Black Metal
- XnegativeX
- Contacteer:
Vergeet naast al het gelurk aan de nieuwe Lunar Aurora niet dat er op Cold Dimensions een andere band zit, bevolkt door twee ex leden van Lunar Aurora: Mortuus Infradaemoni. Hun cd Daemon Qui Fecit Terram, maakt op mij vooralsnog een betere indruk. De muziek van Mortuus Infradaemoni kent raakvlakken met Lunar Aurora, maar is toch ook anders. Rauwer, overwegend sneller. (Eerlijk gezegd lijkt dit op wat Lunar Aurora na Zyklus wat mij betreft had moeten doen. Mijn eerste indruk van de nieuwe Lunar Aurora, Andacht, is dat het nogal homofiele kitsch is. Maar daarover later meer. Misschien herzie ik mijn mening nog wel.)
http://www.cold-dimensions.de/sounds/terribilis.mp3
Kop dicht, Thorko
- the true Thorko
Ondanks dat ik 'Andacht' echt een pracht schijf vind begrijp ik wat je bedoelt.Plaag schreef:Vergeet naast al het gelurk aan de nieuwe Lunar Aurora niet dat er op Cold Dimensions een andere band zit, bevolkt door twee ex leden van Lunar Aurora: Mortuus Infradaemoni. Hun cd Daemon Qui Fecit Terram, maakt op mij vooralsnog een betere indruk. De muziek van Mortuus Infradaemoni kent raakvlakken met Lunar Aurora, maar is toch ook anders. Rauwer, overwegend sneller. (Eerlijk gezegd lijkt dit op wat Lunar Aurora na Zyklus wat mij betreft had moeten doen. Mijn eerste indruk van de nieuwe Lunar Aurora, Andacht, is dat het nogal homofiele kitsch is. Maar daarover later meer. Misschien herzie ik mijn mening nog wel.)
Maar deze trant van schoonheid werd na 'Ars Moriendi' al ingezet. Dus om daar nu nog mee op de proppen te komen komt wat mij betreft wat laat.
In Mortuus Infradaemoni hoor ik idd Lunar Aurora. En het doet mij dan denken aan oudere Lunar Aurora en dan vooral 'Ars Moriendi'. Maar boeiend is het niet. Nee, een aardig schijfje maar compleet overbodig. Ik zal'm van het weekend nog eens aan een wat kritische luisterbeurt onderwerpen en als die schijf mij dan weer niet weet te boeien gaat hij voorlopig maar het stof in.
[quote="KoenM"][..]
Vervelende elitaire aap. Met je misantropische herrie.
Met je gezeik op muzieksoorten die je niet mag.
Met je snor!
Godver.[/quote]
Met je snor!
Godver.[/quote]
Ik ben echt benieuwd naar dat schijfje.
Iemand hier enig idee wanneer we de nieuwe Watain en Glorior Belli kunnen verwachten? En wanneer het debut van Obscvrvs Advocvm uitkomt?
[quote="KoenM"][..]
Met je snor!
Godver.[/quote]
Met je snor!
Godver.[/quote]
- Blood&Ashes
Is er al ergens een Obscurum A. sample oid te checken? Hun demo was nmlk belachelijk terwijl van Glorior Belli de demo al sterk was. De O.A. 'blind'kopen heb ik minder zin in dan de Glorior B.Blood&Ashes schreef:[..]
Glorior Belli en Obscurum Advocam waarschijnlijk allebei in het eerste kwartaal van dit jaar.
Laatst gewijzigd door V. op do jan 25, 2007 11:26 am, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote="KoenM"][..]
Met je snor!
Godver.[/quote]
Met je snor!
Godver.[/quote]
http://www.battlekommand.com/mp3s/tothebone.mp3V. schreef:[..]
Is er al ergens een Obscurum A. sample oid te checken? Hun demo was nmlk belachelijk terwijl van Glorior Belli de demo al sterk was. De O.A. 'blibd'kopen heb ik minder zin in dan de Glorior B.
- Blood&Ashes
Zie de post van Nynke.V. schreef:Is er al ergens een Obscurum A. sample oid te checken? Hun demo was nmlk belachelijk terwijl van Glorior Belli de demo al sterk was. De O.A. 'blind'kopen heb ik minder zin in dan de Glorior B.
Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat de heren iets goeds uitbrengen, gezien het aantal Glorior Belli leden. En de sample klonk ook goed, dus ik schaf hem wel aan zodra hij uit is.
Ik ben benieuwd er verwacht ook wel iets gemiddelds tot bovengemiddelds. Ik beluister die sample vanavond als ik thuis ben.Blood&Ashes schreef:[..]
Zie de post van Nynke.
Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat de heren iets goeds uitbrengen, gezien het aantal Glorior Belli leden. En de sample klonk ook goed, dus ik schaf hem wel aan zodra hij uit is.
[quote="KoenM"][..]
Met je snor!
Godver.[/quote]
Met je snor!
Godver.[/quote]
-
Klinkt lekker. Geen vernieuwingen, geen veranderingen. Tikje vetter, ietsje 'volwassener'. Ja, gewoon Glorior Belli.
Al is dit nummer mijn wat te mid-tempo.
[quote="KoenM"][..]
Met je snor!
Godver.[/quote]
Met je snor!
Godver.[/quote]
- Blood&Ashes
Haha, is O.A.? Dan mogen die eens hard een eigen geluid gaan ontwikkelen. Wat een droevenis.Blood&Ashes schreef:[..]
Hihi. Lees de post van Nynke nu eens goed.
[quote="KoenM"][..]
Met je snor!
Godver.[/quote]
Met je snor!
Godver.[/quote]
Zeker niet onaardig nee.Meltdown schreef:Maar je vond het wel lekker klinken, hmm?
Die Brocken Moon demo is trouwens pest grappig. Leuke keyboardmelodielijntjes. Gewoon zeer aardige demo black.
[quote="KoenM"][..]
Met je snor!
Godver.[/quote]
Met je snor!
Godver.[/quote]
Weet je wat ik eens moet doen? Die bergruimte inklimmen en daar de cassettespeler vandaan grissen die er al een tijd staat weg te rotten. Steeds een walkman moeten pakken om tapes te kunnen draaien is kut, ik wil ze gewoon over m'n versterker.
En dat zeg ik nu al een hele tijd tegen mezelf, maar ik doe het steeds niet. Ik weet namelijk niet waar dat ding in vredesnaam kan liggen, behalve dat dat ergens daar is. Maar nu komt het er echt van!
Binnenkort.
En dat zeg ik nu al een hele tijd tegen mezelf, maar ik doe het steeds niet. Ik weet namelijk niet waar dat ding in vredesnaam kan liggen, behalve dat dat ergens daar is. Maar nu komt het er echt van!
Binnenkort.
Hêhêh, vishandel Berekoek.
En als je hem dan uiteindelijk vind zal iets vergelijkbaars gebeuren:Meltdown schreef:Misschien kom ik wel nooit meer terug...
Ik bedoel, wie weet wat er zich allemaal verschuilt in donkere ruimtes, zo gaat het in Zelda ook.
http://pressstarttoplay.net/comics.php?date=061126
?
Doet mij denken dat ik vinyl ging kopen om mezelf te forceren eens die platenspelert uit de kelder te vissen.Meltdown schreef:Weet je wat ik eens moet doen? Die bergruimte inklimmen en daar de cassettespeler vandaan grissen die er al een tijd staat weg te rotten. Steeds een walkman moeten pakken om tapes te kunnen draaien is kut, ik wil ze gewoon over m'n versterker.
Binnenkort.
[quote="KoenM"][..]
Met je snor!
Godver.[/quote]
Met je snor!
Godver.[/quote]
Loop ik achter? Is er alweer nieuw Taake spul? Endan nogwel met een Destruction cover?
"This is a limited edition 10-INCH MLP in GATEFOLD cover, 1,000 copies with exclusive TAAKE track plus TAAKE's cover-version of DESTRUCTION's "Death Trap" Teutonic Thrash Metal classic, and 2 tracks from GIGANTOMACHY featuring TAAKE members, but sounding very much like recent SATYRICON. Import from Agonia, Poland. (2007)"
http://www.blackmetal.com/cgi-bin/gold/ ... type=store
"This is a limited edition 10-INCH MLP in GATEFOLD cover, 1,000 copies with exclusive TAAKE track plus TAAKE's cover-version of DESTRUCTION's "Death Trap" Teutonic Thrash Metal classic, and 2 tracks from GIGANTOMACHY featuring TAAKE members, but sounding very much like recent SATYRICON. Import from Agonia, Poland. (2007)"
http://www.blackmetal.com/cgi-bin/gold/ ... type=store
-
- multi/spazz
Die nieuwe Watain valt me een beetje tegen. Heb de promo nu een paar keer gehoord. Het is mij te schoontjes geworden. Ik mis dat fanatieke, chaotische sfeertje. Qua black wordt het voor mij, op het moment, niet veel beter dan de laatste CD's van Clandestine Blaze, Archgoat, Malveilance en Impious Havoc.
http://coldoutsidelayswaste.blogspot.com/
- XnegativeX
- Contacteer:
- puking luke
- Blood&Ashes
- puking luke
iemand hier betekend met de band martyrdod? punk gemixt met black metal, death metal en hardcore.
http://www.myspace.com/bestcrustever
http://www.myspace.com/martyrdod
http://www.myspace.com/bestcrustever
http://www.myspace.com/martyrdod
[img]http://www.terrorhc.com/Terror_Rhythm_Banner.gif[/img]
Ieder z'n meug, maar ik vind het wel wat hebben die primitieve black. Niet alles van CB is even sterk, maar luister eens naar een nummer als Winter of White Death (van Deliverers of Faith) - geniaal. Het al eerder genoemde Fist of the Northern Destroyer heeft ook z'n momenten. Meer dan, zelfs.Blood&Ashes schreef:Die DsO nummers zijn wel goed ja, vooral Bestial Orgies. Clandestine Blaze vind ik echter nogal tegenvallen, maar dat trekt me gewoon niet.
The True North, Strong and Free
Als we het dan toch over DSO hebben, ik vind kenose elke keer als ik hem luister weer minder gaaf. De eerste 10 luisterbeurten was ik behorolijk onder de indruk, maar het raakt me op een of andere manier totaal niet meer. Saai langdradig geneuzel wat mij betreft. Ik leg hem wel een poosje in de kast en luister hem over een half jaartje nog wel eens, als het me dan weer niet boeit verpats ik het ding.
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving
- XnegativeX
- Contacteer:
- the true Thorko
- the true Thorko
Ik heb nu een aantal nummers van striborg beluisterd en dit klinkt otch wel erg gaaf. Welk album is aan te raden? Ik ken alleen nog maar nummers van Embittered Darkness / Isle de Morts.
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving
- Draconian
- Lult over cdtjes
Ik zou voor Spiritual Catharsis gaan vanwege de macabere sfeer en de gegroeide composities ten opzichte van het nogal primiteve gerammel op de eerste albums, en voor Mysterious Semblance, alleen al vanwege het geniale 25 minuten durende nummer Mysterious Semblance of Spectral Trees.samson schreef:Ik heb nu een aantal nummers van striborg beluisterd en dit klinkt otch wel erg gaaf. Welk album is aan te raden? Ik ken alleen nog maar nummers van Embittered Darkness / Isle de Morts.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Ik ook.the true Thorko schreef:[..]
Erg benieuwd wat WJR nu weer uit de hoge hoed gaat toveren...
Die gast maakt erg origineel en tof materiaal. Een van de betere noorse bands sinds jaren.
Op de myspace van candlelight staat trouwens al een nieuw nummer:
http://www.myspace.com/candlelightrecords
don't mistake lack of talent for genius
- the true Thorko
Helemaal mee eens... wel snel aanschaffen want er zijn er maar 500 van.Draconian schreef:[..]
Ik zou voor Spiritual Catharsis gaan vanwege de macabere sfeer en de gegroeide composities ten opzichte van het nogal primiteve gerammel op de eerste albums, en voor Mysterious Semblance, alleen al vanwege het geniale 25 minuten durende nummer Mysterious Semblance of Spectral Trees.
I'm not sick... I'm evil!
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.