TUSKA schreef:Vond je Myrkvar matig? Shiiit. Nouja, het is dat je een Månegarmshirt bij me hebt gekocht

Oh was jij dat? ghehe
Myrkvar was een leuke opener, dat wel. Het geluid was goed, de band erg enthousiast, maar juist door dat goede geluid kon ik goed horen dat de band een beetje diepgang mist, de nummers op zich kwamen niet echt goed over op mij, die miste ik een beetje. Wat ik ook jammer vond was de presentatie van de gitarist/zanger... Zo enorm enthousiast in de tijdens het spelen, en als er dan gelult moet worden mompeld hij een beetje in de microfoon. Voor de rest een leuk bandje hoor.
Met Slechtvalk heb ik verder nooit iets gehad, ik wel eens een cd gehoord, had ze al een keer live gezien, en beide vielen toen tegen. Gister was dat niet anders. Gewoon niet mijn ding, denk ik.
Manegarm hierna was fantatisch! Erg lekker geluid, al had de snare iets minder aanwezig hoeven zijn van mij. Verder was de setlist weer erg goed, allemaal vette nummers kwamen voorbij. Ik miste alleen Dodenstrand, maar daar kwam het fenomenale Hemfard dan weer voor terug. Geweldig optreden!
Verder ook een gezellig avondje gehad met een maatje en Laurens en Paul, verder ook nog wat toffe mensen leren kennen... Mijn enige punt van kritiek is die € 14,-, voor deze drie bands is dat veel te veel... zeker als je bedenkt dat Malevolent Creation, Rotting Christ, Incantation en Rotten Sound volgend jaar ook € 14,- kost. Verder een leuk avondje dat ik niet had willen missen...