16-02 Sinister, Kutschurft, Led Astray @ De Peppel, Zeist
- fetuskiller
- Contacteer:
16-02 Sinister, Kutschurft, Led Astray @ De Peppel, Zeist
Vrijdag 16 Februari 2007
De Peppel, Zeist (tussen Utrecht en Amersfoort)
Line-up:
Sinister (old school death metal)
Kutschurft (funny death/grind)
Led Astray (technical death/thrash)
Zaal open: 21:00
Aanvang: 21:30
Entree: €7,-
http://www.peppel-zeist.nl/
De Peppel, Zeist (tussen Utrecht en Amersfoort)
Line-up:
Sinister (old school death metal)
Kutschurft (funny death/grind)
Led Astray (technical death/thrash)
Zaal open: 21:00
Aanvang: 21:30
Entree: €7,-
http://www.peppel-zeist.nl/
Laatst gewijzigd door fetuskiller op di feb 13, 2007 5:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zal daar zekersch aanwezig zijn!
Is Kutschurft tegenwoordig melodic death/grind?? Haha!
Is Kutschurft tegenwoordig melodic death/grind?? Haha!

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Last.fm
- fetuskiller
- Contacteer:
-
- EmptySkies
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- EmptySkies
- Contacteer:
Nou nou... wat een avond.
Led Astray:
Geen denderend geluid waardoor ik niet goed kon horen wat ze deden.
Aan de drukke handjes langs bass en guitaar hals te zien gebeurde er een hele boel.
Maar eens op schijf proberen (of mp3)
Kutschurft:
Tja.. ook na 333 x gezien te hebben blijft het geniaal wat ze doen.
Lekker gezellige metal met prachtige teksten en goed stukje gitaar werk.
Sinister:
Was al begonnen wegens omstandigheden iets later binnen.
Klonk me te rommelig en m'n hoofd stond er niet meer naar.
Heb dan ook (om weer een andere reden) na 1 1/2 nummer gezien te hebben de auto gepakt en ben naar huis gegaan.
Tussen Kutschurft en Sinister in stond ik buiten een peukje te roken en toen vond een of andere halve pille slikkende mongool het nodig om ruzie te zoeken met ons groepje.
Gelukkig kreeg hij een paar tikken op z'n koker waarna hij vriendelijk verzocht werdt weg te gaan en te blijven. Hier gaf ie verstandig gehoor aan.
Op dat pillekopje na wel een gezellig avondje met veel bekenden.
Led Astray:
Geen denderend geluid waardoor ik niet goed kon horen wat ze deden.
Aan de drukke handjes langs bass en guitaar hals te zien gebeurde er een hele boel.
Maar eens op schijf proberen (of mp3)
Kutschurft:
Tja.. ook na 333 x gezien te hebben blijft het geniaal wat ze doen.
Lekker gezellige metal met prachtige teksten en goed stukje gitaar werk.
Sinister:
Was al begonnen wegens omstandigheden iets later binnen.
Klonk me te rommelig en m'n hoofd stond er niet meer naar.
Heb dan ook (om weer een andere reden) na 1 1/2 nummer gezien te hebben de auto gepakt en ben naar huis gegaan.
Tussen Kutschurft en Sinister in stond ik buiten een peukje te roken en toen vond een of andere halve pille slikkende mongool het nodig om ruzie te zoeken met ons groepje.
Gelukkig kreeg hij een paar tikken op z'n koker waarna hij vriendelijk verzocht werdt weg te gaan en te blijven. Hier gaf ie verstandig gehoor aan.
Op dat pillekopje na wel een gezellig avondje met veel bekenden.
LIFE SUCKS!! AND THEN YOU DIE !!
- fetuskiller
- Contacteer:
Was een super avond! Heel veel mensen weer gesproken, en het was supergezellig!
Led Astray speelde goed, erg goed. Maar het geluid gooide flink wat roet in het eten. De bassdrums stonden veel te hard, waardoor de rest van de drummer eigenlijk niet te horen was. Jammer.
Kutschurft was zoals altijd weer briljant! De setlist was goed, vooral de oude nummers deden het weer voortreffelijk, maar ook het nieuwe materiaal klonk veelbelovend. Lekker pitje was er ook
Sinister klonk ook goed, hadden het beste geluid van de dag, alleen jammer dat de zaal alweer half leeg was toen ze begonnen. Epoch Of Denial, Into The Forgotten en Sadistic Intent klonken in ieder geval super. Ik begrijp alleen niet helemaal waarom de heren zo arrogant over kwamen. Misschien ben ik een zeikert, maar het haalt voor mij een beetje de lol uit een optreden zeg maar. Verder wel een lekker optreden, en helaas moest ik halverwege plots weg.
Dat pillenkereltje was dan wel weer een smet op de avond, jammer dat 'ie uitgerekend ons moest hebben. Ik heb me in ieder geval dood gelachen om dat wijfie van 'em. Toen 'ie eenmaal weg was keerde de rust weer terug, en heb ik verder nog een leuke avond/nacht gehad.
Al met al dus een erg leuk avondje gehad.
Led Astray speelde goed, erg goed. Maar het geluid gooide flink wat roet in het eten. De bassdrums stonden veel te hard, waardoor de rest van de drummer eigenlijk niet te horen was. Jammer.
Kutschurft was zoals altijd weer briljant! De setlist was goed, vooral de oude nummers deden het weer voortreffelijk, maar ook het nieuwe materiaal klonk veelbelovend. Lekker pitje was er ook

Sinister klonk ook goed, hadden het beste geluid van de dag, alleen jammer dat de zaal alweer half leeg was toen ze begonnen. Epoch Of Denial, Into The Forgotten en Sadistic Intent klonken in ieder geval super. Ik begrijp alleen niet helemaal waarom de heren zo arrogant over kwamen. Misschien ben ik een zeikert, maar het haalt voor mij een beetje de lol uit een optreden zeg maar. Verder wel een lekker optreden, en helaas moest ik halverwege plots weg.
Dat pillenkereltje was dan wel weer een smet op de avond, jammer dat 'ie uitgerekend ons moest hebben. Ik heb me in ieder geval dood gelachen om dat wijfie van 'em. Toen 'ie eenmaal weg was keerde de rust weer terug, en heb ik verder nog een leuke avond/nacht gehad.
Al met al dus een erg leuk avondje gehad.
Ik heb me zeer vermaakt met kijken naar het opstootje buiten. Jammer dat na komst van de politie het afgelopen was.
Led Astray heb ik op 1 nummer na gemist wat ik na het nummer gehoord heb geen ramp.
Kutschurft was wederom de leukste band van de dag.
Sinister probeerde het wel alleen het publiek werkte niet echt mee. Zo af en toe is Sinister best wel een leuke band.
Led Astray heb ik op 1 nummer na gemist wat ik na het nummer gehoord heb geen ramp.
Kutschurft was wederom de leukste band van de dag.
Sinister probeerde het wel alleen het publiek werkte niet echt mee. Zo af en toe is Sinister best wel een leuke band.
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil
Heavy Metal! Just my devil
Inderdaad sneu voor Sinister dat ze na KS speelden. Als er 3 bands spelen is als 2e spelen altijd veruit het gunstigste, dat heeft Sinister geweten, want het was pijnlijk leeg toen ze bezig waren.
Daarom kun je als headliner het beste gewoon afspreken/eisen dat je uiterlijk 23:00 uur het podium op kunt ofzo.
Enniewee, het was erg gezellig inderdaad en ik was blij verrast om te zien dat de Peppel tegenwoordig rookvrij is, heerlijk, voor het eerst dat mijn kleren niet naar rook stonken na een concert.
Daarom kun je als headliner het beste gewoon afspreken/eisen dat je uiterlijk 23:00 uur het podium op kunt ofzo.
Enniewee, het was erg gezellig inderdaad en ik was blij verrast om te zien dat de Peppel tegenwoordig rookvrij is, heerlijk, voor het eerst dat mijn kleren niet naar rook stonken na een concert.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Last.fm
Last.fm