fetuskiller schreef:
Trouwens, graaf... ken jij het tweede album van de Braziliaanse band Clawn?
Nee, dat kende ik niet. Ik heb effe hun MySpace opgezocht waar je het eea kan horen.
Tja, ook dit vind ik niet denderend. Wel beter dan die gecastreerde brulkikkers van je, de opzet van de muziek is veel meer mijn ding. Er zijn echter 2 dingen die mij vreselijk storen: ten eerste die hoge krijsstem, die vind ik in combinatie met brute death echt afschuwelijk. De grunt is cool, maar die krijs verpest het zonder pardon. Maar het ergst vind ik het geluid. Je hoort de muziek met een soort van een ruisende echo. Het geluid heeft een na-galm die bijna pijn doet aan je oren. Ik krijg het gevoel dat ik de muziek door half verstopte, zere oren aan het luisteren ben ( zo`n zwaar verkouden gevoel), zo beroerd vind ik dat geluid.
Ik begrijp niet waarom ze er niet een strak geheel van hebben gemaakt met heldere klanken en krachtige drumslagen. Want de band speelt prima, maar alles wordt vergruisd door die stomme sound. Nee, dat is imo echt een verlies, want was het geluid gestroomlijnder, dan had ik dit idd een prima band gevonden.