had ik ook niet verwacht.)
Lunar Aurora was geweldig. Hoogtepunt: Der Abend. (A Haudiga Fluag hebben ze trouwens (helaas) niet gespeeld, maar dat had ik ook niet verwacht.)
- EmptySkies
- Contacteer:
- Blood&Ashes
Zoals ik verwacht had vond ik NekröGoatKult (hoe verzin je het) en Weltbrand niet veel aan. Weltbrand was nog even saai als de vorige keer dat ik ze gezien had, een jaar geleden. Ondanks het nieuwe materiaal.
Graupel heb ik voor een groot deel niet al te goed kunnen volgen door het stelletje rondbeukende hersenloze Duitsers (Duitsers horen op het podium, niet er voor), maar wat ik meegekregen heb klonk erg goed. Zelfs het nummer Weiß Wie Schnee, wat ik op plaat toch wat minder vind klinken, klonk hier erg goed.
Lunar Aurora was echt geweldig. Een heel gevarieerde set en uitstekend gespeeld! Tot mijn verrassing zelfs een nummer van Zyklus en een nieuw nummer. Hét concert van het jaar wat mij betreft. Tot nu toe dan.
:edit:
Er liep daar nog iemand rond in een Funeral Procession t-shirt. Iemand van hier?
Graupel heb ik voor een groot deel niet al te goed kunnen volgen door het stelletje rondbeukende hersenloze Duitsers (Duitsers horen op het podium, niet er voor), maar wat ik meegekregen heb klonk erg goed. Zelfs het nummer Weiß Wie Schnee, wat ik op plaat toch wat minder vind klinken, klonk hier erg goed.
Lunar Aurora was echt geweldig. Een heel gevarieerde set en uitstekend gespeeld! Tot mijn verrassing zelfs een nummer van Zyklus en een nieuw nummer. Hét concert van het jaar wat mij betreft. Tot nu toe dan.
:edit:
Er liep daar nog iemand rond in een Funeral Procession t-shirt. Iemand van hier?
- Hellhammer
- Blood&Ashes
Zeer aangename avond gehad.
Nekrogoatkult(?) gemist. Weltbrand deed het ondanks de eentonige show erg aardig, alleen scheen het het publiek niks te doen. Graupel was live voor mij een grote verrassing, ik ben er helemaal weg van. Gelukkig stond ik redelijk achteraan dus had ik geen last van de pit. Lunar Aurora was zoals verwacht geweldig, wat een ijskoude en bloedmooie sfeer wist deze band op te roepen. De nummers werden goed en krachtig gespeeld tot het betoverende toe.
Maar hoe gaaf het effect van de rookmachines ook was, het deed me niet veel goed en ik stond gisteren al lichtelijk op instorten dus heb ik helaas niet de hele set afgekeken.
Maar het was onvergetelijk.
Nekrogoatkult(?) gemist. Weltbrand deed het ondanks de eentonige show erg aardig, alleen scheen het het publiek niks te doen. Graupel was live voor mij een grote verrassing, ik ben er helemaal weg van. Gelukkig stond ik redelijk achteraan dus had ik geen last van de pit. Lunar Aurora was zoals verwacht geweldig, wat een ijskoude en bloedmooie sfeer wist deze band op te roepen. De nummers werden goed en krachtig gespeeld tot het betoverende toe.
Maar hoe gaaf het effect van de rookmachines ook was, het deed me niet veel goed en ik stond gisteren al lichtelijk op instorten dus heb ik helaas niet de hele set afgekeken.
Maar het was onvergetelijk.
Hmm, donkerblonde krullen toevallig?:edit:
From their torment springs its delight.
-
- Blood&Ashes
- Blood&Ashes
-
- AmnesJAn
- Lult over cdtjes
Zo, dat was een zeer geslaagd avondje Arnheim, gezellig zaaltje ook trouwens, het was de eerste keer dat ik er was.
Ondanks de ietwat waardeloze naam vond ik Nekrögoatcult best goed te pruimen, best een leuke opwarmer.
Weltbrand vond ik ook zeker zijn momenten hebben, alleen werd het na een tijdje wat eentonig. Als ze hun industrial intro's wat meer in de muziek zouden integreren zou het het geheel wat interessanter kunnen maken.
Graupel was voor mij duidelijk het hoogtepunt van de avond. De ijskoude haat en agressie die deze band van het podium de zaal in joegen was ontzettend sterk. Hier konden ook de Robin Hood pakjes geen afbreuk aan doen. Alleen leek zanger Zingultus soms wel wat bezopen heen en weer te strompelen en moeilijk te doen met zijn microfoonstandaard.
Lunar Aurora vond ik eveneeens erg sterk, maar kwam op mij minder overtuigend over als Graupel. Het hele vertoon (monnikenpij etc) kwam een klein beetje schooltoneel achtig over op mij. Desalniettemin zetten ze een erg sterke show neer en vond ik het jammer dat ik het in verband met het openbaar vervoer niet helemaal kon afkijken.
Een zeer geslaagde avond in ieder geval.
Ondanks de ietwat waardeloze naam vond ik Nekrögoatcult best goed te pruimen, best een leuke opwarmer.
Weltbrand vond ik ook zeker zijn momenten hebben, alleen werd het na een tijdje wat eentonig. Als ze hun industrial intro's wat meer in de muziek zouden integreren zou het het geheel wat interessanter kunnen maken.
Graupel was voor mij duidelijk het hoogtepunt van de avond. De ijskoude haat en agressie die deze band van het podium de zaal in joegen was ontzettend sterk. Hier konden ook de Robin Hood pakjes geen afbreuk aan doen. Alleen leek zanger Zingultus soms wel wat bezopen heen en weer te strompelen en moeilijk te doen met zijn microfoonstandaard.
Lunar Aurora vond ik eveneeens erg sterk, maar kwam op mij minder overtuigend over als Graupel. Het hele vertoon (monnikenpij etc) kwam een klein beetje schooltoneel achtig over op mij. Desalniettemin zetten ze een erg sterke show neer en vond ik het jammer dat ik het in verband met het openbaar vervoer niet helemaal kon afkijken.
Een zeer geslaagde avond in ieder geval.
לֹא אעבוד
-
The Count was degene met het Moonblood shirt (grote gast) en die met het FP shirt was zijn maat.Blood&Ashes schreef:[..]
Het zou hem dan best geweest kunnen zijn. Gaaf shirt was dat trouwens, beter dan die nieuwe dingen.
Ze zijn beiden met me meegereden.
Dat shirt is idd gaaf van FP. Geloof dat ze via de band nu alleen een shirt verkopen van het nieuwe album.
Dat oude shirt is uitverkocht via de band maar via sommige labels ms nog wel te vinden...
- Blood&Ashes
Ik had hem gevonden bij Ashen prod., maar daar hadden ze net de laatste verkocht enkele dagen geleden. Ik zoek nog steeds, dus als iemand nog een tip heeft....Regeer schreef:The Count was degene met het Moonblood shirt (grote gast) en die met het FP shirt was zijn maat.
Ze zijn beiden met me meegereden.
Dat shirt is idd gaaf van FP. Geloof dat ze via de band nu alleen een shirt verkopen van het nieuwe album.
Dat oude shirt is uitverkocht via de band maar via sommige labels ms nog wel te vinden...
Ze hebben nu van die on-demand merchandise: http://funeralprocession.spreadshirt.net/
- EmptySkies
- Contacteer:
- Blood&Ashes
- fuelforhatred
nou zeg, dat valt toch ook wel mee? Over t algemeen loopt er redelijk aardig volk rond in de gvh, heb er nog nooit gezeik meegemaakt ofzo..misschien voel jij je gewoon de vreemde eend in de bijt?EmptySkies schreef:wat heb ik trouwens een hekel aan dat kortzichtige volk wat daar allemaal rondloopt.
als je geen kisten aanhebt, of geen lang haar hebt, kijken ze je allemaal raar aan.
- puking luke
- fuelforhatred
haha jaa ik weet wie je bedoeld! doe met dat ingestopte Taake shirt en nike-air maxSater schreef:Was jij die sukkel met die sneakers?
dat zag er wel om te lachen uit, das vragen om vreemde blikken hoor
*edit* Black metal is intolerance!!11