Epic Metal II
- Hellhammer
- Dragonforce
Is die verzamelaar nog te krijgen? (Daar staat de 1979 demo toch op?)Hellhammer schreef:De laatste tijd ben ik helemaal verslingerd geraakt aan Cirith Ungol. Wat is die band toch ongelooflijk gaaf!
M'n favoriete platen zij Frost & Fire, King Of The Dead (beste artwork ooit!) en de verzamelaar Servants Of Chaos.
It's the end of time
- Hellhammer
HEEEUUUUUUUUHHHHHHHHH!!!!!!! Kijk dat is mooi nieuws! Hopen dat ze er weer een mooie gatefold van makenOrklord schreef:Ik kreeg net een mail van Dragonheart Records waarin stond dat Doomsword bezig is met het afmixen van hun nieuwe cd, die in maart 2007 uit moet komen.
Ben benieuwd.

Allemaal even normaal doen tegen djent
- Hellhammer
- Hellhammer
Idd, Ironsword is trouwens ook al een flinke tijd bezig, achja beter laten wachten dan afraffelen. Wotan duurt niet lang meer denk ik hoor. Die single is al in mijn bezit.
Naja das dus aardig wat nieuw spul voor de Epic Metalfan:
Wotan
Doomsword
Ironsword
Domine
Holy Martyr
Atlantean Kodex demo (dat ding wordt ook steeds verder vooruitgeschoven)
Icy Steel debuut, waarschijnlijk eind dit jaar/begin volgend jaar
Steel Assassin
Sacred Blood
Omen misschien
Wotan
Doomsword
Ironsword
Domine
Holy Martyr
Steel Assassin
Sacred Blood
Omen misschien
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Jullie zouden er verdammt nog an toe goed aan doen de laatste Virgin Steele allemaal in huis te halen (als dat nog als epic geldt
).
Wotan en Domine ben ik iig erg benieuwd naar

Wotan en Domine ben ik iig erg benieuwd naar
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Dragonforce
Ja, 2007 wordt een mooi jaarjeffrey schreef:Idd, Ironsword is trouwens ook al een flinke tijd bezig, achja beter laten wachten dan afraffelen. Wotan duurt niet lang meer denk ik hoor. Die single is al in mijn bezit.
Wotan
Doomsword
Ironsword
Domine
Holy Martyr
Steel Assassin
Sacred Blood
Omen misschien

Zijn er trouwens nog aanraders die dit jaar zijn uitgekomen?
It's the end of time
- Strijdkreet
Dat wordt dus even geld opzij zetten.jeffrey schreef:Idd, Ironsword is trouwens ook al een flinke tijd bezig, achja beter laten wachten dan afraffelen. Wotan duurt niet lang meer denk ik hoor. Die single is al in mijn bezit.
Wotan
Doomsword
Ironsword
Domine
Holy Martyr
Steel Assassin
Sacred Blood
Omen misschien
Ik wacht nog steeds Op een nieuwe manilla road !!!!!
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."
- Hellhammer
Hoe is die Wotan single eigenlijk? Ben best benieuwd naar dat ding, maar heb nog steeds niet de moeite genomen om dat ding uit te checken.jeffrey schreef:[..]
De nieuwe Assedium en de Wotan single.
Als het goed is komt 'ie dit jaar ook nog uit.Strijdkreet schreef:[..]
Dat wordt dus even geld opzij zetten.
Ik wacht nog steeds Op een nieuwe manilla road !!!!!
Hee kicke! Dat gaat weer flink wat kosten, gelukkig kan ik aardig wat centjes innen met kerst en mijn verjaardag
.
Die single is erg kick. Het gitaargeluid klinkt lekkerder, ronder qua klank. Verder typisch Wotan.
Wie de nieuwe Assedium nog niet heeft gecheckt: doe het snel. Deze plaat staat gewoon in mijn top 10 van Epic Metalplaten!

Die single is erg kick. Het gitaargeluid klinkt lekkerder, ronder qua klank. Verder typisch Wotan.
Wie de nieuwe Assedium nog niet heeft gecheckt: doe het snel. Deze plaat staat gewoon in mijn top 10 van Epic Metalplaten!
- Dragonforce
- Hellhammer
- Dragonforce
Ja inderdaad, die Assedium rost alles kapot!jeffrey schreef:Hee kicke! Dat gaat weer flink wat kosten, gelukkig kan ik aardig wat centjes innen met kerst en mijn verjaardag.
- Strijdkreet
Hellhammer schreef:[..]
Als het goed is komt 'ie dit jaar ook nog uit.

Die gates of fire is ook zeker niet slecht
"I wanted to see a war run so badly."
- Hellhammer
Hello guys, this is Polydeykis reporting!
I wanted to post something in the news section since a while now, because I get e-mails from various people asking about the release date of THE BATTLE OF THERMOPYLAE: The chronicle, and as I have answered to each one separately, i will hereby give a standard official announcement concerning this matter to cover future inquiries as well.
I just spoke with our label bosses from EAT METAL RECORDS, and as you know, they are something more than the usual label bosses, they are metalbrothers and friends. They are of course continue to support the release of our forthcoming album, but they encounter some difficulties of various kinds which are not to be mentioned here, but they ensured me that the release will be made the soonest possible.
I have no reason not to believe them, after all we are talking about our friends here, so I want everyone to know that the record will delay for a while, so be patient! Everyone who remains impatient, could drop by EAT METAL RECORDS address at Athens and listen to the finished version!![]()
I know that these news aren't the best, but we continue to support and be supported by EAT METAL RECORDS, after all friends don't double-cross each other when encountering difficulties!!
Anyway, in other news now, be sure to check the following web url http://300themovie.warnerbros.com/ , it is a rough trailer of the movie dedicated to the 300 SPARTANS, due to be released autmn next year..
This is pure steel , let me tell you..
Ok lads, I want to thank everyone who took the time to read this announcement,
I wish to every single one of you to have a metal time with lots of chicks and beers!!
Metal Regards
Polydeykis

Van de Sacred Blood site btw.
Zo ik heb nu Warlord - And The Cannons Of Destruction Have Begun opstaan, erg gaaf zeg. Ze zeggen alleen dat die live is opgenomen, maar het is dus de opname die bij de video hoort en daar was ook geen publiek bij, sterker nog ze hebben nog nooit echt een live show gedaan.
Maar dat maakt de pret niet minder, wat een gave muziek is dit zeg.
Maar dat maakt de pret niet minder, wat een gave muziek is dit zeg.
- Hellhammer
GE-WEL-DIG album! De geluidskwaliteit is echt super, heerlijk warm en duidelijk.jeffrey schreef: Hellhammer jij hebt toch die vinyl versie van Mark of the Beast van MR? Hoe is de geluidskwaliteit daarbij? Zit er aan te denken om dat ding te kopen als ik hem tegen kom. Alleen al voor Venusian Sea. Een van hun betere nummers.
Dat hele album heeft eigenlijk niks met Manilla Road te maken, 'tis meer zachte progressieve rock met af en toe wat rock 'n roll stukken, maar naar mijn mening is Mark Of The Beast net zo goed als Crystal Logic en Open The Gates.
- Dragonforce
Ja, goede band, ik zal volgend jaar(na deze dure periode) proberen aan DOTC te komen wat me dit jaar helaas nog niet gelukt is.jeffrey schreef:Zo Brocas Helm is eigenlijk toch helemaal niet zo slecht. Had het per ongeluk (Balck Death) en die bevalt me best wel. Productie is wel om te janken. ERg zachte zang, had wel iets duidelijker gemogen. Maar dat heeft wel wat.
It's the end of time
http://www.existence-alive.de/
hier worden volgens mij wel een paar vrolijk van.
edit: Imsomnia chekken dus.
hier worden volgens mij wel een paar vrolijk van.
edit: Imsomnia chekken dus.
- Metalheank
Dat vind ik 1 van de besten. Hij is wat matig, máár wel een erg goede sfeer. Vooral Sea Witch, kippenvel.jeffrey schreef:Atlantis Rising minder, vooral omdat het een grote bak van riffs is, die mij een onsamenhangend gevoel geeft.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
Ik weet niet wat het is, ben sowieso niet van die chaotische spul. Bijv. een nummer als Megalodon; wtf moet ik daar nou mee? Kan der echt helemaal niets mee, de rest van de plaat is wel minder chaotisch, maar nog niet van je het.
ff wat andere info. De nieuwe Manilla Road plaat komt dit jaar uit, jajaja. Alle nummers klaar, ze zijn nu aan het opnemen. Debuut van Embrace Fire en Icy Steel zijn ook klaar (http://www.myspace.com/icysteelband voor een sample van drie nummers). Dark Quarterer is ook bezig met een nieuwe plaat, al drie nummers af.
Als iemand weet hoe en wat met de nieuwe platen van Wotan, Ironsword (waren toch ook met een nieuwe bezig?) en Sacred Blood hoor ik het graag.
ff wat andere info. De nieuwe Manilla Road plaat komt dit jaar uit, jajaja. Alle nummers klaar, ze zijn nu aan het opnemen. Debuut van Embrace Fire en Icy Steel zijn ook klaar (http://www.myspace.com/icysteelband voor een sample van drie nummers). Dark Quarterer is ook bezig met een nieuwe plaat, al drie nummers af.
Als iemand weet hoe en wat met de nieuwe platen van Wotan, Ironsword (waren toch ook met een nieuwe bezig?) en Sacred Blood hoor ik het graag.
- Eru Iluvatar
Ik heb laatst het tweede album van Lordian Guard geluisterd. Ik kende de band uberhaupt niet, maar begreep dat het een soort van voortzetting van Warlord was, dat in mijn oren een zeer goede band was. Voor Lordian Guard geld dat echter niet. Wat een verschrikkelijke zanger/zangeres! Echt niet aan te horen, het klinkt als als een mompelende bejaarde, afgrijselijk om naar te luisteren! Dit is echt de meest verschrikkelijke zang die ik ooit in m'n hele leven heb gehoord.
Vervolgens maar het nieuwste album van Warlord geluisterd, het reunie album met Joacim Cans. Hij vertolkt de nummers die Lordian Guard ook heeft gespeeld veel beter (een factor van x1000) en zijn stem is tenminste wel prettig om naar de luisteren,
Gadverdamme, als ik nu weer denk aan die zingende opoe van Lordian Guard voel ik een huivering over m'n rug gaan.
Vervolgens maar het nieuwste album van Warlord geluisterd, het reunie album met Joacim Cans. Hij vertolkt de nummers die Lordian Guard ook heeft gespeeld veel beter (een factor van x1000) en zijn stem is tenminste wel prettig om naar de luisteren,
Gadverdamme, als ik nu weer denk aan die zingende opoe van Lordian Guard voel ik een huivering over m'n rug gaan.
Kwestie van smaak lijkt me. Ik vind Lordian Guard inclusief de zang geweldig; je moet wel van de zeer fragile zang houden.Eru Iluvatar schreef:Ik heb laatst het tweede album van Lordian Guard geluisterd. Ik kende de band uberhaupt niet, maar begreep dat het een soort van voortzetting van Warlord was, dat in mijn oren een zeer goede band was. Voor Lordian Guard geld dat echter niet. Wat een verschrikkelijke zanger/zangeres! Echt niet aan te horen, het klinkt als als een mompelende bejaarde, afgrijselijk om naar te luisteren! Dit is echt de meest verschrikkelijke zang die ik ooit in m'n hele leven heb gehoord.
Joachim Cans is iemand die nooit, maar dan ook nooit bij Warlord terecht had moeten komen. Wat een kutzanger.
Daar hebben we True Metal Warrior Julian weer hoor
Nee, Lordian Guard is best tof. Maar, zoals je zei, je moet er naar kunnen luisteren.
Dat album van Warlord met Cans heb ik nog nooit gehoord, eerlijk gezegd trekt het me ook niet zo. Voor mij zijn dat altijd een beetje overbodige albums.

Nee, Lordian Guard is best tof. Maar, zoals je zei, je moet er naar kunnen luisteren.
Dat album van Warlord met Cans heb ik nog nooit gehoord, eerlijk gezegd trekt het me ook niet zo. Voor mij zijn dat altijd een beetje overbodige albums.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
- Eru Iluvatar
- Hellhammer
- Eru Iluvatar
+1jeffrey schreef:Onzin. Cans is een geweldige zanger. Child of the Damned klinkt gewoon goed. Niks geen verkrachten, uiteraard is die niet zo gaaf die ouwe zangers maar dat spreekt voor zich.
Volgende week weer naar HammerFall in Tilburg, kijk er behoorlijk naar uit, gezien het optreden de band de vorige in Nederland (ook in Tilburg) in oktober 2005 fantastisch was evenals de sfeer.