Death Metal VI

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
sanguis
Contacteer:

Bericht door sanguis » wo okt 04, 2006 9:31 pm

mardukfan schreef:[..]

Incantation live saai?! No way, ze rossen de pan uit man!
mwa die 2 keer dat ik ze gezien deden ze mij live ook niet zo heel veel hoor.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » wo okt 04, 2006 9:33 pm

sanguis schreef:[..]

mwa die 2 keer dat ik ze gezien deden ze mij live ook niet zo heel veel hoor.
ik vind ze live ook maar matjes, zet liever de cd's op
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Ernst-Jan

Bericht door Ernst-Jan » wo okt 04, 2006 9:55 pm

Ernst schreef:[..]

Haha, wat een onzin. Cd's blind kopen is natuurlijk wel tamelijk naïef....zeker in het geval van Maiden en Metallica, die beide toch ook heel wat missers op hun naam hebben staan, of in ieder geval een zeer groot verschil in kwaliteit tussen verschillende platen. Blind kocht ik toen ik net 1-2 jaar metal luisterde, daarna weet je toch wel beter mag ik hopen?
euh,ik heb toch regelmatig van bands waar ik meer cd's van heb dat ik een volgende gewoon bestel bij Large zonder ze eerst eens geluisterd te hebben.of op aanraden van vrienden (Mijn meeste spul bestel ik vaak, ik heb niet de tijd om op regelmatige basis naar bijv rotterdam te gaan om daar een in een winkel te luisteren naar nieuwe cd's. Als ik hier in Woerden bij de cd-winkel een cd bestel moet ik hem aanschaffen kan hem niet bestellen om alleen te luisteren..) naief misschien maar het gaat meestal goed natuurlijk heb je wel eens een misser ach tja dat kan gebeuren.

Ok, dit verhaal gaat niet helemaal op voor nieuwe bands maar met blind kopen bedoelde ik dan ook meer of het een echte aanrader is.(misschien gebruikte ik de verkeerde woordkeus)
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » vr okt 06, 2006 10:17 am

Nou...

God Dethroned
We gaan weer een lekkere herfst tegemoed geloof ik. De nieuwe God Dethroned heeft hier de afgelopen weken behoorlijk wat rondjes gemaakt, en hij wordt beter! Vooral de melodiën beginnen beetje bij beetje door te dringen, de meeste nummers zijn voorzien van die typische riffs die in je kop blijven hangen, ik vind het toch knap als een band dat lukt. Wat ik wel jammer vind is dat het lijkt alsof onze vrienden nu voor de vetpot gaan, na al die jaren. Het klinkt commercieler, toegankelijker en catchiër dan ooit, ik miste de bruutheid van 'The Grand Grimoire' en 'Bloody Blasphemy' al op de vorige twee platen, maar met 'The Toxic Touch' lijkt daar helemaal een eind aan gekomen. Fans van Amon Amarth en Arch Enemy zullen deze schijf ongetijfeld meepakken, en daar is niets mis mee. Het is alleen jammer dat de band daar ook op lijkt te aasen. Verder niets dan lof over dit (eigenlijk vrij doorsnee) album.

Unleashed
Het is sowieso een beetje de maand van de 'grotere' death metalbands. Ook Unleashed heb ik een paar goede kansen gegeven, en waar ik bij God Dethroned een paar luisterbeurten nodig had, kruipt 'Midvinterblod' gelijk naar je hersenpan. Je zou haast zeggen dat het te makkelijk te behappen is. Unleashed doet op het nieuwe album niet veel nieuws, het klinkt alleen wel allemaal beter dan op voorganger 'Sworn Allegiance'. De nummers zijn weer lekker kort, ze rossen, zijn goed meezingbaar en de productie is kraak helder. Dit soort death metal is dan ook moeilijk af te kraken, simpelweg omdat het allemaal steengoed klinkt, ookal hebben we het al eerder gehoord en covert de band in principe zichzelf. Gewoon een goed album waar niets op aan te merken valt.

Incantation
En hier heb ik lang naar uitgekeken. Het nieuwe album rost als vanounds, zou je haast zeggen, het komt weer in de buurt van de jaren '90 klassiekers. Ik vind 'em dan ook beter dan 'Decimate Christendom' moet ik zeggen. De productie is behoorlijk old school, en dus behoorlijk ranzig en smerig, dat is gelukkig ook precies wat ik van een band als deze verwacht. John bewijst nu ook destemeer dat hij wel degelijk kan zingen, en goed ook! Ja, met 'Primordial Domination' heeft Incantation weer een heerlijk album opgenomen dat hier nog erg veel rondjes zal gaan draaien.

Over de nieuwe Amon Amarth kan ik vrij kort zijn... Die doet me niet erg veel, meer wel dan de voorganger, maar alsnog niet genoeg om hem goed te vinden. De eerste nummers klinken lekker degelijk en gewoon goed, maar naarmate het album vordert blijft het degelijk, en dat lijkt me niet de bedoeling. Als ik deze plaat te vaak zou luisteren zou ik 'em na twee weken spuugzat zijn, denk ik. Live zal het allemaal wel beuken, maar ik mis op cd een beetje de kracht van Bolt Thrower, die wél gewoon blijven boeien, ook na een jaar. Amon Amarth is dat bij mij tot op heden gewoon nog niet gelukt.

Al met al wel een maandje zo.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Jesper

Bericht door Jesper » vr okt 06, 2006 11:06 am

Incantation vind ik op cd en live beiden erg treurig. Misschien heb ik wel de verkeerde cd's gehoord...
Heus.

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » vr okt 06, 2006 11:29 am

Check die nieuwe soweiso even, zou ik zeggen...

Last.fm

Plaag

Bericht door Plaag » vr okt 06, 2006 9:39 pm

Gods Puke schreef:Incantation vind ik op cd en live beiden erg treurig. Misschien heb ik wel de verkeerde cd's gehoord...
Diabolical Conquest nooit gehoord?
Kop dicht, Thorko

Jesper

Bericht door Jesper » za okt 07, 2006 8:16 am

Plaag schreef:[..]

Diabolical Conquest nooit gehoord?
Nee, alleen The Infernal Storm en Mortal Throne Of Nazarene.
Heus.

Plaag

Bericht door Plaag » za okt 07, 2006 10:40 am

Gods Puke schreef:[..]

Nee, alleen The Infernal Storm en Mortal Throne Of Nazarene.
Nou, dan wordt het tijd dat je Onward To Golgotha maar eens hoort en in huis haalt, want Incrust doet me daaraan denken en natuurlijk Diabolical Conquest. Dat is naar mijn smaak hun beste. Eén van de betere death metalalbums.
Kop dicht, Thorko

Daeminion

Bericht door Daeminion » za okt 07, 2006 5:31 pm

Diabolic heeft een nieuw nummer op hun MySpace geplant van hun binnenkort te verschijnen album Shellfire And Tombstones.

http://www.myspace.com/diabolic666

Jesper

Bericht door Jesper » za okt 07, 2006 6:20 pm

Plaag schreef:[..]

Nou, dan wordt het tijd dat je Onward To Golgotha maar eens hoort en in huis haalt, want Incrust doet me daaraan denken en natuurlijk Diabolical Conquest. Dat is naar mijn smaak hun beste. Eén van de betere death metalalbums.
Oke, ik zal het onthouden.
Heus.

John Deere
Contacteer:

Bericht door John Deere » za okt 07, 2006 9:14 pm

ah gaaf! Incantation weer een nieuwe uit. die MOET ik checken!!

Erg jammer dat ze zo ondergewaardeerd worden. Diabolical Conquest is toch wel een Death Metal mijlpaal mijns inziens.
[img]http://img.webring.com/r/c/carcass/logo[/img]

disastercasper

Bericht door disastercasper » zo okt 08, 2006 11:35 pm

fetuskiller schreef:Nou...

God Dethroned
We gaan weer een lekkere herfst tegemoed geloof ik. De nieuwe God Dethroned heeft hier de afgelopen weken behoorlijk wat rondjes gemaakt, en hij wordt beter! Vooral de melodiën beginnen beetje bij beetje door te dringen, de meeste nummers zijn voorzien van die typische riffs die in je kop blijven hangen, ik vind het toch knap als een band dat lukt. Wat ik wel jammer vind is dat het lijkt alsof onze vrienden nu voor de vetpot gaan, na al die jaren. Het klinkt commercieler, toegankelijker en catchiër dan ooit, ik miste de bruutheid van 'The Grand Grimoire' en 'Bloody Blasphemy' al op de vorige twee platen, maar met 'The Toxic Touch' lijkt daar helemaal een eind aan gekomen. Fans van Amon Amarth en Arch Enemy zullen deze schijf ongetijfeld meepakken, en daar is niets mis mee. Het is alleen jammer dat de band daar ook op lijkt te aasen. Verder niets dan lof over dit (eigenlijk vrij doorsnee) album.
Dat nummer van God Dethroned '2014' wat een tijdje geleden online was gezet is echt HEERLIJK en heb ik verschillende keren tien maal achter elkaar afgespeeld. Ik heb de rest van het album nog niet gehoord, maar ik ben zéér benieuwd.
http://www.last.fm/user/disastercasper

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma okt 09, 2006 6:04 pm

Zo. Vandaag weer een eneverend dagje gehad moet ik zeggen... nieuwe cd's beluisterd van Coldworker (nieuwe band van Nasum drummer Anders Jakobson), Azarath en het brute Amerikaanse Extitium. Ik heb alles nu één keer gehoord en ze hebben allemaal wel wat. Daarnaast ook de nieuwe split-cd van Emeth en Eternal Bleeding gehoord, die ik ook nog meerdere luisterbeurten ga geven. Binnekort dus wel wat meer verhalen over deze releases. Ik zou zeggen: probeer ze zelf ook even!

Oh en ook de nieuwe schijf van Waco Jesus! 'Receptive When Beaten'. GEWELDIGE schijf man! Meer grindcore dan het oudere werk, maar wel stukken beter en gestructureerder. Aanraader!

Last.fm

Victor

Bericht door Victor » ma okt 09, 2006 8:24 pm

Ik had laatst een death bandje uit Malta gehoord, en dat stond mij zeer zeker wel aan, alleen de naam kwijt, kent iemand hier death bands uit Malta, dat zou mij heel erg helpen(bij voorbaat dank)
Het was meer geluk dan mazzel

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma okt 09, 2006 8:25 pm

Abysmal Torment toevallig?

Victor

Bericht door Victor » ma okt 09, 2006 8:28 pm

Orklord schreef:Abysmal Torment toevallig?
dat zou heel goed kunne, zal het eens opzoeken (dank u)
Het was meer geluk dan mazzel

Jesper

Bericht door Jesper » ma okt 09, 2006 8:34 pm

rotting corpse schreef:Ik had laatst een death bandje uit Malta gehoord, en dat stond mij zeer zeker wel aan, alleen de naam kwijt, kent iemand hier death bands uit Malta, dat zou mij heel erg helpen(bij voorbaat dank)
Beheaded natuurlijk.
Heus.

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma okt 09, 2006 9:01 pm

Beheaded of Abysmal Torment inderdaad... Verder komt er vrij weinig bekends vandaan.

Last.fm

Soulcollector
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » ma okt 09, 2006 9:02 pm

[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Plaag

Bericht door Plaag » ma okt 09, 2006 11:15 pm

fetuskiller schreef:Zo. Vandaag weer een eneverend dagje gehad moet ik zeggen... nieuwe cd's beluisterd van Coldworker (nieuwe band van Nasum drummer Anders Jakobson)... bla... en ze hebben allemaal wel wat.
Die Coldworker cd is asociaal goed. Een zeer dikke aanrader voor iedereen hier.
Kop dicht, Thorko

nightwing

Bericht door nightwing » di okt 10, 2006 9:45 am

Is daar een revieuw over? Of waar klinkt het naar, vind Nasum tering gaaf. maar die side dingen (of nieuwe) van de rest van de members ook gaaf. Sayyadina!! Dus ben benieuwd!
www.last.fm/user/robenroll

Plaag

Bericht door Plaag » di okt 10, 2006 10:00 am

http://myspace.com/coldworker Hier heb je een kleine indruk. Review komt eraan.
Kop dicht, Thorko

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » di okt 10, 2006 10:02 am

Coldworker heeft niet heel erg veel met Nasum te maken... Het neigt meer richting death metal.

@Plaag: Probeer jij het Amerikaanse Exitium eens... het nieuwe album 'Outsourcing Morality' is érg lekker. http://www.myspace.com/exitiumgrind
Laatst gewijzigd door fetuskiller op di okt 10, 2006 10:04 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Last.fm

Plaag

Bericht door Plaag » di okt 10, 2006 10:03 am

fetuskiller schreef:Coldworker heeft niet heel erg veel met Nasum te maken... Het neigt meer richting death metal.
En hoe.
Kop dicht, Thorko

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » di okt 10, 2006 12:06 pm

nightwing schreef:Is daar een revieuw over? Of waar klinkt het naar, vind Nasum tering gaaf. maar die side dingen (of nieuwe) van de rest van de members ook gaaf. Sayyadina!! Dus ben benieuwd!
Nou, het klinkt iig niet naar Nasum.
Coldworker is wel een waanzinnige binnenkomer op het DM gebied. Bikkelhard is die zooi, net een mijnenlawie. Maar daarbij is het geen brei van hard geluid, maar een uitstekend uiteengezette muziek.

Niets minder dan lovende woorden.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Took
Contacteer:

Bericht door Took » wo okt 11, 2006 10:54 am

Was de Graaf's interview met Obscenity al genoemd?

Zo nee, bij deze dan:

http://www.metalfan.nl/interviews.php?id=422
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » do okt 12, 2006 10:40 am

Gisteren ben ik eindelij toegekomen aan het luisteren van 2 albums die al even op het programma stonden, te weten "The Conductor`s Departure" van Anata en "Unhealthy Opera" van Yyrkoon.

Anata heb ik met gemengde gevoelens waargenomen. Al dat technisch gepriegel weet mij geen behaaglijk luisterplezier te verschaffen. In het begin was het een uitdaging om je door zo`n band heen te worstelen, tegenwoordig vind ik het al snel vervelend. De muzikale capriolen voeren de absolute bovenoon en gaan eigenlijk voor het totale plaatje. Goed, er zijn geheid wel figuren die hier wat mee kunnen, van mij mag het allemaal een stukje ingetogener. Ik heb niks tegen goed spel of puike techniek, maar wanneer dat gegeven je aandacht continu opeist en afleidt van de rest van de muziek, vind ik dat er voor mij iig sprake is van een overkill.

Niet echt een album voor mij dus. Als Anata iets gematigder zou spelen, zou ik het nieuwe album zonder meer kunnen waarderen, want voor de rest is het gewoon een prima plaat. Nu zit het bijna tegen het irritante aan.

Yyrkoon daarentegen heeft mij wel een prima muziekje weten te leveren. "Unhealthy Opera" is een plaat naar mijn hart. Hard, donker, flink knuppeled maar toch ook wel afwisselend genoeg om er naar te bljiven luisteren.
Tijdens de consumptie van zo`n album denk ik met heimwee terug aan het fantastische concert van Yyrkoon in Baroeg.

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » do okt 12, 2006 11:07 am

Ik ben eruit...

Het Zweedse Coldworker weet mij dusdanig te boeien dat ik hier kan spreken van een fantastisch album! 'The Contaminated Void' neemt van begin af aan in zijn greep en laat je na een half uur pas weer los. Hoevaak ik dit debuut album ook aanzet, elke keer weer luister ik 'em helemaal af. De uitgebalanceerde mix tussen Europese grindcore en Amerikaanse death metal werkt zeer aanstekelijk, en het is dan ook volkomen terecht dat deze band na een leven van een half jaar een deal bij Relapse scoorde, ookal heeft het feit dat drummer Anders uit Nasum komt daar zeker mee te maken. Binnekort meer over deze band op Choking On Bile, waar mijn interview met deze sympathieke man online komt.

Azarath dan. Deze Poolse band wist mijn aandacht te trekken doordat drummer Inferno (Behemoth) is de band speelt. Daarnaast vinden we leden uit bands als Damnation en Yattering. Het zoveelste Poolse death metal bandje dus? Neen, niet echt. Ja, Azarath is bruut, maar dan wel op een manier zoals dat vaak in het hooge noorden voor komt. De rauwheid van Noorse black metal en de bruutheid van Zweedse death metal. Afwisselend dus. Inferno laat even horen dat hij ook zonder elektriesch drumstel behoorlijk vet kan spelen. 'Diabolic Impious Evil' is gewoon een lekker death metalalbum geworden.

Dan de nieuwe Waco Jesus, die band ken ik al langer als vandaag en hun twee vorige album pronken hier dan ook al jaren in de cd kast. Het nieuwe 'Receptive When Beaten' is dan wel even wennen. De death metal invloeden lijken grootendeels verdwenen te zijn en de productie is véél vetter dan op het vorige werk. Negen enorm snelle songs razen in een krap half uur aan je voorbij en zorgt ervoor dat alles sloopt wat bij je in de beurt staat. Zorg in ieder geval even dat je vriendin weg is als je deze plaat aanzet. Waco Jesus flikt het gewoon om de keuze voor mijn jaarlijst nóg moeilijker te maken.

Mensen: Checken deze albums!

Last.fm

Jesper

Bericht door Jesper » do okt 12, 2006 3:17 pm

Zo, bedankt fetuskiller, voor Azarath! Ik heb een andere cd van hun (Infernal Blasting) zojuist van internet geplukt, en dat beukt inderdaad lekker, en niet eentonig nee! Geen idee hoe dat nieuwe album klinkt maar dit bevalt mij wel!
Heus.

Tony Montana

Bericht door Tony Montana » za okt 14, 2006 3:44 pm

Iemand bekend met Funeral Age? Ik kende het zelf niet, maar het klinkt verdomde lekker!
http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... d=45124256
[url]http://www.recordnerd.com/lists/TonyMontana[/url]
[url]http://www.digital-steel.com[/url]
[url]http://www.ad.nl/denhaag[/url]
[url]http://www.f1today.nl[/url]
[url]http://www.rustneversleeps.web-log.nl[/url]

Soulcollector
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » zo okt 15, 2006 2:25 pm

Twee nummers van het aankomende album 'Feeding The Abscess', van de Canadese progressive death metal band Martyr, staan op hun myspace.

http://www.myspace.com/martyrcanada
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » di okt 17, 2006 8:19 pm

Wat vinden we hier van Deranged? Ik ben er laatst mee in aanraking gekomen en ik moet zeggen het klinkt wel lekker.

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » di okt 17, 2006 8:51 pm

Tony Montana schreef:Iemand bekend met Funeral Age? Ik kende het zelf niet, maar het klinkt verdomde lekker!
http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... d=45124256
Nee, dit vind ik echt drie keer niks. De muziek is brak en die stem....die stem is een nucleaire ramp!

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » di okt 17, 2006 8:57 pm

Orklord schreef:Wat vinden we hier van Deranged? Ik ben er laatst mee in aanraking gekomen en ik moet zeggen het klinkt wel lekker.
De Zweedse Deranged?
Dat is een leuke band die al kweenie hoeveel albums lang precies dezelfde muziek maakt. Het rost als een tiet, maar gezien de muzikale invalshoek van deze band acht ik het merendeel van de Deranged-albums compleet overbodig.

High On Blood moet je hebben. Plainfield Cemetery heb ik toevallig ook nog, en de laatste ook. Maar eigenlijk dekt High On Blood de lading, naar mijn mening.

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » di okt 17, 2006 9:01 pm

Ja klopt de Zweedse ;)

Ik ga die cd eens opzoeken en beluisteren.

scorpion

Bericht door scorpion » do okt 19, 2006 10:52 pm

Ik heb vandaag terrorust gehoord.

Hele vage death metal ik weet niet of ik het nou goed of niet moet vinden maar het heeft wel wat.

Plaag

Bericht door Plaag » do okt 19, 2006 10:53 pm

scorpion schreef:Ik heb vandaag terrorust gehoord.

Hele vage death metal ik weet niet of ik het nou goed of niet moet vinden maar het heeft wel wat.
Nou, vertel eens wat meer.
Kop dicht, Thorko

scorpion

Bericht door scorpion » do okt 19, 2006 10:58 pm

Ik heb er helaas pas een nummer van gehoord dus een echt oordeel heb ik nog niet, maar ik ben nu de hele cd aan het downloaden.

http://www.metal-archives.com/
http://www.terrorust.com/

nightwing

Bericht door nightwing » do okt 19, 2006 10:59 pm

www.last.fm/user/robenroll

Plaag

Bericht door Plaag » do okt 19, 2006 11:04 pm

Dat klinkt in het geheel niet onaardig.
Kop dicht, Thorko

scorpion

Bericht door scorpion » do okt 19, 2006 11:11 pm

Inderdaad.

Ook heb ik een nummer van frightmare geluisterd en dat klonk ook aardig goed.

lekkere death metal met thrashinvloeden.Vaak gaan de teksten over bekende horror films.

http://www.slashermetal.com/mp3/angela.mp3

Rascul

Bericht door Rascul » vr okt 20, 2006 1:09 am

Jared Anderson (Ex-Hate Eternal, Internecine) is dus dood. Check het nieuwstopic.

Niet geinig voor de Death Metal.
Makkers staakt uw wild geraas

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » vr okt 20, 2006 1:18 am

Zonde R.I.P.
לֹא אעבוד

SoulReaper

Bericht door SoulReaper » vr okt 20, 2006 8:09 pm

Ik luister nu de nieuwe Embalmer, 13 Faces Of Death. Dit klinkt weer lekker ziek als vanouds. Retebruut, maar ook met een lekker ranzig geluid/sfeer wat ik in veel bands van tegenwoordig mis. Liefhebbers van het vorige werk zullen zeker niet teleurgesteld zijn.

http://www.myspace.com/embalmerband

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » za okt 21, 2006 5:42 pm

Nee, het zal niet! De nieuwe Inherit Disease. Kolere wat een rosplaat! Gutturale death metal op Amerikaanse leest. Unique Leader's nieuwste aanwinst geloof ik. Enorm diepe vocalen, snelle riffs en afwisselende drumpartijen. Darth Vader; mocht je dit lezen, ga checken deze band! Geweldig!

Last.fm

Darth Vader

Bericht door Darth Vader » zo okt 22, 2006 1:24 pm

Hehe, ik ga het meteen ff opzoeken ;)

Plaag

Bericht door Plaag » zo okt 22, 2006 4:48 pm

fetuskiller schreef: @Plaag: Probeer jij het Amerikaanse Exitium eens... het nieuwe album 'Outsourcing Morality' is érg lekker. http://www.myspace.com/exitiumgrind
Ik lees dit nu pas, en fuck, ik moet je gelijk geven. Lekkere riffs, lekkere tempo's. Goed uitgebalanceerd allemaal. Het rockt.

Ik kom net trouwens nog wat leuks tegen, lomp. Infidel. http://www.myspace.com/infideldeathmetal
Kop dicht, Thorko

Took
Contacteer:

Bericht door Took » zo okt 22, 2006 6:51 pm

De Graaf's interview met het Belgische Battalion:
http://www.metalfan.nl/interviews.php?id=430
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » zo okt 22, 2006 10:53 pm

Ja, en Battalions cd "Winter Campaign" mag ook zonder meer gehoord worden. Oorlogsdeathmetal van een fijn kaliber. Had ik niet verwacht, maar de cd is toch behoorlijk amusant.

Heeft iemand de ep "Breed The Lies" van Changer al gehoord? Dat wordt zonder meer mijn tip van de week. Geweldige shizzle. Dát is nou een uitstekend voorbeeld van hoe je veelzijdige en techische death metal kan maken zonder de irritatiegrens van luisteraars zoals ik te overschreiden.

Ik heb de laatste tijd echt lichtelijke schurft aan die interessantdoenerij van bands die gave death imo zo nodig moeten verzieken door het overdereven gebruik van pingels, riedels, loopjes, techniekjes, foefjes...
Changer doet dat ook wel redelijk, waardoor de muziek erg rijk qua inhoud is, maar Changer houdt het geluid constant waardoor het verreweg van irratant is.

Smullen met de pet op!
Hier wat samples:

http://www.myspace.com/changermetal

Gesloten