Arnhem Metal Meeting
Even voor de duidelijkheid; volgens Festivalinfo dus óf ze komen niet, óf ze hebben de internetrumors gevolgd en hebben het er maar opgezet.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
Kan er wel gezegd worden of er een andere thrash-band zal komen? Of dat we dat met z'n allen kunnen vergeten?
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- fetuskiller
- Contacteer:
- Sargatanas
- Scream filled Silence
Zondag 29 oktober...
ARNHEM METAL MEETING PRE-PARTY @ GOUDVISHAL
Callenish Circle, Pulverizer, Why She Kills & Mortal Form.
Zaal open 16:00
Entree € 6,00
Callenish Circle
Razend onderschatte Melodische Death Metal en dat terwijl we eigenlijk toch wel best een beetje trots mogen zijn op deze band van eigen bodem. Al sinds 1992 bezig is met een eigen geluid vol subtiele accenten en loopjes terwijl alles heerlijk weg beukt.
Pulverizer
Het Nederlandse collectief Pulverizer doet haar naam eer aan, heerlijk lompe Old School Death Metal dendert al platwalzend alles omver en laat niks onberoerd en dat al sinds 1991.
Why She Kills
Met 2 zangeressen op zak en dan nog geen Gothic band… Verrassend. Dat moeten de Ex-Genetic Wisdom leden ook gedacht hebben toen ze Why She Kills vorm gaven, want het is inderdaad wel weer eens wat anders. De muziek is er in iedergeval niet minder bruut om, pakkende cleane zang lijnen worden afgewisseld met vrij melodisch hakwerk en ervaring klinkt altijd goed.
Mortal Form
Oudgedienden Mortal Form zijn ook van de partij vanavond en het lijkt goed te gaan met de Thrashy Death Metal formatie. Nog geen grammetje geweld ingeleverd en muziek staat nog steeds als een huis waardoor vooral de kwaliteit boven gemiddeld is. Altijd leuk om live te zien.
www.callenish-circle.com
www.pervert-army.com
www.whyshekills.com
ARNHEM METAL MEETING PRE-PARTY @ GOUDVISHAL
Callenish Circle, Pulverizer, Why She Kills & Mortal Form.
Zaal open 16:00
Entree € 6,00
Callenish Circle
Razend onderschatte Melodische Death Metal en dat terwijl we eigenlijk toch wel best een beetje trots mogen zijn op deze band van eigen bodem. Al sinds 1992 bezig is met een eigen geluid vol subtiele accenten en loopjes terwijl alles heerlijk weg beukt.
Pulverizer
Het Nederlandse collectief Pulverizer doet haar naam eer aan, heerlijk lompe Old School Death Metal dendert al platwalzend alles omver en laat niks onberoerd en dat al sinds 1991.
Why She Kills
Met 2 zangeressen op zak en dan nog geen Gothic band… Verrassend. Dat moeten de Ex-Genetic Wisdom leden ook gedacht hebben toen ze Why She Kills vorm gaven, want het is inderdaad wel weer eens wat anders. De muziek is er in iedergeval niet minder bruut om, pakkende cleane zang lijnen worden afgewisseld met vrij melodisch hakwerk en ervaring klinkt altijd goed.
Mortal Form
Oudgedienden Mortal Form zijn ook van de partij vanavond en het lijkt goed te gaan met de Thrashy Death Metal formatie. Nog geen grammetje geweld ingeleverd en muziek staat nog steeds als een huis waardoor vooral de kwaliteit boven gemiddeld is. Altijd leuk om live te zien.
www.callenish-circle.com
www.pervert-army.com
www.whyshekills.com
!!! THE SIGN IS ON !!!
- Tony Montana
- Tony Montana
- fuelforhatred
- John Deere
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Ja dus! General Surgery speelt ook. Godverdomme, gaaf!
Arch Enemy(SWE)
Ancient Rites(B)
Immolation(USA)
Moonsorrow(FIN)
Pungent Stench(AUT)
Aeternus(NOR)
Tankard(D)
Necrophobic(SWE)
Melechesh(NL/USA)
General Surgery (SWE)
Skyforger(LV)
Antaeus(FRA)
Thronar(NL)
Op zich wordt het nu best de moeite waard voor mij. Even af wachten wat de laatste bands zijn.
Arch Enemy(SWE)
Ancient Rites(B)
Immolation(USA)
Moonsorrow(FIN)
Pungent Stench(AUT)
Aeternus(NOR)
Tankard(D)
Necrophobic(SWE)
Melechesh(NL/USA)
General Surgery (SWE)
Skyforger(LV)
Antaeus(FRA)
Thronar(NL)
Op zich wordt het nu best de moeite waard voor mij. Even af wachten wat de laatste bands zijn.
-
- fetuskiller
- Contacteer:
- EmptySkies
- Contacteer:
- Tony Montana
- John Deere
- Contacteer:
- Geheim_502
Vet..nu ga ik zeker proberen vrij te krijgen.
Tankard gaven zo'n kicke show toen in 013 dat ik het zeker nog een keertje wil zien.
Necrophobic heb ik vorige keer in de Baroeg gemist dus heb ik kans om ze nu weer te zien. De laatste keer dat ze tourden met Impious was het ook zeer vermakelijk.
Verder natuurlijk ook Ancient Rites daar die een puik werkje hebben afgeleverd en daar ze mij tijdens het elektra tuinfeest zeer goed bevallen.
En trouwens...zouden ze weer dat tapijt hebben en die gladde laminaat vloeren? Tijdens Destruction ging ik telkens op mijn plaat.
Tankard gaven zo'n kicke show toen in 013 dat ik het zeker nog een keertje wil zien.
Necrophobic heb ik vorige keer in de Baroeg gemist dus heb ik kans om ze nu weer te zien. De laatste keer dat ze tourden met Impious was het ook zeer vermakelijk.
Verder natuurlijk ook Ancient Rites daar die een puik werkje hebben afgeleverd en daar ze mij tijdens het elektra tuinfeest zeer goed bevallen.
En trouwens...zouden ze weer dat tapijt hebben en die gladde laminaat vloeren? Tijdens Destruction ging ik telkens op mijn plaat.
FACTA NON VERBA
Sja dat ligt er nu eenmaal, dus ja.. net als voorgaande jaren gok ik van wel.Geheim_502 schreef:Vet..nu ga ik zeker proberen vrij te krijgen.
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- Bestial Lust
- Contacteer:
Maar even snel bestellen dan binnekort, pauper die ik ben.MMayo schreef:Ticket prices
Presale tickets till November 5th: € 29,- (excl. reservation costs)
Presale after November 5th: € 34,50 (excl. reservation costs)
Tickets at door will cost €39,-
En de website is online.
“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?" Death thought about it... "Cats," he said eventually, "Cats are Nice”.
-
-
-
-
Ik wil Arch Enemy graag weer eens zien. En dat kan, want de organisatie gaat de band niet als laatste in de line-up zetten. Op die manier kunnen de mensen die speciaal voor die band komen een eventuele laatste trein nog halen. Want rond 11 uur moet de set van de band afgelopen zijn.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
AMM wordt gehouden in het Musis Sacrum, deze ligt in het centrum. Meer richting station kant. Volgens mij ligt dat Hostel er net wat buiten, probeer anders eens te kijken met een routeplanner wat de afstand is. Je zou dan eventueel met taxi terug kunnen als het niet loopbaar is. Kijk anders ook even op http://www.bedandbreakfast.nl zelfde idee als dat hostel.Heidewolf schreef:Zijn hier mensen die eerder wel eens gebruik gemaakt hebben van dat stay okey hotel in Arnhem? Was dat bevallen en hoeveer is het van de AMM