Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
-
Alwin
-
Contacteer:
Bericht
door Alwin » wo sep 06, 2006 2:08 pm
Aanwezig
Ben jij iemand van Incarnate trouwens? Omdat ik je alleen in topics zie, waarin Incarnate staat?
-
KoenM
-
Contacteer:
Bericht
door KoenM » wo sep 06, 2006 2:23 pm
Misschien. Het is die avond ook Porcupine Tree in Antwerpen.
-
Alwin
-
Contacteer:
Bericht
door Alwin » vr sep 15, 2006 10:02 am
Morgen

-
Kriestof
- Commander Kansloos
-
Contacteer:
Bericht
door Kriestof » vr sep 15, 2006 11:15 am
was al topic over
ik zit jammer genoeg in breda, om naar bandjes te kijken op breda barst
nu mis ik gewoonweg een polluted concert in de buurt, schandalig eigenlijk, maar ja
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-
emillio
-
Contacteer:
Bericht
door emillio » za sep 16, 2006 12:25 am
Count me in! Wellicht wel eerst Porcupine Tree in Antwerpen.
Of zal ik toch maar de moshpit bij Incarnate komen openen

www.musketeerofdeath.nl
-
annihilation
Bericht
door annihilation » za sep 16, 2006 3:49 pm
ja emilio, jou willen we natuurlijk vanavond wel vooraan zien staan!
tot straks!
(btw dit topic was eerder dan het andere)
-
Alwin
-
Contacteer:
Bericht
door Alwin » zo sep 17, 2006 2:31 pm
En
het
was
weer
Gaaf!
-
emillio
-
Contacteer:
Bericht
door emillio » zo sep 17, 2006 2:42 pm
Incarnate was echt in goede doen. Damn deze gasten zijn strak en vet geworden. Bijna onmogelijk om hierop stil te staan. Belachelijke moshpit trouwens - de man die de CD ontving was zowat de enigste die uit 't hard moshte - de rest was meer slaan en schoppen van onbenul.
Polluted Inheritance - is en blijft toch wel het beste wat Death Metal aan Zeeuwsch Vlaanderen/Zeeland geschonken heeft. Geluid was niet echt geweldig, maar het spel van deze oldies was als vanouds: oerdegelijk. Podium-act zat weer vol heerlijke windmills en prachtig spelwerk om naar te kijken. Op een of andere manier verheven zij spel tot kunst. Verassende opener met een van mijn favorieten Memories of Sadness! Nieuwe nummers deden meer richting Betrayed-tijdperk aan. Laat die nieuwe maar komen.
Opkomst viel me eerlijkgezegd wat tegen - had toch op z'n minst volle bak verwacht. Maar 't feestje was er niet minder om.
www.musketeerofdeath.nl
-
Alwin
-
Contacteer:
Bericht
door Alwin » zo sep 17, 2006 2:58 pm
emillio schreef:Belachelijke moshpit trouwens - de man die de CD ontving was zowat de enigste die uit 't hard moshte - de rest was meer slaan en schoppen van onbenul.

Wat voor idioten waren dat maar niet man? Godver. De ene kerel met zn rare capoeira achtige moves (Joost heet hij trouwens) ging helemaal te ver.
-
KoenM
-
Contacteer:
Bericht
door KoenM » zo sep 17, 2006 4:02 pm
Ik was er niet bij, maar het zou best kunnen dat dat die knaapjes zijn die ik in Westdorpe ook al aangesproken heb op hun gedrag.
"Ja, maar ik kom uit de hardcore sien en daar gaat dat zo!"
"Al kom je uit de Schlager scene, je gaat hier geen mensen molesteren, begrepen?"
"Ja, ik wil geen ruzie met jou!"
...
Ontopic: de 5 a 6 nrs die ik van Polluted heb gezien waren weer als vanouds, ben ook benieuwd naar de nieuwe cd! En mijn excuses aan de mensen die mijn zatte lijf op hun harses gekregen. :' )
-
emillio
-
Contacteer:
Bericht
door emillio » zo sep 17, 2006 6:03 pm
inhuman Form schreef:Als er nog foto's zijn gemaakt van Polluted, zouden we die graag op de site zetten.
Je kunt de foto's mailen naar
pollutedinheritance@hotmail.com
Dan-Q
Gestuurd
www.musketeerofdeath.nl
-
emillio
-
Contacteer:
Bericht
door emillio » zo sep 17, 2006 6:05 pm
KoenM schreef:Ik was er niet bij, maar het zou best kunnen dat dat die knaapjes zijn die ik in Westdorpe ook al aangesproken heb op hun gedrag.
"Ja, maar ik kom uit de hardcore sien en daar gaat dat zo!"
"Al kom je uit de Schlager scene, je gaat hier geen mensen molesteren, begrepen?"
"Ja, ik wil geen ruzie met jou!"
...
Ontopic: de 5 a 6 nrs die ik van Polluted heb gezien waren weer als vanouds, ben ook benieuwd naar de nieuwe cd! En mijn excuses aan de mensen die mijn zatte lijf op hun harses gekregen. :' )
Er zit toch echt wel een verschil tussen moshen in de hardcore scene of zomaar met gebalde vuisten een ander z'n hoofd willen raken of mensen met opzet onderuit willen halen. Daarbij horen ook tafels niets te doen in 'n moshpit. Trieste vertoning gewoon.
www.musketeerofdeath.nl
-
inhuman Form
-
Contacteer:
Bericht
door inhuman Form » zo sep 17, 2006 6:32 pm
emillio schreef:[..]
Gestuurd
Thnx
-
KoenM
-
Contacteer:
Bericht
door KoenM » zo sep 17, 2006 8:29 pm
Er zit toch echt wel een verschil tussen moshen in de hardcore scene of zomaar met gebalde vuisten een ander z'n hoofd willen raken of mensen met opzet onderuit willen halen. Daarbij horen ook tafels niets te doen in 'n moshpit. Trieste vertoning gewoon.
Juist, leg dat dan maar eens aan die knulletjes uit.
-
Alwin
-
Contacteer:
Bericht
door Alwin » zo sep 17, 2006 9:52 pm
Wat was dat met een tafel dan? Ik heb er wel heel even een gezien, maar geen idee waar die vandaan kwam. Liep er iemand mee rond te beuken ofzo dan?
-
annihilation
Bericht
door annihilation » ma sep 18, 2006 11:22 am
k vond polluted ook weer gaaf om te zien, is idd een genot om naar het spelwerk te kijken van deze mannen. Bovendien zijn het nog eens zeer symphatieke gasten ook!! tot volgende keer mannen.
steven, foto's van polluted in je burial e-mail.
mocht iemand nog foto's van incarnate hebben, dan zien we die ook graag tegemoet op info@[NO_SPAM]incarnate.nl
-
emillio
-
Contacteer:
Bericht
door emillio » ma sep 18, 2006 7:14 pm
Pleister schreef:Wat was dat met een tafel dan? Ik heb er wel heel even een gezien, maar geen idee waar die vandaan kwam. Liep er iemand mee rond te beuken ofzo dan?
Een van die gozers pakte een tafel van de kant en schoof die midden in de pit. Mederwerkers van Kalash waren iig zo pienter genoeg deze direct te verwijderen. Wat bezielt in godsnaam iemand zoiets te doen???
www.musketeerofdeath.nl
-
Alwin
-
Contacteer:
Bericht
door Alwin » di sep 19, 2006 12:16 am
Een van die gozers pakte een tafel van de kant en schoof die midden in de pit. Mederwerkers van Kalash waren iig zo pienter genoeg deze direct te verwijderen. Wat bezielt in godsnaam iemand zoiets te doen???
Vreemd zeg

. Geen idee. Misschien een variant op het "zware spullen karretje" dat bij Metrofest naar voren werd gehaald om wat trucs mee op te doen? Maargoed, toen was er niet echt een pit ofzo.
Achja, het was ondanks dat weer eens een hele gave avond
Ik stem voor nóg een keer.
-
emillio
-
Contacteer:
Bericht
door emillio » di sep 19, 2006 5:38 pm
Pleister schreef:[..]
Vreemd zeg

. Geen idee. Misschien een variant op het "zware spullen karretje" dat bij Metrofest naar voren werd gehaald om wat trucs mee op te doen? Maargoed, toen was er niet echt een pit ofzo.
Achja, het was ondanks dat weer eens een hele gave avond
Ik stem voor nóg een keer.
Kheb nog wel wat in de aanbieding voor 13.10, maar zoals gewoonlijk geen gehoor bij Kalashnikov!
www.musketeerofdeath.nl
-
Alwin
-
Contacteer:
Bericht
door Alwin » di sep 19, 2006 6:18 pm
Kheb nog wel wat in de aanbieding voor 13.10, maar zoals gewoonlijk geen gehoor bij Kalashnikov!
Hmm, mooi klote is dat weer.
Ik hoop in ieder geval dat het nog iets worden kan, zou wel zo gaaf zijn.
Mime fest zegt me niks, en niet gebruik maken van de 2 bands avonden per maand zou zonde zijn. (Of hoe die regeling ook precies lopen mag) Dus passen zou het in principe doen.
-
Alwin
-
Contacteer:
Bericht
door Alwin » di sep 19, 2006 6:20 pm
Hmm, mooi klote is dat weer.
Ik hoop in ieder geval dat het nog iets worden kan, zou wel zo gaaf zijn.
Mime fest zegt me niks, en niet gebruik maken van de 2 bands avonden per maand zou zonde zijn. (Of hoe die regeling ook precies lopen mag) Dus passen zou het in principe doen.
EDIT:
Dubbel, sorry.
-
sugar daddy
Bericht
door sugar daddy » vr sep 22, 2006 4:36 pm
Zo, vorige week was het erg gaaf. Incarnate was best vermakelijk al was het best druk waar wij stonden in ieder geval.
Bij Polluted leek het een stuk minder druk. Ik wist niet eens dat ze nieuwe nummers hadden, de nummers kwamen me niet bekend voor. Maar al bij al een erg leuke avond gehad.
-
inhuman Form
-
Contacteer:
Bericht
door inhuman Form » vr sep 22, 2006 7:03 pm
sugar daddy schreef:Zo, vorige week was het erg gaaf. Incarnate was best vermakelijk al was het best druk waar wij stonden in ieder geval.
Bij Polluted leek het een stuk minder druk. Ik wist niet eens dat ze nieuwe nummers hadden, de nummers kwamen me niet bekend voor. Maar al bij al een erg leuke avond gehad.
Dat krijg je bij nieuwe nummers.
T zou ook es tijd worden... de nummers van Into Darkness zijn voor een deel al bijna 10 jaar oud!