Dragonfly, Endymaeria & Nymphea Aurora @ Old Times, Need
- Audiophile
Dragonfly, Endymaeria & Nymphea Aurora @ Old Times, Need
January, 20 2007 at Old Times, Neede
Gratiez
Line up: Dragonfly, Endymaeria & Nymphea Aurora.
Gratiez
Line up: Dragonfly, Endymaeria & Nymphea Aurora.
[quote="Black No. 1"][..]
Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]
- Audiophile
- Tony Montana
- Audiophile
- Rottingdree
- Contacteer:
- Audiophile
- Audiophile
Zat jij niet bij de Escape? Regel het even dan!Crow schreef:ik vind Nymphea Aurora wel een lekkere band, maar kan ook wel komen omdat ik er iemand van ken (zelfde woonplaats misschien??)
maar om daar nou zo'n end te gaan rijden vind ik het niet waard, dan wacht ik wel tot ze hier weer een keer optreden

[quote="Black No. 1"][..]
maar ik heb toch niet gezegt dat ik ze niet geestelijk ging supporten. en ik moet de 21ste weer te vroeg me nest uit, dus gaat hem niet worden.
Dan blijf ik wel lekker in de buurt, en kan ik nog een biertje vatten ook.
@audio, ja zit ik alleen is het programma tot juni al vol geloof ik, er is alleen een beetje te weinig geboekt naar mijn zin... Al met al geloof ik niet dat ze nog wat inplannen
ze kunnen zich nog aanmelden voor de kleine prijs van Veenendaal
:
De Kleine Prijs Van Veenendaal
Bandwedstrijd
De 'Kleine Prijs van Veenendaal' is een bandwedstrijd concertavond met 5 lokale & regionale bands uit de provincie Utrecht. De winnaar gaat door naar De Grote Utrechtse Live Prijs (GULP), de grote provinciale bandwedstrijd www.degulp.nl. Escape is op zoek naar getalenteerde en ambitieuze bands die een stapje verder op de ladder naar de eeuwige roem willen en op 21 april hun smoel durven te tonen.
Wat kan je winnen?
De winnaar wordt voor 50% bepaald door n vakjury en 50% bepaald door de reacties van het publiek en wint 50% van de aan de kassa gegenereerde entree. Hoe meer eigen publiek jij als band dus meeneemt hoe groter de kans dat je wint maar ook hoe lucratiever je showcase wordt - als je wint.
Meld je aan!
Stuur jullie cdemo/mp3 samen met biografie, goede bandfoto & website naar Escape t.a.v. Kleine Prijs van Veenendaal.
Zaterdag 21 april
Dan blijf ik wel lekker in de buurt, en kan ik nog een biertje vatten ook.
@audio, ja zit ik alleen is het programma tot juni al vol geloof ik, er is alleen een beetje te weinig geboekt naar mijn zin... Al met al geloof ik niet dat ze nog wat inplannen
ze kunnen zich nog aanmelden voor de kleine prijs van Veenendaal

De Kleine Prijs Van Veenendaal
Bandwedstrijd
De 'Kleine Prijs van Veenendaal' is een bandwedstrijd concertavond met 5 lokale & regionale bands uit de provincie Utrecht. De winnaar gaat door naar De Grote Utrechtse Live Prijs (GULP), de grote provinciale bandwedstrijd www.degulp.nl. Escape is op zoek naar getalenteerde en ambitieuze bands die een stapje verder op de ladder naar de eeuwige roem willen en op 21 april hun smoel durven te tonen.
Wat kan je winnen?
De winnaar wordt voor 50% bepaald door n vakjury en 50% bepaald door de reacties van het publiek en wint 50% van de aan de kassa gegenereerde entree. Hoe meer eigen publiek jij als band dus meeneemt hoe groter de kans dat je wint maar ook hoe lucratiever je showcase wordt - als je wint.
Meld je aan!
Stuur jullie cdemo/mp3 samen met biografie, goede bandfoto & website naar Escape t.a.v. Kleine Prijs van Veenendaal.
Zaterdag 21 april
Death is just the beginning
- Rottingdree
- Contacteer:
- Audiophile