Fields of Rock 2007
- alicecooper
-
- alicecooper
- nijmegenmetal
- EmptySkies
- Contacteer:
Echte mannen kijken niet naar "Some kind of monster".nijmegenmetal schreef:[..]
hoho....
vind je dat echt goed megadeth????
Ik vond destijds rest in piece best wel ok, maar tegenwoordig een beetje gedateerde muziek en het huilebalk verhaal is vw some kind of monster dvd zag ik m inderdaad een beetje huilen, aaah
En vermelden hun geslacht in hun profiel.
Stomme kutposer.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
- nijmegenmetal
- nijmegenmetal
-
Nou ik hoop dat sabaton komt, uitgeroepen tot beste band van 2006 uit zweden! Spelen onwijs goed live.
daarnaast is de kans groot dat therion en Moonsorrow komen, omdat die beiden gaan touren deze zomer, ook allebei al op wacken staan.
Ook Delain lijkt een zekerheidje.
ik hoop persoonlijk dat ze Iron Maiden als afsluiter programmeren
daarnaast is de kans groot dat therion en Moonsorrow komen, omdat die beiden gaan touren deze zomer, ook allebei al op wacken staan.
Ook Delain lijkt een zekerheidje.
ik hoop persoonlijk dat ze Iron Maiden als afsluiter programmeren
voor de zoveelste keer: MAIDEN GAAT NIET TOUREN IN 2007!!!!!!!!!!!!!!!metalmachine schreef: ik hoop persoonlijk dat ze Iron Maiden als afsluiter programmeren
Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
nijmegenmetal schreef:[..]
zo racist....
Wat eens een leuk topic was over mogelijke bands op FoR 2007 is afgegleden naar het vage gelul waar volgens mij een ander topic over is.
Laten we weer focussen op welke bands er evt. zouden komen next year.
Rammstein zal t wel worden

Laatst gewijzigd door BJ op ma dec 04, 2006 3:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Tony Iommi died of cocaine overdose 19 times during the year 1973, but Death really wanted to get to hear the new album.
Joah, onbeschofte vlerk. Ik ruik een ban.
Nee, nee. Maiden tourt niet, maar ze kunnen misschien wel een eenmalige show doen? Dit is bij een aantal bands op de AMM toch ook het geval?
Overkill gaat wel touren van de zomer, dus dat is een goede mogelijkheid.
Nee, nee. Maiden tourt niet, maar ze kunnen misschien wel een eenmalige show doen? Dit is bij een aantal bands op de AMM toch ook het geval?
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
ALs ze al een eenmalige show denk ik niet dat ze dan op FOR staan, maar goed ik weet natuurlijk ook niet wat MOJO hier voor over heeft. maar goed dan heb ik liever dat het kaartje een stuk goedkoper word.Elessar schreef:Joah, onbeschofte vlerk. Ik ruik een ban.
Een goedkoop kaartje kunnen we sowiezo wel vergeten.
Hoe zat dat dan met Maiden op Waldrock een aantal jaar geleden? Was dat ook een exclusieve show, of slechts een datum op de tour?
Hoe zat dat dan met Maiden op Waldrock een aantal jaar geleden? Was dat ook een exclusieve show, of slechts een datum op de tour?
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
Ja, maar als je een exclusieve show van Maiden krijgt is het helemaal schrikbarend duur denk ik.Elessar schreef:Een goedkoop kaartje kunnen we sowiezo wel vergeten.
Volgens mij was dat onderdeel van de DoD tour.
- alicecooper
- alicecooper
- alicecooper
Denk niet dat ze te klein zijn ze hebben de tent ook nog of de mtv stage of hoe ze het ook gaan noemen volgend jaar.RvdM schreef:My Dying Bride zou vet zijn. Op hun site staan nog amper of geen nieuwe tourdata terwijl ze wel een nieuw album uithebben. Op Bospop, 2 zomers terug, waren ze echt heel oke. Of zijn zij te klein voor Fields of Rock?
-
- alicecooper
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
vind Bruce optredens altijd leuk, alleen had hij vorige keer maar een matige band bijRvdM schreef:Dickinson live lijkt me niet echt heel bijzonder. Ik ben een grote Maidenfan en vind zijn stem echt te gek, maar zijn solowerk lijkt wel er-rug veel op elkaar.
Manowar moet komen. Da's pas gezellig. En rond die tijd touren ze in Duitsland. Hail and Kill Biddinghuizen.
maar solo doet hij ook songs als revelations en powerslave, dus maiden fans moeten niet klagen
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- Bastard Of Bodom
Of maak er 'FoR 2007: Hoop en verwachtingen' van ofzo.
Laatst gewijzigd door Bastard Of Bodom op ma dec 04, 2006 5:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
[img]http://www.communic.org/images/banner/communic_banner_2_2006.gif[/img]
-
Ik wil graag 6 opmerkingen plaatsen:
1) Bij FOR 2005 werd gezegd dat het festival vaker zou worden georganiseerd, maar alleen als er 1 of 2 echt bijzondere headliners zouden zijn. Dan denk ik inderdaad aan "stadionbands" als Metallica, AC/DC, Rammstein, Van Halen, Guns N' Roses of Aerosmith. Waarbij Van Halen, AC/DC of Aerosmith inderdaad misschien eerder op het Arrow Rock Festival als headliner zal worden neergezet.
2) Als iemand hier nu beweert dat AC/DC komend jaar op Pinkpop zal spelen, dan is dat waarschijnlijk dezelfde randdebiel die dit jaar het gerucht verspreidde dat Alice Cooper op Pinkpop zou spelen.
Of dat Metallica op Graspop zou spelen. Of dat Guns N' Roses als headliner op Waldrock zou spelen.
Kom nou, als ze een grote hardrock-band als AC/DC nog eenmalig naar Nederland kunnen halen zet MOJO die echt wel op een groot hardrock-festival neer, niet op een hippie-festival. AC/DC alleen trekt al 20.000 bezoekers naar je hardrock-festival, maar niet naar Pinkpop.
3) Misschien is MOJO van gedachten veranderd, en gaan ze de naam FOR nu gebruiken voor een jaarlijks meerdaags festival, ook als er geen echte topact als headliner kan worden gevonden. Tenslotte willen ze in de eerste plaats geld verdienen, en ligt de naam Fields Of Rock momenteel veel beter in de markt dan Dynamo Open Air. Ik denk dat nu FOR een meerdaags festival wordt, het dus gewoon definitief in de plaats van DOA komt. Wat ook zou kunnen betekenen dat de headliners in 2007 wat minder groots zijn dan bij de vorige twee edities.
4) Er traden op FOR 2005 heel wat grote namen op. Niet alleen Rammstein en Black Sabbath (met Ozzy), maar ook onder andere Slayer, Motorhead, Velvet Revolver en Audioslave. In de eerste plaats was het een heel brede line-up, in de tweede plaats zal een tweedaags FOR dus eigenlijk 12 topacts nodig hebben, plus een heleboel kleinere. Om dan te gaan roepen dat Heaven And Hell, Megadeth, Judas Priest etcetera te "klein" zijn voor FOR 2007 is totale flauwekul. Als Festival Headliner, ja, maar als bijvoorbeeld Metallica de slotact is, dan zal Heaven And Hell of Judas Priest zich echt niet te groot voelen om als 1 of 2 na laatste band te spelen, of op de eerste dag als headliner te fungeren hoor. Zolang MOJO maar de juiste paycheck op tafel legt.
5) Met andere woorden: Ik verwacht zeker dat Sabbath met Dio op FOR 2007 zal staan! Niet als de grote headliner, maar who cares, die moet ik zien. Dus als ze weer zo'n vroege vogels actie organiseren, ga ik zeker een kaartje kopen.
En als Heaven And Hell dan op Arrow of Waldrock blijkt te staan, ga ik daar gewoon ook heen. Ik heb er wel vertrouwen in dat MOJO een flinke lading goede acts op FOR 2007 gaat zetten.
In de organisatie van DOA had ik daarentegen helemaal geen vertrouwen meer, dus ik vind het niet erg als ze er mee gekapt zijn.
6) In ieder geval weten we nu dus al dat er volgend jaar zowel een tweedaags FOR, een nieuwe Waldrock en een 1- of 2-daags Arrow zullen zijn. En wie weet, misschien gaat Bospop ook weer een Hardrock dag organiseren. Hoe dan ook zal er komend jaar meer keuze zijn aan grote Nederlandse Metal en Hardrockfestivals dan in 2006. Dus iedereen is een winnaar.
Als die stomme ambtenaren en actiegroepen er tenminste niet voor gaan zorgen dat er geen vergunningen worden afgegeven...
1) Bij FOR 2005 werd gezegd dat het festival vaker zou worden georganiseerd, maar alleen als er 1 of 2 echt bijzondere headliners zouden zijn. Dan denk ik inderdaad aan "stadionbands" als Metallica, AC/DC, Rammstein, Van Halen, Guns N' Roses of Aerosmith. Waarbij Van Halen, AC/DC of Aerosmith inderdaad misschien eerder op het Arrow Rock Festival als headliner zal worden neergezet.
2) Als iemand hier nu beweert dat AC/DC komend jaar op Pinkpop zal spelen, dan is dat waarschijnlijk dezelfde randdebiel die dit jaar het gerucht verspreidde dat Alice Cooper op Pinkpop zou spelen.

3) Misschien is MOJO van gedachten veranderd, en gaan ze de naam FOR nu gebruiken voor een jaarlijks meerdaags festival, ook als er geen echte topact als headliner kan worden gevonden. Tenslotte willen ze in de eerste plaats geld verdienen, en ligt de naam Fields Of Rock momenteel veel beter in de markt dan Dynamo Open Air. Ik denk dat nu FOR een meerdaags festival wordt, het dus gewoon definitief in de plaats van DOA komt. Wat ook zou kunnen betekenen dat de headliners in 2007 wat minder groots zijn dan bij de vorige twee edities.
4) Er traden op FOR 2005 heel wat grote namen op. Niet alleen Rammstein en Black Sabbath (met Ozzy), maar ook onder andere Slayer, Motorhead, Velvet Revolver en Audioslave. In de eerste plaats was het een heel brede line-up, in de tweede plaats zal een tweedaags FOR dus eigenlijk 12 topacts nodig hebben, plus een heleboel kleinere. Om dan te gaan roepen dat Heaven And Hell, Megadeth, Judas Priest etcetera te "klein" zijn voor FOR 2007 is totale flauwekul. Als Festival Headliner, ja, maar als bijvoorbeeld Metallica de slotact is, dan zal Heaven And Hell of Judas Priest zich echt niet te groot voelen om als 1 of 2 na laatste band te spelen, of op de eerste dag als headliner te fungeren hoor. Zolang MOJO maar de juiste paycheck op tafel legt.
5) Met andere woorden: Ik verwacht zeker dat Sabbath met Dio op FOR 2007 zal staan! Niet als de grote headliner, maar who cares, die moet ik zien. Dus als ze weer zo'n vroege vogels actie organiseren, ga ik zeker een kaartje kopen.

6) In ieder geval weten we nu dus al dat er volgend jaar zowel een tweedaags FOR, een nieuwe Waldrock en een 1- of 2-daags Arrow zullen zijn. En wie weet, misschien gaat Bospop ook weer een Hardrock dag organiseren. Hoe dan ook zal er komend jaar meer keuze zijn aan grote Nederlandse Metal en Hardrockfestivals dan in 2006. Dus iedereen is een winnaar.
Als die stomme ambtenaren en actiegroepen er tenminste niet voor gaan zorgen dat er geen vergunningen worden afgegeven...

Al 12 berichten en nou al een grote muil tegen de veteranen op dit forum !?!nijmegenmetal schreef:[..]
sukkel! en rot op van dit forum, ga lekker lekker ergens anders huilen!
Ik ben echt diep onder de indruk van je.
Man, man , man wat ben jij een absolute aanwinst voor dit forum !!!
Ik ga verder huilen want tegen iemand die zo'n superieure visie en mening heeft op het metalwereldje kan ik niet op !!
Respect !!!
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
yowannuzz schreef:[..]
Al 12 berichten en nou al een grote muil tegen de veteranen op dit forum !?!
Ik ga verder huilen want tegen iemand die zo'n superieure visie en mening heeft op het metalwereldje kan ik niet op !!
Respect !!!

yowannuzz schreef:[..]
Al 12 berichten en nou al een grote muil tegen de veteranen op dit forum !?!
Respect !!!

Woorde schieten bijna van het lachen te kort .
-
RvdM schreef:Da's toch gewoon gezellig? Een beetje namen roepen en hopen op een mooie editie? Waar wil jij het dan over hebben? De puurheid van echt Noorse Black Metal en hoe weinig bands dit echt begrepen hebben?
Leuk dat je gelijk begint over Black Metal. Je denkt mij dus wel erg goed te kennen. Als je een tijdje op het forum was had je kunnen merken dat ik de laatste tijd juist bijna helemaal geen black metal meer luister. En ik zie gewoon het nut er niet van in om allemaal bands op te noemen.
- EmptySkies
- Contacteer:
- EmptySkies
- Contacteer:
-
Metallica op graspop vind ik anders niet zo heel debiel, ze zouden dit jaar ook daar spelen er waren alleen wat meningsverschillen over hoe laat (vroeg) de band zou spelen. Verder hulde voor je opmerkingen.Gilbert schreef:Ik wil graag 6 opmerkingen plaatsen:
2) Als iemand hier nu beweert dat AC/DC komend jaar op Pinkpop zal spelen, dan is dat waarschijnlijk dezelfde randdebiel die dit jaar het gerucht verspreidde dat Alice Cooper op Pinkpop zou spelen.Of dat Metallica op Graspop zou spelen.
Furious Filming since 2006: http://www.myspace.com/feymetallica
-