vermist tekenares

Wil je wat verkopen, of zoek je juist een plaat?
Of zoek je bandleden? Hier kan je het vragen.
Plaats reactie
defenderofsteel

vermist tekenares

Bericht door defenderofsteel » wo jan 10, 2007 2:25 pm

niet echt vermist maar voor mij wel eigenlijk. enkele maanden terug heb ik via metalfan iemand gevonden die voor mijn bandje artwork wou tekenen. in ieder geval na een ontmoeting ging ze van start en na een tijd was ze ook bijna hier klaar mee. maar nu kan ik hier dus al een poos niet meer te pakken krijgen wat ik erg zonde vind.

kent iemand Debanrah uit rotterdam die hier op het forum gepost heeft onder de naam Gaia.

dit is haar site http://www.dejart.nl/eart.shtml.

ik had dus alleen een mailadres van haar geen telnummer. maar ik krijg geen reactie meer op mijn mailtjes. kent iemand haar of weet iemand hoe ik met haar in contact kan komen?

alvast bedankt!
www.myspace.com/suddenthrash

Pantalaimon

Bericht door Pantalaimon » wo jan 10, 2007 3:58 pm

Is't niet Deborah?

Ik heb de gegevens van het domein van dejart.nl opgezocht en heb daar het volgende uitgehaald:
Deborah Jansen
Trommel 1
3192HK HOOGVLIET ROTTERDAM
+31 (0)626576480
kan dat kloppen?
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"

defenderofsteel

Bericht door defenderofsteel » wo jan 10, 2007 4:29 pm

ja je hebt gelijk, typ nog wel eens iets mis moet nog wennen aan het toetsenbord van de laptop. wel dom dat dat met de naam gebeurd natuurlijk.

maar bedank kan goed kloppen ga het zo even proberen,

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » wo jan 10, 2007 6:08 pm

Hmmmmm, die woont hier dus in de wijk, die zou een tshirtje van me kopen. Geen idee wie het verder is, maar ik zal eens kijken of ik iets kan regelen, Thijs.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Pantalaimon

Bericht door Pantalaimon » wo jan 10, 2007 6:12 pm

Ze maakt zeer mooie tekeningen iig :)
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"

defenderofsteel

Bericht door defenderofsteel » wo jan 10, 2007 8:07 pm

Saxon 747 schreef:Hmmmmm, die woont hier dus in de wijk, die zou een tshirtje van me kopen. Geen idee wie het verder is, maar ik zal eens kijken of ik iets kan regelen, Thijs.
mobiel staat in iedergeval uit.

als je haar spreek en haar zou willen zeggen dat ik contact zoek hartelijk dank!

Plaats reactie