nee dar zat ik ook al aan te denken, maarja het zou wel leuk zijn, mischien dat magadeth zaterdag headlined en metallica zondag, dat zou mischien een betere optie zijnThe Chosen schreef:HAha, Megadeth en Metallica samen op 1 festival. Zie ik nog niet gebeuren
Fields of Rock 2007
hmmm... 'k denk sowieso niet dat Metallica en Megadeth zullen headlinen op één festival, ook al zijn het 2 verschillende dagen.st. evil schreef:[..]
nee dar zat ik ook al aan te denken, maarja het zou wel leuk zijn, mischien dat magadeth zaterdag headlined en metallica zondag, dat zou mischien een betere optie zijn
-
-
Ik denk niet dat er bands als Nightwish, Epica of Within Temptation zullen komen...Iron Maiden schreef:Iron Maiden zou een goede headliner zijn voor 2008. Ik zet ook mijn geld op Metallica, al moet dan wel eerst de nieuwe cd uitkomen. Verder zeg ik Jon Oliva's Pain, Metal Church, Iced Earth, Symphony X...uhm als verrassing Nightwish, misschien bands als Epica of Within Temptation..
Iron Maiden schreef:Iron Maiden zou een goede headliner zijn voor 2008. Ik zet ook mijn geld op Metallica, al moet dan wel eerst de nieuwe cd uitkomen. Verder zeg ik Jon Oliva's Pain, Metal Church, Iced Earth, Symphony X...uhm als verrassing Nightwish, misschien bands als Epica of Within Temptation..
hier zeg ik amen op, de rest hoeft van mij niet zo nodig
en megadeth te klein? volgens wie, ja mischien volgens de organisatie van FOR, maar het zou vet genoeg zijn
Thrash till Death
Vandaar de naam "st.Evil"
Eigenlijk zouden we allemaal KoenM of Elessar moeten heten. The world would be a better place.
Megadeth als band aanwezig dan? En dan geen headliner? Zijn we meteen van de discussie af.
Eigenlijk zouden we allemaal KoenM of Elessar moeten heten. The world would be a better place.
Megadeth als band aanwezig dan? En dan geen headliner? Zijn we meteen van de discussie af.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- Dennisrammstein
- Contacteer:
- nijmegenmetal
- alicecooper
-
PINKPOP?!?!
GODverdomme, dat ga je toch niet menen he?
Hoeveel AC/DC fans kun je daar nou echt verwachten?!
GODverdomme, dat ga je toch niet menen he?
Hoeveel AC/DC fans kun je daar nou echt verwachten?!
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
Maar Maiden tourt volgend jaar niet, en AC/DC is twijfelachtig, en wat de echte Sepultura is weet ik niet.Mayhem schreef:Ik denk veel, want veel fans zouden dat er wel voor over hebben. En het lijkt me retegaaf als Iron Maiden op F.O.R. zou komen.
Dus...
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
-
Denk dat Van Halen en AC/DC wel op Arrow zullen staan, misschien dat AC/DC nog op FOR staat,
denk dat het niet heel erg waarschijnlijk is dat ze op pinkpop zullen staan, op pinkpop sluit waarschijnlijk weer zon gare kut band af als Franz Ferdinand.
Misschien dat Symphony X er ook wel te vinden is. Zijn bijna klaar met hun album en komen daarna naar europa. Misschien ook wel Europe?
denk dat het niet heel erg waarschijnlijk is dat ze op pinkpop zullen staan, op pinkpop sluit waarschijnlijk weer zon gare kut band af als Franz Ferdinand.
Misschien dat Symphony X er ook wel te vinden is. Zijn bijna klaar met hun album en komen daarna naar europa. Misschien ook wel Europe?
- alicecooper
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- AltarOfSacrifice
- Contacteer: