Fields of Rock 2007
- Soulcollector
- Contacteer:
HELEMAAL NIET, STELLETJE LAPZWANSEN!
Of toch wel? Hmpf.
Of toch wel? Hmpf.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- Soulcollector
- Contacteer:
En ik heb ook trouw mijn inzending gedaan.
Nu verwacht ik wel die vip-behandeling.
Maar goed, dus toch 2 dagen? Dan verwacht ik half nog 2 co-headliners voor beide dagen. Rammstein en Slayer waarschijnlijk.
Nu verwacht ik wel die vip-behandeling.
Maar goed, dus toch 2 dagen? Dan verwacht ik half nog 2 co-headliners voor beide dagen. Rammstein en Slayer waarschijnlijk.
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- fetuskiller
- Contacteer:
Ongeloofelijk, en het dan nog een keer posten.Iron Maiden schreef:Dit stond op Maidenfans.com
According to muziekagenda.nl, Iron Maiden are set to play the fields of Rock festival in the Netherlands on either the 16th or 17th June 2007. Not only that but Maiden come face to face once again with Ozzy and Sharon Osbourne as Ozzy's solo band are confirmed for the festival too. Though it's likely given their history they will appear on seperate days.
The Full text reads:
Bij ons kwam vandaag weer goed nieuws binnen, 2 acts voor Fields of Rock 2007. De acts zijn niet de minste, Iron Maiden en Ozzy Osbourne.
Ozzy heeft ook al op Fields of Rock 2005 gestaan met Black Sabbath, het is hem denk ik zo goed bevallen dat hij ook naar Biddinghuizen komt om een optreden te geven.
"Iron maiden gaat gewoon niet vervelen" heb ik mensen horen zeggen op Bospop 2005, en ook in de Brabanthallen waren ze een succes. Ze doen ook dit jaar weer een festival aan, geweldig!
Muziekagenda is geen officiële bron, die kunnen wel meer roepen. Zolang festival of de bands zelf niets bekend maken is het een gerucht!
Maidenfans haalt zijn info gewoon weer van muziekagenda dus dat zeg al helemaal niets.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
- fetuskiller
- Contacteer:
Ik word hier wel voor Maiden-idioot uitgemaakt (en dat ben ik ook), maar ik vind Ozzy toch een meer exclusief optreden dan Maiden, want Maiden speelt elke 2 jaar op een Nederlands festival. Bij Ozzy kan elk concert zijn laatste zijn...
Merk trouwens op dat 2 jaar geleden op FOR zowel Rammstein, Sabbath, Audioslave, Velvet Revolver, Slayer en Motörhead speelden, op 1 dag. Als Ozzy en Maiden komen (wat inderdaad nog maar een gerucht is), dan zijn we er dus nog niet. Sterker nog, met alleen Ozzy en Maiden trek je echt geen twee dagen lang 50.000 bezoekers aan. Eerder 15.000. Als Maiden op Waldrock of Bospop speelt, zijn daar ook maar zo'n 12.000 bezoekers hoor. Als Mojo besluit om dit jaar een tweedaags festival te organiseren, dan hebben ze vast nog wel meer grote namen op het oog. Denk ook aan bands als Tool, Korn, System Of A Down, Evanescence en zo. Ik weet niet wat er dit jaar allemaal op toernee gaat, maar het lijkt me dat Mojo een festival wil neerzetten dat op zijn minst kan concurreren met Graspop, en misschien wel met Dynamo in zijn hoogtijdagen. Ik zou eigenlijk teleurgesteld zijn als Maiden en Ozzy (commercieel) de grootste namen zouden zijn. Er zijn sterke geruchten dat AC/DC dit jaar toch echt weer eens op toernee gaat, met bijvoorbeeld een groot concert in Ierland. Als die band voor de laatste maal een festivaltoernee gaat doen, dan heb je pas echt een headliner voor FOR. Ook Metallica zou dat zijn (al vind ik het muzikaal veel minder dan Maiden of Heaven And Hell), of Guns N' Roses met een nieuw album op zak. Maar dat zie ik dit jaar niet zo snel gebeuren. Hoe dan ook, ik verwacht dat er een stuk of 10 grote internationale acts zullen komen, die (zoals een Motörhead, Audioslave of een reünie van Sepultura met de broertjes Cavalera) op een kleiner festival als Waldrock als headliner niet zouden misstaan. Mark my words...
Merk trouwens op dat 2 jaar geleden op FOR zowel Rammstein, Sabbath, Audioslave, Velvet Revolver, Slayer en Motörhead speelden, op 1 dag. Als Ozzy en Maiden komen (wat inderdaad nog maar een gerucht is), dan zijn we er dus nog niet. Sterker nog, met alleen Ozzy en Maiden trek je echt geen twee dagen lang 50.000 bezoekers aan. Eerder 15.000. Als Maiden op Waldrock of Bospop speelt, zijn daar ook maar zo'n 12.000 bezoekers hoor. Als Mojo besluit om dit jaar een tweedaags festival te organiseren, dan hebben ze vast nog wel meer grote namen op het oog. Denk ook aan bands als Tool, Korn, System Of A Down, Evanescence en zo. Ik weet niet wat er dit jaar allemaal op toernee gaat, maar het lijkt me dat Mojo een festival wil neerzetten dat op zijn minst kan concurreren met Graspop, en misschien wel met Dynamo in zijn hoogtijdagen. Ik zou eigenlijk teleurgesteld zijn als Maiden en Ozzy (commercieel) de grootste namen zouden zijn. Er zijn sterke geruchten dat AC/DC dit jaar toch echt weer eens op toernee gaat, met bijvoorbeeld een groot concert in Ierland. Als die band voor de laatste maal een festivaltoernee gaat doen, dan heb je pas echt een headliner voor FOR. Ook Metallica zou dat zijn (al vind ik het muzikaal veel minder dan Maiden of Heaven And Hell), of Guns N' Roses met een nieuw album op zak. Maar dat zie ik dit jaar niet zo snel gebeuren. Hoe dan ook, ik verwacht dat er een stuk of 10 grote internationale acts zullen komen, die (zoals een Motörhead, Audioslave of een reünie van Sepultura met de broertjes Cavalera) op een kleiner festival als Waldrock als headliner niet zouden misstaan. Mark my words...
Waldrock was uitverkocht.Gilbert schreef:Sterker nog, met alleen Ozzy en Maiden trek je echt geen twee dagen lang 50.000 bezoekers aan. Eerder 15.000. Als Maiden op Waldrock of Bospop speelt, zijn daar ook maar zo'n 12.000 bezoekers hoor. Mark my words...
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
-
- Contacteer:
- puking luke
Metallica lijkt mij te duur.MetalTuupLimburg schreef:[..]
Op Ozzfest stonden ze althans ook niet.
En speelt die Trujillo ook nog steeds bij Ozzy? Dan zullen Metallica en de Suicidal Tendencies ook wel komen
Natuurlijk zou dit kunnen, maar het lijkt me onwaarschijnlijk als er ook al bands als Ozzy en Maiden worden verwacht.
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
Sorry hoor, maar van dat hoopje groepen zijn Rammstein en Black Sabbath groepen die écht groot zijn, maar de rest is op andere festivals ook maar namiddagvulling (Motorhead vorig jaar op Graspop was een uitzondering, maar de keer daarvoor en ook daarna zal het weer in het zonnetje zijn).Gilbert schreef:Merk trouwens op dat 2 jaar geleden op FOR zowel Rammstein, Sabbath, Audioslave, Velvet Revolver, Slayer en Motörhead speelden, op 1 dag. Als Ozzy en Maiden komen (wat inderdaad nog maar een gerucht is), dan zijn we er dus nog niet.
Maiden en Ozzy + dagvulling is dus van hetzelfde kaliber.
Trouwens, de tour van Maiden is verleng met enkele festivals, zoals bv in Dubai. Maar die zijn in maart, lijkt me sterk dat ze dan ook nog'ns de zomerfestivals gaan doen.
Ik denk dat dit gerucht enkel uit een duim komt.
-
- Contacteer:
- EmptySkies
- Contacteer:
-
- CALIBANaan
- Contacteer:
- alicecooper
Waarom zeggen ze dan niet gewoon 100% als ze het zo zeker weten?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- alicecooper
Geen gerucht, maar een officiële bekendmaking. Het Italiaanse Gods of Metal festival heeft bekendgemaakt dat ze het festival in 2007 splitsen, en dat in ieder geval de volgende bands op zullen treden:
Saturday, June 2:
SCORPIONS
[headliners to be announced]
Sunday, June 3:
HEAVEN AND HELL
DREAM THEATER (co-headliner)
BLIND GUARDIAN
DIMMU BORGIR
Saturday, June 30:
OZZY OSBOURNE (headliner),
MEGADETH
BLACK LABEL SOCIETY
Dat verhoogt de kans dat Ozzy (en Black Label Society) inderdaad naar FOR komen aanzienlijk! Datzelfde geldt natuurlijk voor de andere genoemde bands.
Saturday, June 2:
SCORPIONS
Sunday, June 3:
HEAVEN AND HELL
BLIND GUARDIAN
DIMMU BORGIR
Saturday, June 30:
MEGADETH
BLACK LABEL SOCIETY
Dat verhoogt de kans dat Ozzy (en Black Label Society) inderdaad naar FOR komen aanzienlijk! Datzelfde geldt natuurlijk voor de andere genoemde bands.

-
Dat zou pas gaaf zijnGilbert schreef:Geen gerucht, maar een officiële bekendmaking. Het Italiaanse Gods of Metal festival heeft bekendgemaakt dat ze het festival in 2007 splitsen, en dat in ieder geval de volgende bands op zullen treden:
Saturday, June 2:
SCORPIONS
Sunday, June 3:
HEAVEN AND HELL
BLIND GUARDIAN
DIMMU BORGIR
Saturday, June 30:
MEGADETH
BLACK LABEL SOCIETY

- fetuskiller
- Contacteer:
-
- Contacteer:
loop niet zo te janken. Er is niks mis met Nile, Morbid Angel en Gorefest.fetuskiller schreef:Ik hoop alleen wel dat áls ze death metal gaan programeren dat ze dan een keer niet voor die popie joopie bands als Nile, Morbid Angel en Gorefest gaan. Doe maar eens wat anders op een festival, zo heeft graspop een keer Immolation gehad bijvoorbeeld. Doe eens origineel.
not all those who wander are lost!
- fetuskiller
- Contacteer:
Dat ben ik dan ook met je eens. Het punt is alleen dat als festivals death metalbands booken, dat het negen van de tien keer die bands zijn, en dat is gewoon jammer. Neem gewoon een keer die gok als organisatie, er zijn zóveel bands die minstens net zo goed zoniet beter zijn als die typische festival DM bands...mardukfan schreef:[..]
loop niet zo te janken. Er is niks mis met Nile, Morbid Angel en Gorefest.
-
- Contacteer:
Woooow vette line-upGilbert schreef:Geen gerucht, maar een officiële bekendmaking. Het Italiaanse Gods of Metal festival heeft bekendgemaakt dat ze het festival in 2007 splitsen, en dat in ieder geval de volgende bands op zullen treden:
Saturday, June 2:
SCORPIONS
Sunday, June 3:
HEAVEN AND HELL
BLIND GUARDIAN
DIMMU BORGIR
Saturday, June 30:
MEGADETH
BLACK LABEL SOCIETY

Dat zijn echt stuk voor stuk heel goeie bands... misschien dan toch maar naar Italië

- fetuskiller
- Contacteer:
Van de site:
Op de oproep voor de nieuwe ondertitel voor Fields of Rock is massaal gereageerd. Wij zijn erg blij te zien dat Fields of Rock weer bij het publiek leeft. Er zitten dan ook zeker originele titels bij. Binnen nu en twee weken zal de nieuwe ondertitel op de site bekend gemaakt worden. Tot die tijd zijn nieuwe inzendingen nog steeds van harte welkom.
Ondertussen zijn de programmeurs van Fields of Rock druk bezig een geweldige line-up te programmeren. De eerste namen zullen binnenkort op de website bekend gemaakt worden. Houd deze dan ook nauwlettend in de gaten!
Op de oproep voor de nieuwe ondertitel voor Fields of Rock is massaal gereageerd. Wij zijn erg blij te zien dat Fields of Rock weer bij het publiek leeft. Er zitten dan ook zeker originele titels bij. Binnen nu en twee weken zal de nieuwe ondertitel op de site bekend gemaakt worden. Tot die tijd zijn nieuwe inzendingen nog steeds van harte welkom.
Ondertussen zijn de programmeurs van Fields of Rock druk bezig een geweldige line-up te programmeren. De eerste namen zullen binnenkort op de website bekend gemaakt worden. Houd deze dan ook nauwlettend in de gaten!
-
- fetuskiller
- Contacteer:
En ook dat is nog een zeer onzeker gerucht. Ik gok sowieso wel dat Megadeth hier staat, die gaan komende zomer veel touren denk ik. Slayer verwacht ik er ook wel....fetuskiller schreef:Valt me trouwens wel op dat ze het verdomd goed geheim kunnen houden... Ik bedoel; er zijn bij elk festival altijd wel geruchten en onofficiele bevestigingen, maar dit keer weten we op Maiden en Ozzy na, helemaal niks. Doen ze goed.
- EmptySkies
- Contacteer:
- puking luke
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
BINNENKORT GROOT NIEUWS OP DE SITE! 24/01/2007
Houd de komende 2 weken www.fieldsofrock.nl nauwlettend in de gaten. Een dezer dagen komen we met groot nieuws. Niet alleen de nieuwe ondertitel en prijswinnaar worden bekend gemaakt, maar ook het eerste nieuws over de programmering en de voorverkoopdatum. Wil jij als eerste op de hoogte zijn van alle ontwikkelingen omtrent Fields of Rock, check dan dagelijks onze site.
Houd de komende 2 weken www.fieldsofrock.nl nauwlettend in de gaten. Een dezer dagen komen we met groot nieuws. Niet alleen de nieuwe ondertitel en prijswinnaar worden bekend gemaakt, maar ook het eerste nieuws over de programmering en de voorverkoopdatum. Wil jij als eerste op de hoogte zijn van alle ontwikkelingen omtrent Fields of Rock, check dan dagelijks onze site.
- puking luke