Ik hoop dat het nieuwe Watain shirt niet representatief is voor het nieuwe album, want dit is echt gewoon lelijk. En vroeger hadden ze zo'n killer shirt designs!
inderdaad! ongelooflijk lelijk shirt. en ja ik vind vooral dat witte shirt met dan met zwart het logo erop gedrukt errrgggg gaafParabellum schreef:
Ik hoop dat het nieuwe Watain shirt niet representatief is voor het nieuwe album, want dit is echt gewoon lelijk. En vroeger hadden ze zo'n killer shirt designs!
en nocturno culto's a fist in the face of god shirt, misschien niet met tientallen, maar heb hem toch al een aantal keren voorbij zien lopen :pbanisher schreef:Ben ik helemaal met je eens.
Ik vraag me ook af wie er met zulke teksten op zijn rug wil lopen.
(al herinner ik me nu tshirts van Marduk die ik met tientallen tegelijk zie rondlopen op concerten 'fuck me jesus' etc..)
Maar goed imago is alles, je weet!
Alleen om die voorkant hoef ik'm al niet. Wat een clown, die Host.graveworm schreef:Loop ik achter? Is er alweer nieuw Taake spul? Endan nogwel met een Destruction cover?![]()
![]()
"This is a limited edition 10-INCH MLP in GATEFOLD cover, 1,000 copies with exclusive TAAKE track plus TAAKE's cover-version of DESTRUCTION's "Death Trap" Teutonic Thrash Metal classic, and 2 tracks from GIGANTOMACHY featuring TAAKE members, but sounding very much like recent SATYRICON. Import from Agonia, Poland. (2007)"
http://www.blackmetal.com/cgi-bin/gold/ ... type=store
Interessant. Eerst vond ik het niks, maar met wat meer aandacht erbij is het best gaaf. Doet me sterk aan 1349 denken.NvE schreef:[..]
Ik ook.
Die gast maakt erg origineel en tof materiaal. Een van de betere noorse bands sinds jaren.
Op de myspace van candlelight staat trouwens al een nieuw nummer:
http://www.myspace.com/candlelightrecords
Er zijn er meer, als je even doorzoekt, hoewel de mp3's uiteraard niet alleszeggend zijn. Nee, je moet de eerste twee albums hebben: When The Twilight Covers The World en The Egregor Of Evil. Deze twee cd's behoren wat mij betreft tot het beste wat er op het gebied van black is uitgekomen. De nummers zitten zeer doordacht in elkaar. Niet continu snel, heel veel afwisseling, en hoe met name op When The Twilight Covers The World de keyboards en de riffs klinken, is haast niet geevenaard. Onbegrijpelijk dat zulke meesterwerken hier vrijwel onopgemerkt zijn gebleven.Pleister schreef:Ah, je laatste (werkende) avatar zie ik al wel.
Nog even verder zoeken.
EDIT:
http://www.demogorgon.ru/promo/twilight_is_mine.htm
Tah mp3's.
Ja, dat krijg je als Frost het nummer drumt. Vind ik ook net het enige discutabele hieraan, Furze moet niet strak klinken. Hij drumt trouwens schijnbaar alleen op twee nummers van het album, gelukkig maar.Othrys schreef:[..]
Interessant. Eerst vond ik het niks, maar met wat meer aandacht erbij is het best gaaf. Doet me sterk aan 1349 denken.
Ik vind het één van de slechtere black metal stukken die ik de laatste tijd gehoord heb. Ik heb de samples net geluisterd en het komt op me over alsof één en al geïmproviseer is met al die irritante riedeltjes en storende geluidjes. En haal je dat weg dan blijft er volgens mij niet veel meer over dan een matige band die wat standaard black speelt.XnegativeX schreef:Een van de betere black metal stukken die ik de laatste tijd gehoord heb.
Inderdaad een erg goed album. De band heeft me eigenlijk nooit kunnen boeien met hun vorige albums, maar dit vond ik al gelijk heel interessant klinken. Wat een geweldig episch pagan/black metal nummer.fetuskiller schreef:Darkestrah [...]
Zo. Jij hebt je mening even snel klaar.Blood&Ashes schreef:[..]
Ik vind het één van de slechtere black metal stukken die ik de laatste tijd gehoord heb. Ik heb de samples net geluisterd en het komt op me over alsof één en al geïmproviseer is met al die irritante riedeltjes en storende geluidjes. En haal je dat weg dan blijft er volgens mij niet veel meer over dan een matige band die wat standaard black speelt.
Je loopt weer te zeiken als een wijf...Plaag schreef:[..]
Zo. Jij hebt je mening even snel klaar.
Dit is een van de domste posts die ik in tijden gelezen heb, oetlul. Maar het is je vergeven; je hebt alleen wat samples gehoord en niet complete albums. Want als er een ding niet standaard is, is het deze Russische band wel.
Zit ik hier goddomme dagelijks, letterlijk dagelijks, vol overgave te genieten van zo'n manifestatie van muzikaal grootmeesterschap en zit jij eens even na een minuut of drie geluisterd te hebben naar wat kwalitatief niet al te beste, en op een enkele na, te korte samples, een soort van wijsneuzenopinie te verkondigen! Hoe haal je het in je harses. Kopen die twee genoemde cd's! En schaam je, als je ervan doordrongen bent dat Twilight Is Mine geniaal is.
Mietje.
Gaat daar nog een keer wat van uitkomen?Pleister schreef:D.R.E.P.
Lees die van jezelf dan nog maar eens na. :' )Plaag schreef:Dit is een van de domste posts die ik in tijden gelezen heb, oetlul.
Hadden ze op de Shining website niet met veel poeha aangekondigd dat ie spoorloos was verdwenen met de mededeling dat als ie niet terugkwam een zekere andere sjaak z'n taken over moest nemen? Stelletje aandachttrekkers ook in de Black Metal scene.Blood&Ashes schreef:Kvarforth is ook weer terecht, en precies op tijd voor de introductie van het nieuwe album.
Wie dachten er ook alweer dat hij dood was....?
Ik luister nu Trident Autocrat. Volgens mij heeft ie qua vocals de mosterd bij Bethlehem gehaald. Niet slecht trouwens, zeker niet.Meltdown schreef:[..]
Ja, dat krijg je als Frost het nummer drumt. Vind ik ook net het enige discutabele hieraan, Furze moet niet strak klinken. Hij drumt trouwens schijnbaar alleen op twee nummers van het album, gelukkig maar.
De rest (buiten het nieuwe album om, die heb ik verder nog niet gehoord) is dus redelijk anders, vooral de voorganger. Occulte, uitgesponnen muziek, van die vage Noise-stukken erdoorheen, doorgedraaide zang erbij (die in dit nummer ook al amper te horen valt, vraag me af of dat ook voor het restant geldt). Het kost even om in te komen maar dan kan Furze je erg goed gaan bevallen. Wat er dan precies zo gaaf is aan schizo-muziek met titels als "Beneath the Wings of the Black Vomit Above" of "Fresh Tea!" kan ik ook niet uitleggen, maar dat ongezonde, rituele sfeertje eromheen doet het erg goed bij mij.
Zaredoo Kniiiivesssss.... Endows thy sight!
Heb die eerste langspeler van ze op een markt in Roemenië aangeschaft - dat is ook meteen het meest spannende dat ik over deze band kan melden.... wat een slappe hap.Gr. Dracula schreef:Laatst kregen wij van vriend Neggie een aantal nieuwe zaken voor in de cd-speler en daar zat ook de laatste van Negura Bunget bij.
Daar was ik al heel benieuwd naar dus die heb ik als eerste meteen geluisterd. Ik had tot voorkort nog nooit van die band gehoord, maar de gonzende verhalen hadden mij al nieuwsgierig gemaakt, dus eindelijk was het dus zover.
Wat kun je over Negura Bunget zeggen na 1 eerste keer luisteren? Niet veel zinnigs. Enkel dat het sowieso bijzondere muziek is, maar dat had ik al verwacht. Een afgezaagde term, maar het is sfeervol en zo op het eerste gehoor kun je het heerlijk uitdiepen. Maar ik hoor ook dat deze muziek voor mij in ieder geval niet geschikt is om "zomaar" te draaien. Ik denk dat na een aantal keren flink luisteren ( ook naar de andere cd`s) ik met Negura Bunget net zo`n band kan opbouwen als dat ik met Summoning heb. In dat opzicht zijn die bands voor mij redelijk vergelijkbaar. Muziek voor `s avonds als ik lekker op m`n gemakje relaxte dingen zit te doen met weinig licht, veel wierook en een fles wijn bij de hand. Dan kan ik er écht intens van genieten, van iedere noot. Maar als ik net van werk kom en zin heb in een lekker potje metal, dan moet in Negura Bunget niet draaien.
Neggie, thanx mate. Wordt vervolgd.
Tja, je moet er van houden én er in de stemming voor zijn. Ik ben sowieso benieuwd naar de andere albums omdat mijn ervaring met dit soort bands is dat er meestal 1 parel tussen zit, en de rest "ja, wel leuk" zijn. Heb ik met bands als Summoning en Lunar Aurora ( niet de meest voor de hand liggende vergelijking, maar ook deze band maakt erg veel gebruik van sfeer) ook.the true Thorko schreef:[..]
Heb die eerste langspeler van ze op een markt in Roemenië aangeschaft - dat is ook meteen het meest spannende dat ik over deze band kan melden.... wat een slappe hap.
Uiteraard graag gedaan. Ik ben ook zeer benieuwd wat je van de rest vindt.Gr. Dracula schreef: Neggie, thanx mate. Wordt vervolgd.