BNN United zoekt metalhead
- Soulcollector
- Contacteer:
goed, er is wat gewijzigd:
de opzet van de kerstuitzending is wat gewijzigd. Wat we nu zoeken is een metalhead die
graag wil en kan toelichten wat er allemaal hoort bij de subcultuur metalheads. Er hoeft
niet meer te worden samengewerkt met de andere subculturen. Ken jij nog een leuke kenner
op het gebied van metal?
Hoe erg je ook ''metalhead'' bent, anderen hebben altijd wel íets aan te merken.[/i]
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
Ik vind zelf eigenlijk dat het bij metal niet gaat om hoe je eruitziet en hoe je herkent kan worden, ik dacht dat metal een muziekgenre was en geen kledingstijl of zo. Op school zie ik ook al van die slipknot-gastjes rondlopen met spijkerbandjes en grote broeken, persoonlijk vind ik dat onzin, ik luister naar verschillende soorten metal maar dan ga ik ook niet in apenpakjes rondlopen om te shockeren.
LIFE'S A GLITCH, THEN YOU DIE
-
Ik kleed me om te beginnen op de manier hoe ik me lekker voel.
Dat is vaak genoeg in een bandshirt of -trui, maar dat kan ook zoals nu, zijn in een lichtgrijze o'neill trui en een spijkerbroek. Ik kleed me dus niet "metal" om te shockeren. Maar ik zal het daarentegen ook niet uit de weg gaan.
Als mensen me met een scheef oog in b.v. de supermarkt aankijken omdat ik loop in een zwart shirt vol dood en verderf en een camouflagebroek kan ik daar toch een vreemd soort genoegen uitscheppen...
Dat is vaak genoeg in een bandshirt of -trui, maar dat kan ook zoals nu, zijn in een lichtgrijze o'neill trui en een spijkerbroek. Ik kleed me dus niet "metal" om te shockeren. Maar ik zal het daarentegen ook niet uit de weg gaan.
Als mensen me met een scheef oog in b.v. de supermarkt aankijken omdat ik loop in een zwart shirt vol dood en verderf en een camouflagebroek kan ik daar toch een vreemd soort genoegen uitscheppen...
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
- Soulcollector
- Contacteer:
- Bestial Lust
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
laat K. gewoon opdraven in z'n roze shirt en em laten zeggen dat de helft van alle metalbands bestaat uit godsvergeten achterlijke homofielen met een voorkeur voor hard geluid en idiote klanken.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Jeroen schreef:laat K. gewoon opdraven in z'n roze shirt en em laten zeggen dat de helft van alle metalbands bestaat uit godsvergeten achterlijke homofielen met een voorkeur voor hard geluid en idiote klanken.
Haha, en dan heeftie nog gelijk ook.
Maar valt het de laatste tijd op dat hoe meer 'metal' men eruit ziet, hoe minder verstand men van de muziek heeft en hoe meer men zich beperkt tot een subgenre. Groot kans dat dit soort tuig als boegbeeld zal fungeren bij BNN. Voor een radioprogramma heb ik eigenlijk liever een kortharige 30er die eens alles haarfijn en correct uitlegt, dan een of ander slay0r-brullende idioot, die alles wat niet blank is en geen bier drinkt ook maar kut vindt.
En ja, deze post zit vol vooroordelen, maarja, wat wil je, ik zit op een metalforum.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
Omdat de gemiddelde metal-kinkel een hekel heeft aan 'fashion' zooi, want 'mode is voor homo's', maar ze zijn er ondertussen oh zo druk mee bezig.Soulcollector schreef:Waarom beginnen jullie nou over kleren?
Huu :' )Jeroen schreef:laat K. gewoon opdraven in z'n roze shirt en em laten zeggen dat de helft van alle metalbands bestaat uit godsvergeten achterlijke homofielen met een voorkeur voor hard geluid en idiote klanken.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
K'tje, je hebt helemaal gelijk, maar je herhaalt het zo vaak dat het gewoon saai wordt.K. schreef:[..]
Huu :' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Afgezien daarvan blijf je wel mijn held, jij 'alto-en-toch-mainstream-jezelf-zijnd-tegelijk-figuur' 

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Hieronimus
Misschien moet Herr Antropoloog uit Metal - A Headbanger's Journey maar opgegeven worden.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Audiophile
Amibor schreef:[..]
..dan een of ander slay0r-brullende idioot, die alles wat niet blank is en geen bier drinkt ook maar kut vindt.

Dit werkt echt op m'n lachspieren!
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- Mr Brownstone
Is het geen idee om Tokus zelf te sturen? Hij is over de 30, kortharig en hij heeft duidelijk verstand van het wereldje om alle bekende vooroordelen vakkundig te ontkrachtenAmibor schreef:[..]
Haha, en dan heeftie nog gelijk ook.
Maar valt het de laatste tijd op dat hoe meer 'metal' men eruit ziet, hoe minder verstand men van de muziek heeft en hoe meer men zich beperkt tot een subgenre. Groot kans dat dit soort tuig als boegbeeld zal fungeren bij BNN. Voor een radioprogramma heb ik eigenlijk liever een kortharige 30er die eens alles haarfijn en correct uitlegt, dan een of ander slay0r-brullende idioot, die alles wat niet blank is en geen bier drinkt ook maar kut vindt.
En ja, deze post zit vol vooroordelen, maarja, wat wil je, ik zit op een metalforum.

The more fuck off the name, the more fuck off the band!
- Mr Brownstone