Heidewolf schreef:Ach, die gesprekken met mf'ers gaan toch nooit verder dan : he, ben jij die? Ja dat ben ik. Oh. Leuk concert he? Jah, gaaf.
Mf'ers gespot: BL, Heidwolf, Elessar (vooraan bij exodus toch?), en volgens mij ook saxon en hellfire's dominion.
Tering, wat een gaaf avondje was dat gisteravond.
Het begon met Inactive Messiah, waarvan ik niets had verwacht. Maar het viel me enorm mee, klonk wel redelijk hoewel er niet veel beweging in zat.
Vervolgens naar biomechanical gegaan, niet my cup of tea dus na een paar nummertjes weer naar
Severe Torture gegaan. Goed geluid, gave performance etc, gaaf optreden!!
Exodus: fúcking vet. Het was er druk maar niet te druk, zodat je alles nog goed kon bekijken. Heb me enorm goed vermaakt.
God Dethroned: Gemist dus, vanwege Exodus. Niet dat ik 't zo erg vond.
Vader: Gaaf natuurlijk. Kwamen een hoop toffe nummers voorbij waaronder This is the War, Out of the deep, Wings, Xeper, God is Dead. Uiteraard werd er afgesloten met raining blood; toll!
Enige minpuntje aan het concert zelf vond ik de gitaar van Mauser; die was nauwelijks te horen waar ik stond. En ik had natuurlijk Cold Demons en Dark Transmission willen horen. Dessalniettemin vond ik het een retevet concert en ik ben volgend jaar ook weer van de partij bij een eventuele Blitzkrieg 5.
Ja, en dan moet je de volgende dag weer om kwart voor 7 eruit, om de eerste twee uur gym te hebben... ergo brakheid.