The Haunted
The Haunted
Pas nog is even alle albums van The Haunted uit mijn kast getrokken en geluisterd wat een TOP band . Die cd's ragge maar door . Heeeeel vette band The Haunted
- fetuskiller
- Contacteer:
- Audiophile
-
- goddethroned
Ik heb alleen The Haunted Made Me Do It. Die vond ik in eerste instantie wat matig, maar met wat meer luisterbeurten begon ik hem wel te waarderen. Ik moet voor thrash een beetje in de stemming zijn, soms bevalt het me wel, soms niet.
Wat vinden de fans over het algemeen nou het beste album van The Haunted?
The True North, Strong and Free
One kill Wonder.Othrys schreef:Ik heb alleen The Haunted Made Me Do It. Die vond ik in eerste instantie wat matig, maar met wat meer luisterbeurten begon ik hem wel te waarderen. Ik moet voor thrash een beetje in de stemming zijn, soms bevalt het me wel, soms niet.
Snel, aggresief en je totaal weg blazend.
Shithead
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
Erg, érg gave band.
Die heb ik gehad, in een doosje met allerlei onzin erbij die de belabberde kwaliteit van de muziek niet kon verhullen. Ik heb die cd dan ook met een enorme rottrap het huis uit gebonjourd.Erynide schreef:[..]
One kill Wonder.
Snel, aggresief en je totaal weg blazend.
Shithead![]()
Erg, érg gave band.
Niks 'wegblazend'.
Kop dicht, Thorko
Je moet dan ook niet afgaan op OKW. Dat is met stip de flutste van The Haunted. Ik heb 'm gekocht omdat 'ie 5 euro was maar eigenlijk is het een vrij saaie CD.Plaag schreef:Die heb ik gehad, in een doosje met allerlei onzin erbij die de belabberde kwaliteit van de muziek niet kon verhullen. Ik heb die cd dan ook met een enorme rottrap het huis uit gebonjourd.
Niks 'wegblazend'.
ik denk dit:Othrys schreef:Wat vinden de fans over het algemeen nou het beste album van The Haunted?
The Haunted *****
The Haunted Made Me Do It ****
One Kill Wonder *
rEVOLVEr ***
[img]http://imagegen.last.fm/3blackrows/recenttracks/Emmaneul.gif[/img]
Re: The Haunted
Hee Glenn, wilkommen ook.GlennMetal schreef:Pas nog is even alle albums van The Haunted uit mijn kast getrokken en geluisterd wat een TOP band . Die cd's ragge maar door . Heeeeel vette band The Haunted
The Haunted is gave shit. Voor mij is Revolver nog steeds het minste album, maar gezien het niet geringe niveau van die plaat zegt die opmerking meer over de rest van de cd's dan over Revolver. Laat ik het daarbij laten.
Makkers staakt uw wild geraas
-
- Contacteer:
iTunes?Emmaneul schreef:[..]
ik denk dit:
The Haunted *****
The Haunted Made Me Do It ****
One Kill Wonder *
rEVOLVEr ***

Dit is een van de weinige thrash bandjes die mij wel kunnen bekoren.
Ik heb Made me do it en one kill wonder, waar k OKW toch wel het gaafste van vind.
ja.. lang niet geluisterd.. zal het weer eens aan zetten.
Zag trouwens een dvd van The Haunted liggen bij de boudisque voor 14,99.
- The Horseman
Ik heb wat losse nummers van ze gehoord en dat klonk best aardig maar ik vraag me af of ik hier ooit van zou kopen.
Het is wel lekker agressief maar mist iets ten aanzien van andere Thrash.
Het is wel lekker agressief maar mist iets ten aanzien van andere Thrash.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
- This Graveyard Earth
One Kill Wonder heerscht de pan uit, vooral het nummer 'Shithead'. Die blijft goed in je hoofd zitten. Ik vind tevens de rest van hun werk ook zeer goed. Revolver heb ik niet meer genoeg in mijn geheugen zitten om er een oordeel over te vellen.
[url=http://www.sloganizer.net/en/][img]http://www.sloganizer.net/en/style3,Doom.png[/img][/url]
Front tegen Nymphea Aurora!
Front tegen Nymphea Aurora!
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik heb vanmorgen het nieuwe album van The Haunted eindelijk eens fatsoenlijk in de auto gedraaid. Hij valt me eigenlijk enorm tegen. Ik hoorde dat dit album in het verlengde zou liggen van rEVOLVEr zou liggen maar dat vind ik absoluut niet. rEVOLVEr is mijn favoriete Haunted album naast het debuut. Maar dit nieuwe album kan daar niet aan tippen. Ik vind het zeker niet slecht maar het doet me gewoon een stuk minder. Het is een soort kruising tussen neo-thrash met de groove van Corrosion of conformity of Down. Jammer genoeg werkt die mix niet zo heel lekker. Hopelijk klinkt het volgende album van The Haunted weer anders/beter.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.