Oh ja? Ik lees het daar niet.fey-metallica schreef:De eerste 8 worden gecancelled, Sneek en Den Bosch dus niet. Deze informatie staat als bulletin op de Myspace van Necrophagist.
Necrophagist / Misery Index tour!
- grafdelver
-
sorry het is niet van hun myspace maar van die van deathfeast.
Date: Feb 7, 2007 1:49 PM
Subject No "NECROPHAGIST" at Death Feast Essen 10.02.07
This is Necrophagist official statement:
statement wat al op de vorige pagina staat
maar waarom het dan niet op die van necrophagist zelf staat of op hun website mag joost weten
Date: Feb 7, 2007 1:49 PM
Subject No "NECROPHAGIST" at Death Feast Essen 10.02.07
This is Necrophagist official statement:
statement wat al op de vorige pagina staat
maar waarom het dan niet op die van necrophagist zelf staat of op hun website mag joost weten
Furious Filming since 2006: http://www.myspace.com/feymetallica
-
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Ik vind het echt beter dat Necrophagist niet meer op de planken staat.
De drie bands die overblijven, daar ging ik voor ( nouja, met name Origin en Misery Index), Necrophagist nam ik op de koop toe. De vorige keer dat ik ze live zag vond ik er gen fuck aan.
Dus nu blijft er enkel een ijzersterke line-up over. Mooi, mooi. Het wordt en leuke afsluiting van de week, morgen...
De drie bands die overblijven, daar ging ik voor ( nouja, met name Origin en Misery Index), Necrophagist nam ik op de koop toe. De vorige keer dat ik ze live zag vond ik er gen fuck aan.
Dus nu blijft er enkel een ijzersterke line-up over. Mooi, mooi. Het wordt en leuke afsluiting van de week, morgen...
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
- grafdelver
- fetuskiller
- Contacteer:
-
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Baroeg heeft nooit een voorverkoop ( of enkel voor die gothic feesten en een paar jaar treug voor het R`dam deathfest). Je haalt je kaartje altijd aan de deur. Je kan wel reserveren.fetuskiller schreef:[..]
Dus toch? Hoe krijg je dat voor elkaar dan? Was er geen voorverkoop, of krijgen die mensen €3,- terug?
En Baroeg reduceert geregeld de prijs als een band niet op komt dagen.
Is het afgelast?MetalJan schreef:Erg jammer dat Necrophagist niet speelt vanavond, had ze graag weer willen zien. Desalniettemin, toch aanwezig met mijn broeder.
Edit: Laat maar, ik zag het al staan op de site van Baroeg.
Helaas heeft Necrophagist een deel van hun tour moeten afzeggen.
Het gaat hier onder andere om het concert in Baroeg.
Hun verklaring luidt als volgt:
"We are extremely disappointed about having to inform you that due to unforeseen and out-of-our-control circumstances we will not be able to play the first eight dates of our upcoming tour with MISERY INDEX, ORIGIN and BURNING SKIES. We are very sorry about any problems that this might be causing you and thank you for giving MISERY INDEX and ORIGIN the chance to prove that they are well worthy of taking on our position as the headliner for these dates."
Erg jammer, maar de overige bands spelen dus wel gewoon en de entreeprijs is verlaagd.
Komen ze trouwens wel lekker op tijd mee, vrienden van mij waren al onderweg en wisten nog van niks. Ik heb ze net gebeld, en ze zaten flink te balen!
- puking luke
ja die verklaring kennen we al hoor 

fey-metallica schreef:Necrophagist heeft de eerste 8 data van hun tour met Misery Index en Origin gecancelled.
We are extremely disappointed about having to inform
you that due to unforeseen and out of our control
circumstances we will not be able to play the first 8 dates
of our upcoming tour with Misery Index, Origin
and Burning Skies. We are very sorry about any problems
that this might be causing you and thank you for giving
Misery Index and Origin the chance to prove that they are
well worthy of taking on our position as the headliner for these
dates.
.Upcoming shows 2007
"Carving Europe's Epitaph Vol. II"
w/ Misery Index, Origin, Burning Skies*, Diskreet**:
Feb. 08 - Trier |GER| @ Exhaus*
Feb. 09 - Rotterdam |NL| @ Baroeg*
Feb. 10 - Essen |GER| @ Turock, Essen Death Fest*
Feb. 11 - Flensburg |GER| @ Roxy*
Feb. 12 - Aarhus |DEN| @ Studenterhuset*
Feb. 13 - Oslo |NOR| @ Garage*
Feb. 14 - Gothenburg |SWE| @ Sticky Fingers*
Feb. 15 - Malmö |SWE| @ KB*
[img]http://www.terrorhc.com/Terror_Rhythm_Banner.gif[/img]
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Nou, het was behoorlijk de moeite waard, gisteren, ondanks dat Necrophagist niet was gekomen.
Burning Skies vond ik driewerf niks. Ze hadden wel een behoorlijke podiumpresentatie, maar de muziek spreekt mij totaal niet aan, dus was ik niet echt warm te krijgen voor de set. Ze speelden overigens maar 5 nummers ( relatief lange), dus ach...
Origin was DE band van de avond voor mij. Ik heb serieus nog nooit zo`n bruut concert gezien ( en dat wil wat zeggen). Die jongens waren zo opgefokt als een stel hongerige honden die bloed ruiken en tegelijkertijd echt super toegewijd, je zag echt dat ze iedere noot met passie voor muziek speelden. Die bassist ook, jezus, je zou maar zo kunnen bassen. Ik had op een gegeven moment echt een stortvloed aan bloed uit zijn vingers verwacht, maar nee, het mannetje speelde gewoon stug door, en brullen, brullen...
Die dikke op zang overigens ook. Niet normaal. Het geluid was superlomp, niet heel scherp, maar dat vond ik geen ramp.
Kortom, Origin was écht een belevenis. Geweldig concert.
Misery Index ontliep Origin qua podiumpresentatie niet veel, want ook die jongens leken de tent compleet af te willen breken. Het geluid was alleen echt stukken minder ( leek er op dat er een distortion op hol geslagen was, waardoor het gitaargeluid soms als "woembroenknars" klonk) en de muziek weet mij niet zo te overdondere als die van Origin. Maar het was zonder meer een uitstekende show en een geweldige DM-avond met voor mij twee goede bands die ik zeker niet had willen missen.
Burning Skies vond ik driewerf niks. Ze hadden wel een behoorlijke podiumpresentatie, maar de muziek spreekt mij totaal niet aan, dus was ik niet echt warm te krijgen voor de set. Ze speelden overigens maar 5 nummers ( relatief lange), dus ach...
Origin was DE band van de avond voor mij. Ik heb serieus nog nooit zo`n bruut concert gezien ( en dat wil wat zeggen). Die jongens waren zo opgefokt als een stel hongerige honden die bloed ruiken en tegelijkertijd echt super toegewijd, je zag echt dat ze iedere noot met passie voor muziek speelden. Die bassist ook, jezus, je zou maar zo kunnen bassen. Ik had op een gegeven moment echt een stortvloed aan bloed uit zijn vingers verwacht, maar nee, het mannetje speelde gewoon stug door, en brullen, brullen...
Die dikke op zang overigens ook. Niet normaal. Het geluid was superlomp, niet heel scherp, maar dat vond ik geen ramp.
Misery Index ontliep Origin qua podiumpresentatie niet veel, want ook die jongens leken de tent compleet af te willen breken. Het geluid was alleen echt stukken minder ( leek er op dat er een distortion op hol geslagen was, waardoor het gitaargeluid soms als "woembroenknars" klonk) en de muziek weet mij niet zo te overdondere als die van Origin. Maar het was zonder meer een uitstekende show en een geweldige DM-avond met voor mij twee goede bands die ik zeker niet had willen missen.
-
Burning Skies was een lekkere openingsact. Ze hadden er zin in en dat was zeker te merken. In tegenstelling tot GR. Dracula vond ik de muziek wel prettig in de oren klinken en deze band was een aangename verrassing.
Origin. Ookal had Necrophagist gecancelled, dit was de band waar ik voor zou komen. Ik was ook wel verbaasd dat ze niet als laatst zouden spelen. De band was heerlijk aggressief en waren niet van plan even een standaard 40 minuten af te werken. Elk van de drie albums kwam aan bod, maar de nummers van Echoes Of Decimation leken het meest aan te slaan. Dikke pit vooraan en het publiek genoot met volle teugen zeg maar. Helaas speelden ze maar een kleine drie kwartier en voor ik het wist was het al afgelopen.
Misery Index mocht vanavond headlinen. Om eerlijk te zijn vond ik het een beetje tegenvallen na het brute geweld van Origin. De nummers en de muziek ken ik niet echt dus misschien dat het daar aan lag. In ieder geval een heerlijk avondje gehad en de mensen die toch maar niet zijn gegaan hebben zeker wat gemist!!
Origin. Ookal had Necrophagist gecancelled, dit was de band waar ik voor zou komen. Ik was ook wel verbaasd dat ze niet als laatst zouden spelen. De band was heerlijk aggressief en waren niet van plan even een standaard 40 minuten af te werken. Elk van de drie albums kwam aan bod, maar de nummers van Echoes Of Decimation leken het meest aan te slaan. Dikke pit vooraan en het publiek genoot met volle teugen zeg maar. Helaas speelden ze maar een kleine drie kwartier en voor ik het wist was het al afgelopen.
Misery Index mocht vanavond headlinen. Om eerlijk te zijn vond ik het een beetje tegenvallen na het brute geweld van Origin. De nummers en de muziek ken ik niet echt dus misschien dat het daar aan lag. In ieder geval een heerlijk avondje gehad en de mensen die toch maar niet zijn gegaan hebben zeker wat gemist!!
Furious Filming since 2006: http://www.myspace.com/feymetallica
Origin was ook voor mij de band van de avond. Wat speelden die extreem goed zeg! Wat een instrumentbeheersing! Die zanger was idd erg cool!
Ook de eerste band, Burning Skies vond ik niet tegenvallen. deathmetal meets metalcore. Vond het wel een beetje op Aborted klinken. Alleen ze stopten wel een beetje abrupt zeg.
Misery Index kon naar mijn gevoel niet tippen aan Origin. Maar ze speelden zeker goed. Alleen vond ik het geluid net iets te hard staan.
Necrophagist heb ik geen enkel moment gemist eigenlijk. Lekker avondje dus!
Ook de eerste band, Burning Skies vond ik niet tegenvallen. deathmetal meets metalcore. Vond het wel een beetje op Aborted klinken. Alleen ze stopten wel een beetje abrupt zeg.
Misery Index kon naar mijn gevoel niet tippen aan Origin. Maar ze speelden zeker goed. Alleen vond ik het geluid net iets te hard staan.
Necrophagist heb ik geen enkel moment gemist eigenlijk. Lekker avondje dus!

-
Ik heb 'm eens zien spelen in een filmpje op hun Myspace. Inderdaad ziek wat die bassist doet.Gr. Dracula schreef:
Ik wou dat ik heen kon gaan, maar degene die zou rijden, ging niet meer toen Necro had gecancelled, en met OV was het niet te doen.
Hierbij nog wat foto's van Origin en Misery Index in de Baroeg!!
Origin

Misery Index

De rest is te vinden op mijn website:
http://www.metal-experience.com
Origin

Misery Index

De rest is te vinden op mijn website:
http://www.metal-experience.com
Godgloeiende tering, man !!
Dat was wel weer een geslaagd partijtje gisteren in W2 !!!
Opener Diskreet verraste me in zeer positieve zin. Ik had een of ander lokaal openingsbandje verwacht. Staat me daar toch een brute technische deathmetalband te spelen .... Heersend.
Als tweede band was het al de beurt aan de mannen van Origin. En zij kwamen zagen en overwonnen. Enige minpuntje was dat het maar een half uurtje duurde ... Veel te kort voor zo'n geniale band. Ik hoorde overigens van meerdere mensen dat het geluid in de zaal kut was. Ik stond echter tegen het podium en daar klonk het prima !!
Daarna Misery Index, in principe vond ik dat een wat aparte naam op deze bill. Maar het stond als een huis en ze bewezen ook nu weer een meer dan genietbare liveband te wezen. Lekker gebanged en genoten.
Afsluiter Necrophagist tenslotte liet even zien wat strakheid precies betekent. Als een kippekontje, dames en heren. Alles klopte en met een fijne bloemlezing uit hun twee cd's was Necrophagist een prima headliner op deze tour. Ook al was mijn persoonlijke topper deze avond Origin.
Na nog even een Origin-shirt te hebben aangeschaft voor een zeer fatsoenlijke prijs (10 euro; zo kan het dus ook !!) reed ik met een meer dan voldaan gevoel weer naar huis.
Dat was wel weer een geslaagd partijtje gisteren in W2 !!!
Opener Diskreet verraste me in zeer positieve zin. Ik had een of ander lokaal openingsbandje verwacht. Staat me daar toch een brute technische deathmetalband te spelen .... Heersend.
Als tweede band was het al de beurt aan de mannen van Origin. En zij kwamen zagen en overwonnen. Enige minpuntje was dat het maar een half uurtje duurde ... Veel te kort voor zo'n geniale band. Ik hoorde overigens van meerdere mensen dat het geluid in de zaal kut was. Ik stond echter tegen het podium en daar klonk het prima !!
Daarna Misery Index, in principe vond ik dat een wat aparte naam op deze bill. Maar het stond als een huis en ze bewezen ook nu weer een meer dan genietbare liveband te wezen. Lekker gebanged en genoten.
Afsluiter Necrophagist tenslotte liet even zien wat strakheid precies betekent. Als een kippekontje, dames en heren. Alles klopte en met een fijne bloemlezing uit hun twee cd's was Necrophagist een prima headliner op deze tour. Ook al was mijn persoonlijke topper deze avond Origin.
Na nog even een Origin-shirt te hebben aangeschaft voor een zeer fatsoenlijke prijs (10 euro; zo kan het dus ook !!) reed ik met een meer dan voldaan gevoel weer naar huis.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
het was inderdaad een supervette avond 
Origin was geweldig, de bruutheid zelve. die bassist.. echt te ziek voor woorden hoe die met z'n vingers over de snaren krioelde.
Misery Index was een tandje minder dan Origin, maar had des te meer groove. gelukkig ook iets van de Dissent EP gespeeld, wat ik toch beschouw als hun beste werkje.
Necrophagist was mij wel bekend, maar heb me nooit verder verdiept dan een paar mp3's. ik moet zeggen dat de Duitse heren toch een mooie show neer hebben gezet.
mn eerste keer in de W2 trouwens, fijne zaal met goed geluid inderdaad, en ik stond niet eens vooraan

Origin was geweldig, de bruutheid zelve. die bassist.. echt te ziek voor woorden hoe die met z'n vingers over de snaren krioelde.
Misery Index was een tandje minder dan Origin, maar had des te meer groove. gelukkig ook iets van de Dissent EP gespeeld, wat ik toch beschouw als hun beste werkje.
Necrophagist was mij wel bekend, maar heb me nooit verder verdiept dan een paar mp3's. ik moet zeggen dat de Duitse heren toch een mooie show neer hebben gezet.
mn eerste keer in de W2 trouwens, fijne zaal met goed geluid inderdaad, en ik stond niet eens vooraan

NOT MY FUCKING TEMPO
- puking luke
darkness over europe word daar ook gegeven! Met All Shall Perish etc.yowannuzz schreef:Was ook mijn eerste keer W2, en ik moet zeggen ook blij verrast te zijn.
Zeer mooie zaal met goed geluid en betaalbare drank.
Mag vaker iets georganiseerd worden in de hardere genres !!
[img]http://www.terrorhc.com/Terror_Rhythm_Banner.gif[/img]
-
zo www.partykiekjes.nl heeft eindelijk de foto's erop van 10 maart in het bolwerk in sneek (niet helemaal perfect maar wel te bezichtigen!!!!!!suc6 met kijken!!!!!!!!