Christmass Metal Night in Houten!
- fetuskiller
- Contacteer:
Christmass Metal Night in Houten!
Zaterdag 23 December 2006
Chipolata, Houten
Line-up
The Monolith Deathcult (death metal)
Led Astray (death/thrash)
Belle Gunness (all female-death/thrash)
Zaal open: 20:00
Entree: € 5,-
http://www.chipolata.nl/
Wel aanwezig denk ik...
Chipolata, Houten
Line-up
The Monolith Deathcult (death metal)
Led Astray (death/thrash)
Belle Gunness (all female-death/thrash)
Zaal open: 20:00
Entree: € 5,-
http://www.chipolata.nl/
Wel aanwezig denk ik...
- Pantalaimon
- fetuskiller
- Contacteer:
- Audiophile
- fetuskiller
- Contacteer:
Was zeker een gezellig avondje daar in Houten! Gaan we vaker doen. Leuke, relaxte sfeer en toffe mensen. Het eerste bandje Belle Gunnes (ofzo) klonk zwaar klote (sorry dames)! Grote reden daarvoor was de armblessure van de drumster(tje) en het feit dat ze er pas kort bij zat. Wel een geinge en enthousiaste presentatie, zo met vijf vrouwkes. Led Astray speelde vervolgens een erg strakke en lekkere set. Goede muzikanten, sterke nummers en een enthousiast publiek. Leuk optreden! TMDC deed vervolgens wat het altijd doet: RAMMEN! Live staat deze band gewoon als een huis. Geweldige lichtshow en sterke presentatie, gaaf optreden! Verder 22 vaasjes hertog van de tap (!!!!) weg gezopen met een maatje en véél bekende gesproken...
-
Ik heb mij ook uitstekend vermaakt. Leuke bands en leuk publiek. Ik was er nog nooit geweest en als het aan ons ligt zullen we in de toekomst zeker vaker in houten spelen.
Geheel tegen onze gewoonte in hebben we zelfs een toegift gespeeld;-)
Geheel tegen onze gewoonte in hebben we zelfs een toegift gespeeld;-)
[b]Dako schreef[/b]
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm
-
-
Fey, kun je mij weer een dvdtje sturen? In het vervolg even mailen als je komt filmen, dan kun je op de lijst.
[b]Dako schreef[/b]
-