Ergens in 95 heeft deze band het tot album van de maand geschopt in de Aardschok. Toen was het echt een vreemde eend in de bijt aangezien dit meer heavy rock is dan metal, maar na al die jaren staat dit album nog steeds recht overeind. De songs zijn zo waanzinnig goed...ik heb het album nu toch bijna een jaar niet meer geluisterd en ik kan ze nog steeds uit volle borst meezingen. Maar vergis je niet, ondanks het catchy karakter van de songs is Screamin' mother geen vrolijke muziek. Het is een beetje een kruising tussen Tool en Life of agony. Bere vette rock in mineur. Als je de kans krijgt om deze cd een keer te luisteren en je kunt bovenstaande bands wel waarderen dan moet je dit zeker eens proberen.
Jammer genoeg kan ik op het internet niks over deze band vinden dus ik kan geen linkjes posten.
Ik ben alleen wel zeer benieuwd wat er van deze band geworden is en of andere mensen deze band ook kennen/kunnen waarderen.
Screamin' mother
- XnegativeX
- Contacteer:
Screamin' mother
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- paradigm shift
Die CD heb ik ooit gewonnen, samen met 3 andere CD's van Zweedse bands uit die tijd (Crawley, Face Down en... nog een), vond Screamin' Mother best goed, maar heb 'em niet grijsgedraaid ofzo.. Het refrein van "Crossroads" ken ik echter nog steeds uit mijn hoofd
Dat zegt ook wel weer iets.

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs