CULT OF LUNA + supports @ het Bolwerk
-
CULT OF LUNA + supports @ het Bolwerk
open: 24.02.07 21:00
vvk: € 8,00
kassa: € 9,00
Zeker aanwezig!
vvk: € 8,00
kassa: € 9,00
Zeker aanwezig!
- Scream filled Silence
- Hieronimus
-
- Scream filled Silence
Dag later, 25 februari, spelen ze met Fear Falls Burning en Transmission 0 (zeker voer voor CoL fans, check hun laatste plaat hier http://www.gokartrecords.de/) in de 013.
- Hieronimus
- Scream filled Silence
Fear Falls Burning is geniaal.CTTS schreef:Dag later, 25 februari, spelen ze met Fear Falls Burning en Transmission 0 (zeker voer voor CoL fans, check hun laatste plaat hier http://www.gokartrecords.de/) in de 013.
-
- Contacteer:
-
Wat een geweldig sfeervol optreden. Het was erg rustig, maar de sfeer was erg goed. Transmission0 opende de avond met een goed optreden, maar wist me toch niet lang genoeg te boeien.
Hierna kwam de band van de avond, namelijk Fear Falls Burning. Deze band begon met een 30 minuten lang soundscapes/drone/noise-achtig gitaarspel. Dit zorgde er echter wel voor dat de zaal erg leeg liep, maar dat mocht de pret niet drukken. Toen de 2e gitarist erbij kwam werd het nog een tikkeltje gestoorder en de climax van insanity werd bereikt toen de laatste paar minuten de drummer er nog bij kwam.
Cult of Luna eindigde de avond met een bijna anderhalf uur durende show. Ik had na het intense optreden van FFB niet echt zin hier in, maar ik heb toch even gekeken. De heren hebben een goed optreden neergezet en wisten het publiek helemaal in trance te brengen. Ik heb het grootste gedeelte vanaf de bar gekeken om nog een beetje bij te komen.
Erg leuke avond en ik hoop dat het bolwerk meer van dit soort avondjes organiseerd.
Hierna kwam de band van de avond, namelijk Fear Falls Burning. Deze band begon met een 30 minuten lang soundscapes/drone/noise-achtig gitaarspel. Dit zorgde er echter wel voor dat de zaal erg leeg liep, maar dat mocht de pret niet drukken. Toen de 2e gitarist erbij kwam werd het nog een tikkeltje gestoorder en de climax van insanity werd bereikt toen de laatste paar minuten de drummer er nog bij kwam.
Cult of Luna eindigde de avond met een bijna anderhalf uur durende show. Ik had na het intense optreden van FFB niet echt zin hier in, maar ik heb toch even gekeken. De heren hebben een goed optreden neergezet en wisten het publiek helemaal in trance te brengen. Ik heb het grootste gedeelte vanaf de bar gekeken om nog een beetje bij te komen.
Erg leuke avond en ik hoop dat het bolwerk meer van dit soort avondjes organiseerd.
- Scream filled Silence