Do 28-09 Secrets of the Moon & Antaeus
Bus bedoelde ik. Ik ga dan altijd naar Elst en dan rijd er in het weekend nog een bus die aansluiting heeft met een van de laatste treinen naar Elst. Daardoor kan ik in het weekend altijd nét tot het einde blijven.puist schreef:[..]
Hoelaat zou die laatste trein normaal rijden dan? Dat is namelijk ook de trein die ik zou moeten hebben als ik met de trein zou komen.
Sorry, beetje kut geformuleerd, nog niet helemaal wakker

- Blood&Ashes
- fuelforhatred
gave avond...
fluisterwoud eventjes bekeken, wel aardig op zich, maar niet echt mijn kopje thee
Antaeus: vond ze een beetje eentonig, niet echt de meest boeiende band
Secrets of the moon vond ik wel gaaf, hier zou ik wel een cd'tje van kopen denk ik.
fluisterwoud eventjes bekeken, wel aardig op zich, maar niet echt mijn kopje thee
Antaeus: vond ze een beetje eentonig, niet echt de meest boeiende band
Secrets of the moon vond ik wel gaaf, hier zou ik wel een cd'tje van kopen denk ik.
[img]http://i13.photobucket.com/albums/a261/KimApril/thnaamloos1.jpg[/img]
[quote="nightwing"]Erbij mits het doorgaat![/quote]
[quote="nightwing"]Erbij mits het doorgaat![/quote]
-
Ik vond het een beetje tegenvallen, Fluisterwoud was wel ok, Antaeus was 1 grote bak onherkenbare herrie, alleen Secrets of the Moon was echt interessant.
Maar ja, ik stond ook niet echt relaxed aangezien ik niet zeker wist of m'n auto veilig stond, volgende keer toch maar onder het station parkeren.
Maar ja, ik stond ook niet echt relaxed aangezien ik niet zeker wist of m'n auto veilig stond, volgende keer toch maar onder het station parkeren.
Het geluid was bij Fluisterwoud en Antaeus ongelofelijk kut. Die geluidsman/vrouw moet nog maar even naar de avondschool. Bij beide bands herkende je echt helemaal niks met "Blood War III" als uitzondering, echt heel jammer want beide bands kunnen live erg goed zijn. SoTM was zoals ongeveer altijd weer erg gaaf alleen jammer dat ze geen oude nummers speelde en het geluid was bovendien te pruimen! Een leuke avond gehad alleen erg erg jammer van het ongelofelijke kut geluid bij Fluisterwoud en Antaeus.
Die duitsers bij de merchandise konden trouwens echt geen woord engels
.
Die duitsers bij de merchandise konden trouwens echt geen woord engels

[b][url=http://niggers.on.nimp.org/]http://www.gratismetalalbumsdownloaden.nu[/url][/b]
Ik parkeer de auto altijd onderaan de Goudvishal. Dus die trap naar beneden. Daar heb ik nooit problemen gehad met parkeren.Sister September schreef:Ik vond het een beetje tegenvallen, Fluisterwoud was wel ok, Antaeus was 1 grote bak onherkenbare herrie, alleen Secrets of the Moon was echt interessant.
Hmm tegen mij werd er wel gewoon engels gepraat. Dus ze kunnen het wel.BlackGoat schreef:Die duitsers bij de merchandise konden trouwens echt geen woord engels.
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil
Heavy Metal! Just my devil
Huub huub, foto's!
http://www.metalshots.com/2006-09-28_Se ... index.html
[b][url=http://niggers.on.nimp.org/]http://www.gratismetalalbumsdownloaden.nu[/url][/b]
- Blood&Ashes
Hehe, de eerste foto van mezelf op metalshots waar ik ook helemaal op sta.BlackGoat schreef:Huub huub, foto's!

- Blood&Ashes
http://www.metalshots.com/2006-09-28_Se ... _0021.htmlBlood&Ashes schreef:[..]
Dat lange figuur met het Glorior Belli shirt. Ergens halverwege de eerste pagina.
?
Edit: vandaag de Belgische gig, was eerst van plan om te gaan maar er kwam nog iets tussen voor deze maand waar ik men geld aan ga uitgeven.
Zat 28 oktober 2006, Vooruit, gent
KEIJI HAINO [jp]
KAN MIKAMI [jp]
KAZUKI TOMOKAWA [jp]
OVERHANG PARTY [jp]
- Blood&Ashes
- Sargatanas
- Blood&Ashes
- Blood&Ashes
-
in londen speelden alle bands niet echt lang.
antaeus, nu weet ik het zeker, er is geen bal aan.
ik kan niets van maken.
sotm was wel goed. jammer dat de snaar van de gitarist brak en geen vervangende gitaar kon regelen. daarop stond ie wat negatief op het podium heel de tijd te schudden dat het niets was.
maargoed hier speelde watain, necro ritual en kriegsmaschien ook nog.
necro ritual niet gezien, maar die andere 2 bands maakten alles helemaal goed natuurlijk!
antaeus, nu weet ik het zeker, er is geen bal aan.
ik kan niets van maken.
sotm was wel goed. jammer dat de snaar van de gitarist brak en geen vervangende gitaar kon regelen. daarop stond ie wat negatief op het podium heel de tijd te schudden dat het niets was.
maargoed hier speelde watain, necro ritual en kriegsmaschien ook nog.
necro ritual niet gezien, maar die andere 2 bands maakten alles helemaal goed natuurlijk!
alcohol in my veins...
- Blood&Ashes
Kan het toch niet laten om mijn mening even te geven over het concert te Arnhem (aangezien die nogal afwijkend is):
Fluisterwoud: idd slecht geluid, band zoals gewoonlijk wel gaaf.
Antaeus: Zeer gaaf, slechte geluid hinderde niet zo als je er recht voor stond. Zeer laf publiek: slechts een man of twee die actief met me mee stonden te doen. Vordomme zeg, dit is machtige black metal.
Secrets of the Moon: Wat een gruwelijke kutband zeg. Het volk was nu ineens wel actief (in tegenstelling tot mijzelf). Ik kende Sotm niet echt (alleen Strongholds...), maar het viel me in ieder geval zwaar tegen. Is dit nu een (extreem) Christelijke band? Zanger met een kruis om en een vlag erachter met de jodenster? Waarom maakt het publiek dan van die duivelsafweer-handjes (hoe de fuck noem je dat nu weer)? Leg eens uit!
Fluisterwoud: idd slecht geluid, band zoals gewoonlijk wel gaaf.
Antaeus: Zeer gaaf, slechte geluid hinderde niet zo als je er recht voor stond. Zeer laf publiek: slechts een man of twee die actief met me mee stonden te doen. Vordomme zeg, dit is machtige black metal.
Secrets of the Moon: Wat een gruwelijke kutband zeg. Het volk was nu ineens wel actief (in tegenstelling tot mijzelf). Ik kende Sotm niet echt (alleen Strongholds...), maar het viel me in ieder geval zwaar tegen. Is dit nu een (extreem) Christelijke band? Zanger met een kruis om en een vlag erachter met de jodenster? Waarom maakt het publiek dan van die duivelsafweer-handjes (hoe de fuck noem je dat nu weer)? Leg eens uit!
- Blood&Ashes
Jezus, doe niet zo dom zeg. Lees de teksten van ze eens of lees het interview hierrr, en kom eens met een reden waarom het volgens jou een kutband is.De Demoon schreef:Secrets of the Moon: Wat een gruwelijke kutband zeg. Het volk was nu ineens wel actief (in tegenstelling tot mijzelf). Ik kende Sotm niet echt (alleen Strongholds...), maar het viel me in ieder geval zwaar tegen. Is dit nu een (extreem) Christelijke band? Zanger met een kruis om en een vlag erachter met de jodenster? Waarom maakt het publiek dan van die duivelsafweer-handjes (hoe de fuck noem je dat nu weer)? Leg eens uit!
En de ster op het Antithesis materiaal is geen davidster. Die is zespuntig.
- Blood&Ashes
Ik eb SotM op BOA gezien, en moet zeggen dat ze toen mij ook vrij weinig deden.Blood&Ashes schreef:[..]
Jezus, doe niet zo dom zeg. Lees de teksten van ze eens of lees het interview hierrr, en kom eens met een reden waarom het volgens jou een kutband is.
En de ster op het Antithesis materiaal is geen davidster. Die is zespuntig.
- Blood&Ashes
@ iscariah: Met een kruis om z'n nek kwam het me des te vreemder over na een band als Antaeus. Vandaar dat ik vroeg om opheldering.
@Blood&Ashes: Ik vroeg het aan de mensen hier en had niet de behoefte een avond te googlen. Na het interview gescand te hebben: Niet christelijk dus... hmm, des te onbegrijpelijker dat glimmende zilveren kruis. Niet de reden om het een goede/slechte band te vinden.
Ik geef toe; 'kutband' was wat kort door de bocht. Maar het deed me toch helemaal niets. Veel trage stukken met niet al te indrukwekkend gitaarspel; net als de muziek interessant begon te worden weer zo'n irritant intermezzo, daardoor totaal geen sfeer of 'opgaan in de muziek'. In ieder geval totaal geen 'power'.
Ter conclusie: paste totaal niet bij het (voor mij interessantere) Fluisterwoud en (vooral dus) Antaeus.
@Blood&Ashes: Ik vroeg het aan de mensen hier en had niet de behoefte een avond te googlen. Na het interview gescand te hebben: Niet christelijk dus... hmm, des te onbegrijpelijker dat glimmende zilveren kruis. Niet de reden om het een goede/slechte band te vinden.
Ik geef toe; 'kutband' was wat kort door de bocht. Maar het deed me toch helemaal niets. Veel trage stukken met niet al te indrukwekkend gitaarspel; net als de muziek interessant begon te worden weer zo'n irritant intermezzo, daardoor totaal geen sfeer of 'opgaan in de muziek'. In ieder geval totaal geen 'power'.
Ter conclusie: paste totaal niet bij het (voor mij interessantere) Fluisterwoud en (vooral dus) Antaeus.
- Blood&Ashes
Nee, het is ook niet de vlag van Israël, daar staat de Davister op.De Demoon schreef:Oja het was idd geen exacte jodenster (wat een vaag gezwets van mijn kant), het was exact dit:
-
Antithesis heet dat? Wel de vlag van Israel in ieder geval...
Ik weet niet wat jij bedoelt met intermezzo's, maar de langzame stukken bij SOTM creeëren juist een ontzettend goede sfeer. Zeker bij de nummers van Carved in Stigmata Wounds. Als je dom ragwerk wil moet je inderdaad niet bij SOTM zijn.
En dat kruis om zijn nek? Geen idee, het zal wel een persoonlijk iets zijn. Overigens is het crucifix ook voortgekomen uit andere symbolen, dus misschien heeft het wel een diepere betekenis.
-
watain... en dat was echt een smerige zooi deze keer.Blood&Ashes schreef:Wie was de headliner in Londen?
ze stonken nog harder dan voorheen, er werd met bloed gegooid en gespuwd. dus was er gelijk weer een groot gat in de pit.
stinken deed het verschrikkelijk, haha.
dit was ook de eerste keer dat ik zag dat gelijk na het optreden de barmeiden de zooi op kwamen dweilen, en met luchtverfrissers door de zaal spoten, hahahaa
alcohol in my veins...