http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=17661IROn schreef:[..]
Oh, goed dat je dat zegt ja, ik had er zo gauw niet meer aan gedacht.
Took, is dat mogelijk? Dat we dit topic spoilervrij houden en het topic in het festivals en concertengedeelte houden om daar over de setlist te praten?
Iron Maiden IV
-
nou het is een vrij land dus kun je zelf kiezen
succes. Vind het een goed idee van Iron!
succes. Vind het een goed idee van Iron!
Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
-
-
As it opens its "A Matter of Life and Death" world tour in America today, IRON MAIDEN has announced "Different World" as the next single to be released as a very special tour souvenir in Europe, with exclusive new B sides which were recorded at the end of the album session at Sarm West Studios in London. Three spectacular formats will be released in Canada and Europe.
Meanwhile, for the first time ever there will be a commercial single release in America. Sanctuary Records will release "Different World" on November 14 featuring Radio 1 Zane Lowe's "Legends" session of "Hallowed Be Thy Name" and "The Trooper" as B sides. These tracks have previously been used as B sides to "The Reincarnation of Benjamin Breeg", which was released in Europe in August and although it was not eligible for the U.K. chart it reached No 1 in Spain, Sweden, Finland and Hungary. There's a "stunning" promotional video full of animated action packed adventure to accompany the single, directed by Howard Greenhalgh.
en dit komt dus uit de clip:

Meanwhile, for the first time ever there will be a commercial single release in America. Sanctuary Records will release "Different World" on November 14 featuring Radio 1 Zane Lowe's "Legends" session of "Hallowed Be Thy Name" and "The Trooper" as B sides. These tracks have previously been used as B sides to "The Reincarnation of Benjamin Breeg", which was released in Europe in August and although it was not eligible for the U.K. chart it reached No 1 in Spain, Sweden, Finland and Hungary. There's a "stunning" promotional video full of animated action packed adventure to accompany the single, directed by Howard Greenhalgh.
en dit komt dus uit de clip:

-
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ja, ik ben het er ook niet helemaal mee eens (of helemaal niet), maar ik heb het album afgelopen weken dan ook al erg vaak moeten verdedigen bij mede metalliefhebbers. Ik vind het in tegenstelling tot de recensent wel creatief en heb met Brighter Than A Thousand Suns een nieuwe top 10 favoriet gevonden.
Nog sterker: ik vind The Reincarnation Of Benjamin Breeg inmiddels ook een fantastisch nummer met een zeer effectieve riff. Alleen These Colours Don't Run vind ik nog steeds niks
Nog sterker: ik vind The Reincarnation Of Benjamin Breeg inmiddels ook een fantastisch nummer met een zeer effectieve riff. Alleen These Colours Don't Run vind ik nog steeds niks
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Of die van zware metalen. Die geeft 'm dan weer 100 punten! Dat is ie ook weer niet waard.Iron Maiden schreef:Las net een recensie op lordsofmetal.nl, daar heeft de recensent bijna geen goed woord over voor de nieuwe cd..hij vind het allemaal herhaling en zegt dat er niks nieuws op staat...wat een zeikerd..hij heeft er duidelijk geen verstand van..
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
- Rebellion666
Teasers voor een video. Hmpf ik wacht wel tot de video in zn geheel te zien is.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
Ja, ik ben ook wel teleurgesteld. Zo goed zijn die computeranimaties niet.. jammer.
Of zeik ik nu?
Of zeik ik nu?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
-
- EmptySkies
- Contacteer:
-
Hmz...Als de setlist je niet bevalt dan ga je toch niet...deze persoon wist namelijk al wat de setlist was, anders dan had ie niet zo'n bord bij zich...Ik sta achter Bruce...EmptySkies schreef:Bruce over de reacties over hun setlist
-
- Rebellion666
Ik vind de clip ook best wel okee. Er zijn van Maiden genoeg andere video-clips die armoediger aandoen.Djaser schreef:Zo slecht vind ik die clip helemaal niet, als er wat meer tijd in die Bruce animatie was gestopt was de ietwat matige kwaliteit niet zo opgevallen.
Vind ik ook. Kan me de reactie ook wel een beetje voorstellen. Ik denk niet dat dit iets op zichzelf is. Ik kan me voorstellen dat er meerdere negatieve reacties op de setlist zijn geweest zo aan het begin van de tour. Of het handig is uitgerekend in de VS een nieuw album te promoten door het intergraal te spelen betwijfel ik. Denk dat europeanen er makkelijker in zijn, minder conservatief als het gaat om die 'grootste oude songs'. Wat er al gezegd werd; volgende tour kunnen we ons hart weer ophalen met een bak oude herrie en deze tour gewoon lekker genieten van het nieuwe werk. Staat de setlist je niet aan? Lekker thuisblijven.runtothehills schreef:[..]
Juist ja bruce is een held!!
Klassiekers komen de volgende tour wel weer.
'In the land of the pigs, the butcher is king.'
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Over de Verenigde Staten zat ik me hetzelfde af te vragen. Aan de andere kant kennen we de mening van Bruce over Amerikanen sinds Ozzfest, benieuwd of er veel mensen op af zullen komen.
Aan de andere kant heeft Maiden sinds het eieren incident ook een hoop metalheads weer bij de strot gegrepen, het kan ook meevallen.
Aan de andere kant heeft Maiden sinds het eieren incident ook een hoop metalheads weer bij de strot gegrepen, het kan ook meevallen.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Daar heb je wel gelijk in. Maar het is wel zo, dat als je het kaartje koopt, je nog niet weet wat er gespeeld zal worden. Je gaat er vrijwel altijd vanuit dat je al je classics (of daar een deel van) zal horen. Nu dat toch niet zo blijkt te zijn, kunnen sommige mensen teleurgesteld zijn. Ik snap dat wel.Rebellion666 schreef:[..]Staat de setlist je niet aan? Lekker thuisblijven.
Zelf was ik aanvankelijk ook ietwat teleurgesteld, mede omdat ik het nieuwe album niet denderend vind en toch voor m'n eerste keer Maiden wel graag wat klassiekers zou willen horen. Maar ach.. Dan lees je de meningen van Bruce en Nicko, je weet dat Maiden altijd afleverd (van horen zeggen), je ziet foto's van de nieuwe show en dan gaat er toch wel een lichtje branden. Ik heb er persoonlijk erg veel zin in, en ga alle nieuwe nummers eens goed in m'n hoofd stampen om in november lekker mee te kunnen brullen.
Het echte 'bang-werk doe ik wel in de laatste acte van de show, en bij de nog aankomende concerten (Exodus, Motörhead en a.s. vrijdag Slayer), dus dat zit wel goed

Laatst gewijzigd door Elessar op di okt 17, 2006 6:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
-
Ja, daar ben ik het wel mee eens, voor mij word het ook de eerste keer Iron Maiden. Alleen ik vind het niet zo een super probleem dat de nieuwe in zijn geheel word gespeeld, ik vind hem namelijk erg gaaf.Elessar schreef:[..]
Daar heb je wel gelijk in. Maar het is wel zo, dat als je het kaartje koopt, je nog niet weet wat er gespeeld zal worden. Je gaat er vrijwel altijd vanuit dat je al je classics (of daar een deel van) zal horen. Nu dat toch niet zo blijkt te zijn, kunnen sommige mensen teleurgesteld zijn. Ik snap dat wel.
Zelf was ik aanvankelijk ook ietwat teleurgesteld, mede omdat ik het nieuwe album niet denderend vind en toch voor m'n eerste keer Maiden wel graag wat klassiekers zou willen horen. Maar ach.. Dan lees je de meningen van Bruce en Nicko, je weet dat Maiden altijd afleverd (van horen zeggen), je ziet foto's van de nieuwe show en dan gaat er toch wel een lichtje branden. Ik heb er persoonlijk erg veel zin in, en ga alle nieuwe nummers eens goed in m'n hoofd stampen om in november lekker mee te kunnen brullen.
Het echte 'bang-werk doe ik wel in de laatste acte van de show, en bij de nog aankomende concerten (Exodus, Motörhead en a.s. vrijdag Slayer), dus dat zit wel goed
-
- Dragonforce
- Eru Iluvatar
-
Toch jammer dat die Justin timberhoer net even hoger binnenkomt.Rene schreef:
Maar goed het blijft netjes van maiden.

Trotse vader sinds 25/02/10.
Vind je?Saxon 747 schreef:dan moet je godverdomme maar gauw The Pussycat Dolls gaan checken. Stel asociaal geile wijven die het zijn!
In beweging wel ja. Tot je de foto's ziet. Dan is het opeens een stuk minder interessant allemaal.
En het klinkt weer superstoer natuurlijk, maar ook ik ken alleen Different World uit die lijst. En ja, daar ben ik trots op.
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- EmptySkies
- Contacteer: