Op zoek naar Martin Birch
-
Op zoek naar Martin Birch
Beste mensen,
Ik ben bezig met research voor een muziekprogramma en ik ben daarvoor op zoek naar Martin Birch, die platen produceerde voor ondere andere Iron Maiden, Deep Purple en Black Sabbath.
Ik weet alleen dat hij Engelsman is en dat hij in 1993 met pensioen is gegaan. EMI, de platenmaatschappij van Iron Maiden, kon me ook niet verder helpen, dus mijn hoop is gevestigd op de hardrockfans op dit forum.
Dus: Wie kan mij vertellen waar Martin Birch woont en hoe of via wie ik met hem in contact kan komen?
Bij voorbaat dank!
Ik ben bezig met research voor een muziekprogramma en ik ben daarvoor op zoek naar Martin Birch, die platen produceerde voor ondere andere Iron Maiden, Deep Purple en Black Sabbath.
Ik weet alleen dat hij Engelsman is en dat hij in 1993 met pensioen is gegaan. EMI, de platenmaatschappij van Iron Maiden, kon me ook niet verder helpen, dus mijn hoop is gevestigd op de hardrockfans op dit forum.
Dus: Wie kan mij vertellen waar Martin Birch woont en hoe of via wie ik met hem in contact kan komen?
Bij voorbaat dank!
- EmptySkies
- Contacteer:
www.detelefoongids.nl
man, als EMI het niet weet, hoe moeten wij als simpele zielen (oke, ik dan), dat weten?
man, als EMI het niet weet, hoe moeten wij als simpele zielen (oke, ik dan), dat weten?
[url=http://www.myspace.com/concept02band]Concept 0.2 Myspace[/url]
-
- EmptySkies
- Contacteer:
-
-
Zo, ik was heeel even blij met acht reacties. Totdat ik ze las en zag op welk niveau er hier wordt gereageerd.
Kijk, ik ga er niet van uit dat iemand hier het adres van de beste man voor me heeft, dat zou ook te mooi zijn.
Ik had alleen gehoopt dat iemand me misschien een aanknopingspunt zou kunnen geven waar ik verder mee zou kunnen zoeken. Bijvoorbeeld:
- Zijn huidige - of desnoods vroegere - woonplaats
- Het telefoonnummer van de fanclub - staat niet op de website.
- De naam van de studio of studio's waar de platen werden opgenomen die hij produceerde.
Ik hou me nog steeds aanbevolen voor SERIEUZE reacties.
Kijk, ik ga er niet van uit dat iemand hier het adres van de beste man voor me heeft, dat zou ook te mooi zijn.
Ik had alleen gehoopt dat iemand me misschien een aanknopingspunt zou kunnen geven waar ik verder mee zou kunnen zoeken. Bijvoorbeeld:
- Zijn huidige - of desnoods vroegere - woonplaats
- Het telefoonnummer van de fanclub - staat niet op de website.
- De naam van de studio of studio's waar de platen werden opgenomen die hij produceerde.
Ik hou me nog steeds aanbevolen voor SERIEUZE reacties.
-
In hoeverre kijkt een artiest op zijn eigen forum?
In hoeverre is een artiest via zijn eigen forum te bereiken?
Probeer het eens op het forum van Bruce Dickinson:
http://www.screamforme.com/forum/
Misschien weet die waar Martin Birch te bereiken is.
Succes!
En laat weten hoe het afgelopen is
In hoeverre is een artiest via zijn eigen forum te bereiken?
Probeer het eens op het forum van Bruce Dickinson:
http://www.screamforme.com/forum/
Misschien weet die waar Martin Birch te bereiken is.
Succes!
En laat weten hoe het afgelopen is

-