Kriestof schreef:MAAR al die kutmensen (ook van OT's eigen entourage) die voortdurend sleepless riepen, hebben wel het gehele concert naar de klote geholpen, ook Pim ergerde zich duidelijk toen hij nieuw nummer aankondigde en mensen de sfeer verknoeide door steeds 'sleepless' te roepen..erg grappig hoor
de heren van IAAS hoorden daar ook bij, ik rij niet anderhalf uur naar tilburg om dom idioot gedrag te zien tijdens een concert waar ik wil genieten
denken jullie echt dat dat grappig was?
sommige van deze onrespectloze mensen moeten gewoon eens een lesje krijgen van de heren van Discipline die in de kleine zaal speelden...sorry dat ik het zeg (niet mijn gewoonte) maar dit soort mensen verdienen harde klappen...of moeten gewoon niet drinken als ze er niet tegen kunnen
zoals pim zei 'zoals we in rotterdam zeggen tegen dit soort mensen: krijg de tering'
en van mij mogen ze er aids gratis bijkrijgen
Richard (IAAS):
Je zegt zelf dat onder "die kutkmensen" zich ook leden van OT's eigen achterban bevonden, dat moet op zich al een signaal voor je zijn dat dit gewoon één grote grap is. Als je OT een beetje kent weet je dat dit bij elke show wel een paar keer geroepen wordt, wellicht dat het deze keer een beetje buitensporig veel was. Maar goed, dat maakt je reactie nog niet minder kinderachtig. Dreigen met klapjes en enge ziektes komt je geloofwaardigheid ook niet echt ten goede, misschien had je zelf even een kijkje bij Discipline willen nemen? Of was jij die kerel die ze door die ruit getieft hebben?
En sinds wanneer kun jij weten hoe erg Pim zich irriteert? Ik weet niet of je wel eens en Rotjeknor komt, maar elkaar de tering wensen is vrij normaal. Ook na de gig hebben we nog een hoop lol gehad, dus ik denk dat je inschattingsvermogen een beetje te wensen over laat. En last but not least....we hebben onze zin gekregen, toch? Als ik Pim was en me echt aan 'die kutmensen' zou irriteren, zou ik ze ook laten stikken en zeker geen Sleepless meer spelen.
Als je jezelf de volgende keer weer zo aan ons irriteert, kom het dan even melden....dan komen we er samen wel uit.
kusjes!