Dimension F3H ..... ehm..... Ewww
Dimension F3H ..... ehm..... Ewww
Juist....gekocht op de Metalmarket op Wâldrock. Naar aanleiding van een recentie in de Aardschok met als genre Industrial/Black Metal.
Ik vind de cd "Animatronic" van The Kovenant erg bruut en was na die recentie onder de indruk dat het om dezelfde stijl zou gaan.
Dus stopte de Dimension F3H cd in mijn cd-speler opweg naar huis (in de auto). De zang is van dat Power-Metal gezwam/notenkraker gehalte....gatverdegatver....de stijl is ook meer Power-Metal dan Industrial en heeft inderdaad wel iets weg van Black Metal. Maar om dit nou boeiend te noemen nou nee.
Dus als iemand dit toch interessant vind €5,= is 'ie van jou.
Ik vind de cd "Animatronic" van The Kovenant erg bruut en was na die recentie onder de indruk dat het om dezelfde stijl zou gaan.
Dus stopte de Dimension F3H cd in mijn cd-speler opweg naar huis (in de auto). De zang is van dat Power-Metal gezwam/notenkraker gehalte....gatverdegatver....de stijl is ook meer Power-Metal dan Industrial en heeft inderdaad wel iets weg van Black Metal. Maar om dit nou boeiend te noemen nou nee.
Dus als iemand dit toch interessant vind €5,= is 'ie van jou.
{Jij...Jij bent het levende bewijs
ABORTUS moet blijven, Abortus is wijs!!}
- Hieronimus
Precies.. Doneert u hem maar aan het goede doel (aan mij dus) € 5 boeit mij niet
Ik wil m best hebben.. Heb een keer geluisterd, klonk niet echt slecht en btw ik moet cd's hebben voor mn collectie 

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
'k mail mij op brainrot@grindcore.net of op stench_of_decay@msn.com als je interesse hebt
{Jij...Jij bent het levende bewijs
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- MetalTroll
- Contacteer:
-