Metallica
- cataclysm child
- puking luke
- KrimpenDrummer
- Contacteer:
Wat vind je ervan live? edit: Enter Sandman dus heKoenM schreef:[..]
Nee, dan liever Sad but true, The Unforgiven of My Friend of Misery. Enter Sandman is wel leuk voor in de kroeg ofzo, maar dat nummer is zó grijsgedraaid dat ik het thuis quasi nooit zal opzetten.
Of heb je ze niet live gezien?
[url=http://www.last.fm/user/KrimpenSkater/][size=75]Last.fm[/size][/url]
- KoenM
- Contacteer:
2 X en talloze keren op video/DVD. Maar het nummer is voor mij eindeloos uitgekauwd, zit niks interessants meer in. Leuk feestnummer bij een coverband of gewoon van cd in de kroeg, maar that's it.KrimpenDrummer schreef:[..]
Wat vind je ervan live? edit: Enter Sandman dus he
Of heb je ze niet live gezien?
En knul, ga eens bands ontdekken. Ookal heeft Metallica heel wat cd's, op een gegeven moment komt het toch je neusgaten uit?
- cataclysm child
- cataclysm child
Ik zie net op de aardschok site dat Cliff Burton op de cover staat ivm het feit dat hij 20 jaar geleden het leven liet. Het artikel gaat over de laatste uren voor z'n dood. ben zelf geen abbonnee dus ik moet wachten totdat ie in de winkel ligt. Maar ik vind het wel erg opvallend dat Cliff 20 jaar na zijn dood op de voorkanr van de aardschoki staat, vandaar.
Overigens:
1. Master Of Puppets
2. Kill Em All
3. ...And Justice For All
4. Ride The Lightning
5. Black Album
Overigens:
1. Master Of Puppets
2. Kill Em All
4. Ride The Lightning
5. Black Album
[url=http://www.last.fm/user/Siepje/?chartstyle=grayboxfive][img]http://imagegen.last.fm/grayboxfive/artists/5/Siepje.gif[/img][/url]
- KrimpenDrummer
- Contacteer:
Ja knul ik luister naar andere bandsKoenM schreef:[..]
2 X en talloze keren op video/DVD. Maar het nummer is voor mij eindeloos uitgekauwd, zit niks interessants meer in. Leuk feestnummer bij een coverband of gewoon van cd in de kroeg, maar that's it.
En knul, ga eens bands ontdekken. Ookal heeft Metallica heel wat cd's, op een gegeven moment komt het toch je neusgaten uit?
als ik in het metallica topic ga je er gelijk van uit dat ik alleen metallica luister?
of als ik eens in de 100 nummers die ik luister toevallig metallica post in ht NP topic ga je er oo kvan uit?
[url=http://www.last.fm/user/KrimpenSkater/][size=75]Last.fm[/size][/url]
- Oblivion
- Contacteer:
AJFA beter dan Ride the LightningGandalf schreef: Overigens:
1. Master Of Puppets
2. Kill Em All
4. Ride The Lightning
5. Black Album

"Poep, Zweet en Tranen"
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
- Dragonforce
- Oblivion
- Contacteer:
hmm het is mij meest favoriete album van hun, stuk voor stuk ijzersterke nummers.
Daarna komen:
2.Kill 'em All
3.Master of Puppets
en AJFA kan ik eigelijk echt niet aanhoren, op Blackened na en hééééél soms One.
Daarna komen:
2.Kill 'em All
3.Master of Puppets
en AJFA kan ik eigelijk echt niet aanhoren, op Blackened na en hééééél soms One.
"Poep, Zweet en Tranen"
-
- KrimpenDrummer
- Contacteer:
- Rebellion666
KrimpenDrummer schreef:Ride the lightning luister ik echt zelden.
Weinig boeiends
Qua drum en zang zijn de AJFA nummer echt wel het best.
Ik ben na Master Of Puppets eigenlijk afgehaakt. Niet dat alles wat ze daarna hebben uitgebracht niets om het lijf had maar het sprak me steeds minder aan. Met als absolute dieptepunt toch wel het zgn. Blackalbum.
'In the land of the pigs, the butcher is king.'
en toch vind ik op het Metallica nog een paar vrij sterke songs staanRebellion666 schreef:[..]
Ik ben na Master Of Puppets eigenlijk afgehaakt. Niet dat alles wat ze daarna hebben uitgebracht niets om het lijf had maar het sprak me steeds minder aan. Met als absolute dieptepunt toch wel het zgn. Blackalbum.
Zoals iemand hier al zei.
Het Black Album is een spons. Als je hem tevaak heb geluisterd, is hij (wat was t?) verdroogd? Nou goed, met andere woorden: als je hem te vaak hebt geluisterd is het niet meer interessant.
Het Black Album is een spons. Als je hem tevaak heb geluisterd, is hij (wat was t?) verdroogd? Nou goed, met andere woorden: als je hem te vaak hebt geluisterd is het niet meer interessant.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
Tja, een soort van herdenking, he? Het is weer eens wat anders en vind het best origineel. En het is een erg mooi stuk geworden.Gandalf schreef:Ik zie net op de aardschok site dat Cliff Burton op de cover staat ivm het feit dat hij 20 jaar geleden het leven liet. Het artikel gaat over de laatste uren voor z'n dood. ben zelf geen abbonnee dus ik moet wachten totdat ie in de winkel ligt. Maar ik vind het wel erg opvallend dat Cliff 20 jaar na zijn dood op de voorkanr van de aardschoki staat, vandaar.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
-
Zeker, ik bedoelde het ook niet negatief hoor. Ik heb de nieuwe aardschok nog niet aangeschaft, dus kan nog niks zeggen over het artikel, maar ik ga em zeker nog kopen.Rene schreef:[..]
Tja, een soort van herdenking, he? Het is weer eens wat anders en vind het best origineel. En het is een erg mooi stuk geworden.
[url=http://www.last.fm/user/Siepje/?chartstyle=grayboxfive][img]http://imagegen.last.fm/grayboxfive/artists/5/Siepje.gif[/img][/url]
Ik was er zelf helemaal niet van bewust wat een impact de dood van Cliff was. Ik ben niet zo'n metallica-fan, dus voor mij was het meer de zoveelste tragische dood van een artiest. Maar na dat artikel gelezen te hebben, begrijp ik het wat beter. Een doodnormale jongen, op de rand van het doorbreken, maar toch er zo nuchter mogelijk over blijven.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
Bron?Soulech schreef:Deze nieuwe cd van Metallica komt als het goed is volgende maand uit in Amerika dus dat duurt niet meer zo lang voor dat hij in Nederland komt.
Titel?
onzin?
Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
Totale onzin. Hij is nog niet eens opgenomen, en Metallica doet daar doorgaans behoorlijk lang over.
Laatste nieuws:
Laatste nieuws:
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... emID=63428METALLICA Drummer: New Album Will Have 'A Lot Of Energy' - Dec. 7, 2006
Launch Radio Networks reports: METALLICA has written about 25 songs for its ninth studio effort and is now concentrating on trimming that list to one album's worth of material, which it will begin recording in January. Drummer Lars Ulrich told Launch on Tuesday (December 5) that the band's summer European tour, on which METALLICA played its classic 1986 album "Master of Puppets" in its entirety, paved the way for the sound of the new album. "What I hear sounds very lively, very spunky, got a lot of energy," he said. "I think that the shows we played over the summer, we were definitely leaner and kind of in better shape than we've been in a long time. I mean, having to deliver 'Master of Puppets' for three months this summer definitely revitalized some of that stuff in us, and it's been kind of fun having that in the back of our mind as we've been going through this process. I don't know what else to say. It's a little early to put it into a one-sentence soundbite on Blabbermouth, if you know what I mean."
Referring to the controversial, low-fi production on 2003's "St. Anger", Ulrich said that he's "taken the drums out of the cardboard boxes" this time, and that lead guitarist Kirk Hammett will lay down guitar solos on this record.
The new disc will be produced by Rick Rubin and is expected out by late 2007.
A video clip of METALLICA performing a new song during their headlining appearance on August 15, 2006 in Seoul, South Korea has been posted online at YouTube.com. A high-quality video clip of METALLICA performing another new track during their headlining appearance at the Gelredome in Arnhem, Holland on June 8, 2006 European tour can be viewed at this location.
Meanwhile, People magazine has reported that Ulrich and actress Connie Nielsen (photo#1, photo#2, photo#3) are expecting their first child together after dating for two years. The baby is due early next summer. Both parents are 42 years old.
Nielsen, who has appeared in the movie "Gladiator" and the TV series "Law & Order: Special Victims Unit", has a 16-year-old son named Sebastian (photo#1, photo#2) from a previous marriage. Ulrich has two sons, eight-year-old Myles and five-year-old Layne, also from a previous marriage.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Last.fm
Dit klinkt idd een stuk waarschijnlijker en ik denk zelfs misschien nog wel begin 2008.The new disc will be produced by Rick Rubin and is expected out by late 2007.
Ik ben dan ook benieuwd waar het nieuws van begin 2007 vandaan komt?
Goddomme dan doen ze gewoon weer 2 jaar over het maken van een album.Ernst-Jan schreef:Dit klinkt idd een stuk waarschijnlijker en ik denk zelfs misschien nog wel begin 2008.The new disc will be produced by Rick Rubin and is expected out by late 2007.
Ik ben dan ook benieuwd waar het nieuws van begin 2007 vandaan komt?
Het was meer geluk dan mazzel
Ach als de kwaliteit er naar is
Maar ik denk dat gewoon vaak rust nemen, ze zijn ook niet meer zo jong he

Ze zijn nou niet op een leeftijd waarvan je zegt dat ze aan rollators moeten gaan denken, en in Arnhem speelden ze nog behoorlijk enthousiast.Ernst-Jan schreef:Ach als de kwaliteit er naar is![]()
Ik hoop btw dat ze dat nummer wat ze in Arnhem speelden niet op de nieuwe plaat zetten
-
- Contacteer:
Of in ieder geval zo bijschaven dat het het luisteren waard is.rotting corpse schreef:[..]
Ze zijn nou niet op een leeftijd waarvan je zegt dat ze aan rollators moeten gaan denken, en in Arnhem speelden ze nog behoorlijk enthousiast.
Ik hoop btw dat ze dat nummer wat ze in Arnhem speelden niet op de nieuwe plaat zetten
Met de helft inkorten zou alvast een stap in de goeie richting zijn, want hoe interessant het ook klonk, het was in mijn ogen (of oren, hoe je het maar bekijkt) teveel van hetzelfde.
-
"I mean, having to deliver 'Master of Puppets' for three months this summer definitely revitalized some of that stuff in us, and it's been kind of fun having that in the back of our mind as we've been going through this process."Iron Maiden schreef:Wat zouden ze met 'a lot of energy' bedoelen..St.Anger achtige nummers? of weer terug naar het ' oude' ?
Het wordt echt geen St. Anger II, ze werken nu met een producer die niet in staat is een kutgeluid neer te zetten, dus ik heb goede hoop.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Last.fm
Last.fm
Voor dat geluid hebben de heren zelf gekozen, ze wouden na de perfect geproduceerde platen Load en Reload eens afwijken van dat al te strakke geluid. Bob Rock heeft daar geen enkele invloed in gehadMadTinus schreef:[..]
Het wordt echt geen St. Anger II, ze werken nu met een producer die niet in staat is een kutgeluid neer te zetten, dus ik heb goede hoop.
`rotting corpse schreef:[..]
Voor dat geluid hebben de heren zelf gekozen, ze wouden na de perfect geproduceerde platen Load en Reload eens afwijken van dat al te strakke geluid. Bob Rock heeft daar geen enkele invloed in gehad
Dat kan, maar ik bedoel te zeggen dat je niet een van de beste en meest gerenomeerde producers van de wereld gaat inhuren omdat je een slecht demogeluid wilt. Met Rick Rubin aan het roer komt het met het geluid wel goed.
Last.fm
Last.fm
- cataclysm child
het nummer heet toch gewoon The New Song ?Mayhem schreef:Ik heb niet echt hoge verwachtingen van het nieuwe album om eerlijk te zijn. Hoe kunnen ze nu ze al zo'n 15 jaar matige albums uitbrengen een tweede Ride The Lightning of Master Of Puppets maken. The Other New Song vond ik trouwens erg punk achtig klinken.
- cataclysm child
- puking luke