Falconer
- The Reckoning
Falconer
Vette band. D'r zitten soms wat boutnummers tussen, maarja boeie.
[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]
Wat voor muziek? Website? Als je onze medetukker XnegativeX wilt evenaren moet er wel wat extra info bij... OF ik moet het als enige niet kennen. 

-- www.myspace.com/iniurianl - NIEUWE MCD "HATE BEYOND HATE" uit...
[img]http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/2/l_368c2b2355374d1a854d0529549315bc.gif[/img]
[img]http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/2/l_368c2b2355374d1a854d0529549315bc.gif[/img]
De manier die je nu hanteerd om anderen bekend maken met een andere band is ronduit waardeloos, geen discografie, ondersteunend verhaal, link naar site of mp3, geen eens een klein beetje informatie, alleen dat ze vette en kutnummers hebben.Metallica4ever schreef:Nee, nog niet aan toe.
Vandaar.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
bij deze even heel vriendelijk het verzoek om te kiezen uit onderstaande mogelijkheden:CoenV schreef:Sterf.
1. zelf aan je wijze woord te voldoen, en wel binnen nu en enkele dagen
2. compleet oprotten hier (al dan niet vrijwillig)
3. gewoon niet reageren als je niks hebt toe te voegen. Niet alleen in dit topic, maar gewoon in elk topic waarop je met bovenstaande of vergelijkbare reply komt.
aan jou de keus.
Laatst gewijzigd door Took op vr mei 14, 2004 1:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- The Reckoning
Laatst gewijzigd door The Reckoning op vr mei 14, 2004 1:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]
- fetuskiller
- Contacteer:
als je het over dat eerste album hebt; dat is zeker geen standaard powermetal, alleen omdat het cleane vocals heeft.fetuskiller schreef:kheb er wel een cd van waat niet hoe die heet de cover is bruin iig, ik vind een niet echt boeiend moet ik zeggen ik zal er dan ook nooit meer iets van kopen. standard power metal
Voor als je het nog niet kent chekc dit album eens uit: Mithotyn - Gathered around the Oaken Table. Band van enkele bandleden van Falconer voordat die uit elkaar ging. Muziek in dezelfde stijl, alleen iets ruiger en geen cleane vocals. Erg geniaal.
Re: Falconer
Ik zie dat je daar het 2e album hebt. Regel het eerste, vet beter.Metallica4ever schreef:Vette band. D'r zitten soms wat boutnummers tussen, maarja boeie.
- Forseti's Justice
- Minas Morgul
Zoals suncross al zei, 1ste album is errug goed, 2de iets minder en het 3de is gewoon standaard. Zonde dat die band zo (negatief) veranderd is.
Eigenlijk vind ik alle nummers van de eerste schijf echt geweldig. Toen het derde album met de nieuwe zanger uitkwam was ik best teleurgesteld juist de zanger maakte het in mijn ogen een aparte band.
Eigenlijk vind ik alle nummers van de eerste schijf echt geweldig. Toen het derde album met de nieuwe zanger uitkwam was ik best teleurgesteld juist de zanger maakte het in mijn ogen een aparte band.
- Brömmerhead
- fetuskiller
- Contacteer:
zeg ik dan dat ik het power metal VIND om dat het clean vox zijn?? nee idd dacht ik ook nietSuncross schreef:[..]
als je het over dat eerste album hebt; dat is zeker geen standaard powermetal, alleen omdat het cleane vocals heeft.
Voor als je het nog niet kent chekc dit album eens uit: Mithotyn - Gathered around the Oaken Table. Band van enkele bandleden van Falconer voordat die uit elkaar ging. Muziek in dezelfde stijl, alleen iets ruiger en geen cleane vocals. Erg geniaal.
-
Helemaal goed, behalve het woord middelmatig; het is namelijk gewoon slecht. Serieus, ik heb het meerdere kansen gegeven, maar de gebreken van deze band komen gewoon te duidelijk naar voren.Brömmerhead schreef:Falconer. Nooit iets van gehoord, maar die bandnaam schreeuwt middelmatige powermetal.
[b]DAUDR!![/b]
-
-
-
- The Reckoning
Nogmaals mijn reactie:
Falconer - Falconer:
Een grandioos album. Alles behalve standaard. De death elementen van Mithotyn zijn er nog volop, pakkende riffs en geniale, originele zang. Geen standaard powermetAAAAAAAAAAAAAAl zanger, maar gewoon mooie, cleane zang.
Geniaal album.
Falconer - Chapters From A Vale Forlorn
Muzikale elementen zijn hetzelfde, alleen is dit album vrij saai. Alsof de tube Goeie Muziek bijna leeggeknepen is op het debuutalbum, en dat we hier nu het laatste kwakje kunnen horen. 8 voor het idee, 4 voor uitvoering.
Falconer - The Sceptre Of Deception:
Originele zanger weg, inspiratie op. Nieuwe zanger verre van origineel. Verworden tot 13-in-dozijn saaie powermetal. Met een boog omheen lopen. Beter gaan ze uit elkaar, en reformen ze Mithotyn.
Falconer - Falconer:
Een grandioos album. Alles behalve standaard. De death elementen van Mithotyn zijn er nog volop, pakkende riffs en geniale, originele zang. Geen standaard powermetAAAAAAAAAAAAAAl zanger, maar gewoon mooie, cleane zang.
Geniaal album.
Falconer - Chapters From A Vale Forlorn
Muzikale elementen zijn hetzelfde, alleen is dit album vrij saai. Alsof de tube Goeie Muziek bijna leeggeknepen is op het debuutalbum, en dat we hier nu het laatste kwakje kunnen horen. 8 voor het idee, 4 voor uitvoering.
Falconer - The Sceptre Of Deception:
Originele zanger weg, inspiratie op. Nieuwe zanger verre van origineel. Verworden tot 13-in-dozijn saaie powermetal. Met een boog omheen lopen. Beter gaan ze uit elkaar, en reformen ze Mithotyn.
HAHA neen.
Ik heb sinds kort ook dat debuut in bezit. GVD, balen dat ik die nooit eerder heb aangeschaft! Wat een heerlijk album, die vocalen zijn 1 van de beste die ik ooit gehoord heb. Alle nummers zijn erg goed, ook kwa teksten. Mindtraveler is echt het hoogtepunt van dat album.
De volgende twee albums zijn dus niet echt de moeite waard?
2de album gaat nog wel,Thaxll'ssillyia schreef:Ik heb sinds kort ook dat debuut in bezit. GVD, balen dat ik die nooit eerder heb aangeschaft! Wat een heerlijk album, die vocalen zijn 1 van de beste die ik ooit gehoord heb. Alle nummers zijn erg goed, ook kwa teksten. Mindtraveler is echt het hoogtepunt van dat album.
3de is de moeite niet meer waard...
Ik denk dat de orginaliteit vanhet 1ste album ook grotendeels kwam door het feit dat ze een non-metal zanger hadden. Die zingen toch ancders als metalzangers (hij had geen last vanhet bekende beklemde ballen syndroom)
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Wel verdraait... hoe vaak moet er nou nog gezegd worden dat ieder genre overbodige troep produceert? Ik noem een gothic, een black eb deathmetalgenre bij wijze van spreken. Het is niet alleen powermet0lBob schreef:[..]
Die houd nooit meer op.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
zo, grote kick.
De nieuwe Falconer plaat ligt rond deze tijd in de winkels.
Een review ervan:
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=3002
En een interview:
http://www.metalfan.nl/interviews.php?id=413
De nieuwe Falconer plaat ligt rond deze tijd in de winkels.
Een review ervan:
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=3002
En een interview:
http://www.metalfan.nl/interviews.php?id=413
-
- Contacteer:
- Rebellion666
Ik snap niet dat iedereen zo lyrisch is over die zanger. Die man werkt me mateloos op m'n zenuwen. Ik snap wel dat juist die zang de band een eigen indentiteit geeft maar ik vind het gewoon niet bij de muziek passen en kan er ook niet aan wennen. De muziek verder is wel okee.
'In the land of the pigs, the butcher is king.'
ik zit nu het nieuwe album te luisteren.
m'n eerste indruk:
gaaf!
Dat mensen over die zanger vallen snap ik echt niet. Er zouden meer powermetal bands tot het inzien moeten kopen dat je geen homofiel klinkende kerel nodig heb om een vette bak metal neer te zetten
(ik weet dat er bands zijn met goede zangers, maar het leeuwendeel van de powermetal wordt nog altijd geplaagt door dit verschijnsel)
m'n eerste indruk:
gaaf!
Dat mensen over die zanger vallen snap ik echt niet. Er zouden meer powermetal bands tot het inzien moeten kopen dat je geen homofiel klinkende kerel nodig heb om een vette bak metal neer te zetten

(ik weet dat er bands zijn met goede zangers, maar het leeuwendeel van de powermetal wordt nog altijd geplaagt door dit verschijnsel)
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ik heb het nieuwe album twee weken terug ook twee maal aandachtig beluisterd
de 'nieuwe zanger vind ik nog steeds goed, maar ik vind de muziek gewoon nog steeds te vrolijk, ik mis een duister randje, het is me te verblijvend en te voorspellend
de nieuwe is de beste sinds het debuut, maar zo'n sterke plaat blijken ze gewoon niet meer te kunnen maken
de 'nieuwe zanger vind ik nog steeds goed, maar ik vind de muziek gewoon nog steeds te vrolijk, ik mis een duister randje, het is me te verblijvend en te voorspellend
de nieuwe is de beste sinds het debuut, maar zo'n sterke plaat blijken ze gewoon niet meer te kunnen maken
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
Ondertussen is er alweer een nieuwe plaat uit, genaamd Armod. De plaat is geheel in het Zweeds gezongen, verder zijn er wat meer folk invloeden dan bij het voorgaande werk.
Ik vind het wel een aardige plaat, maar het komt nergens in de buurt van het debuut.
Al andere die de plaat gehoord hebben?
Ik vind het wel een aardige plaat, maar het komt nergens in de buurt van het debuut.
Al andere die de plaat gehoord hebben?
- innuendo
- Lult over cdtjes
Wel aardig inderdaad, maar daar blijft het ook bij. Na die ene luisterbeurt heb ik geen enkele behoefte om 'm opnieuw te horen.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
http://metalfan.nl/reviews.php?id=6987
Review van de nieuwe, ik vind hem toch wel gaaf, mis alleen een beetje wat bombast en vrolijkheid, maar nog steeds een erg fijne plaat.
Review van de nieuwe, ik vind hem toch wel gaaf, mis alleen een beetje wat bombast en vrolijkheid, maar nog steeds een erg fijne plaat.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )