Deicide, 05-01-2007, Effenaar
Er is altijd wel weer wat met die Glenn!!! Hij is 1 grote schertsfiguur geworden: De helft van alle shows cancelen of niet op komen dagen, en als hij er wel is, is hij te bezopen om goed te kunnen spelen en zingen... Duidelijk dat deze "über satanist" meer geinteresseerd is in jack daniels en de wijven die hij na de show wil batsen dan in de ideologie waar hij vroeger voor stond...
Naar mijn mening had Deicide een aantal jaren geleden al moeten kappen, dan waren ze nog een beetje "waardig" ten onder gegaan, maar zoals het nu is, kan ik het neit meer serieus nemen...
maargoed,
Iedereen veel plezier vanvond in de Doornroosje en het zal waarschijnlijk dankzij Seth WEL een vette set worden... aan een dronken , onzin uitkramende Glenn heeft men toch niks...
Naar mijn mening had Deicide een aantal jaren geleden al moeten kappen, dan waren ze nog een beetje "waardig" ten onder gegaan, maar zoals het nu is, kan ik het neit meer serieus nemen...
maargoed,
Iedereen veel plezier vanvond in de Doornroosje en het zal waarschijnlijk dankzij Seth WEL een vette set worden... aan een dronken , onzin uitkramende Glenn heeft men toch niks...
[b]SATANS REJECTS, SLAVE TO NONE[/b]
- Spirit In Black
ondanks alles is de show in Doornroosje helemaal uitverkocht! Nu nog een goeie show!
Laatst gewijzigd door Spirit In Black op za jan 06, 2007 11:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Wat een gezeik toch weer om die vervanging.
Chapeau voor de jongens van Severe Torture en de organisatie dat er alsnog wat geregeld is. Dat heb ik persoonlijk veel liever dat er zaken geannuleerd worden.
Mij kan het eerlijk gezegd geen reet schelen of Benton wel of niet ten tonele verschijnt. Aanvankelijk verwacht je uiteraard van wel, maar nu ik verneem dat het niet zo is, is dat voor mij bepaald geen reden om aanstaande maandag niet naar Baroeg te komen.
Volgens mij wordt het hartstikke leuk en goed allemaal. En apart. En spontaan. Jezus, gebeurt er eens een keer wat spontaan, is het weer niet goed.
Chapeau voor de jongens van Severe Torture en de organisatie dat er alsnog wat geregeld is. Dat heb ik persoonlijk veel liever dat er zaken geannuleerd worden.
Mij kan het eerlijk gezegd geen reet schelen of Benton wel of niet ten tonele verschijnt. Aanvankelijk verwacht je uiteraard van wel, maar nu ik verneem dat het niet zo is, is dat voor mij bepaald geen reden om aanstaande maandag niet naar Baroeg te komen.
Volgens mij wordt het hartstikke leuk en goed allemaal. En apart. En spontaan. Jezus, gebeurt er eens een keer wat spontaan, is het weer niet goed.
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
-
- cataclysm child
Swamp schreef:
Waardig ten onder gaan? Na zo'n topplaat in 2006 ... bwa zo mogen ze nog even doorgaan hoor
Faustian Spirit of the Earth
Ik wordt een beetje kots misselijk als ik hier door die 3 pagina's lees. (op enkele posts na)
Ik kom net terug uit Nijmegen en heb een GODVERGETE gaaf optreden gezien.
DIEP R E S P E C T voor Seth, die het geweldig gedaan heeft.
Super strot en 17 nummers !! Hoppa.
Triest gelul van : ik wil geld terug, ik wil korting, ik ga dan niet en bla bla bla.
80 % koopt geen originele cd's meer en heeft dus geen recht van spreken.
Dan krijg je ook geen originele zanger...
Tijdens concerten is 40% van de mensen zwaar aan de morspit en ziet die hele zanger niet eens staan.
De andere 60% is te bezopen om nog maar iemand te herkennen op een podium. (uitzonderingen daargelaten)
Ik heb gewoon naar een rete vet optreden van Deicide zitten kijken en heb 0,0 klachten.
Visceral Bleeding was ook gaaf, alleen is het altijd lastig om het geluid van dit soort bands goed te krijgen.
Mischien was het in het midden van de zaal beter, maar waar ik stond was het een beetje een rommelige brei, waar ik hier en daar een rif herkende.
Psycroptic heb ik helaas maar 2 nummers van gezien.
Waren iets te laat binnen, kletsnat o.a. door een lange rij buiten.
Gelukkig heb ik ze in 2006 2x gezien want ook nu klonken de laatste 2 nummers gaaf, lekker geluid en beuken maar.
Heel gezellige avond met kicke bands in een VEEL te volle zaal.
Ik kom net terug uit Nijmegen en heb een GODVERGETE gaaf optreden gezien.
DIEP R E S P E C T voor Seth, die het geweldig gedaan heeft.
Super strot en 17 nummers !! Hoppa.
Triest gelul van : ik wil geld terug, ik wil korting, ik ga dan niet en bla bla bla.
80 % koopt geen originele cd's meer en heeft dus geen recht van spreken.
Dan krijg je ook geen originele zanger...

Tijdens concerten is 40% van de mensen zwaar aan de morspit en ziet die hele zanger niet eens staan.
De andere 60% is te bezopen om nog maar iemand te herkennen op een podium. (uitzonderingen daargelaten)
Ik heb gewoon naar een rete vet optreden van Deicide zitten kijken en heb 0,0 klachten.
Visceral Bleeding was ook gaaf, alleen is het altijd lastig om het geluid van dit soort bands goed te krijgen.
Mischien was het in het midden van de zaal beter, maar waar ik stond was het een beetje een rommelige brei, waar ik hier en daar een rif herkende.
Psycroptic heb ik helaas maar 2 nummers van gezien.
Waren iets te laat binnen, kletsnat o.a. door een lange rij buiten.
Gelukkig heb ik ze in 2006 2x gezien want ook nu klonken de laatste 2 nummers gaaf, lekker geluid en beuken maar.
Heel gezellige avond met kicke bands in een VEEL te volle zaal.
LIFE SUCKS!! AND THEN YOU DIE !!
-
-
deicide is benton. ook al heeft seth het uitstekend gedaan, toch heb ik achteraf geen spijt dat ik niet ben gegaan. ook al wist ik niet dat benton er niet bij zou zijn.
Laatst gewijzigd door goatworshipper op zo jan 07, 2007 5:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
alcohol in my veins...
Ja gvd, zet dat dan even op de site ofzo... Asls ik dat wist, was ik mooi thuisgebleven.Spirit In Black schreef:[..]
overigens ook in Doornroosje geldt vanavond; niet goed, geld terug, maar dan kun je niet even gaan kijken.
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving
Heeft er iemand foto's van in de effenaar van vrijdag???
Ik vond het een te vet concert Seth is zeker niet slecht maar het gezeur snap ik ook niet. Het klonk gewoon goed en ik heb een goede tijd gehad.
Visceral Bleeding was beter dan een half jaar geleden in het voorprogramma van Morbid Angel dus ik heb niets te klagen over de bands.
Ik vond het een te vet concert Seth is zeker niet slecht maar het gezeur snap ik ook niet. Het klonk gewoon goed en ik heb een goede tijd gehad.
Visceral Bleeding was beter dan een half jaar geleden in het voorprogramma van Morbid Angel dus ik heb niets te klagen over de bands.
- DuisterPersoontje
- Contacteer:
Tuurlijk is deicide niet benton. Hij heeft een goede stem, maar om nou te zeggen dat hij volle zalen trekt zonder dat de rest van de band mee komt..goatworshipper schreef:deicide is benton. ook al heeft seth het uitstekend gedaan, toch heb ik achteraf geen spijt dat ik niet ben gegaan. ook al wist ik niet dat benton er niet bij zou zijn.
Deicide bestaat niet zonder de rest...
~Bier, Metal & Bloemetjes~ *grunt*
Als je het zo bekijkt zijn Benton en de drummer de kern van Deicide, ze zitten er beide tenslotte als sinds het begin bij, maar de twee gitaristen zitten pas sinds het laatste album in de band hoor.DuisterPersoontje schreef:[..]
Tuurlijk is deicide niet benton. Hij heeft een goede stem, maar om nou te zeggen dat hij volle zalen trekt zonder dat de rest van de band mee komt..
Deicide bestaat niet zonder de rest...
- DuisterPersoontje
- Contacteer:
Steve Asheim Mailde schreef:"Deicide understand how weird it is to tour without mainman Glen Benton, but considering other cancellations by the band in recent years, the option to cancel again is just not feasible to anyone, least of all the band. When weighing the options of cancelling or doing some shows without him, continuing on with the tour seems the only true metal thing to do... the show must go on. And fans agree, as turnout has not been affected and fans leave the show feeling satisfied the band did all the could to dish out the metal. Deicide look forward to Glen rejoining the tour as soon as possible, but until then, the tour continues, as scheduled" STEVEN ASHEIM (DEICIDE)
Neurotic Records Forum:
www.smnnews.com/board/forumdisplay.php?s=&forumid=124
www.smnnews.com/board/forumdisplay.php?s=&forumid=124
Precies, deicide zonder benton is als Maiden zonder Bruce Dickinson of Celtic Frost zonder Tom Warior.Sander schreef:Mijn punt is dat die gitaristen vervangbaar zijn, de drummer in princiepe ook nog wel, maar Benton zeker niet.
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving