Ik zie 'm al staan: 'Maar ik heb tenminste wél een parkeerplek.'Sater schreef:[..]
Dat laatste is nooit een probleem.
Satyricon, Keep Of Kalessin en Insomnium
- puking luke
Insomnium niet gezien, ook geen behoefte aan gehad. gezellig met wat vrienden een biertje gedronken en de merch bekeken. Toen begon Keep of Kalessin en toen ben ik de zaal in gelopen. van een afstandje KoK bekeken en klonk en zag er erg goed uit. na KoK ben ik iets naar voren gelopen zodat ik een betere plaats had. toen kwam satyricon met een duistere intro oplopen en begonnen ze met spelen. geen slayer maar wel bathory! erg vet. tussen dat ze afliepen en de eerste toegift in even een KoK poster gehaald, en een praatje met twee leden ervan gemaakt die toevallig daar aan het tafeltje zaten. even laten signeren natuurlijk. altijd leuk. maar kortom het was een zeer geslaagd feest!
[img]http://www.terrorhc.com/Terror_Rhythm_Banner.gif[/img]
Klopte dit? (alleen dan Bathory als toegift)Elessar schreef:Waarschijnlijke setlist:
The Pentagram Burns
Dominions Of Satyricon
Now Diabolical
Forhekset
Walk The Path Of Sorrow
Supersonic Journey
K.I.N.G.
The Rite Of Our Cross
Repined Bastard Nation
Fuel For Hatred
------------------
Mother North
------------------
Raining Blood
ik zag je nog ff ja, maar het was zo druk dat je amper van plaats kon wisselen dus ben ik maar gewoon blijven staanBlackGoat schreef:Wat een kut zaal, wat een vaag publiek en wat een slap gelul tussen de nummers door.
En door het fijne openbaarvervoer meer dan 4uur gereisd en slechts 1,5uur concert meegekregen. Ik kwam aan bij het laatste nummer van KoK, kanker NS. Tevens viel Satyricon me zwaar tegen, het leek eerder alsof ik naar de nieuwe dimmu borgir stond te kijken en die slappe verhaaltjes tussendoor had satyr beter achterwege kunnen laten. En in die zaal hebben ze nog nooit van ventilatie of iets in die richting gehoord heb ik het idee, wat was het daar heet, benauwd en ongezond druk. Wellicht was het in een andere zaal leuker geweest.
heet was het zeker, de eerste band stukje gezien
2e band was ook zo voorbij
en wat een tijdgerek bij satyricon, zo spelen ze wel lang ja, met hun weglopen zodat het publiek hun weer terug kan roepen, beetje jammer
verder waren de flesjes spa rood heerlijk, lekker met ijs!
Ben ik het niet met je eens, er was genoeg ventilatie en de airco stond aan maar door de drukte was het evengoed warm. Ik heb voornamelijk links vooraan gestaan, daar was het zelfs rustig te noemen aan de zijkant met zo nu en dan een briesje. Uitverkochte zalen zijn zowieso nooit zo leuk, teveel mensen maar moet zeggen dat het me meeviel al met al.BlackGoat schreef: En in die zaal hebben ze nog nooit van ventilatie of iets in die richting gehoord heb ik het idee, wat was het daar heet, benauwd en ongezond druk. Wellicht was het in een andere zaal leuker geweest.
Wat ik er van vond:
Gooooeed.. eerste band dus gemist, totaal.. volkomen jawel. Tweede band KoK, wel ik dacht dat Occultfest kut geluid had maarre hier konden ze er ook wat van. Erg jammer, tijdens het eerste nummer vond ik het al niet boeiend meer en verloor het mijn aandacht. Gelukkig pikte ik hier en daar nog wel wat geinige muzikale trucjes op, wat het uiteindelijk toch nog leuk maakte. Ik had ook het idee dat er hier en daar behoorlijk wat mis ging op het podium, respons uit publiek was ook wat matig. Gelukkig verbeterde het geluid gaandeweg wel waardoor publiek ook wat meer van de "zang" mee kreeg en wat losser durfde te gaan. Toen was het tijd voor Satyricon en dat was in 1 woord gewoon --> geweldig <--. Heerlijk optreden, geluid was een stuk beter dan bij KoK en de hele zaal ging los. Ondanks de enorme hitte (wohoo voorhoofd waterval) stonden de meesten zich flink uit te leven. Super! Oja en het was druk hehehe, maar links vooraan niet
- EmptySkies
- Contacteer:
Ja, verdomd, het was gaaf. mijn eerste keer satyicon. Insonium gemist, maar dat maakt me vrij weinig uit eigenlijk. paar mp3tjes gehoord, en die waren baf. lekker met Puking Luke en nog wat mafketels lekker gebiert.
Keep Of Kalessin
Pfoe, dat was gaaf! strak en snel, zoals het hoort. leuk was dat tijden de drumsolo het intro van Judas Priest's Painkiller werd gespeeld, erg strak gedaan!
toffe band, ik ga er zaterdag even wat beter naar kijken.
Satyricon
Ja, dikke heers natuurlijk. zonde dat het uitverkocht was, het was TE druk. niet leuk nee.
nee, echt niet.
goede setlist, al zeg ik het zelf, helaas moest ik na 'Fuel for Hatred' weg, i.v.m. treinen en zeikende moeke's.
Keep Of Kalessin
Pfoe, dat was gaaf! strak en snel, zoals het hoort. leuk was dat tijden de drumsolo het intro van Judas Priest's Painkiller werd gespeeld, erg strak gedaan!
toffe band, ik ga er zaterdag even wat beter naar kijken.
Satyricon
Ja, dikke heers natuurlijk. zonde dat het uitverkocht was, het was TE druk. niet leuk nee.
nee, echt niet.
goede setlist, al zeg ik het zelf, helaas moest ik na 'Fuel for Hatred' weg, i.v.m. treinen en zeikende moeke's.
[url=http://www.myspace.com/concept02band]Concept 0.2 Myspace[/url]
- CALIBANaan
- Contacteer:
Hell, dat was me weer een gaaf avondje! Wat rostte dat weer enorm hard zeg! En wat een uitzonderlijke professionaliteit straalt Satyricon altijd uit. Mooi standaard overigens!
En wat geweldig klonk Moment of Clarity, waanzinnig, hoe fanatiek!
K.I.N.G. hakte d'r ook lekker in! Leuke introductie overigens.
Eindelijk weer eens een gig van topniveau, van het begin tot het eind uit m'n dak gegaan.
Alleen die twee sukkels die teveel ophadden en door hun hoeven zakten pal voor ons. Tsk tsk tsk, grow up.
Maar ja, 't was stampesvol, dat wel! Ach, dat mocht mijn pret niet drukken i.i.g.!
En wat geweldig klonk Moment of Clarity, waanzinnig, hoe fanatiek!
K.I.N.G. hakte d'r ook lekker in! Leuke introductie overigens.
Eindelijk weer eens een gig van topniveau, van het begin tot het eind uit m'n dak gegaan.
Alleen die twee sukkels die teveel ophadden en door hun hoeven zakten pal voor ons. Tsk tsk tsk, grow up.
Maar ja, 't was stampesvol, dat wel! Ach, dat mocht mijn pret niet drukken i.i.g.!
-
- EmptySkies
- Contacteer:
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- puking luke
ja K.I.N.G word de nieuwe meezinger! En voor de rest was het heel gezellig. Veel aardige lui. alleen stonden er twee of die kut lui in de pit op iedereen gericht in te ramen. stel debielen.sephtis schreef: K.I.N.G. hakte d'r ook lekker in! Leuke introductie overigens.
- EmptySkies
- Contacteer:
ja, deden ze leuk, dat intro. ik heb die hele pit niet gezien, ik stond net naast de geluidsman.puking luke schreef:[..]
ja K.I.N.G word de nieuwe meezinger! En voor de rest was het heel gezellig. Veel aardige lui. alleen stonden er twee of die kut lui in de pit op iedereen gericht in te ramen. stel debielen.
Gaaf, Forhekset en Walk the path of Sorrow. Die spelen ze niet altijd. Ik heb er zin an, morgen.Elessar schreef:Waarschijnlijke setlist:
The Pentagram Burns
Dominions Of Satyricon
Now Diabolical
Forhekset
Walk The Path Of Sorrow
Supersonic Journey
K.I.N.G.
The Rite Of Our Cross
Repined Bastard Nation
Fuel For Hatred
------------------
Mother North
------------------
Raining Blood
The True North, Strong and Free
nou, inderdaad. teentjes doen nog steeds pijn! ;(sephtis schreef:Alleen die twee sukkels die teveel ophadden en door hun hoeven zakten pal voor ons. Tsk tsk tsk, grow up.
enyway... was heeelemaal geweldig!!! ging inderdaad af en toe wat mis. eerste nummer van de toegift ging redelijk de soep in maar dat maakte ze daarna ruimschoots weer goed!!
super gezellig en toffe avond gehad!
i'm confused! wait...... maybe i'm not.
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Van achter de maagvullende put augurken kan ik u mededelen:
Het was wel leuk.
Insomnium vond ik een leuke opener en wat nog belangrijker was: het geluid was direct ontzettend prettig. Ik vind het altijd zo zonde als goede optredens door een verneukt geluid worden genekt.
KOK was wel aardig. Live beter dan op cd.
Satyricon vond ik ook wel aangenaam. De nieuwe nummers zijn kut, dat wel, dus nu weet ik zeker dat ik de nieuwe cd niet hoef te horen. Ze speelden Forhekset, dat was dan wel weer erg leuk. Voor mij het hoogtepunt van de avond.
En Mother North was enigszins verneukt.
Maar ik klaag niet. Integendeel. Ik heb het naar mijn zin gehad. De enige domper is dat de shoarmaboer hier reeds op 1 oor ligt.
Het was wel leuk.
Insomnium vond ik een leuke opener en wat nog belangrijker was: het geluid was direct ontzettend prettig. Ik vind het altijd zo zonde als goede optredens door een verneukt geluid worden genekt.
KOK was wel aardig. Live beter dan op cd.
Satyricon vond ik ook wel aangenaam. De nieuwe nummers zijn kut, dat wel, dus nu weet ik zeker dat ik de nieuwe cd niet hoef te horen. Ze speelden Forhekset, dat was dan wel weer erg leuk. Voor mij het hoogtepunt van de avond.
En Mother North was enigszins verneukt.
Maar ik klaag niet. Integendeel. Ik heb het naar mijn zin gehad. De enige domper is dat de shoarmaboer hier reeds op 1 oor ligt.
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
- Sven Mesman
Zo dat heerschte zeg. Als jullie in de Baroeg trouwens een doofus met een lange leren jas hebben zien lopen dan was ik dat (had best spijt dat ik dat ding meegenomen had, maar bij dreiging van regen wil ik dat nog wel eens doen hé :p)
Reality is an illusion created by the lack of alcohol.
Love is an illusion created by the lack of common sense.
Love is an illusion created by the lack of common sense.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
gelukkig niet te druk in de baroeg
insonium was saai en te vrolijk, keep of kalessin is een goede band maar geluid was niet geweldig
satyricon was weer aardig, nieuwe songs en die van volcano hakten er bij mij erg in
en forkekset (lalalalal lalala0 en supersonic journey vond ik ook weer best vet
ze waren ook erg energiek bezig, dus ben tevreden
vond ze op de volcano tour wel stuk meer duister
insonium was saai en te vrolijk, keep of kalessin is een goede band maar geluid was niet geweldig
satyricon was weer aardig, nieuwe songs en die van volcano hakten er bij mij erg in
en forkekset (lalalalal lalala0 en supersonic journey vond ik ook weer best vet
ze waren ook erg energiek bezig, dus ben tevreden
vond ze op de volcano tour wel stuk meer duister
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- Hieronimus
In Utrecht was 't best een brute aangelegenheid. Insomnium gemist vanwege laat college, treurmars van hier even getroffen en daarna KoK aanschouwd. Wat erg gaaf was, ondanks het jammere geluid. Serieus, wat een strakheid en snelheid.
Satyricon kwam na een tijdje ombouwen (incl. zwarte kaarsen!!~!) op en speelde met een héél érg góéd geluid! En wat een vette show, de nieuwe nummers grooveden heerlijk weg en de oudere nummers hakten er lekker in, goede afwisseling tussen oud en nieuw ook. Ze hadden er duidelijk zin in, want Satyr klom ook nog wel eens tegen de boxen aan de zijkant op en Obsidian C. ging tijdens de solo uit Raise the Dead hetzelfde doen. Nog even een poster van KoK laten signeren en daarna huiswaarts gekeerd (eigen huis ftw!) en de lichamelijke uitdroging gecompenseerd, want in totaal was er in die zaal wel een paar honderd liter uitgezweet door de menigte, pff, wat een hitte. Maar dat was 't zeker waard.
Satyricon kwam na een tijdje ombouwen (incl. zwarte kaarsen!!~!) op en speelde met een héél érg góéd geluid! En wat een vette show, de nieuwe nummers grooveden heerlijk weg en de oudere nummers hakten er lekker in, goede afwisseling tussen oud en nieuw ook. Ze hadden er duidelijk zin in, want Satyr klom ook nog wel eens tegen de boxen aan de zijkant op en Obsidian C. ging tijdens de solo uit Raise the Dead hetzelfde doen. Nog even een poster van KoK laten signeren en daarna huiswaarts gekeerd (eigen huis ftw!) en de lichamelijke uitdroging gecompenseerd, want in totaal was er in die zaal wel een paar honderd liter uitgezweet door de menigte, pff, wat een hitte. Maar dat was 't zeker waard.

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
-
Net terug uit Amsterdam en ik baal nu wel dat ik donderdag voor een uitverkochte zaal stond, wat dit was toch wel erg leuk. Voor de verandering boeiden alle drie de bands wel, het geluid was goed alleen heb ik tijdens Satyricon maar bij 1 nummer de toetsen gehoord.
De sfeer rond de pit was wel erg gespannen, er waren dan ook wel een paar relschoppers maar aan de andere kant, ga niet naar een metalconcert als je niet tegen een stootje kan.
De sfeer rond de pit was wel erg gespannen, er waren dan ook wel een paar relschoppers maar aan de andere kant, ga niet naar een metalconcert als je niet tegen een stootje kan.
- Sven Mesman
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Yep, maar dat zijn mannetjes met nauwelijks haar op hun zak die denken dat als ze bij een willekeurig concert niet iemand een pannekoekhoofd gemept hebben, en zelf niet bont en blauw er vandaan gaan, ze geen volwaardige avond hebben gehad.Sven Mesman schreef:Mja sommigen in de Baroeg hadden wel erg veel last van boksneigingen.
Want maandag moet er op school gezegd worden: " ik ben van `t weekend toch naar een metalconcert geweest. Kijk eens hoe ruig het was!" En vervolgens stropen ze de mouwen van hun Nightwish-longsleeve op waar geel-groen-paarse armen onder vandaan dienen te komen.
Dat soort mensen weten niet wat een pit is.
Maargoed, ik ben inmiddels wel aan dat soor taferelen gewend, eigenlijk.
Perhaps you should try the morgue
-
Die koters denken inderdaad dat het alleen maar zo hard mogelijk meppen is.. het liefst nog met spikes en andere rommelGr. Dracula schreef:[..]
Yep, maar dat zijn mannetjes met nauwelijks haar op hun zak die denken dat als ze bij een willekeurig concert niet iemand een pannekoekhoofd gemept hebben, en zelf niet bont en blauw er vandaan gaan, ze geen volwaardige avond hebben gehad.
Want maandag moet er op school gezegd worden: " ik ben van `t weekend toch naar een metalconcert geweest. Kijk eens hoe ruig het was!" En vervolgens stropen ze de mouwen van hun Nightwish-longsleeve op waar geel-groen-paarse armen onder vandaan dienen te komen.
Dat soort mensen weten niet wat een pit is.
Maargoed, ik ben inmiddels wel aan dat soor taferelen gewend, eigenlijk.

Is een pit normaal dan?natassja schreef:dus van een "normale" pit krijg je geen blauwe plekken?
Ik heb zelf nooit de fun van en pit begrepen. Sterker nog ik erger me er bijna altijd aan.
Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
- EmptySkies
- Contacteer:
nee.
he, gister was wel verdomde gaaf. ik vond ze beter dan in de tivoli.
Insonium was echt geen flikker aan, en die drummer trok een kop alsof ie het Down-syndroom heeft. gewoon dom.
Keep of Kalessin was best retegaaf eigenlijk, helaas geen drumsolo, zoals in de tivoli.
Satyricon was gewoon weer retevet. ook leuk was dat ze raining blood, en daarna nog een klein stukje postmortem speelden. ja, leuk ja.
he, gister was wel verdomde gaaf. ik vond ze beter dan in de tivoli.
Insonium was echt geen flikker aan, en die drummer trok een kop alsof ie het Down-syndroom heeft. gewoon dom.
Keep of Kalessin was best retegaaf eigenlijk, helaas geen drumsolo, zoals in de tivoli.
Satyricon was gewoon weer retevet. ook leuk was dat ze raining blood, en daarna nog een klein stukje postmortem speelden. ja, leuk ja.
In Utrecht speelden ze Du Som Hater Gud in plaats van Forhekset, wel jammer, want laatstgenoemde vind ik toch wel veel vetter.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
-
- Contacteer:
Ben ik niet helemaal met je eens. Er werd erg onnozel gerost in de pit. En door de nogal nauwe ruimte tussen het podium en de geluidstafel konden mensen die niet perse in de pit wilden niet normaal staan. Dit omdat er nodeloos hard uit de pit werd gebeukt en niet in de pit zelf. Kan me best voorstellen dat er dan een gespannen sfeertje ontstaat, maar goed heb me wel reuze vermaakt. Alleen die kale knakkers in de pit mogen van mij de volgende keer wel wegblijven.Sister September schreef:Net terug uit Amsterdam en ik baal nu wel dat ik donderdag voor een uitverkochte zaal stond, wat dit was toch wel erg leuk. Voor de verandering boeiden alle drie de bands wel, het geluid was goed alleen heb ik tijdens Satyricon maar bij 1 nummer de toetsen gehoord.
not all those who wander are lost!
-
Ja, ik vind ook dat je zelf moet kunnen kiezen om de pit in te gaan of niet, ik hou er ook niet van om erin gegooid te worden. Maar ik stond aan de rand, vrij vooraan en elke keer als ik een duw kreeg en tegen degene voor me aan kwam kreeg ik een boze blik toegeworpen. Diegene stond dus bijna helemaal vooraan, in het midden en dan kan je dat verwachten. Naast me stond ook een gozer van 2 meter mij (1.65 m) een beetje opzij te duwen. Dat was "vroeger" toch wel anders, toen werd je nog een beetje beschermd tegen de pit, werd je nog wel eens voor gelaten en kon je nog naar voren kruipen zonder dodelijke blikken toegeworpen te krijgen.
-
- Contacteer:
Ik weet het niet. Ik heb wel een paar dames zien staan, die eigenlijk net zo hard meededen. Later liep er een met een bloedneus weg. Als jij degene bent dan was ik waarschijnlijk degene die boze blikken toewierp. Het was er gewoon veel te nauw en dan kregen wij weer van achter een beuk met een elleboog van een boze gast in me rug. Daar wordt ik niet echt blij van als ik niet in de pit wil staan. Als jij degene bent dan mijn excuses hierbij, maar kreeg de indruk dat die dames net zo hard meededen er zelfs op een gegeven een sport van maakten om tegen ons aan de knallen.Sister September schreef:Ja, ik vind ook dat je zelf moet kunnen kiezen om de pit in te gaan of niet, ik hou er ook niet van om erin gegooid te worden. Maar ik stond aan de rand, vrij vooraan en elke keer als ik een duw kreeg en tegen degene voor me aan kwam kreeg ik een boze blik toegeworpen. Diegene stond dus bijna helemaal vooraan, in het midden en dan kan je dat verwachten. Naast me stond ook een gozer van 2 meter mij (1.65 m) een beetje opzij te duwen. Dat was "vroeger" toch wel anders, toen werd je nog een beetje beschermd tegen de pit, werd je nog wel eens voor gelaten en kon je nog naar voren kruipen zonder dodelijke blikken toegeworpen te krijgen.
-
Ik was het waarschijnlijk niet, ik ga nooit in de pit, maar ik wil wel vooraan staan, en dan is contact met de pit bijna altijd onvermijdelijk. Als ik een duw krijg, probeer ik hem zo goed mogelijk op te vangen en niet tegen anderen aan te botsen, maar soms krijg je plotseling een beuk en dan vlieg je naar voren, kan je niks aan doen. Maar nogmaals, ik vind ook dat je mensen die niet in de pit willen, niet expres moet beuken of in de pit moet gooien.
- CALIBANaan
- Contacteer:
Ik heb gister weer fdlink van de bands enhet bier genoten.
Satyricon was echt subliem. Geweldig optreden.
Keep of kalessin was verrassend goed. Die drummer is echt geweldig. Toppertje.
Ik vond het alleen wel erg jammer dat ze slayer coverde(n). Ben je Satyricon, ga je slayer coveren. Get a grip.
Maar met Mother north was alles vergeten en vergeven. Alleen niet meer doen satyr en co...
Ik vond het alleen wel erg jammer dat ze slayer coverde(n). Ben je Satyricon, ga je slayer coveren. Get a grip.
Maar met Mother north was alles vergeten en vergeven. Alleen niet meer doen satyr en co...
Gelegenheids Satanist
- CALIBANaan
- Contacteer:
Al dat geram en gesla is een pit. Wil je dat niet, moet je in de hal gaan staan of op de plee zitten.mardukfan schreef:[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. Er werd erg onnozel gerost in de pit. En door de nogal nauwe ruimte tussen het podium en de geluidstafel konden mensen die niet perse in de pit wilden niet normaal staan. Dit omdat er nodeloos hard uit de pit werd gebeukt en niet in de pit zelf. Kan me best voorstellen dat er dan een gespannen sfeertje ontstaat, maar goed heb me wel reuze vermaakt. Alleen die kale knakkers in de pit mogen van mij de volgende keer wel wegblijven.
Gelegenheids Satanist
Precies. Er zijn zat andere plekken waar je kunt staan. Van te voren kun je op een pit rekenen, dus kun je net zo goed een "fijner" plekje uitkiezen om te staan.
Pits hou je niet tegen.
Pits hou je niet tegen.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
satyricon coverde tien jaar geleden ook al eens tijdens bepaalde concerten reign in blood, ik vind het niet erg, het heeft wel watCALIBANaan schreef:Ik heb gister weer fdlink van de bands enhet bier genoten.
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- puking luke
inderdaad. bijvoorbeeld met strapping young lad heb ik ze vanaf het balkon van de melkweg bewonderd. beviel me erg goed. het was daar ook koeler. en gewoon rustig staan en van de band genieten, en geen mensen van 2 meter voor je waardoor je niks kan zien.Elessar schreef:Precies. Er zijn zat andere plekken waar je kunt staan. Van te voren kun je op een pit rekenen, dus kun je net zo goed een "fijner" plekje uitkiezen om te staan.
Pits hou je niet tegen.
-
- Contacteer:
Ik stond niet in de pit, maar goed we kunnen wel blijven discusseren. Ik vond de sfeer sowieso erg agressief rondom de pit. Ik vind het niet erg om eens een ram te krijgen vanuit de pit, maar het is niet echt tof als er iemand achter je staat die ellebogen in je rug plant, omdat hij kennelijk niet bij de pit wilde staan.CALIBANaan schreef:[..]
Al dat geram en gesla is een pit. Wil je dat niet, moet je in de hal gaan staan of op de plee zitten.
Ik heb me zaterdag prima vermaakt tijdens Satyricon.
Met de nadruk op Satyricon, want KoK was ronduit slecht (mede door het geluid), en Insomnium hadden we gemist (en toch ook weer niet, zo aan de reacties van aanwezigen toen terplekke te horen).
Verder sluit ik me aan bij mardukfan, ik stond er naast, en de sfeer was niet goed.
Met de nadruk op Satyricon, want KoK was ronduit slecht (mede door het geluid), en Insomnium hadden we gemist (en toch ook weer niet, zo aan de reacties van aanwezigen toen terplekke te horen).
Verder sluit ik me aan bij mardukfan, ik stond er naast, en de sfeer was niet goed.
De kerken laten we in de dorpen staan, de moskeeën blijven in Marrakesh
- CALIBANaan
- Contacteer:
Voor die mensen van 2 meter is het ook niet leuk hoor.puking luke schreef:[..]
inderdaad. bijvoorbeeld met strapping young lad heb ik ze vanaf het balkon van de melkweg bewonderd. beviel me erg goed. het was daar ook koeler. en gewoon rustig staan en van de band genieten, en geen mensen van 2 meter voor je waardoor je niks kan zien.
We moeten elke keer weer die opmerkingen aanhoren. Of die zeikerds die zeggen dat je opzij moet of bukken. Fuck it. Had je beter je bord leeg moeten eten van mams, was je wat groter.

Gelegenheids Satanist
Zaterdag in de Melkweg was top! Insomnium was leuk, maar niet bijzonder. KoK maakte het geweld op Armada redelijk waar al was het geluid niet denderend. Wel super snel en super strak! Satyricon was geweldig (net als vorige keer in de Melkweg). Geluid was goed, nummers erg strak gespeeld en ze hadden er duidelijk zin in! Verhaaltjes tussendoor misschien niet echt passend bij Satyricon, maar eigenlijk mag ik het wel. Getuigt van spelen met plezier en een stuk beter dan nummers spelen en opzouten! Slayer cover was een leuke verassing en afsluiter Mother North helemaal top natuurlijk! Ik vond het erg goed allemaal. Pit was wel erg aanwezig, maar daar stond ik gelukkig net buiten. Trouwens wel jammer dat er weer een of andere idioot met bekertjes gaat gooien (een bekertje miste op een haar na het hoofd van Obsidian C.). Ik begrijp dit soort dingen niet. Ik zie dat wel vaker (toppunt was het concert van Iron Maiden in Ahoy waar er met bekers werd gegooid en er bier over de geluidstafel ging). Als je naar een concert gaat neem ik aan dat je de bands graag wil zien, daar betaal je dan ook voor. Beetje jammer als ze bijvoorbeeld besluiten te stoppen omdat er dingen naar het podium worden gegooid. Ik vind het erg triest als een stel mongolen besluit om bekers te gaan gooien, maar misschien ligt dat aan mij?!
Verder was het dus een top-avond!
Verder was het dus een top-avond!
- CALIBANaan
- Contacteer: