Gezien het feit dat FOR toch meer voor jongere mensen is denk ik dat Maiden toch echt nog steeds meer mensen trekt dan Black Sabbath met Dio, ondanks dat het maar eenmalig is. Maiden is bij alle leeftijden populair, Heaven And Hell toch echt wat meer bij de oldschool fans en ouwe lullen.Gilbert schreef:Hoewel Iron Maiden mijn favoriete band is en ik ze graag op FOR zou zien, vind ik de suggesties dat Maiden de absolute headliner zou zijn en dat het festival dan maanden van tevoren uitverkocht zou zijn, overdreven. Maiden heeft een grote groep fanatieke fans, maar treedt ook veel op in Nederland en is bij het grote publiek minder bekend en geliefd. Ze zijn dus ook niet zo duur en zo'n grote publiekstrekker als bijvoorbeeld Metallica, AC/DC of zelfs Rammstein. Ik hoop dat Maiden komt, maar dan zie ik ze toch eerder als afsluiter voor de eerste dag dan als de absolute hoofdact. Toen Maiden 2 jaar geleden op Bospop en Graspop afsloot, waren die festivals ook niet uitverkocht hoor. Het idee van FOR is juist dat ze steeds met een echt bijzondere hoofdact op de proppen komen, niet dat ze zoals Graspop afwisselend Maiden en Priest als headliner hebben.Bij wijze van spreken dan. Persoonlijk zou ik Heaven And Hell dan nog logischer vinden als slotact dan Maiden, omdat het bij Heaven And Hell waarschijnlijk om een eenmalige reunie-tour gaat. Maiden gaat (gelukkig!) om de 2 of 3 jaar de zomerfestivals langs...
Fields of Rock 2007
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
op www.onlineticketshop.nl
dagkaarten 105,-
weekendkaarten 195,-
tering dat kan toch bijna niet zo duur
edit: volgens mij klopt dit niet helemaal, kut site nu ik ff beter kijk
dagkaarten 105,-
weekendkaarten 195,-

Thrash till Death
-
Die site verkoopt zoiezo kaarten voor ieder concert belachelijk duur. Dus ik ben er zeker van dat via ticketservice het stukken goedkoper zal zijn.st. evil schreef:op www.onlineticketshop.nl
dagkaarten 105,-
weekendkaarten 195,-
- fetuskiller
- Contacteer:
Van de site:
Na een jaar afwezigheid is hét Rock- en Metalfestival Fields of Rock volgend jaar terug. De derde editie van Fields of Rock vindt op 16 & 17 juni 2007 plaats op Evenemententerrein Walibi World te Biddinghuizen. De voorgaande edities van Fields of Rock vonden plaats in het Goffertpark te Nijmegen. Het terrein in Biddinghuizen biedt echter kampeermogelijkheden. Daarom is voor Fields of Rock juist déze nieuwe locatie gekozen. Het programma van Fields of Rock 2007, de ticketprijzen, de aanvangstijden en de start van de voorverkoop worden later bekend gemaakt via deze website.
Het is voor festivaldirecteur Rob Trommelen en zijn team, alsmede voor vele bezoekers van het festival, een langgekoesterde droom om van Fields of Rock een campingfestival te maken. Evenemententerrein Walibi World te Biddinghuizen is hiervoor de perfecte en mooiste locatie van Nederland. Vandaar dat iedereen volgend jaar mét tentje en rugzak richting de polder kan togen om aldaar te genieten van twee dagen en drie nachten de beste metalacts, de nieuwste rock en natuurlijk veel plezier op het campingfestival Fields of Rock. Op vrijdag 15 juni 2007 gaan de deuren van de camping open en deze zullen weer sluiten op maandag 18 juni. De exacte tijden laten we uiteraard nog weten.
Het programma van Fields of Rock 2007, de ticketprijzen, de aanvangstijden en de start van de voorverkoop laten we snel weten op wwww.fieldsofrock.nl. Hou deze website dus scherp in de gaten.
Na een jaar afwezigheid is hét Rock- en Metalfestival Fields of Rock volgend jaar terug. De derde editie van Fields of Rock vindt op 16 & 17 juni 2007 plaats op Evenemententerrein Walibi World te Biddinghuizen. De voorgaande edities van Fields of Rock vonden plaats in het Goffertpark te Nijmegen. Het terrein in Biddinghuizen biedt echter kampeermogelijkheden. Daarom is voor Fields of Rock juist déze nieuwe locatie gekozen. Het programma van Fields of Rock 2007, de ticketprijzen, de aanvangstijden en de start van de voorverkoop worden later bekend gemaakt via deze website.
Het is voor festivaldirecteur Rob Trommelen en zijn team, alsmede voor vele bezoekers van het festival, een langgekoesterde droom om van Fields of Rock een campingfestival te maken. Evenemententerrein Walibi World te Biddinghuizen is hiervoor de perfecte en mooiste locatie van Nederland. Vandaar dat iedereen volgend jaar mét tentje en rugzak richting de polder kan togen om aldaar te genieten van twee dagen en drie nachten de beste metalacts, de nieuwste rock en natuurlijk veel plezier op het campingfestival Fields of Rock. Op vrijdag 15 juni 2007 gaan de deuren van de camping open en deze zullen weer sluiten op maandag 18 juni. De exacte tijden laten we uiteraard nog weten.
Het programma van Fields of Rock 2007, de ticketprijzen, de aanvangstijden en de start van de voorverkoop laten we snel weten op wwww.fieldsofrock.nl. Hou deze website dus scherp in de gaten.
Echt nieuws is er niet, maar via via via heb ik het gerucht opgevangen dat zowel Heaven And Hell als Ozzy Osbourne met zijn band op de nominatie staan om op FOR op te treden.
In ieder geval heeft Ozzy aangekondigd vanaf april op toernee te gaan, dus wie weet...
Ook heeft Axl Rose inmiddels aangekondigd dat Chinese Democracy op 6 maart 2007 eindelijk het levenslicht zou moeten zien, dus hij zou komende zomer best eens op FOR kunnen verschijnen om dat heuglijke (?) nieuws te vieren.
In ieder geval heeft Ozzy aangekondigd vanaf april op toernee te gaan, dus wie weet...
Ook heeft Axl Rose inmiddels aangekondigd dat Chinese Democracy op 6 maart 2007 eindelijk het levenslicht zou moeten zien, dus hij zou komende zomer best eens op FOR kunnen verschijnen om dat heuglijke (?) nieuws te vieren.

reken er maar niet op...Gilbert schreef: Ook heeft Axl Rose inmiddels aangekondigd dat Chinese Democracy op 6 maart 2007 eindelijk het levenslicht zou moeten zien
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving
Liever niet nee.
Ben wel heel erg blij met Ozzy en z'n band. Sabbath zou ook gaaf zijn, maar liever de solo band.
Ben wel heel erg blij met Ozzy en z'n band. Sabbath zou ook gaaf zijn, maar liever de solo band.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
laat die organisatie eens wat nieuws neer plempen dan.
vorig jaar was het eingelijke for een guns and roses feestje. daarvoor was ozzy dr ook al met black sabbath.
gooi dr indd acdc maar neer ofzo...
kben wel benieuwd wat het allemaal gaat worden nu het naast de deur gehouden wordt
vorig jaar was het eingelijke for een guns and roses feestje. daarvoor was ozzy dr ook al met black sabbath.
gooi dr indd acdc maar neer ofzo...
kben wel benieuwd wat het allemaal gaat worden nu het naast de deur gehouden wordt
www.portall.net
www.myspace.com/portall
www.myspace.com/portall
BINNEN 2 WEKEN EEN NIEUWE ONDERTITEL VOOR FIELDS OF ROCK 16/01/2007
Op de oproep voor de nieuwe ondertitel voor Fields of Rock is massaal gereageerd. Wij zijn erg blij te zien dat Fields of Rock weer bij het publiek leeft. Er zitten dan ook zeker originele titels bij. Binnen nu en twee weken zal de nieuwe ondertitel op de site bekend gemaakt worden. Tot die tijd zijn nieuwe inzendingen nog steeds van harte welkom.
Ondertussen zijn de programmeurs van Fields of Rock druk bezig een geweldige line-up te programmeren. De eerste namen zullen binnenkort op de website bekend gemaakt worden. Houd deze dan ook nauwlettend in de gaten!
Op de oproep voor de nieuwe ondertitel voor Fields of Rock is massaal gereageerd. Wij zijn erg blij te zien dat Fields of Rock weer bij het publiek leeft. Er zitten dan ook zeker originele titels bij. Binnen nu en twee weken zal de nieuwe ondertitel op de site bekend gemaakt worden. Tot die tijd zijn nieuwe inzendingen nog steeds van harte welkom.
Ondertussen zijn de programmeurs van Fields of Rock druk bezig een geweldige line-up te programmeren. De eerste namen zullen binnenkort op de website bekend gemaakt worden. Houd deze dan ook nauwlettend in de gaten!
- alicecooper
iron Maiden en Ozzy Osbourne op Fields of Rock 2007
Bij ons kwam vandaag weer goed nieuws binnen, 2 acts voor Fields of Rock 2007. De acts zijn niet de minste, Iron Maiden en Ozzy Osbourne.
Ozzy heeft ook al op Fields of Rock 2005 gestaan met Black Sabbath, het is hem denk ik zo goed bevallen dat hij ook naar Biddinghuizen komt om een optreden te geven.
"Iron maiden gaat gewoon niet vervelen" heb ik mensen horen zeggen op Bospop 2005, en ook in de Brabanthallen waren ze een succes. Ze doen ook dit jaar weer een festival aan, geweldig!
bron: muziekagenda.nl
Bij ons kwam vandaag weer goed nieuws binnen, 2 acts voor Fields of Rock 2007. De acts zijn niet de minste, Iron Maiden en Ozzy Osbourne.
Ozzy heeft ook al op Fields of Rock 2005 gestaan met Black Sabbath, het is hem denk ik zo goed bevallen dat hij ook naar Biddinghuizen komt om een optreden te geven.
"Iron maiden gaat gewoon niet vervelen" heb ik mensen horen zeggen op Bospop 2005, en ook in de Brabanthallen waren ze een succes. Ze doen ook dit jaar weer een festival aan, geweldig!
bron: muziekagenda.nl

Bruut! Ozzy dus, en geen Sabbath. Ge-wel-dig.
Nu maar hopen op veel nummers van Blizzard, Diary en No More Tears.
Maiden is daarnaast net zo prachtig!
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
Slayer is zojuist bevestigd voor With Full Force, dus het zou me niet verbazen als deze heren ook weer op FOR zullen verschijnen.
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
RAPE TIME!
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- Bestial Lust
- Contacteer:
Iron Maiden en Ozzy.. Als ze daar ook nog Slayer bij gaan zetten zou het hele festival volgens mij echt een belachelijk duur grapje worden. Ben benieuwd wat voor een prijskaartje dr dit keer aan hangt.
“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?" Death thought about it... "Cats," he said eventually, "Cats are Nice”.
Overweeg jij soms om te gaan HE?!Bestial Lust schreef:Iron Maiden en Ozzy.. Als ze daar ook nog Slayer bij gaan zetten zou het hele festival volgens mij echt een belachelijk duur grapje worden. Ben benieuwd wat voor een prijskaartje dr dit keer aan hangt.
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- Bestial Lust
- Contacteer:
Ja. Want dat zou gezellig zijn. En gezellig, dat is niet gaaf. Triest en verdomd kut moet het zijn!
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- Bestial Lust
- Contacteer:
In het ergste geval (dus als ik ga) kan ik het altijd nog triest en verdomd kut voor je maken hoor, Elessarretje van me. Zo ben ik dan ook wel weer.Elessar schreef:Ja. Want dat zou gezellig zijn. En gezellig, dat is niet gaaf. Triest en verdomd kut moet het zijn!
“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?" Death thought about it... "Cats," he said eventually, "Cats are Nice”.
- fetuskiller
- Contacteer:
Iron Maiden en Ozzy, dat is een geweldig begin. De grote vraag is dan: Zal de fanatieke Nederlandse Maiden aanhang Ozzy met rotte eieren gaan bekogelen? Ik herinner me nog een klein incidentje van een tijdje geleden. Het lijkt me dat Maiden en Ozzy op verschillende dagen gaan spelen (en headlinen), want Bruce Bruce en Sharon kunnen elkaar niet meer luchten of zien.
Op de 1 of andere manier denk ik dat Heaven And Hell nu voor een ander festival zal kiezen. Misschien Arrow? Of als slotact op Waldrock? En welk Nederlands festival krijgt Slayer? Zullen Manowar, Judas Priest, Megadeth en Motörhead ook festivaloptredens geven in ons landje deze zomer? Hoe staat het met de toerplannen van Van Halen? Komen zij misschien naar Bospop? Welke van die bands komen er allemaal op Graspop? Een paar jaar geleden stonden Maiden, Sabbath en Priest met zijn drieën op dat festivalletje. Dat zou dit jaar weleens overtroffen kunnen worden... Ik ben toch wel heel nieuwsgierig welke headliners er nog meer bekendgemaakt gaan worden, de komende weken, voor de diverse festivals.
Ik moet maar eens wat geld opzij gaan leggen. En wat rotte eieren...
Op de 1 of andere manier denk ik dat Heaven And Hell nu voor een ander festival zal kiezen. Misschien Arrow? Of als slotact op Waldrock? En welk Nederlands festival krijgt Slayer? Zullen Manowar, Judas Priest, Megadeth en Motörhead ook festivaloptredens geven in ons landje deze zomer? Hoe staat het met de toerplannen van Van Halen? Komen zij misschien naar Bospop? Welke van die bands komen er allemaal op Graspop? Een paar jaar geleden stonden Maiden, Sabbath en Priest met zijn drieën op dat festivalletje. Dat zou dit jaar weleens overtroffen kunnen worden... Ik ben toch wel heel nieuwsgierig welke headliners er nog meer bekendgemaakt gaan worden, de komende weken, voor de diverse festivals.
Ik moet maar eens wat geld opzij gaan leggen. En wat rotte eieren...
- BuRning_Fire
- Contacteer:
Daarom, dus na een flinke gil hier, wacht ik nog even met het sringen van een gat in het luchtledige... want wat voor show gaat Maiden dan in vredensnaam doen? Ik neem aan dat het niet meer binnen de AMOLAD-tour valt, en aangezien ze de volgende History-tour pas in 2008 doen ben ik de draad een beetje kwijt.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...
Bruce Dickinson heeft in Engeland tijdens de laatste tour gezegd dat de Engelsen ze in 2007 ergen op een modderig veldje nog wel eens weer zou kunnen zien. Dat gaat waarschijnlijk weer Donington worden. Hetzelfde zei hij in Duitsland, volgens mij Dortmunt. Dus een showtje in Nederland kan er dan nog wel bij.IROn schreef:Daarom, dus na een flinke gil hier, wacht ik nog even met het sringen van een gat in het luchtledige... want wat voor show gaat Maiden dan in vredensnaam doen? Ik neem aan dat het niet meer binnen de AMOLAD-tour valt, en aangezien ze de volgende History-tour pas in 2008 doen ben ik de draad een beetje kwijt.
In maart spelen ze voor het eerst in Dubai en Maiden heeft al gezegd dat ze een aangepaste set gaan spelen, dus niet heel het nieuwe album. Dit omdat de fans in Dubai ze voor het eerst gaan zien en dus wat meer klassiekers mogen hebben. Het zou voor de hand liggen dat die setlist ook gebruikt gaat worden op Fields Of Rock.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
Jep, was ook waar ik direct aan dacht. Maiden op de affiche boven Ozzy lijkt me de logische gang van zaken, maar dat zal Ozzy's baas niet leuk vinden...Gilbert schreef:Iron Maiden en Ozzy, dat is een geweldig begin. De grote vraag is dan: Zal de fanatieke Nederlandse Maiden aanhang Ozzy met rotte eieren gaan bekogelen? Ik herinner me nog een klein incidentje van een tijdje geleden. Het lijkt me dat Maiden en Ozzy op verschillende dagen gaan spelen (en headlinen), want Bruce Bruce en Sharon kunnen elkaar niet meer luchten of zien.
Ja, 1 dag en je kunt die nacht blijven camperen.
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
-
Dit stond op Maidenfans.com
According to muziekagenda.nl, Iron Maiden are set to play the fields of Rock festival in the Netherlands on either the 16th or 17th June 2007. Not only that but Maiden come face to face once again with Ozzy and Sharon Osbourne as Ozzy's solo band are confirmed for the festival too. Though it's likely given their history they will appear on seperate days.
The Full text reads:
According to muziekagenda.nl, Iron Maiden are set to play the fields of Rock festival in the Netherlands on either the 16th or 17th June 2007. Not only that but Maiden come face to face once again with Ozzy and Sharon Osbourne as Ozzy's solo band are confirmed for the festival too. Though it's likely given their history they will appear on seperate days.
The Full text reads: