26 december SODOM in Amsterdam

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma dec 25, 2006 9:18 pm

Weet iemand of er nog kaarten zijn, en of ik die eventueel bij de Melkweg zelf kan kopen? Of is er morgen nog een GWK open op A'dam CS ofzo?
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

EmptySkies
Contacteer:

Bericht door EmptySkies » ma dec 25, 2006 9:24 pm

ik zou het er niet op wagen, eerlijk gezegd. er zijn al veel kaarten verkocht. OF je moet er vroeg zijn, of je moet bij dat ene winkeltje in A'dam gaan, die kaarten verkopen voor elke gig in de Melkweg. geen idee hoe dat ding heet overigens.
[url=http://www.myspace.com/concept02band]Concept 0.2 Myspace[/url]

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma dec 25, 2006 9:52 pm

Mwah, ik bel morgen wel even naar de melkweg, zien we dan wel verder...

Last.fm

EmptySkies
Contacteer:

Bericht door EmptySkies » ma dec 25, 2006 10:11 pm

achja. ik heb er in ieder geval veel zin in!

puking luke

Bericht door puking luke » ma dec 25, 2006 10:15 pm

fetuskiller schreef:Mwah, ik bel morgen wel even naar de melkweg, zien we dan wel verder...
precies. de melkweg zelf heeft vaak nog een aantal kaarten achter de hand. kan je even bellen als je weg gaat of ze er nog één hebben, zo ja of ze die dan even vast kunnen houden. zo heb ik dat ook een aantal keren gedaan in de melkweg. of mijn chick in amsterdam even langs laten gaan haha
[img]http://www.terrorhc.com/Terror_Rhythm_Banner.gif[/img]

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma dec 25, 2006 10:15 pm

Oké! Thanx voor de tip, zal ik doen...

Last.fm

EmptySkies
Contacteer:

Bericht door EmptySkies » ma dec 25, 2006 10:18 pm

toen ik dat vroeg bij Opeth wouden ze dat niet voor me doen. toen moest ik aan de deur roepen: WIE HEEFT ER NOG EEN KAARTJE OVER? hopsa, 15 man naar me toe: HIERO!

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » di dec 26, 2006 3:35 pm

Hé Ries, flikker! D'r zijn nog ruim 200 kaarten aan de deur verkrijgbaar :wink:

Dat wil zeggen dat ik vanavond een pilschje van je krijg, ghehe!

Last.fm

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » di dec 26, 2006 3:40 pm

NOu ja, dat betekent tocxh dat er zo'n 8-900 verkocht zijn, een prestatie op tweede kerstdag denk ik!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Took
Contacteer:

Bericht door Took » di dec 26, 2006 3:41 pm

voor wie zich nog even wil inlezen voor het voorprogramma Legion Of The Damned:
http://www.metalfan.nl/interviews.php?id=464
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Heidewolf

Bericht door Heidewolf » di dec 26, 2006 3:43 pm

In de kerstspirit wens ik jullie toch een gaaf concert toe. (Als het geen kerst was had ik gewoon gehoopt dat het een kutconcert werd.)
Heerlijk Helder Taalloeder

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » di dec 26, 2006 3:43 pm

enforcer schreef:NOu ja, dat betekent tocxh dat er zo'n 8-900 verkocht zijn, een prestatie op tweede kerstdag denk ik!
Wordt een volle bak idd... Ook wel weer gezellig zo'n kerstfeest. Ben benieuwd hoe The Max er uitziet, ben vaak in de oude zaal geweest, maar nog nooit in de grote zaal.

Last.fm

goddethroned

Bericht door goddethroned » wo dec 27, 2006 9:31 am

Ik heb me weer eens prima vermaakt bij een concert. Legion of the damned heb ik moeten missen jammer genoeg. Gelukkig had ik ze dit jaar al 3 keer gezien.

Finntroll was heel erg vet. Goede mix van oudere en nieuwe nummers. Ze hadden ook een prima geluid. Zeker 1 van de betere optredens dit jaar (op het randje...). Enige minpunt waren die kleuters die steeds het podium op moesten klimmen en een poging tot crowdsurfen doen (oftewelkeihard op hun bek gaan).

Sodom wist ik van tevoren niet wat ik er van moest verwachten. Ik heb me er prima bij vermaakt en ik weet nu waar ik binnenkort eens wat van in huis ga halen.
[i]In the shadow of the light from a black sun
Frigid statue standing icy blue and numb
Where are the frost giants I've begged for protection?
I'm freezing [/i]

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » wo dec 27, 2006 9:38 am

Pff dat was me wel het avondje zeg , ik moet als eerste constateren dat het geluid helaas zeer slecht was, bij alle bands was het op zijn best matig en zelfs als ze gewoon muziek over de PA draaiden in de pauze was het niet best en erg dof. tevens was het erg hard. Maar goed dat nam niets weg van het enthousiasme, dat gezegd heb ik Sodom veel beter gezien. Tom deed deze keer wel alles in het Engels en niet meer in het Duits. er was een flinke moshpit (bij Finntroll was ie nog groter eerlijk is eerlijk). Er gingen na Finntroll wel wat mensen weg maar gelukkig bleef het aardig vol, pas rond laatste trein tijd liep het echt leeg. De set van SODOM liet weinig te wensen over "blood on your lips", "axis of evil" en "city of god" van het nieuwe album, "napalm in the morning", "among the weirdkong" en "surfin'bird" (!!!) van "M-16". Heel veel oudjes "outbreak of evil", "witching metal", "blasphemer", "sodomy and lust". en ik heb gelukkig ook knallers als "the saw is the law", "agent orange", "remember the fallen" en "ausgebombt" voorbij horen komen. De reactie op het enige Duitstalige nummer "Der Wachturm" was wat lauw, maar goed dat kan ook niet anders. Afgesloten werd er met "ace of spades" en "bombenhagel" (zonder stalinorgel er in verwerkt) maar bij de toegift was het geluid echt abominabel. Al met al toch een hele leuke avond gehad en voor Sodom een succesvol optreden in Nederland.

Karlijn

Bericht door Karlijn » wo dec 27, 2006 11:31 am

Dat was zeker een gave avond gister!
Helaas heb ik alleen Legion of the Damned gemist dankzij de NS. Jammer want daar was ik erg benieuwd naar.
Net voordat Finntroll begon kwam ik de zaal eindelijk in. Heb het zo'n 4 nummers vol gehouden en ben toen aan de bar gaan zitten, het was niet echt mijn ding zeg maar.
Gelukkig maakte Sodom een hoop goed. Een erg gave setlist en de nieuwe nummers deden het ook al heel lekker live. Helaas stond het geluid erg hard. Maar verder geen minpunten want heb me prima vermaakt bij Sodom.

Wat foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » wo dec 27, 2006 11:38 am

Ik heb ook nog wat pics!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Karlijn

Bericht door Karlijn » wo dec 27, 2006 11:42 am

enforcer schreef:Ik heb ook nog wat pics!

Afbeelding
Die kop :lol:

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » wo dec 27, 2006 11:50 am

ja erg he! alsof ie zwaar ana de verbodenmiddelen heeft gezeten!

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » wo dec 27, 2006 12:42 pm

Zo, dat was een zeer gaaf avondje! Legion Of The Damned begon mooi optijd aan een erg lekkere set, met veel werk van het eerste album en 2 (?) nieuwe nummers. Het geluid was vooraan erg vet, en de band zelf oogde erg enthousiast. Na deze vette thrash show werd het tijd voor de puberparade van Finntroll. Totaal niet mijn muziek, maar live staat deze band toch altijd garant voor één groot feest. Meteen bij het eerste nummer barste de hel los en kwamen de eerste crowdsurfers al over meheen, van de pit heb ik vrij weinig meegekregen omdat ik steeds tegen het podium geplet werd, waarna ik besloot het podium maar op te klimmen, en vervolgens maar naar de zijkant te waggelen. Na nog een paar surfpogingen besloot ik echter maar naar de bar te gaan om een biertje te pakken. Leuk optreden wel. Sodom was vervolgens magistraal! Openen met het heerlijke 'Blood On Your Lips' en er daarna gelijk vol in met 'Outbreak Of Evil'... heel gaaf! Verwonderlijk was alleen het geluid, bij de eerste twee bands klonk het redelijk tot goed, en bij Sodom was het in één keer een stuk minder, vooral in de toegift was het niet om aan te horen. Verder een zeer vette live kennismaking met Sodom voor mij.

Al met al dus een zeer goed en vooral gezellig avondje gehad. Wel erg veel kinderen, maar dat kan ook niet anders met een band als Finntroll, bij Sodom was ruim de helft van de minderjarige ook ineens verdwenen.

Last.fm

Agent Orange
Contacteer:

Bericht door Agent Orange » wo dec 27, 2006 1:29 pm

Ik had een geslaagde avond. Legion of the Damned is een band die ik wel kon waarderen. Zeker de moeite waard om eens verder in te verdiepen.

Finntroll kon me niet echt boeien, een paar interessante nummers, maar daar houd het voor mij wel op. Niet echt mijn smaak qua metal.

En mijn eerste kennismaking met Sodom live was (wat de band betreft) goed. Zo'n beetje de nummers gehoord die ik verwacht had, c.q. op gehoopt had. Ik meen zelfs dat de setlist langer en iets anders was dan ik zo snel kon zien over de schouder van de geluidsman in de zaal - City Of God, Surfin' Bird en Agent Orange stonden volgens mij niet op de lijst-, maar ik heb niet zulke goede ogen (zelfs niet met een bril op), dus zeker ben ik daar niet van.

Geluid had beter gekund (duurde ruim een half uur voordat er wat aan het geluid van Tom's bas werd gedaan) en ik zou willen dat het ook iets zachter stond, gezien het veel te hard was voor een zaal als dit (ik kon LOTD vanuit de hal bijna woord voor woord verstaan), maar dat heeft voor mij weinig aan de pret afgedaan.

EmptySkies
Contacteer:

Bericht door EmptySkies » wo dec 27, 2006 1:46 pm

ja, Legion of the Damned. ik had er erg veel zin in in, en mijn verwachtingen waren dus hoog. nou, ze hebben mij weer flink blij gemaakt. Werewolfe Corpse, Into The Eye Of The Storm, Taste of the Whip, Bleed For Me (Zonder rondzing-intro), Diabolist en Sons of the Jackall van de nieuwe plaat, Legion of the Damned en Mavolent Rapture was de setlist (niet in die volgorde).

Goed geluid, goede performance, en een goede setlist. wat wil je nog meer?

Finntroll kwam ik niet voor, maar ik vond het niet erg om het te zien. ik ergerde me wel kapot aan de kleuters die voor de melkweg met juten rokken tegen de ramen van de Melkweg begonnen te springen, en de hele tijd Finntroll schreeuwen bij de ingang. kutkoters. maarja, finntroll dus. de nieuwe zanger hoorde ik gemengde reactie's over, en ik vond hem best goed hoor. het was de hele tijd chaos, maar tijdens favoriet Trollhammaren was het helemaal een hel. paar keer gestagedived met Fetuskiller, lol getrapt, en toen even naar de hal gegaan, en wat gedronken. het was niet slecht, maar niet mijn ding.

Sodom. het was gister mijn eerste keer Sodom, en ik had geen idee hoe ze live zouden zijn. verdomde goed dus! zoals Enforcer al zei, goeie setlist, met 3 nieuwe nummers, en Agent Orange! erg goede setlist, leuke pit, en weinig Duits gelul. ik heb me erg vermaakt. wat wel verdomde jammer was, was dat bij het toegift het geluid in een keer in elkaar zakte. wat een kutzooi zeg. niemand herkende Ace of Spades, pas toen Angelripper begon te zingen. al met al een goede avond gehad.

hoogtepunten:

-de goede setlist van Legion of the Damned
-Sodom die Agent Orange en meer klassiekers speelde.
-Orklord die een beker precies op iemand hoofd mikte.

minpunten

-het geluid dat volledig inkakte bij Sodom tijdens het toegift.
-die kut Finntroll-groupies
-knietje net boven mijn oog.
Laatst gewijzigd door EmptySkies op wo dec 27, 2006 1:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Amstel

Bericht door Amstel » wo dec 27, 2006 1:55 pm

Godver wat was dat geniaal zeg..
Geluid stond wel wat te hard inderdaad in de melkweg.
Sodom speelde geniaal hard...
Finntroll speelde wel blije meuk opzich..
Legion of the damned speelde ook wel hard maar vond het beetje matig...
Ik zal ook eens wat foto's knalle hiero vandaag of morge.
Heb ook nog een filmpie gemaakt van de pit tijdens bombenhagel van sodom...

Darth Vader

Bericht door Darth Vader » wo dec 27, 2006 2:22 pm

Legion of the Damned

Voor de tweede keer gezien. Niet echt bijzonder, maar het beukt wel erg lekker, genoeg om alvast m'n nekspieren beetje op te warmen.

Finndrol

Het is niet dat ik iets tegen de band en hun muziek heb, maar wel het publiek dat ze trekken.. Op de helft van het eerste nummer de zaal uit gegaan, en gezellig met wat mensen gesproken.

Sodom

Misschien waren mijn verwachtingen te hoog. Het was een erg goed optreden van de band, maar zoals anderen voor mij al zeiden, het geluid was bagger. (wel herkende ik Ace of Spades nog VOOR dat Tom begon te zingen :P ). Grootste verrassing was dat ze Agent Orange speelden. Dat had ik nooit verwacht, maar bleef wel stiekem hopen, hehe

Verder wat metalfanners gesproken, was een erg gezellige avond 8)

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » wo dec 27, 2006 2:34 pm

Legion of the Damned

Best een lekker optreden en het geluid was nog best goed, vooral voor een voorprogramma. Veel nummers van hun eerste plaat, maar ook een aantal nieuwe nummers.

Finntroll

Niet gezien, was wel erg druk bij hun optreden.

Sodom

Het concert waar ik onwijs naar uitkeek. Toen ze begonnen was het geluid helaas behoorlijk brak later werd het wel wat beter, maar erg goed kon je het niet noemen. Gelukkig had de band en het publiek er erg veel zin in en werd er een gave show neergezet. Dat ze Agent Orange speelde was een geweldig kerst cadeau.

Gelukkig was al een deel van het publiek na Finntroll weg gegaan was er wat meer ruimte om je te bewegen.

Verder nog heel wat mensen gesproken en het was zeker een gezellige avond.

Eus
Contacteer:

Bericht door Eus » wo dec 27, 2006 2:49 pm

Hierbij ook nog maar wat foto's van gisteravond, De rest is te vinden op mijn website:

http://www.metal-experience.com

Legion Of The Damned
Afbeelding

Afbeelding

Finntroll
Afbeelding

Afbeelding

Sodom
Afbeelding

Afbeelding

lulhannes

Bericht door lulhannes » wo dec 27, 2006 2:51 pm

Zo dat was wel weer ff vet heur.

Ik kwam voornamelijk voor Sodom, maar Finntroll vond ik ook wel geinig. We kwamen binnen tijdens LOTD (wat overigens best lekker klinkte imo) en hebben eerst maar ff wat gedronken achteraan. Vervolgens naar voren gelopen en Finntroll kwam eraan. Met finntroll nog in de pit gestaan, wat me een tand door de lip heeft opgeleverd :evil: Maarja, dat mag de pret niet drukken.

Goed, nadat Finntroll weg was gingen we maar ff wat vocht halen, wat een hitte daar zeg... Vervolgens maar ff naar boven gelopen en daar gezeten. En ja hoor, toen kwam het: Sodom! De eerste 3 of 4 nummers nog boven gezeten, maar kon het niet laten om toch weer naar beneden te rennen. Wel een beetje een mindere pit dan bij Finntroll, gelukkig ook maar. Kon lekker van het optreden genieten. Sodom was dan ook de band waar ik het meest naar uitkeek.

Al met al toch een geslaagd avondje!

edit: @hierboven, Mooie foto's!

Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » wo dec 27, 2006 4:07 pm

Zo, die nieuwe zanger van Finntroll is wel ff wennen als je de oude nog voor je hebt :lol: de tering hey...
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

mardukfan
Contacteer:

Bericht door mardukfan » wo dec 27, 2006 5:03 pm

Het was weer een gezellig avondje metal. Alleen snap ik nog steeds niet waarom ze Fintroll tussen twee thrash bands proppen. Met als gevolg allemaal van die kutkoters te huppelen door de melkweg.

maar anyway een zeer geslaagde avond
not all those who wander are lost!

Amstel

Bericht door Amstel » wo dec 27, 2006 5:52 pm

http://s132.photobucket.com/albums/q18/AFCA24/

Hier de link van wat foto's van gister avond van mij dus.
Foto's kunnen wat klein zijn idd, maar dat komt door dat ik vergeten was in te zoome met me camera gister avond ppfff..

st. evil

Bericht door st. evil » wo dec 27, 2006 7:31 pm

ik en een vriend waren op het laatste moment toch nog gegaan, ik was namelijk eerst niet van plan om te gaan, gelukkig konden we nog kaartjes aan de deur krijgen.

Ik ging er dus ook heen zonder enige voorbereiding of verwachtingen en ik schrok ook even toen ik zoveel finntroll fans zag, dacht ik even dat finntrol het hoofdprogramma was, gelukkig niet dus.

toch vond ik finntrol ook behoorlijk vet en er was een leuke pit. jammer genoeg was ik tijdens Sodom al een beetje moe gestreden, maar de tering wat was dit vet zeg, heb zelf eigenlijk weinig sodom albums maar die moet ik dus nodig is gaan aanschaffen
Thrash till Death

Amstel

Bericht door Amstel » wo dec 27, 2006 7:37 pm

http://www.youtube.com/watch?v=WKwXVyGZaNQ

Net eff op youtube gezet, klein filmpje van finntroll ...

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » wo dec 27, 2006 7:49 pm

Amstel schreef:http://www.youtube.com/watch?v=WKwXVyGZaNQ

heb je niets van sodom?

Amstel

Bericht door Amstel » wo dec 27, 2006 7:53 pm

jawel is ie nu mee bezig om op youtube te zetten, filmpje van 3 minute van die pit bij bombenhagel..

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » wo dec 27, 2006 7:57 pm

gaaf en benieuwd! zal het wel op het sodom forum zetten, overigens een heel gezellig cluppie check het ooik eens uit zou ik zeggen!

http://www.createphpbb.com/sodometal/in ... =sodometal

EmptySkies
Contacteer:

Bericht door EmptySkies » wo dec 27, 2006 8:54 pm

op het laatst zie je 2 man op het podium, die linker is Fetuskiller!

Amstel

Bericht door Amstel » wo dec 27, 2006 9:06 pm

Pokke ding is nog bezig met uploade sjezussss...

Amstel

Bericht door Amstel » wo dec 27, 2006 10:53 pm

Nou mooi is dat het bestand is te groot volgens youtube.
Kan hem steeds er niet op plaatsen...

Mnorde
Contacteer:

Bericht door Mnorde » wo dec 27, 2006 11:49 pm

Die crowdsurfers waren echt irritant, schijtalto's.
Soms stonden er echt iets van 3 van die dingen tegelijk op het podium, dieptepunt was nog wel die kneus die zichzelf wou bewijzen door z'n broek naar beneden te halen, goh stoer joh.
Van mij hadden ze wel een hek voor het podium mogen zetten.
Heb op de crowdsurfers na enorm genoten, nieuwe nummer van Finntroll klonk geweldig!
(':

lulhannes

Bericht door lulhannes » wo dec 27, 2006 11:50 pm

@amstel: Hoe groot is ie dan?

Amstel

Bericht door Amstel » do dec 28, 2006 12:37 am

142130 kb is die file van sodom
Laatst gewijzigd door Amstel op do dec 28, 2006 12:43 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Pantalaimon

Bericht door Pantalaimon » do dec 28, 2006 12:40 am

Mnorde schreef:Die crowdsurfers waren echt irritant, schijtalto's.
Soms stonden er echt iets van 3 van die dingen tegelijk op het podium, dieptepunt was nog wel die kneus die zichzelf wou bewijzen door z'n broek naar beneden te halen, goh stoer joh.
Van mij hadden ze wel een hek voor het podium mogen zetten.
Heb op de crowdsurfers na enorm genoten, nieuwe nummer van Finntroll klonk geweldig!
Om crowdsurfers kan je ook lachen hoor:P Voornamelijk als iemand wilt crowdsurfen en iedereen voor hem aan de kant gaat :D

En soms bij dikke mensen valt er een enorme krater in het publiek :P

Irritanter is het gooien van bekers. Het ziet er misschien leuk uit als iemand opkijkt en niet ziet waar het vandaan komt, maar verder slaat het helemaal nergens op, ga lekker bier over jezelf gooien oid.
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"

Amstel

Bericht door Amstel » do dec 28, 2006 12:51 am

mwjah ik zag ook nog gister dat er iets werd gegooid naar de drummer was bij finntroll of sodom..
Weet niet zeker meer, het kwam in ieder geval vol het podium opgesmete dat voorwerp...

fey-metallica

Bericht door fey-metallica » do dec 28, 2006 1:04 am

Pantalaimon schreef:[..]
En soms bij dikke mensen valt er een enorme krater in het publiek :P
zie voorbeeld http://www.youtube.com/watch?v=tr2cwmjIk3w (01:45)

Het was in ieder geval een erg leuke avond!
Furious Filming since 2006: http://www.myspace.com/feymetallica

Amstel

Bericht door Amstel » do dec 28, 2006 1:16 am

hahahaha dat filmpie in begin die gitarist met zn muts op..
Knetter gek :)

cataclysm child

Bericht door cataclysm child » do dec 28, 2006 2:10 am

Ziet er leuk uit !

Ik kijk er al naar uit 8)
Faustian Spirit of the Earth

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » za dec 30, 2006 7:32 pm

Zo ben net terug uit Bochum! laat me beginnen met te zeggen dat de show VEEL vetter was als in Amsterdam. het publiek was in tegenstelling tot NL bijna uitsluitend voor SODOM gekomen. Uizinnige sfeer, veel spreekkoren. de setlist was iets aangepast t.o.v. NL zo werd o.a. "Die Stumme Ursel" wel gespeeld. Een zeer welkom extraatje was dat Frank Blackfire meepseelde bij "sodomy and lust" and "ausgebombt". Verder viel op dat er kameramensen van de WDR rondliepen in de stampvol uitverkochte Zeche (een enorm vette club trouwens). Ik schat het bezoekers aantal op net boven de 1,000. De andere band deden het ook goed, het geluid was keihard maar stukken beter als in de Melkweg.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » za dec 30, 2006 8:52 pm

Wat pics:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dragahl

Bericht door Dragahl » zo dec 31, 2006 12:24 am

Godver, wat was die immitatie duitser dronken zeg.
De kerken laten we in de dorpen staan, de moskeeën blijven in Marrakesh

Eru Iluvatar

Bericht door Eru Iluvatar » zo dec 31, 2006 12:42 am

Immitatie Duitser?

fey-metallica

Bericht door fey-metallica » zo dec 31, 2006 1:40 am

In Antwerpen waren ook veel meer Sodom fans en het was ook tot het einde druk in tegenstelling tot in de melkweg. Geluid was prima daar en erg gezellig wederom.
Furious Filming since 2006: http://www.myspace.com/feymetallica

Plaats reactie