Ik zoek, op vwo niveau, van Scoop natuurkunde 1 deel 2. Verder zoek ik nog 3 antwoordenboekjes, alledrie ook van Scoop en dan de Na1 deel 1 en 2, en Na2 antwoordenboekjes.
Het is wellicht een beetje 'a long shot', maar je weet het nooit..
Gezocht; Scoop Natuurkunde boeken
- Krimhild
- Altijd welkom
Gezocht; Scoop Natuurkunde boeken
Mediteren kun je leren!
- Hieronimus
Als je ze echt heel erg nodig hebt: via Bol.com kun je ze bestellen, maar tegen niet echt lichte prijsjes.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Pantalaimon
Schoolboeken zijn echt verdomd duur altijd.
Hopelijk drukken ze het eens door dat de school verantwoordelijk is voor die kosten, dan zetten ze ook nooit werkboekjes van 15 euro op de lijst die maar 1 a 2 keer per jaar snel gebruikt worden.
Door wat dingen terug te sturen heb ik zo al 50 euro van de 350 bespaard, en heb ik niet eens er moeite voor gedaan. Uitwerkingen/antwoorden zijn gemakkelijk te kopieren.
Hopelijk drukken ze het eens door dat de school verantwoordelijk is voor die kosten, dan zetten ze ook nooit werkboekjes van 15 euro op de lijst die maar 1 a 2 keer per jaar snel gebruikt worden.
Door wat dingen terug te sturen heb ik zo al 50 euro van de 350 bespaard, en heb ik niet eens er moeite voor gedaan. Uitwerkingen/antwoorden zijn gemakkelijk te kopieren.
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"
- Krimhild
- Altijd welkom
Aye, heb het gezien ja. 13 uuro per stuk heb ik niet zo'n zin an, vandaar dat ik het eerst zo probeer. Ook nog maar eens naar mn oude school bellen of ze geen ouwe gevalletjes hebben liggen.Hieronimus schreef:Als je ze echt heel erg nodig hebt: via Bol.com kun je ze bestellen, maar tegen niet echt lichte prijsjes.
Misschien, maar wil ik in de buurt van zo'n zaak komen kost het me al heel wat vervoerskosten, dus dat gaat hem ook niet worden.Bob schreef:Misschien de tweedehands-afdeling van De Slegte?
Mediteren kun je leren!