Dat zou inderdaad retegaaf zijn; Megadeth en Immortal !!fetuskiller schreef:Megadeth is van plan de zomer festivals langs te gaan las ik... Daarnaast zou Immortal ook niet verkeerd zijn, dacht ik zo.
Fields of Rock 2007
- BuRning_Fire
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- nijmegenmetal
immortal maakt goed kans, denk ik. Verder Drowning pool, en evt. machine head die komen ook met nieuwe cd dacht ik eind van t jaar. Was vette show op 2005 in de tent!
Headliner zal wel metallica worden voor de afwisseling en vielleicht rammstein
Headliner zal wel metallica worden voor de afwisseling en vielleicht rammstein
Laatst gewijzigd door nijmegenmetal op wo nov 29, 2006 9:30 am, 2 keer totaal gewijzigd.
- nijmegenmetal
- nijmegenmetal
heb je de ticketprijzen in het buitenland wel eens gezien? pondje of 140 voor download = dikke vette 200 euro. Valt allemaal nog wel mee dus, maar het blijft een flink bedrag benk met jee eens.BuRning_Fire schreef:'t zal mij benieuwen wat de headliners worden
Ben alleen wel bang dat ze 2 dagen als goed excuus gaan gebruiken om boven de € 120 te gaan vragen voor tickets (goedkope Mojo gigs bestaan niet)
Jammer dat het festival naar biddinghuizen gaat, goffert is en blijft een van de mooiste lokaties
- fetuskiller
- Contacteer:
- nijmegenmetal
- nijmegenmetal
Meer te beleven? Dus jij gaat vrolijk terwijl je 50+ euro neertelt voor een festival even vrolijk een stadswandeling maken. Wat sight-seeing doen en misschien nog een souveniertje kopen voor de vrouw thuis? Kom nou zeg. Meer te beleven in de steden die erbij liggen heeft er echt geen sodemieter mee te makennijmegenmetal schreef:[..]
Da's waar maar in Nijmegen is sowieso meer te beleven dan in Biddinghuizen......Goffert ligt aan t randje van het centrum dus;-)
- alicecooper
Veluwe niet blij met Fields of Rock
BIDDINGHUIZEN - Woensdag 29 november 2006. Bewoners van de Veluwe zijn niet blij met de komst van het Fields of Rock festival naar Biddinghuizen, zo blijkt uit berichtgeving van De Stentor.
Het is de bedoeling dat in juni 2007 het rockfestival wordt gehouden op het evenemententerrein bij Wailibi World, zo werd eerder deze week bekendgemaakt door concertorganisator Mojo.
Vergunning
Volgens de gemeente Dronten zijn er inderdaad gesprekken geweest, maar is er nog geen vergunning verleend. "Als Mojo aan de veiligheidseisen en geluidsnormen voldoet, krijgen ze de vergunning," meldt een woordvoerder van de gemeente in De Stentor.
Klandizie
Diverse ondernemers aan de Veluwse kant van het Veluwemeer zien onder andere economische gevolgen van een nieuw festival. Zo zijn geven campinghouders te kennen dat het met Lowlands al klandizie kost. Een nieuw festival zou hier niet bevorderlijk voor zijn.
Volgens de gemeente Dronten zijn er geen geluidsnormen overschreden tijdens Lowlands, dus zijn klachten hierover vanaf de Veluwe niet gehonoreerd. Dit zal straks ook gelden voor Fields of Rock. "Wij doen alles om overlast te voorkomen, maar kunnen niet veel anders: zonder officiële gronden om het festival te weigeren, moeten we het toestaan," schrijft De Stentor.
wat een zeurders.
BIDDINGHUIZEN - Woensdag 29 november 2006. Bewoners van de Veluwe zijn niet blij met de komst van het Fields of Rock festival naar Biddinghuizen, zo blijkt uit berichtgeving van De Stentor.
Het is de bedoeling dat in juni 2007 het rockfestival wordt gehouden op het evenemententerrein bij Wailibi World, zo werd eerder deze week bekendgemaakt door concertorganisator Mojo.
Vergunning
Volgens de gemeente Dronten zijn er inderdaad gesprekken geweest, maar is er nog geen vergunning verleend. "Als Mojo aan de veiligheidseisen en geluidsnormen voldoet, krijgen ze de vergunning," meldt een woordvoerder van de gemeente in De Stentor.
Klandizie
Diverse ondernemers aan de Veluwse kant van het Veluwemeer zien onder andere economische gevolgen van een nieuw festival. Zo zijn geven campinghouders te kennen dat het met Lowlands al klandizie kost. Een nieuw festival zou hier niet bevorderlijk voor zijn.
Volgens de gemeente Dronten zijn er geen geluidsnormen overschreden tijdens Lowlands, dus zijn klachten hierover vanaf de Veluwe niet gehonoreerd. Dit zal straks ook gelden voor Fields of Rock. "Wij doen alles om overlast te voorkomen, maar kunnen niet veel anders: zonder officiële gronden om het festival te weigeren, moeten we het toestaan," schrijft De Stentor.
wat een zeurders.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ineens komt de naam Slipknot hier op, is dat niet nog steeds een zeer populaire band onder de youngsters?
Bestaan ze uberhaupt nog?
Bestaan ze uberhaupt nog?
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Goed, dan zou dat een optie zijn. Naast Metallica, Maiden, Rammstein, Marilyn Manson en Slipknot (misschien Slayer nog) kan ik me sowieso weinig bands voorstellen die een gigantische populairiteit genieten.KoenM schreef:[..]
Zonder meer. Ik denk dat we die komende zomer wel hier en daar kunnen verwachten. Gave liveband als ze het geluid mee hebben trouwens!
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
- fetuskiller
- Contacteer:
Dat zou helemaal goed zijn! Vooral Killswitch Engage, want die ga ik missen in januari. Van mij mag Chimaira ook weer komen, die vond ik vorige keer ook heel goed! Ik zit ook te hopen op Stone Sour en Godsmack, zou ook heel gaaf zijn!fetuskiller schreef:Ik leg mijn poen in ieder geval op Killswitch Engage, Megadeth, Hatebreed, Children Of Bodom, Metallica, Immortal, Cannibal Corpse en eventueel dan Black Sabbath...
-
- nijmegenmetal
laten we ff relaxed blijven ja. Als je goed rondkijkt naar andere festivals, dan valt het gewoon mee in Nederland, alles wordt duurder dus entreekaartjes ook!Dimas schreef:[..]
Meer te beleven? Dus jij gaat vrolijk terwijl je 50+ euro neertelt voor een festival even vrolijk een stadswandeling maken. Wat sight-seeing doen en misschien nog een souveniertje kopen voor de vrouw thuis? Kom nou zeg. Meer te beleven in de steden die erbij liggen heeft er echt geen sodemieter mee te maken
En daarbij heb je gelijk, we moeten het culturele aspect niet uit het oog verliezen, in Nijmegen kun je behoorlijke stadswandeling maken...

- nijmegenmetal
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Exact, als Sabbath niet kan headlinen kan Priest het zeker niet.KoenM schreef:Ja, dat zou goed kunnen. Zelfs Priest is misschien nu al te klein om zo'n festival te headlinen.
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- nijmegenmetal
Je komt maar gewoon ja! Ik zal wel wat weed meenemen (motivatiefactor)AltarOfSacrifice schreef:Woop-dee-d00.
Fields Of Rock heeft naar mijn mening nog nooit iets op de planken gehad waar ik €50,- voor wou betalen, moet het nog maar zien wat 't wordt.
Wat is dat nu voor gejammer over dat Soulfly? Ik kan er nog steeds niet bij wat men er nu zo gaaf aan vind. Heb t nu drie keer gezien en vind er nog steeds geen hoer aan.
Zag gisteren bij Motörhead een postertje met daarop een festival met o.a. Celtic Frost en Kreator in 2007. Beiden zullen dan ook wel een goede kans maken op FOR lijkt me zo.
Nu ik het herlees, zal Motörhead ook wel weer aanwezig kunnen zijn. Tijd zal het leren.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
-
- sugar daddy
- Mr Brownstone
Ik vind het erg tof dat er weer een meerdaags metalfestival komt in Nederland. Maar ik verwacht ook dat het tyfus duur gaat worden.
Het ergste is dat we er allemaal aan meedoen. Ik boycot al jaren dure concerten, maar dat zet geen doden aan de zeik. Dus zou iedereen dat moeten doen!!!
Ik gok dat het sowieso meer dan €100 gaat kosten, en dat er bands komen waar een gemiddelde metalfan (al lang) niet (meer) op zit te wachten.
Het ergste is dat we er allemaal aan meedoen. Ik boycot al jaren dure concerten, maar dat zet geen doden aan de zeik. Dus zou iedereen dat moeten doen!!!
Ik gok dat het sowieso meer dan €100 gaat kosten, en dat er bands komen waar een gemiddelde metalfan (al lang) niet (meer) op zit te wachten.
Trash till death!
- puking luke
Het zou goed kunnen dat ze mikken op naieve tieners die denken dat het normaal is om zoveel te betalen voor muziek; en ik geef ze geen ongelijk, want daar valt veel aan te verdienen.
Maar volgens mij zijn er genoeg metalfans die wat langer meedraaien, die liever de betere underground bands aan het werk zien. Die komen niet, tenzij je daar een brute line-up voor neerzet en de kaarten niet MOJO-duur maakt.
Maar volgens mij zijn er genoeg metalfans die wat langer meedraaien, die liever de betere underground bands aan het werk zien. Die komen niet, tenzij je daar een brute line-up voor neerzet en de kaarten niet MOJO-duur maakt.
Trash till death!
-
Er zullen wel weer van die voordeeltickets komen. Als je dan voor een bepaalde datum je tickets koopt dat ze dan goedkoper zijn.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours